Індивідуальний електронний цифровий підпис – необхідність сьогодення

Індивідуальний електронний цифровий підпис – необхідність сьогодення

ДПІ у Волноваському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області нагадує, що електронний цифровий підпис - це аналог власноручного підпису в електронному вигляді, який забезпечує цілісність документів, конфіденційність та ідентифікацію особи, яка відправила документ. ЕЦП – робить електронний документ оригіналом і гарантує його достовірність. Документи, підписані електронним цифровим підписом, можуть бути надіслані адресату протягом декількох секунд. Всі учасники електронного документообігу мають рівні можливості незалежно від віддаленості один від одного.
Для отримання сертифікату відкритого ключа необхідні такі документи:
Для фізичних осіб (підприємців):
- копія паспорта (сторінки з фотографіями і наступні за ними, а також сторінка з адресою місця реєстрації), завірену підписом фізичної особи – приймаються тільки якісні копії паспортів – чіткі фото та читабельний текст;
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО) завірену підписом фізичної особи;
- носій електронного ключа;
- заповнена заява на реєстрацію для отримання сертифікатів ключів встановленого зразку;
Для юридичних осіб:
- документи на призначення посадових осіб (завірені керівником підприємства)
- оригінал статуту або його нотаріально завірена копія
- копії паспорта підписувачів (сторінки з фотографіями і наступні за ними, а також сторінка з адресою місця реєстрації), завірену підписом фізичної особи – приймаються тільки якісні копії паспортів – чіткі фото та читабельний текст;
- копії облікової картки платника податків підписувачів (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО) завірену підписом фізичної особи;
- носії електронних ключів;
- заповнена заява на реєстрацію для отримання сертифікатів ключів встановленого зразку;
Якщо підписувач не має можливості прийти особисто до Відділу реєстрації, це може зробити його довірена особа, при умові, що при ній є повний, відповідно завірений, комплект документів. Представнику необхідно мати при собі паспорт і доручення встановленої форми завірене підписом директора та печаткою підприємства (підприємця) або нотаріально.
Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів: http://www.acskidd.gov.ua.
Отримати «електронний ключ» можна в будь – якому органі фіскальної служби. Мешканці Волноваського району можуть звернутись за адресою: м. Маріуполь проспект Металургів, 193, каб 212, телефон для отримання інформації: (0629) 384539.
Інформаційну та практичну допомогу по отриманню ключів електронно-цифрового підпису можна отримати в ДПІ у Волноваському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області за адресою: м. Волноваха вул.. Менделєєва 4 каб. 125.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

27.02.2015 15:28