Нікопольська податкова інформує

Олексій Любченко: Ми вдячні нашим міжнародним партнерам за плідну співпрацю у впровадженні реформ

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/452353.html повідомила про наступне.

Основні результати, ключові досягнення та подальші кроки у реалізації Програми з підтримки управління державними фінансами в Україні (EU4PFM) обговорювалися під час засідання Наглядового комітету цього проекту, яке відбулося 10 лютого.

Захід відбувся за участі експертів Представництва Європейського Союзу в Україні, Групи підтримки України при Європейській Комісії, Надзвичайного та повноважного Посла Литовської Республіки в Україні, Литовського агентства з управління проєктами, Консультативної місії ЄС, Німецького товариства міжнародного співробітництва, Шведської агенції з міжнародної співпраці, представників Міністерства фінансів України, Державної податкової служби, Державної митної служби та Рахункової палати України.

«2020 рік був і важким і, разом з тим, успішним для Державної податкової служби. Ми впровадили реформу ДПС – створили єдину юридичну особу. Наголошую, що ці новації команда ДПС не розглядає як реформу заради реформи – ми змінили принципово зміст. Змінено формат роботи з великим платниками податків – створили 5 центрів галузевої компетенції, адже переконані, що податківець повинен знати технологію, тоді він краще буде знати податкову базу, що відповідно забезпечить якісний податковий контроль», - підкреслив Голова ДПС Олексій Любченко.

Він також зазначив, що з 01 січня 2021 року запрацював єдиний рахунок для сплати податків як альтернатива до діючої системи зарахування платежів.  Цим сервісом вже скористалось 1413 платників, на єдиний рахунок зараховано 15,7 млн грн платежів.

Крім того, з початку 2021 року ДПС запроваджено єдину уніфіковану форму податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.

В ДПС вже впроваджені такі електронні сервіси: система електронного адміністрування ПДВ, Е-субсидія, Електронний кабінет, Е-прозорро, Е-малятко, ID14, Е-повернення (повернення переплат – у режимі 24/7, дистанційно подати заяву на повернення коштів через Електронний кабінет в «три кліки»), ПРРО, Єдина звітність (ЄСВ+ПДФО), Єдиний рахунок, електронний сервіс «infoTAX».

«Я впевнений, що обраний шлях є комплексним та дозволить забезпечити динамічну та сталу трансформацію ДПС, що приведе до позитивних змін, які відчують платники податків», – підкреслив Голова ДПС.

 

Он-лайн практикум (тренінг) в умовах карантину

Днями за організацією Нікопольського відділу організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області для платників та громадян було проведено он-лайн практикум (тренінг), на якому розглядалися наступні питання:

- Новації податкового законодавства: Закони України щодо лібералізації та підтримки бізнесу (Закони України від 01 грудня 2020 року №1017-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо лібералізації застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку» (далі Закон № 1017-ІХ), від 04 грудня 2020 року №1072-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 04.12.2020 (далі – Закон №1072);

- Декларування громадянами доходів, отриманих у 2020 році;

- Адміністрування єдиного внеску;

- Щодо легалізації заробітної плати, дотримання законодавства про оплату праці та недопущення нарахування заробітної плати нижче встановленого законодавством мінімуму.

Під час он-лайн практикуму фахівець відділу організації роботи організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Яна Гричковська розповіла про ключові зміни для підприємців передбачені Законами №1017-ІХ та №1072:

1. Обов'язкове застосування РРО для ФОП-єдинників, які здійснюють реалізацію лікарських засобів та медичних виробів, медичних послуг, складної побутової техніки та ювелірних виробів;

2. Перенесено до 01.01.2022 року обов’язкове застосування РРО для ФОП-єдинників інших ризикових видів діяльності - реалізація товарів у мережі Інтернет, текстилю, автозапчастин та вживаних товарів, діяльність ресторанів, готелів, та туристичних агенств;

3. Відтерміновано до 01.01.2022 року обов’язкове застосування РРО для всіх ФОП-єдинників другої - четвертої групи;

4. Лібералізуються штрафні санкції - скасовано штраф за невідповідність готівки в касі, штраф за неподання звітності з використання програмного РРО, штраф за попереднє програмування товарів та штраф за не створення контрольної стрічки на програмному РРО;

Штраф за відсутність попереднього програмування товару в РРО скасували.

