«Нова пошта» тепер безплатно повертатиме товар, який не підійшов покупцеві

«Нова пошта» тепер безплатно повертатиме товар, який не підійшов покупцеві
Логістична компанія «Нова пошта» запустила сервіс «Легке повернення». Він дозволяє безплатно повернути продавцеві посилку з товаром, який не підійшов, упродовж 14 днів після отримання.

Про це повідомляється на сайті «Нової пошти».

У «Новій пошті» наголосили, що здійснюють лише доставлення, тому перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися про повернення товару та коштів.

Сервіс «Легке повернення» доступний лише в мобільному додатку та онлайн-кабінеті на сайті. Повернути безплатно можна документи або посилки до 30 кг. А для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.

Повернути товар можна протягом 14 днів після його отримання, попередньо узгодивши це з продавцем. Товар обов’язково повинен мати фірмове пакування, товарний вигляд і бути з усіма бирками.

Однак сервіс може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість. Також деякі товари не підлягають поверненню відповідно до законодавства — наприклад, білизна, купальники, ліки тощо.

Джерело: https://hromadske.ua/posts/nova-poshta-teper-bezplatno-povertatime-tovar-yakij-ne-pidijshov-pokupcevi

29.03.2023 13:58