На «Пульс» від мешканців Донеччини надійшло 79 звернень

На «Пульс» від мешканців Донеччини надійшло 79 звернень
З початку року на сервіс «Пульс» Міндоходів суб’єкти господарювання Донеччини спрямували 79 звернень, з них 8 звернень з питань роботи митниці. Щодо тематики, то найбільше звернень стосувалися проблемних питань роботи органів Міндоходів області – 26; 21 звернення – щодо надання звітності; решта – проведення перевірок, реєстрації платників, корупційних діянь, роботи ЦОП тощо.
На всі звернення, що надійшли на сервіс «Пульс», було надано ґрунтовні відповіді. Слід зазначити, що всі картки прийняті та розглянуті без порушень строку.
Нагадаємо: єдиний антикорупційний сервіс «Пульс» запроваджено для підвищення ступеню довіри громадян до відомства. Сервіс доступний клієнтам як податкових, так і митних органів.
Цей сервіс попереджує та дозволяє уникнути труднощі в спілкуванні, некоректне ставлення, перевищення повноважень, неякісне обслуговування За потреби телефонуйте на сервіс «Пульс»: (044) 284-00-07.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

25.04.2014 13:39