5. Скасовується механізм компенсації частини штрафних санкцій покупцю («КЕШБЕК»);

6. При здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів РРО не застосовується.

7. Розмір обсягу доходів для платників єдиного податку прив'язаний до МЗП (1 група – 167 МЗП, 2 група – 834 МЗП, 3 група – 1167 МЗП);

8. Розмір обсягу доходу для ФОП-єдинників щодо не використання РРО встановлений у розмірі 220 МЗП (станом на 01 січня звітного року).

9. Збільшено мінімальний поріг суми податкового боргу, до якої не застосовуються заходи стягнення, пов’язані з направленням податкової вимоги, застосуванням до майна платника податків податкової застави, а відлік строку давності для стягнення за таких умов не розпочався. Відтепер податкові органи будуть направляти боржнику податкові вимоги, якщо сума боргу перевищуватиме 3060 грн (було 1020 грн). Також майно боржників не буде передаватися в податкову заставу у разі, якщо загальна сума податкового боргу не перевищуватиме 3060 гривень.

10. Податковий борг ФОПів та самозайнятих осіб, який не перевищує 6800,00 грн. та обліковувався за такими платниками станом на 01.12.2020 року може бути відстрочено до 29.12.2021 року за заявою платника.

Також, на он-лайн тренінгу заступником начальника ДПІ у м.Покрові Валентиною Піхтіною було повідомлено присутнім про початок деклараційної компанії за 2020 рік та розглянуті види доходу, які підлягають обов'язковому декларуванню:

- доходи від продажу (обміну) рухомого та нерухомого майна;

- доходи від надання в оренду рухомого та нерухомого майна іншій фізичній особі.

- доходи у вигляді спадщини або подарунку від фізичної особи, що не є членом сім’ї І-го або ІІ-го ступеня споріднення.

- іноземні доходи;

- інвестиційні доходи, тобто доходи від продажу цінних паперів (акцій) та корпоративних прав;

- дохід у вигляді анульованої банком частини боргу за кредитом;

- дохід від оброблення земельних ділянок площею понад 2га;

Громадяни, які не є суб’єктами господарювання та які протягом минулого року отримували заробітну плату, з якої утримувався податок на доходи фізичних осіб (ПДФО), мають право на отримання податкової знижки за умови наявності підстав, передбачених Податковим кодексом України.

Податкова знижка надається, якщо у фізичної особи протягом звітного року були втрати на: - навчання, отримання доступного житла за державними програмами, оплату допоміжних репродуктивних технологій, відсотки за іпотечним кредитом, внески на благодійність, страхові платежі (внесків, премій) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення тощо.

На завершення семінару платникам було наголошено про проблемні питання щодо легалізації заробітної плати та повідомлено, що відповідно до Закону про Державний бюджет України на 2021 рік мінімальна заробітна плата з 1 січня 2021 складає 6000 гривень.

Тому роботодавці зобов’язані щомісяця нараховувати працівнику за повний відпрацьований місяць заробітну плату не менше 4830 грн. Якщо ж заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, то роботодавцю необхідно провести доплату до рівня мінімальної, яка виплачується щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Томаківській ДПІ

За організацією Нікопольського відділу організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області в Томаківській ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Новації податкового законодавства, запроваджені Законом України від 16 січня 2020 року № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» (далі – Закон № 466)».

На питання платників відповідала начальник Томаківської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Руслана Рибка.

Наводимо найцікавіші запитання та відповіді на них.

Питання:Чи змінилися можливості Електронного кабінету у зв’язку з набранням чинності Законом № 466?

Відповідь:Законом № 466 внесено зміни, якими вдосконалюється функціонування Електронного кабінету, а саме:

- розширено перелік документів, які можуть бути отримані платником податків за допомогою Електронного кабінету (повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації, деякі документи за результатами перевірок, індивідуальні податкові консультації тощо);

- уточнено порядок доставки документа в електронній формі до платника через Електронний кабінет;

- надано платникам можливість подавати в електронному вигляді повідомлення (з документальним підтвердженням фактів) для виправлення неточної, неповної або застарілої інформації про себе, доступ до якої надається йому через Електронний кабінет;

- врегульовано організаційні процеси, пов’язані з формуванням та прийманням звітності, поданої засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Питання :Як подати заяву на реєстрацію платником ПДВ?

