Електронне звітування – економія часу та витрат

Електронне звітування – економія часу та витрат

Як повідомив заступник начальника ДПІ у Волноваському районі Ігор Шамсетдінов, кількість платників міста, які надсилають податкову звітність та звітність з ЄСВ, використовуючи мережу Інтернет, постійно зростає. Так, кількість платників ПДВ, які звітують засобами телекомунікаційного зв’язку сягає 99%.
Необхідними умовами для платника податків, який виявив бажання подавати податкову звітність в електронному вигляді, є наявність:
комп’ютера з операційною системою Windows із доступом до мережі Інтернет;
спеціалізованого програмного забезпечення для формування, підписання та подання податкової звітності до органів ДФС.
чинних посилених сертифікатів ключів ЕЦП посадових осіб, які підписують звітність, та електронної печатки (для фізичних осіб — підприємців — печатка за наявності).
Платники податків мають право обрати за власним бажанням будь-який акредитований центр сертифікації ключів. Але варто зважати на те, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України надає послуги ЕЦП на безоплатній основі.
З переліком реєстраційних документів (зразками їх заповнення) для кожної категорії платників податків та іншою корисною інформацією можна ознайомитися в розділі «Реєстрація користувачів», що на офіційному інформаційному ресурсі http://acskidd.gov.ua.
Платнику податків необхідно звернутися до будь-якого представництва АЦСК ІДД ДФС за адресою, вказаною на офіційному інформаційному ресурсі в розділі «Контакти».
Перед поданням податкової звітності в електронній формі платнику податків необхідно укласти Договір «Про визнання електронних документів» з контролюючими органами. Такий договір укладається в електронному вигляді за допомогою обраного платником податків програмного забезпечення (онлайн-сервісу) для підписання та подання електронної звітності.
Якщо платник податків перебуває на обліку як платник окремого податку в декількох контролюючих органах, то для подання податкової звітності в електронному вигляді до контролюючих органів такий платник податків має укласти Договір «Про визнання електронних документів» та провести обмін посиленими сертифікатами ключів з кожним окремим контролюючим органом. Якщо Договір «Про визнання електронних документів» з контролюючим органом не буде укладений, то звітність в електронному вигляді не прийматиметься.
Інформацію про безкоштовне програмне забезпечення, яке можна використовувати при формуванні та підписанні звітності безкоштовними ключами, сформованими АЦСК ІДД ДФС України, наведено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС України http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення» та на офіційному веб-порталі ДФС України (http://sfs.gov.ua/) у рубриці «Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність».
При цьому, платник податків може легко пересвідчитись, чи прийнята його електронна звітність контролюючим органом.
Платнику податків надсилаються дві квитанції. Перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається органами ДФС України на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність.
Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним. Підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних контролюючого органу є друга квитанція в електронному вигляді.
Найбільш розповсюджені помилки, які виникають при формуванні електронної звітності:
– звітність відправляється на адресу контролюючого органу без попереднього укладання Договору;
– не заповнені обов’язкові реквізити (податковий номер платника, звітний (податковий) період тощо);
– значення реквізитів у середині документа не відповідають імені файлу;
– звітність з ПДВ сформовано не в «пакеті».
Нагадаємо, що найближчій пункт реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Державної фіскальної служби України, в якому можливо отримати послуги електронного цифрового підпису, знаходиться в Іллічівському відділенні Маріупольської ОДПІ за адресою: м. Маріуполь, проспект Металургів, буд. 193, каб. 212 тел.: (0629) 38-45-39 Режим роботи: понеділок-п`ятниця з 9:00 до 18:00, перерва з 13:00 до 13:45.
Електронні ключі дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів ДФС, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

24.12.2014 11:15