Електронний кабінет платника- надійне персональне автоматизоване робоче місце.

Електронний кабінет платника- надійне персональне автоматизоване робоче місце.
Електронний кабінет платника — це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету, шляхом автентифікації з використанням електронного цифрового підпису та авторизації такого платника.
Завдяки такому сервісу у платників податків є можливість працювати з органами фіскальної служби дистанційно у режимі реального часу. Так, зокрема, платники можуть подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність; отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів (обов’язкових платежів); подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби; переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом, зокрема про заборгованість зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування тощо.
Для того, щоб почати користуватись Електронним кабінетом платника необхідно здійснити наступні кроки:
перший крок - отримати електронні цифрові підписи, які видаються Акредитованими центрами сертифікації ключів Міндоходів або «Masterkey» або «ІВК».
другий крок - підключитись до мережі Інтернет та зайти до Електронного кабінету платника за адресою kpp.minrd.gov.ua або по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-сайті Державної фіскальної служби України.
третій крок - авторизуватись в Електронному кабінеті за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу.
Переваги роботи в Електронному кабінеті платника очевидні. А саме, це унеможливлення помилок в обов’язкових реквізитах поданої декларації, оскільки при створенні податкової звітності ці реквізити заповнюються автоматично даними платника податків, які наявні у базі даних органів фіскальної служби; унеможливлення випадків подання звітності не в повному обсязі, оскільки звітність приймається пакетом (декларація з усіма додатками); можливість здійснення перевірки складеного звіту на наявність арифметичних помилок; можливість збереження заповненої форми звіту у режимі «Чернетки» та використання її при створенні наступних звітів; можливість імпорту з бухгалтерських програм (наприклад, 1-С) сформованої електронної звітності, перетворення її у пакет документів з послідуючим направленням до органів фіскальної служби; отримання квитанції про прийняття органами фіскальної служби надісланого звіту на протязі декількох хвилин; можливість перегляду всієї інформації щодо своїх розрахунків з бюджетом, у тому числі з урахуванням філій, відокремлених підрозділів, які знаходяться на території України, а також зобов’язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об’єкта оподаткування (наприклад, плата за землю); ведення Книги обліку доходів та витрат в електронному вигляді; отримання оперативної інформації щодо особистих реєстраційних даних, які наявні в базі даних органів фіскальної служби на час сеансу, можливість подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби.
Отже, шановні суб’єкти господарювання, скористайтесь можливістю бути сучасним, спростити та спланувати свій робочий час за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків», що розміщений на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за адресою: http://kpp.minrd.gov.ua/Publish/PublishedApp.aspx .

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

23.10.2014 13:44