Відповідь:Законом № 466 внесено зміни до процедур реєстрації, перереєстрації та анулювання реєстрації платників ПДВ. Відтепер, реєстраційна заява платника ПДВ подається до контролюючого органу виключно засобами електронного зв’язку в електронній формі. Значним спрощенням для суб’єктів господарювання, які включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, стала відміна обов’язку подання відповідної заяви у разі зміни місцезнаходження та/або найменування при перереєстрації платника ПДВ. При цьому, ця норма не застосовується у разі перетворення юридичної особи. Так, якщо платник податків, утворений шляхом перетворення, не подасть у встановлений термін заяву для перереєстрації, тоді реєстрацію такого платника ПДВ буде анульовано контролюючим органом.

Також слід зазначити, що Законом №466 внесено зміни до ст. 202 Податкового кодексу України, відповідно до яких для платників ПДВ запроваджується єдиний звітний (податковий) період – календарний місяць.

Питання:Які нововведення запроваджено Законом № 466 для юридичних осіб – платників єдиного податку третьої групи?

Відповідь: Законом № 466 внесено ряд змін, які стосуються, зокрема, юридичних осіб – платників єдиного податку третьої групи, а саме:

- зменшено із 15-ти до 10-ти календарних днів строк, до закінчення якого платник єдиного податку третьої групи зі ставкою 5 % може подати заяву про зміну ставки цього податку на 3 % зі сплатою ПДВ;

- обмежено поширення пільги у вигляді земельного податку на юридичних осіб – платників єдиного податку 3 групи, при наданні нерухомого майна в оренду;

- визначено, що анулювання реєстрації платника єдиного податку контролюючим органом можливе у разі наявності податкового боргу, який перевищує 1020 грн на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із послідовних кварталів.

 

Декларування доходів головою фермерського господарства у смт. Томаківка

Днями Голова фермерського господарства Ярмош Віталій Миколайович завітав до Центру обслуговування платників Томаківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області аби задекларувати свої доходи за минулий рік. Віталій Ярмош висловлює свою активну позицію як законослухняний громадянин України та сумлінний платник податків і закликає до декларування минулорічних доходів інших свої земляків.

Томаківські податківці надали пану Віталію практичну допомогу під час заповнення декларації та роз’яснили, які доходи необхідно декларувати.

Податківці переконані, що свідома громадянська позиція фермера поширює податкову культуру добровільної сплати податків та є прикладом для представників бізнесу району та області.

Податківці Нікопольського району запрошують громадян долучитися до кампанії декларування доходів та подати декларацію про майновий стан та доходи, отримані у 2020 році. Деклараційна кампанія триває до 1 травня цього року.

 

ДПС у січні опрацьовано 4 млн розрахункових документів про сплачені суми податків на нові рахунки

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує. З 1 січня 2021 року в Україні у зв’язку з врегулюванням територіального устрою відповідно до вимог постанови «Про утворення та ліквідацію районів» від 17.07.2020 № 807-ІХ, прийняттям Закону України «Про Державний Бюджет України на 2021 рік» та внесенням змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»:

введені в дію 183 тисячі нових бюджетних рахунків у розрізі територіальних громад для зарахування надходжень до державного та місцевого бюджетів;

змінені бюджетні рахунки за окремими кодами класифікації доходів бюджету;

відкриті нові небюджетні рахунки для зарахування єдиного внеску.

Інформація щодо реквізитів бюджетних та небюджетних рахунків була розміщена в електронному кабінеті платників, на вебпорталі ДПС у рубриці «Бюджетні рахунки» (https://tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/) та в Центрах обслуговування платників.

Зазначені процеси призвели до значного збільшення бюджетних рахунків та відповідної інформації про надходження платежів від Казначейства.

Органами ДПС у січні поточного року опрацьовано 4 млн розрахункових документів про сплачені суми податків на нові бюджетні рахунки та 2 млн розрахункових документів про сплату єдиного внеску.

