Як правильно подати звітність засобами телекомунікаційного зв

Як правильно подати звітність засобами телекомунікаційного зв
ДПІ у Волноваському районі повідомляє платників, що в Донецькій області вже працюють 7 пунктів реєстрації користувачів, відділів реєстрації користувачів при ДПС у Донецькій області, які видають безкоштовні ключі електронно-цифрового підпису, що розташовані:
- ЦОПП ДПІ у м. Краматорськ (місце знаходження – кім.№ 3, ЦОПП ДПІ у м.Краматорську, адреса: 84313, Донецька обл., м.Краматорськ, вул.Машинобудівників, буд.22, телефон міський – (06264)-7-43-87.
- ЦОПП Горлівської ОДПІ (місце знаходження – кім. №13, ЦОПП Центрально-Міського відділення Горлівської ОДПІ, адреса: 84626, Донецька обл., м.Горлівка, вул.Черного-Діденко, буд.14, телефон міський – ( 0624)-55-36-77.
- ЦОПП ДПІ у Калінінському районі м. Донецька, адреса: м. Донецьк, бульв. Шевченка, буд. 26-Б, 1-й пов., каб. №115, телефон міський: (062) 297-85-70
- ЦОПП ДПІ у Кіровському р-ні м.Донецька, адреса: м. Донецьк – 120, вул. Петровського, 126 , телефон: міський – (062) 305-90-56.
- Макіївській ОДПІ, адреса: 86132, Донецька обл., м.Макіївка, бул.Горбачова, б.10, кім. 117, телефони: міський – (0623)22-17-60.
- Маріупольській ОДПІ, адреса: 87524, м. Маріуполь, просп. Металургів, 193, каб. 212, телефони: міський (0629) 384539
- Красноармійській ОДПІ, адреса: 85300, м. Красноармійськ, вул. Горького, 1, каб. №9, телефони: міський (06239) 29003
В таких пунктах, податківці безкоштовно надають платникам податків ключі електронного цифрового підпису, що дозволяє передавати податкову звітність в електронному вигляді.
Державною податковою службою оприлюднено інструкцію, яка детально розповідає, як надати звітність через мережу Інтернет. Для цього платники податків повинні виконати шість кроків:
1-й крок. Укласти з податковою інспекцією договір про визнання електронних документів.
2-й крок. Платник податків безкоштовно отримує у будь-якому представництві Центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби посилені сертифікати відкритих ключів (електронні цифрові підписи - ЕЦП). Також для платників податків збережено право на отримання ключів будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, з яким ДПС України укладена угода.
3-й крок. Два екземпляри заповненого договору, завірені печаткою, а також посилені сертифікати відкритих ключів на електронних носіях платник податків надає до податкової інспекції. Важливо знати, що укласти вказану угоду можна і безпосередньо через Інтернет.
4-й крок. Платник здійснює установку програмного забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді і засобу шифрування.
5-й крок. Створює податковий документ в електронному вигляді, при цьому програмне забезпечення "підказує" про помилки в документі. В результаті платник їх виправляє і не витрачає час і кошти на уточнюючі звіти і штрафи, пов'язані з арифметичними помилками.
6-й крок. Для відправки готового електронного звіту через Інтернет на підготовлений в електронному вигляді документ накладаються електронні цифрові підписи посадовців в наступному порядку: першою - ЕЦП керівника, другою - головного бухгалтера (бухгалтера), третьою – печатка платника податків. За відсутності у платника податків посади бухгалтера, ЕЦП накладаються в наступному порядку: першою - ЕЦП керівника, другою - ЕЦП печатки платника податків. Підготовлений документ надсилається на адресу центру обробки електронних звітів ДПСУ zvit@sts.gov.ua. Другий екземпляр податкового документу в електронному вигляді зберігається у платника податків.
Від органів податкової служби платник податків отримує квитанції про прийом звітності податковими органами на центральному і районному рівні, які є свідченням того, що платник виконав в повному об'ємі свої зобов'язання з надання звітності згідно із законодавством.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

27.03.2013 09:54