На питання платників податків відповідає начальник ДПІ у Волноваському районі Головного управління Міндоходів у Донецькій області Ростем Олександр Іванович

Питання: Підкажіть, будь ласка, яким чином проходить реорганізація органів державної податкової служби? Чи надаватимуться адміністративні послуги?
Відповідь: Постановою від 20.03.2013 № 229 "Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів" почався процес реорганізації шляхом приєднання до відповідних територіальних органів Міністерства доходів і зборів територіальних органів Державної податкової служби і Державної митної служби. Нині в усіх регіонах України почався процес створення і реєстрації в якості юридичних осіб Головних управлінь Міністерства доходів і зборів України. На сьогодні вже видані накази про призначення керівників, яким поставлено завдання в найкоротші терміни забезпечити створення і державну реєстрацію територіальних управлінь Миндоходив на базі органів Державної податкової служби і Державної митної служби.
Ця реорганізація жодним чином не зачепить платників податків і суб'єктів господарювання, не створить ніяких незручностей і перешкод для якісного надання податкових послуг. Базова інфраструктура - мережа сервісних центрів - працюватимуть в штатному режимі і надаватимуть увесь спектр послуг. Реорганізація пройде максимально швидко, уникаючи при цьому якого-небудь дискомфорту для бізнесу.
Що стосується назви нашого територіального органу Міндоходів, який створюється згідно цієї Постанови - Державна податкова інспекція у Волноваському районі Головного управління Міндоходів у Донецькій області.
Питання: На яких інформаційних сайтах можна отримати інформацію про діяльність новоствореного Міністерства доходів і зборів України?
Відповідь: З травня 2013 почав роботу офіційний сайт Міністерства доходів і зборів. Тепер уся інформація про роботу відомства оприлюднюється на інтернет-майданчику, розміщеному за адресою: minrd.gov.ua.
Новий сайт має ряд переваг: зручна навігація і панель управління, оптимізовані алгоритми пошуку необхідної інформації, мультимедійна галерея, підписання на новині, інтеграція з соціальними мережами і так далі
На сайті також розміщено чинне податкове і митне законодавство, нормативно-правові акти по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Відвідувачі зможуть викачати електронні форми усіх документів і отримати рекомендації фахівців з оформлення звітності.
Для зручності користувачів законодавство і нормативна документація представлені по категоріях платників - "Фізичним особам", "Юридичним особам", "Самозанятим особам", "Великим платникам". Крім того, додано календар, інформує про дату подання звітності і сплати податків, зборів.
Банер "Митне оформлення" надасть корисну інформацію громадянам і суб'єктам зовнішньоекономічної діяльності, що перетинають кордон України.
Для якісного обслуговування платників на сайті Міндоходів функціонують немало електронних сервісів: "Реєстр платників ПДВ", "Митна статистика", "Дізнайся більше про своє бізнес партнера", "Електронна митниця", "Акредитований центр сертифікації ключів", " Пульс", "Анульовані свідоцтва платників ПДВ", "Адреси масової реєстрації", "Електронна звітність", "Перевірка свідоцтва платника єдиного податку", "База знань", "Декларування он-лайн ".
Сайт містить також повну інформацію про становлення і діяльність Міністерства доходів і зборів України, структуру і напрями його роботи, відомості про керівництво.
Також інформацію про роботу відомства можна отримати з офіційного видання Державної служби України "Вісник податкової служби України".
Питання: Яким чином переглянути квитанції, що надійшли від приймального шлюзу електронної звітності ДПС України?
Відповідь: Переглянути електронні квитанції, що надійшли (надходять) від приймального шлюзу електронної звітності ДПС України, можна за допомогою спеціального програмного забезпечення “ДПС Захист звітності”. Для цього необхідно натиснути кнопку “Прийняття квитанцій” у головному вікні програми, обрати необхідні квитанції та розшифрувати їх.
Квитанції мають розширення “.rpl” та повинні відкриватися виключно ключем електронної печатки.
Для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які працюють без печатки квитанції розшифровуються за допомогою особистого ключа.
Питання: Почув, що законодавством призупинено дію застосування штрафних санкцій за незастосування РРО в електронному вигляді. Поясність, будь ласка, цей момент.
Відповідь: Верховна Рада України ухвалила закон "Про внесення змін до заключних положень Закону України" Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України "про відстрочення настання відповідальності за непредставлення електронної звітності.
Законодавчий акт переноситися на термін вступу в силу положень, що встановлюють відповідальність суб'єктів господарювання за непредставлення в Міндоходів звітності, пов'язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок і копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО по дротових або бездротових каналах зв'язку .
Так, штрафні санкції за порушення положень закону передбачені не з 1 липня 2013 року, а з 1 січня 2014. Закон набуде чинності з дня публікації.
Питання: Чи всі громадяни та з якими питаннями можуть звернутися до місцевої влади?
Відповідь:Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.
Питання: Які мають права громадяни при розгляді заяв чи скарг?
Відповідь: Відповідно до статті 1 Закону України від 02.10.1996 р. №393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами та доповненнями) громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Згідно із статтею 18 Закону України «Про звернення громадян» громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:
особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
знайомитися з матеріалами перевірки;
подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;
бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;
одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;
вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
19.07.2013 10:17