Фомуємо пакет документів для подання декларації про майновий стан та доходи в електронному вигляді

Закінчився 2013 рік, настала пора декларування доходів отриманих торік як фізичними особами –підприємцями так і громадянами, що отримували у 2013 році оподатковувані доходи, які згідно з нормами розділу ІV Кодексу не підлягали оподаткуванню під час їх нарахування чи виплати чи з метою отримання податкової знижки.
Як і торік, платники податків мають змогу заповнювати та направляти до податкової служби декларацію про майновий стан і доходи через Інтернет. Для користування послугою платникові треба мати електронний ключ цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення. І те, й інше надається органами Міндоходів безкоштовно.
На виконання наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.2013 №561 “Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників” було введено поняття: “Пакет звітних документів” – дане поняття передбачає спеціальне оформлення електронних документів, що перебувають у залежності: головний документ – додатки головного документа.
Тобто, якщо основний документ(декларація) має додатки, як і у нашому випадку, то при направленні такої декларації до органів Міндоходів в електронному вигляді, платник податків повинен спочатку сформувати пакет звітних документів, який складається з основної декларації та додатків до такої декларації.
Тому розглянемо питання формування пакету декларації та необхідних до неї додатків за допомогою програми OPZ та направлення її до органів Міндоходів використовучі безкоштовні ключі електронно-цифрового підпису отримані в АЦСК Міндоходів.
Для направлення декларації в електронному вигляді перш за все необхідно установити програму OPZ. Цю програму та оновлення до неї можна безкоштовно скачати з офіційного сайту Міндоходів або суб-сайту ГУ Міндоходів у Донецькій області розділу акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів за адресою: acskidd.gov.ua/program_obespech.
Далі у меню «Сервіс» програми OPZ необхідно ввести персональні параметри та зберегти їх. Далі, заходимо до меню «Довідники» -> «Довідники документів» -> «Прибуток» та відмітити галочкою «Податкову декларацію про майновий стан та доходи» фізичної особи – підприємця або фізичної особи та необхідні для заповнення додатки до неї , та натиснути кнопку «Зберегти зміни».
У меню «Документ» необхідно створити «Новий документ». У розділі «Звітний документ» віконця нового документу вибираємо необхідну декларацію, встановлюємо тип звітного періоду «рік» та рік, за який необхідно подати декларацію ( у нашому випадку 2013) та підтверджуємо вибрану операцію. Погоджуємся з автозаповненням декларації та з відкриттям додатків до неї.
Важливим є те, що заповнити та зберегти декларацію з додатками потрібно не закриваючі їх. Закрити ж бланки декларації та додатків необхідно через меню «Документ» -> «Закрити всі документи» не видалючи їх із пакету.
Пакет Декларації про майновий стан сформовано, тепер його необхідно імпортувати до програми ІFin, або іншої програми якою ви підписуєте або відправляєте звітність.
Тож, шановні платники податків, звітуйте легко за допомогою безкоштовних ключів електронно-цифрового підпису Міндоходів.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
20.01.2014 09:41