Для особистого візиту до Центру обслуговування клієнтів (ЦОК) впроваджено спеціальний сервіс – електронну чергу. Про це інформує ДТЕК Донецькі електромережі.
Клієнти можуть записатися на будь-який зручний день і час онлайн. За допомогою онлайн-сервісів 24/7 можна передати показання, перевірити чи є адреса в списку аварійних або планових відключень, замовити послуги по роботі приладу обліку. Також є можливість поставити будь-яке питання, що стосується послуг розподілу.
Щоб скористатися попереднім записом онлайн потрібно зробити кілька простих кроків:
У призначений час в центрі клієнта зустріне адміністратор і надасть допомогу у виборі тематики в терміналі електронної черги. Потім за номером талона вас запросять до спеціаліста.
Водночас, в період карантину можна користуватися дистанційними сервісами. Це можна зробити на сайті компанії. А також:
Джерело: Волноваха, Мариуполь
Категорії: Новини Маріуполя
23.09.2021 12:34