Чи попливе Десною зерно?
10 вересня міністр фінансів України Наталія Яресько процитувала на своїй сторінці у «Фейсбук» міністра аграрної політики та продовольства України Олексія Павленка:
«Нова система річкової логістики дасть додаткові можливості агросектору і зніме з доріг навантаження у понад 600 великовантажних авто на добу». Десна була однією з головних водних артерій України. Чи чули про розвантаження доріг у Чернігові? Чи попливе зерно головною річкою нашої області?

Запитала директора Департаменту агропромислового виробництва ОДА Тетяну Мілютенко:
— Автомобільні дороги розвантажуються в Україні вже не один рік. Олексій Вадатурський з «Нібулона», мабуть, більше п’яти років розбудовує елеватори по водних артеріях України, чистить Дніпро та інші річки, тим самим проводить роботу з розвантаження автомобільних доріг. На Чернігівщині «Нібулон» не представлений.
Олексій Павленко, як розумна молода людина, як міністр, зрозумів правильну стратегію і тактику роботи цього великого зернотрейдера, героя України, депутата Верховної Ради, і підтримує її.
— А як щодо Десни?
— Жодних планів, жодних питань стосовно Десни ще не розглядалося. Ніяких документів ми з цього приводу не отримували. Якщо ця робота буде започаткована, то нею, очевидно, опікуватимуться ті, хто мають на неї кошти.
— Тобто нашої області «нова система річкової логістики» поки не торкається?
— Основне виробництво зерна на Чернігівщині зосереджене на Півдні. Північ більше тваринницька. А на Півдні, на жаль, ні Дніпро, ні Десна не течуть.
— Що ж нам робити?
— Те, що й робили. І самим не очікувати, і просити державу повернутися до проблем тваринництва. Розбудовувати його там, де є пасовища, де можна отримати дешеве м’ясо. А на Півдні працювати в зерновиробництві, нормуючи структуру посівних площ.
Аліна Сіренко, тижневик «Вісник Ч» №38 (1532)
Джерело: gorod.cn.ua
Категорії: Новости Чернигова
21.09.2015 16:23