Враховуючи великий обсяг масиву даних відображення сплачених сум в Електронному кабінеті відбувається поступово датою фактичного перерахування платниками сум до відповідного бюджету та / або фондів.

При цьому пеня та штрафні санкції за несвоєчасну сплату не застосовуються.

У разі виникнення питань  щодо невідображення в Електронному кабінеті сплачених сум у січні 2021 року просимо звертатися за номерами телефонів контакт-центру ДПС 0800 - 501-007 або на «Пульс» ДПС (044) 284-00-07 для термінового їх вирішення.

 

У 2020 році за зверненнями платників було проведено 517 перевірок

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.

На період дії карантину, пов’язаного з поширенням на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), проведення перевірок заборонено практично за всіма підставами.

Однак відповідно до пункту 78 Податкового кодексу у разі звернення платника зазначені обмеження не застосовуються. Найчастіше такі звернення надходять у зв’язку зі зміною засновника, посадових осіб або бажанням платника підтвердити правильність ведення податкового обліку на підприємстві. Так, за 2019 рік таких перевірок було проведено 903, а за 2020 рік – 517, за результатами яких стягнуто до бюджету понад 131 млн гривень.

Таким чином, фактично законодавством передбачено право платника отримувати від державних органів "адміністративну послугу" у вигляді перевірки. Аналогічні процедури передбачені і в країнах Євросоюзу, наприклад, у Франції.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/451596.html

 

У 2020 році податкова служба надала понад 4,7 млн адміністративних послуг

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланнямhttps://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/451964.htmlповідомила наступне.

Протягом січня – грудня 2020 року Державна податкова служба надала понад 4,7 млн адміністративних послуг платникам податків.

Найбільш запитуваними серед 126 адміністративних послуг, які надає податкова, стали, зокрема, видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Протягом 2020 року було надано 1,3 млн таких послуг.

Майже 1,3 млн платників отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, що контролюються податковими органами, також актуально для платників податків. Так, з початку року було надано майже 345,5 тис. таких довідок.

Крім того, протягом 2020 року було зареєстровано 368,6 тис. платників єдиного податку та надано понад 337,3 витягів з реєстру платників єдиного податку.

Також запитуваною з боку суб’єктів господарювання є послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій. У минулому році  надано 305,7 тис. таких послуг.

Для інформаційної підтримки та допомоги платникам податків щодо стану обробки податкової звітності, реєстрації податкових накладних та функціонування електронних сервісів функціонує Контакт-центр ДПС (0 800 501 007). У 2020 році фахівцями Контакт-центру надано понад 169,1 тис. консультацій із зазначених питань.

 

Незаконне виведення (привласнення) грошових коштів від операцій по формуванню ризикового податкового кредиту

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує. Податківцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області викрито схему по виведенню грошових коштів до тіньового сектору економіки за рахунок використання підконтрольних, пов’язаних СГД, котрі мають ознаки ризиковості.

Так, встановлено, що посадові особи суб’єкта господарювання, з метою ухилення від сплати податків, шляхом формування податкового кредиту за рахунок здійснення фінансових операцій по придбанню ТМЦ у підконтрольних, пов’язаних підприємств – постачальників та за відсутністю фактичних місць зберігання таких об’ємів ТМЦ і необхідністю використання при виробництві продукції, тобто без економічної доцільності.

Разом з тим, зазначеними СГД проводиться діяльність без наявних виробничих потужностей, складських приміщень, техніки/обладнання, тощо.

Сума можливого ухилення від сплати податків становить 7,3 млн гривень.

Матеріали аналітичного дослідження, складені фахівцями управління боротьби з відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДПС у Дніпропетровській області передані до правоохоронних органів для прийняття рішення в рамках діючого законодавства.

 

ДПС: перевірки виявляють неофіційну роботу більшості продавців підакцизних товарів через Інтернет-мережу

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує. Для упередження можливих порушень законодавства при продажу підакцизних товарів, територіальними підрозділами податкового аудиту організовано низку заходів щодо очищення роздрібного ринку від нелегальної торгівлі підакцизними товарами через мережу Інтернет.

