Відповіді на питання платників податків, задані під час проведення телефонного зв’язку «гаряча лінія»

Відповіді на питання платників податків, задані під час проведення телефонного зв’язку «гаряча лінія»
Відповіді на питання платників податків, задані під час проведення телефонного зв’язку «гаряча лінія», надає перший заступник начальник ДПІ у Волноваському районі Донецької області ДПС Ніна Шкварченко.

Питання: Чи є якась можливість задати питання спеціалісту щодо подання звітності в електронній формі?
Відповідь: Діє новий електронний сервіс податкової: інформаційна підтримка і технічна допомога при поданні електронної звітності .
З питань надання податкової звітності і податкових накладних в Державній податковій службі України створений загальнодержавний call- центр. Скористатися центром можна безкоштовно із стаціонарного телефону по номеру: 0-800-501-007 (вибравши напрям 7).
Звернувшись в call-центр, користувач може отримати також інформацію відносно роботи електронних податкових сервісів.
В той же час з метою надання практичної допомоги на офіційному веб-порталі Державної податкової служби України(http://sts.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/dopomoga-koristuvacham) розміщений перелік відповідальних осіб, що надають практичну допомогу по формуванню податкової звітності в електронному вигляді.

Питання: Що це за сервіс «Пульс» і з якими питаннями до нього можна звертатися?
Відповідь. З метою подолання проявів корупції в органах державної податкової та митної служби ліквідації перешкод, що заважають провадити підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні із посадовими особами податкової служби запроваджено сервіс «Пульс», який приймає звернення стосовно корупційних діянь працівників державної податкової служби та перебуває під особистим контролем Голови ДПС України Олександра Клименка.
Лінія працює цілодобово: у робочий час інформацію про неправомірні дії приймають працівники ДПС, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач.
Номер «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07.


Питання: За допомогою якого програмного забезпечення платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД ДПС, можуть подавати звітність в електронному вигляді?
Відповідь: Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, можуть подавати звітність в електронному вигляді до органів ДПС за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності», яке можна завантажити з офіційного інформаційного ресурсу www.cskidd.gov.ua в рубриці Програмне забезпечення / Програмне забезпечення для звітності («ДПС Захист звітності»).

Питання:Яку мету переслідували законотворці, впроваджуючи обов’язковість використання РРО з контрольною стрічкою в електронній формі?
Відповідь: Основною метою прийняття зазначених норм - є створення більш комфортних умов для суб’єктів господарювання:
1.Застосування передачі інформації у електронному вигляді до органів ДПС надасть можливість платникам податків зекономити час;
2. Це надасть можливість платникам зменшити витрати на утримання касової техніки за рахунок відсутності необхідності друкування паперової контрольної стрічки та її зберігання протягом 3-х років, у чому більше не буде потреби;
3.Використання електронної контрольної стрічки призведе до значного скорочення перевірок платників податків.

Питання: Чи змінився у цьому році порядок розрахунку умовно нарахованих відсотків по поворотній фінансовій допомозі від юридичної особи?
Відповідь: Ні, не змінився. Як і раніше, якщо після закінчення терміну, встановленого договором, платник податку не повертає суму отриманої поворотної фінансової допомоги на кінець звітного періоду, то до доходів звітного періоду, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, включається сума відсотків, умовно нарахованих на суму поворотної фінансової допомоги, неповерненої, що залишається, на кінець такого звітного періоду, у розмірі облікової ставки Нацбанка України, розрахованої за кожен день фактичного використання такої поворотної фінансовий допомоги.


Питання: Підскажіть, який порядок отримання торгового патенту?
Відповідь: Для придбання торгового патенту суб’єкт господарювання повинен подати до органу державної податкової служби за місцем сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності заявку, яка містить наступні відомості:
- найменування суб’єкта господарювання, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ім’я, по батькові суб’єкта господарювання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи);
- юридична адреса (місцезнаходження) суб’єкта господарювання, а у разі якщо патент придбається для відокремленого підрозділу - місцезнаходження такого відокремленого підрозділу згідно з документом, що засвідчує право власності (оренди);
- вид підприємницької діяльності, для провадження якої придбається торговий патент;
- вид торгового патенту;
- найменування документа про повну або часткову сплату збору;
- назва та фактична адреса (місцезнаходження) пункту продажу товарів, пункту з надання платних послуг, пункту обміну іноземної валюти, грального місця, позначення ”виїзна торгівля”;
- назва, дата, номер документа, що засвідчує право власності (оренди);
- період, на який придбається торговий патент.
Крім заявки необхідно також надати оригінали або нотаріально посвідчені копії документів, на підставі яких вона заповнювалася. Такі документи надаються лише для звірки відомостей, наведених в заявці та не залишаються в органі державної податкової служби. Звірка відомостей здійснюється в момент подання такої заявки.
Якщо ж відомості, наведені у поданій суб’єктом господарювання заявці, відповідають наданим документам та до неї внесені всі необхідні відомості, орган ДПС має право видати торговий патент.
Звертаємо увагу, що придбавати та сплачувати торговий патент необхідно за місцем сплати збору. Зокрема, платниками збору, які:
- провадять торговельну діяльність або надають платні послуги (крім пересувної торговельної мережі) - збір сплачується за місцезнаходженням пункту продажу товарів або пункту з надання платних послуг;
- здійснюють торгівлю валютними цінностями - за місцезнаходженням пункту обміну іноземної валюти;
- здійснюють діяльність у сфері розваг - за місцезнаходженням пункту надання послуг у сфері розваг;
- здійснюють торгівлю через пересувну торговельну мережу - за місцем реєстрації таких платників;
- здійснюють торгівлю на ярмарках, виставках-продажах та інших короткотермінових заходах, пов’язаних з демонстрацією та продажем товарів - за місцем провадження такої діяльності.
Торговий патент видається особисто фізичній особі - підприємцю або особі, уповноваженій юридичною особою, під підпис у триденний термін з дня подання заявки. Датою придбання торгового патенту є зазначена в ньому дата.
Питання збору за провадження деяких видів діяльності висвітлене в статті 267 Податкового кодексу України.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

20.05.2013 09:51