Ось так премії: від 20 тисяч до 60 мільйонів гривень
В травні-серпні 2011 року Державною фінансовою інспекцією в Київській області проведено державний фінансовий аудит виконання зведеного бюджету Миронівського району Київської області. Результати аудиту засвідчили, що навіть при збалансованій роботі органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, виникли труднощі у наповнені місцевого бюджету, що в свою чергу вплинуло на невиконання видаткової його частини, зокрема-при забезпеченні надання соціальних гарантій населенню. Натомість, видатки зведеного бюджету району були направлені переважно на оплату праці працівників бюджетних установ та оплату комунальних послуг.
За 2011 рік спостерігалось невиконання доходної частини бюджету на 3,5%, що здебільшого спричинено зменшенням планових показників по надходженнях податку з доходів фізичних осіб, який є основною складовою бюджету району та становить 87,4% власних та закріплених доходів загального фонду. Така ситуація зумовлена тим, що у IV кварталі 2010 року основними бюджетоутворюючими підприємствами району здійснено виплату одноразових премій працівникам на загальну суму 65,2 млн.гривень.
В ході дослідження встановлено, що за даними ДПІ у Миронівському районі, ПАТ „Миронівський хлібопродукт” у IV кварталі 2010 року виплачено 128 працівникам одноразову премію у розмірах понад 20 тис.грн. кожному, 9 працівникам – понад 80 тис.грн. кожному та 1 працівник отримав песнію вище 60 млн.(!) гривень. Також, у IV кварталі 2010 року ПАТ „Миронівський завод по виготовленню круп та комбікормів” виплатив одноразову пенсію в сумі 308Ґ4 тис.грн. одній особі, Миронівський м’ясопереробний завод „Легко” виплатив 8 працівникам одноразову премію на суму 1,6 млн.гривень.
Одним з можливих напрямків пере розподілення бюджетних коштів є належна увага до оптимізації мережі освітніх закладів району, що дозволить підвищити якість освітніх послуг.
На території Малобукринської громади розташована ЗОШ І-ІІІ ступенів площею 1200 м.кв., в якій на час проведення аудиту навчалося 11 дітей і працювало 11 осіб вчителів та обслуговуючого персоналу. Школа мала один клас де навчалось 5 учнів, решта 6 учнів навчалась за індивідуальними планами.
Видатки на утримання Малобукринської школи у 2010 році склали 264,8 тис.грн, відповідно вартість утримання 1 учня 24,1 тис гривень. Водночас, у школі сусіднього села витрати на утримання одного учня становили 12,4 тис.грн, тобто навчання в Малобукринській школі призвело до перевитрат бюджетних коштів щонайменше 310 тис.гривень.
Зазначимо той факт, що за результатами проведеного аудиту на засіданні колегії Миронівської райдержадміністрації розглянуте питання оптимізації мережі освітніх закладів району. З 1 вересня 2011 року закрито Малобукринську ЗОШ І-ІІІ ст. та організовано підвіз учнів до школи сусіднього села Грушів. В результаті проведених оперативних дій органів місцевого самоврядування економія бюджетних коштів вже на початок 2012 року склала близько 80 тис.гривень.
В періоді, охопленому аудитом органи місцевого самоврядування не скористалися можливістю розміщення вільних залишків коштів на депозитних рахунках банківських установ, що також призвело до недотримання коштів місцевим бюджетом.
На початок 2010 року вільні залишки коштів складали 898 тис.грн. Ставка по депозитах на протязі року коливалась від 16% до 22,5% річних. Середня ставка складала 19% тобто місцевий бюджет мав можливість отримати додаткових надходжень в сумі 170,6 тис.гривень.
На початок 2011 року сума вільних залишків коштів становила 4,5 млн.грн., а річна ставка по депозитах складає 16%. Використавши можливість розміщення даних коштів на депозитних рахунках банківських установ, бюджет отримав би додаткові надходження в сумі 726,5 тис.гривень.
Вагомими резервом збільшення надходжень до бюджету міста Миронівна може стати збір за місця для паркування транспортних засобів, який взагалі не запроваджений на території міста.
Зокрема, в разі справляння даного збору тільки з двох майданчиків орієнтовано на 155 місць, бюджет міста може отримувати додаткові кошти у сумі 242,8 тис.грн. щороку.
В Миронівському районі існує ряд великих підприємств, таких як ВАТ „Миронівський ЗВКК” ( виробництво комбікормів, круп,олії) Миронівський м’ясопереробний завод „Легко”(виробництво м’ясних напівфабрикатів ), ТОВ „Омега Мінералз Україна” (виробництво будматеріалів), ВАТ „Миронівське ХПП” (послуги по зберіганню зернових), які під час своєї діяльності використовують автомобільні дороги району у своїх цілях. Вантажні автомобілі, які завозять сировину на підприємства вивозять із них готову продукцію, мають велику масу та завдають шкоди дорогам. Проте, з жодним із підприємств на даний час не заключено договорів на пайову участь в розвитку інженерно-траспортної та соціальної інфраструктури району.
Тому органам місцевого самоврядування було б доречно укласти такі договори з підприємствами, які проводять свою діяльність на території району. Такі дії дадуть змогу хоча б частково відремонтувати автошляхи району та покращать якість надання жителям району соціальних послуг. Що входить до функцій органів місцевого самоврядування.
Зважаючи на встановлену потребу в коштах на оновлення доріг комунальної власності, при заключенні договорів про пайову учать, бюджет району розрахунково може поповнитись на суму 10,3 млн.гривень.
Оновлення також потребують каналізаційні мережі міста Миронівна.
3,48 км каналізаційних мереж в зношеному та аварійному стані знаходиться 19,2 км. Протягом досліджуваного періоду на їх ремонт не виділялись. Тому заключення договорів про пайову участь з підприємствами, які використовують каналізаційну мережу міста, може надати можливість залучення до бюджету району кошти в сумі 3,8 млн.гривень.
Інформація направлена з Васильківської об’єднаної Держфінінспекції
Джерело: guru.ua
Категорії: Новини Києва Новости Василькова
08.02.2012 17:00