Сервіс «Пульс» захистить права платників.

Сервіс «Пульс» захистить права платників.

Для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби створено телефонну лінію «Пульс». Ця лінія працює за принципом call-back, тобто працівники не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
Ефективний сервіс «Пульс» (044) 284-00-07 — є каналом комунікації з громадянами, який дозволить остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.
Звернення, які надходять на цей сервіс, розглядаються протягом доби та вирішуються по суті, відповідно до чинного законодавства. Але є такі звернення, що потребують додаткового опрацювання. У будь-якому випадку, заявник обов’язково отримує повідомлення про результати перевірки даних та вжиті заходи.
На звернення платників надано вичерпні відповіді у строк 1-2 діб. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

29.04.2015 10:15