Щодо порядку функціонування рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ після дати анулювання реєстрації платника ПДВ

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що основні принципи функціонування системи електронного адміністрування ПДВ визначено статтею 2001 ПКУ.
Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 (далі – Порядок № 569).
Відповідно до пункту 2001.8 статті 200 1 ПКУ та пункту 7 Порядку № 569 після анулювання реєстрації особи як платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається. Перерахування коштів до бюджету здійснюється на підставі реєстру, який центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію податкової та митної політики, надсилає органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів (далі – Казначейство), в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, в якому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника і сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету. На підставі такого реєстру Казначейство перераховує суми податку до бюджету.
Повідомлення про закриття електронного рахунка Казначейство надсилає ДФС не пізніше наступного робочого дня з дня його закриття.
При цьому у разі анулювання реєстрації особи як платника податку податкові зобов'язання визначаються на підставі податкової декларації з податку за підсумками останнього звітного (податкового) періоду, визначеного пунктом 184.6 статті 184 ПКУ. Після анулювання такої реєстрації залишок коштів на електронному рахунку платника податку після розрахунків з бюджетом за результатами останнього звітного (податкового) періоду перераховується до бюджету.
Помилково та/або надміру сплачені грошові зобов’язання можуть бути повернуті платнику податку за його заявою відповідно до статті 43 ПКУ.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
22.12.2015 14:17