Про РРО та сервіси Міндоходів на «гарячій лінії»

Сеанси телефонного зв’язку «Гаряча лінія» проводиться працівниками ДПІ у Волноваському районі для оперативного роз’яснення найактуальніших питань платникам податків. Як свідчить практика сеанси «Гарячої лінії» користуються великим попитом серед платників району.
У травні 2014 заступником начальника ДПІ у Волноваському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області проведено сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» на тему: «Особливості застосування реєстраторів розрахункових операцій. Електронні сервіси Міндоходів».
Наводимо перелік запитань, які були поставлені платниками податків:
Питання. В яких випадках працівники органів доходів і зборів мають право проводити перевірку програмного забезпечення за допомогою верифікатора та самостійно опломбовувати РРО?
Відповідь. Згідно з пунктом 3.8 розділу 3 Порядку реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, перевірка відповідності реєстратора розрахункових операцій, у тому числі перевірка програмного забезпечення за допомогою верифікатора, повинна проводитися за рішенням керівника органу державної податкової служби або його заступника в таких випадках:
порушення цілісності засобу контролю, установленого на реєстратор;
виявлення факту опломбування РРО підробленим засобом контролю або таким, номер якого не збігається з номером, що вказаний у довідці про опломбування;
застосування суб’єктом підприємницької діяльності при розрахунках неналежним чином опломбованого або несправного реєстратора;
підключення до РРО додаткових пристроїв (блоків), якщо таке підключення не передбачене документацією виробника;
письмове звернення споживача або суб’єкта підприємницької діяльності, що застосовує реєстратор.
Перевірку проводять уповноважені посадові особи органів доходів і зборів, після чого реєстратор опломбовується.
Якщо опломбування здійснила вповноважена посадова особа органів доходів і зборів, то суб’єкт підприємницької діяльності повинен забезпечити переопломбування реєстратора в центральному сервісному центрі не пізніше наступного робочого дня після перевірки (крім випадків виявлення невідповідності програмно-технічних засобів, що реалізують фіскальні функції, до документації виробника).
Питання: Яка передбачена відповідальність за порушення порядку передачі електронних копій розрахункових документів та фіскальних звітних чеків РРО?
Відповідь. Порядок і механізм передачі електронних копій розрахункових документів та фіскальних звітних чеків Реєстраторів розрахункових операцій дротовим та бездротовим зв’язком до органів державної податкової служби, для суб’єктів господарювання, які використовують РРО, затверджено наказом Мінфіну України від 08.10.2012 № 1057.
Починаючи з 1 січня 2014 року відповідно до статті 120 Податкового кодексу України за неподання до органів Міндоходів звітності, пов’язаної із застосуванням розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО, дротовими або бездротовими каналами зв’язку застосовується штраф розміром десять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян — 170 гривень, а у разі повторного застосування штрафних санкцій, пов’язаних з неподанням або несвоєчасним поданням звітності протягом року, сума штрафу зростає до 1020 гривень.
Питання. Що означає «Пакет звітних документів»?
Відповідь. Відповідно до наказу Міндоходів від 09.10.2013 № 561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників» з 1 листопада 2013 року запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді паралельно з існуючою технологією.
Пакет звітних документів – це певний перелік документів одного типу чи різних типів, що подаються суб’єктом в одному звітному періоді. Пакет повинен містити основний документ звітності та необхідні додатки до нього. Фізично пакетом документів є набір ХМL-файлів, які називаються згідно з форматом (стандартом) електронної звітності
Питання. Які електронні сервіси на даний час функціонують на порталі Міндоходів?
Відповідь. З метою якісного обслуговування платників на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України функціонують електронні сервіси:
«Електронний кабінет платника податків»
«Електронна митниця»
«Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»
«Реєстр платників ПДВ»
«Акредитований центр сертифікації ключів»
«Пульс»
«Адреси масової реєстрації»
«Електронна звітність»
«Декларування он-лайн»
«Загальнодоступний інформаційний ресурс».
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
23.05.2014 11:45