Відбулася зустріч з підприємницькими колами Волноваського району

 Відбулася зустріч з підприємницькими колами Волноваського району
З січня по серпень 2013 року близько 700 платників податків Волноваського району - юридичних і фізичних осіб отримали в Центрі сертифікації ключів, який діє при Міндоходів, послуги електронного цифрового підпису.
Як повідомила перший заступник начальника ДПІ у Волноваському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області Ніна Шкварченко, в ході зустрічі з підприємницькими колами району, цифровий підпис є своєрідним захистом звітності, яка спрямовується в органи Міндоходів, державну статистику України і Пенсійний фонд України в електронному вигляді. Крім того, платники податків також можуть укладати з іншими суб'єктами господарювання договори в електронній формі.
У Донецькій області відкрито 7 пунктів Акредитованого центру сертифікації ключів, які діють при Міністерстві доходів і зборів України. Ці пункти розташовані в Центрах обслуговування платників податків органів Міндоходів Донецької області, а саме: в Калінінському і Кіровському районах Донецька, містах Горлівці, Макіївці, Красноармійську, Краматорську і Маріуполі.
Для зручності платників, представники таких пунктів здійснюють виїзди в територіальні органи Міндоходів. Так щомісячно в приміщенні ДПІ у Волноваському районі генерується близько 80-100 ключів електронно-цифрового підпису, що наближає платників податків Волноваського району до технічного прогресу.
Нововведенням Міндоходів є електронний кабінет, який платники зможуть використати заздалегідь скориставшись послугами Центру сертифікації ключів.
Призначенням Електронного кабінету платника податків є надання платнику можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line. Зокрема, платник податків без використання клієнтського застосування матиме змогу:
- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;
- переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня);
- формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету;
- здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг;
- здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями), замовляти та отримувати адміністративні послуги;
- оперативно переглядати актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або сформовано на підставі наданих ним до ДПС документів (дані обліку, дані щодо об’єктів оподаткування, інформацію про результати перевірок, інформацію про доходи фізичної особи тощо).

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

16.09.2013 11:02