Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Олексій Любченко: Ефективність податкової системи напряму пов’язана з добровільною сплатою податків

Якою має бути податкова система в Україні та як стимулювати бізнес до добровільної сплати податків – на такі питання дискутували учасники заходу «Реформування державної податкової служби через призму доброчесності податківців та платників податків». Захід був організований за ініціативи Всеукраїнської Мережі Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC).

Участь у дискусії взяли Голова ДПС Олексій Любченко, його заступники Євген Олейніков та Наталія Калєніченко, представники МВФ, ОЕСР, METS та інші.

«Сьогодні ми будуємо в країні нову податкову службу, з іншими пріоритетами, конструктивними підходами та готовністю до змін відповідно до потреб платників. Реформа – це, перш за все, зміна ідеології. Ми відійшли від позиції, нібито податкова забезпечує надходження до бюджету. Своєю місією Служба визначила транспарентність, сучасність та технологічність», – наголосив Олексій Любченко.

За словами Голови ДПС, для покращення податкової дисципліни платниками податків, а також мінімізації ненадходжень до державного бюджету в ДПС наразі запроваджується система податкового комплаєнсу. Вона надасть можливість зменшити ризики недотримання платниками вимог податкового законодавства, допомогти платникам уникнути найбільш поширених помилок у майбутньому. 

Він підкреслив, що стимулювання добровільної сплати податків неможливе без зручного процесу звітування та сплати податків, якісних послуг та ефективного адміністрування.

Він також розповів, що в ДПС значну вагу приділяють аналітичній роботі, застосовують ризикоорієнтований підхід у роботі з платниками. Це дозволяє сфокусувати увагу на ризикових платниках та, застосовуючи методи податкового контролю, забезпечувати належний процес реагування на податкові порушення.

В умовах сьогодення на перший план виступають електронні послуги. Максимальна можливість швидкого отримання податкової інформації, заповнення звітності та мінімізація ризиків недотримання платниками податкового законодавства – все це сприяє підвищенню податкової культури та, відповідно, добровільній сплаті податків.

Голова ДПС також зазначив, що у проваджені реформ ДПС надається потужна підтримка від провідних міжнародних експертів. Вони активно допомагають ДПС розвивати ризикоорієнтовані підходи та аналітичну спроможність, посилення превентивної діяльності для недопущення порушень доброчесності, а також систему управління змінами в Службі.

 

Євген Олейніков: Наша головна мета - мінімізувати втручання в діяльність платників, які не мають ризиків несплати податків

Аналітична робота та орієнтація на ризики – нові вектори у роботі Державної податкової служби. ДПС перетворюється на інтелектуальну сервісну службу, яка застосовує податковий контроль дозовано з найбільшою ефективністю. Про це повідомив заступник Голови ДПС Євген Олейніков під час дискусії на тему «Реформування державної податкової служби через призму доброчесності податківців та платників податків».

За словами заступника Голови ДПС, реалізація такого перетворення можлива лише за умови переходу податкової служби від формального аналізу до аналізу змісту господарської діяльності суб’єкта господарювання.

На сьогодні при спрацюванні системи моніторингу ризиків при адмініструванні ПДВ та зупинці реєстрації податкової накладної податківці пропонують бізнесу пояснити свої операції. За результатами аналізу наданих підтверджуючих документів вирішується питання про реєстрацію накладної.

«Зараз ми маємо досить високу ефективність в адмініструванні ризиків у галузі ПДВ завдяки наявній можливості аналізу операцій платників податків. І це при тому, що наразі через карантинні обмеження майже відсутній такий інструмент як податкові перевірки», – розповів Євген Олейніков.

За його словами, на сьогодні із загального обсягу податкових накладних, що подаються щомісячно на реєстрацію, а це приблизно 25 млн документів за місяць, попередньо зупиняється не більше 1 відсотка. Як свідчить аналіз, близько 30 % випадків зупинки реєстрації не оскаржуються платниками. За результатами ж розгляду скарг, тобто аналізу наданих платником роз’яснень щодо змісту операцій та підтверджуючих документів, близько 80%  задовольняються ДПС.

 «Ми звертаємо увагу на логічність і обґрунтованість операцій, їх націленість на отримання прибутку, яку сам бізнес завжди декларує як мету своєї діяльності. І саме аналіз цієї економічної суті, розуміння цього змісту нам дозволяє визначити ті критерії ризику, в залежності від яких ми реагуємо на дії бізнесу», - повідомив Євген Олейніков.

