Відповіді на питання платників податків, задані під час проведення телефонного зв’язку «гаряча лінія»

Відповіді на питання платників податків, задані під час проведення телефонного зв’язку «гаряча лінія», надає начальник ДПІ у Волноваському районі Донецької області ДПС Олександр Ростем .
Питання:Чи обов’язково з початку 2013 року платникам податків, які використовують РРО, звертатись до Центрів сервісного обслуговування або виробників РРО?
Відповідь:Так, користувачам касової техніки при її придбанні або заміні необхідно обов’язково звертатись до Центрів сервісного обслуговування або виробників РРО щодо проведення ними відповідного доопрацювання даної моделі у термін до 01.07.2013 року, з якого використання такої техніки тягне за собою відповідальність у зв’язку з веденням в дію п. 9 ст. 17 Закону України від 06.07.1995р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Норма зазначеної статті передбачає, що до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у розмірі десяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян – в разі неподання до органів державної податкової служби звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій по дротових або бездротових каналах зв’язку.
Питання: Хочу запитати, а яка від цього нововведення користь "податковій" і " бізнесу"?
Відповідь: Основною метою прийняття вказаних норм є створення комфортніших умов для суб'єктів господарювання.
По-перше, передача інформації в електронному вигляді органам ДПС надає можливість платникам податків заощадити час.
По-друге, це дасть можливість зменшити витрати на зміст касової техніки за рахунок відсутності необхідності друкувати паперову контрольну стрічку і зберігає її протягом 3-х років.
По-третє, використання електронної контрольної стрічки приведе до значного скорочення перевірок платників податків.
Питання: Хто буде здійснювати підключення та реєстрацію РРО у системі для подання інформації до податкової служби?
Відповідь: Підключення РРО платнків податків та їх первинну реєстрацію в Системі проводитимуть ЦСО (центри сервісного обслуговування). Тому ці процедури не є обтяжливими і не вимагають додаткових зусиль та навичок від користувачів касової техніки.
Питання: Скажіть, яка на сьогодні мінімальна заробітна плата і коли найближчим часом буде її збільшення? Підкажіть, чи мінятиметься розмір податкової соціальної пільги у зв’язку із збільшенням розміру мінімальної заробітної плати?
Відповідь: На сьогодні в Україні існуює розмір мінімальної заробітної плати - 1147 гривень в місяць, що діє з 01.01.2013 року і по 30.11.2013 року.
З першого грудня і по 31 грудня поточного року він підніметься до 1218 гривень.
Соціальна податкова пільга для осіб, визначених в п.п. 169.1.1 і 169.1.2 п.169.1 ст. 169 Податкового кодексу України складає 573, 50 гривень і буде незмінною до кінця поточного року.
Питання: Які строки рогляду звернення податковим органом?
Відповідь: Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження,
а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше 15-ти днів від дня їх отримання.Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його рогзляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока пяти днів.
Таким чином, загальний період рогляду звернень громадян становить один місяць, але він може бути як подовжений ще на 15 днів в разі виникнення обставин, які потребують додаткового вивчення, иак і зменшений на 15 днів у разі невідкладного вирішення питання.
Питання: Яким чином треба оформити звернення до органу виконавчої влади аби воно було розглянуто?
Відповідь: Відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян” у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинне бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Волновахи
20.05.2013 09:50