Так, у четвертому кварталі 2020 року здійснено 77 закупівель алкогольних напоїв через доступні інтернет – сайти. Замовлення проводились на такі товари: горілка, коньяк, спирт тощо.

За результатами замовлень встановлено, що переважна більшість випадків торгівлі підакцизними товарами здійснюється фізичними особами без належної державної реєстрації. Так, встановлено 51 фізичну особу – відправника, що реалізувала алкогольні напої на території України.

В окремих випадках відправники алкогольних напоїв для уникнення відповідальності у супровідних документах зазначають назви товарів, непов’язані з підакцизними товарами: безалкогольні напої, автохімія тощо.

Для вжиття відповідних заходів згідно із вимогами чинного законодавства, зокрема, притягнення фізичних осіб до адміністративної відповідальності, встановлення реальних обставин торгівлі алкоголем через Інтернет та можливість ініціювання блокування інтернет - сторінок, у межах наявних проваджень, матеріали перевірок направлено територіальним підрозділам ДФС за місцем проживання.

За встановленими фактами ДФС порушено низку кримінальних проваджень щодо незаконного продажу алкогольних напоїв.

Так, наприклад, підрозділами фактичних перевірок ГУ ДПС у Луганській області на одному з інтернет-сайтів здійснено придбання алкогольних напоїв, які були отримані через мережу «Нова пошта». В інформації про посилку замість алкоголю зазначались автокосметика та одяг, продаж здійснювали громадяни, які проживали у Вінницькій області.

З метою запобігання нелегальній торгівлі підакцизними товарами інформацію про незаконний продаж алкогольних напоїв направлено до ГУ ДФС у Вінницькій області для вжиття відповідних заходів.

У рамках розслідування кримінального провадження ГУ ДФС у Вінницькій області проведено обшуки за адресами домоволодіння та гаражного приміщення, за результатами яких виявлено та вилучено обладнання для розливу фальсифікованих алкогольних напоїв та 5,5 тис. літрів готової продукції на 812 тис. гривень.

 

ВАЖЛИВО ЗНАТИ: режим роботи центрів обслуговування платників на період посиленого карантину

Центри обслуговування платників працюють з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.) з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв., та з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні дві години на 10 – 15 хв. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.

Державна податкова служба України рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою платник збирається звернутися до ЦОП, можна вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки для кореспонденції, режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (обмеження 2МБ) або поштою.

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо платників здійснити попередній запис за телефоном відповідного ЦОП та при відвідуванні дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій.

Контакти центрів обслуговування платників розміщено у відкритій частині Електронного кабінету (розділ «Прес-центр»), та у банері «Центри обслуговування» на вебпорталі ДПС.

Просимо із розумінням ставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.

Довідково.

Обмежувальні заходи встановлено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Нові сертифікати відкритих ключів можливо сформувати дистанційно

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити On-line на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/ On-line (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates) або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

● чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);

● незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

● особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача, становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

Не пізніше дня, що передує дню закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача користувач може повторно (дистанційно) сформувати сертифікати за електронним запитом On-line або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

З метою уникнення помилок при повторному (дистанційному) формуванні сертифікатів за електронним запитом рекомендуємо здійснювати дане формування за декілька днів до закінчення строку чинності сертифікатів.

Перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа можна на офіційному інформаційному ресурсі Надавача (https://acskidd.gov.ua).

 

Е-кабінет: користуючись зручними електронними сервісами ДПС, платники заощаджують свій час

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:

► доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості, що надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

► доступу до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

► подання податкової декларації про майновий стан і доходи;

► отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

 

Податковою службою України запущено свій Telegram-канал

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .

 

Який порядок та термін реєстрації ПРРО?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних номерів, розрахункових документів, Z-звіту?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто», які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та звіти.

При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити тільки після закриття зміни.

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Платник отримує довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.

З метою реалізації вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).

Платник має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.

 

Реєстрація програмного РРО – швидко та просто

Зареєструвати програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено Державною податковою службою України.

Для початку роботи з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. ДПС такі ключі видає безкоштовно.

Потім потрібно встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.

Детально ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).

 

Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом спілкування та електронними сервісами ДПС!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до податкових органів.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.

Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників податків.

В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

15.02.2021 16:01