Для електронного адміністрування ПДВ необхідно отримати ключі ЕЦП

ДПІ у волноваському районі нагадує, що з 1 січня 2015 року в Україні запроваджується електронне адміністрування ПДВ.
Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість затверджено постановою КМУ від 16.10.2014 № 569, яка набрала чинності з 29 жовтня 2014 року.
Щоб отримати якісні послуги електронного цифрового підпису, платникам необхідно звернутися до будь-якого центру сертифікації електронних ключів, представництва якого розміщені в усіх територіальних органах ДФС.
До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД, належать:
реєстрація заявників;
надання у користування надійних засобів ЕЦП;
допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;
надання послуги фіксування часу;
консультативні послуги за зверненням підписувачів.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
10.11.2014 16:13