Забезпечено єдиний формат надання документів для проведення електронної перевірки

Забезпечено єдиний формат надання документів для проведення електронної перевірки
7 березня 2014 набув чинності наказ Міністерства доходів і зборів України від 31 грудня 2013 року № 898, яким затверджено формати і Порядок надання документів в електронному вигляді для проведення електронної перевірки.
Затверджені формати документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків і зборів, які подаються в електронній формі платником податків для проведення електронної перевірки :
- журнал господарських операцій;
- книга обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої груп і платників єдиного податку третьої і п'ятої груп, які не є платниками ПДВ);
- книга обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої і п'ятої груп, які є платниками ПДВ).
Відповідно до Порядку, надання платником податків документів для проведення електронної перевірки, здійснюється за допомогою системи надання податкових документів в електронній формі з віддаленого персонального комп'ютера або шляхом використання послуг центрів обслуговування платників податків.
Формати документів для проведення електронної перевірки, а також інша інформація про порядок подання таких документів публікуються на веб-порталі Міндоходів в рубриці "Електронна перевірка".
Документи для проведення електронної перевірки мають бути спрямовані в орган Міндоходів, в якому платник податків перебуває на податковому обліку, за 10 календарних днів до передбачуваного початку проведення електронної перевірки.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

18.03.2014 16:33