За його словами, на сьогодні є як інструменти, які дозволяють податковій службі посилити моніторинг, зокрема, застосування ризикового статусу, так і інструменти, які дозволяють цей моніторинг мінімізувати, це – таблиця платника податків. Такі таблиці надають можливість фактично реєструвати податкові накладні поза межами поточного моніторингу. Вони використовується саме для того, щоб зменшити увагу до того бізнесу, в діяльності якого податківці бачать менше ризиків і зосередитись замість цього на ризикових операціях. 

 «З усією цією системою в подальшому пов’язана система податкового контролю, у т.ч. проведення податкових перевірок. Наша головна мета – це завдяки розумінню операцій зробити розподіл платників за їх основними категоріями ризиків і мінімізувати втручання в діяльність навіть тих, які ці ризики мають найменше», - наголосив Євген Олейніков. 

Другий напрям, у якому зараз активно працює податкова служба, – це підвищення обізнаності платників про причини уваги до них податківців. Наразі напрацьовується практика надання детальних роз’яснень платникам щодо застосування ризикового статусу (чому він виник та що викликало сумніви) для того, щоб платник міг ефективно захистити свої права, довести свою позицію, якщо податкова помилилась, у тому числі, і у судовому порядку. 

«Фактично зараз нормативна система збалансована – є наше право поставити запитання, є право платника надати нам відповідь. Водночас є право платника звернутися до суду і там остаточно вирішити наш спір, якщо ми не дійшли згоди щодо статусу його операції, її змісту та призначення», - підкреслив заступник Голови ДПС. 

Євген Олейніков також зазначив, що правильно побудована система моніторингу ризиків зменшує проблематичність і для податкової служби, як контролюючого органу, і для платника податків. І ДПС й надалі налаштована на постійний активний діалог з платниками податків. 

 

Наталія Калєніченко: Наше бачення – онлайн доступна податкова служба

У Державній податковій службі активно працюють над цифровізацією послуг. На сьогодні триває співпраця з Міністерством цифрової трансформації України та іншими органами виконавчої влади у напрямі надання громадянам та бізнесу якісних послуг, забезпечення легкої та доступної сплати податків. Про це розповіла заступник Голови ДПС з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Наталія Калєніченко під час дискусії на тему «Реформування державної податкової  служби через призму доброчесності податківців та платників податків».

За її словами, ДПС вже реалізовано такі послуги як Е-малятко, ІD-14, які дозволяють швидко зареєструвати дитину, цифровий податковий номер, що дає можливість бізнесу через портал «Дія» отримати всі свої дані, що є в державних органах.

«Наступний крок, який ми передбачаємо реалізувати, спрямований  на повну цифровізацію взаємовідносин держави і бізнесу. Це такі основні проекти як Е-резидентство, Е-ліцензії та Е-акциз. Враховуючи, що податкова служба має досить велике коло користувачів електронних сервісів, ми навіть змінили їх назву з «платники податків» на «користувачі податкових сервісів». У 2020 році кількість таких користувачів значно зросла – було 3,3 млн стало 3,4 млн. Наше бачення – це електронна податкова служба, яка буде відкритою, комфортною і найголовніше – он-лайн доступною», – зазначила Наталія Калєніченко.

На сьогодні ДПС приймає та обробляє до 200 документів в секунду, всі процеси максимально автоматизовані для бізнесу. Лише за 10 місяців цього року кількість електронних документів, які надходять до податкової служби, зросла на 87 млн порівняно з відповідним періодом минулого року.

Також ДПС надає найбільшу в країні кількість адміністративних послуг. За цей рік їх кількість зросла на 20. Загалом платники можуть отримати 126 адмінпослуг. При цьому кількість відвідувачів Центрів обслуговування платників податків постійно зменшується.

«Ми постійно намагаємося вдосконалювати свої сервіси, свою роботу. Для того, щоб розуміти потреби бізнесу, проводимо опитування платників. Одне з таких зараз триває, і перші результати показали, що 62% опитаних платників хочуть спілкуватися з податковою саме в електронному вигляді, дистанційно, не відвідуючи податкові органи.  Це – яскравий приклад і результат роботи автоматизації всіх процесів в органах ДПС», – повідомила Наталія Калєніченко.

Для зручності платників також запущено сервіс «InfoTAX», за допомогою якого вже понад 3,5 тис. платників через Телеграм-канал або Viber скористались можливістю отримати всі свої дані, які є в органах ДПС.

 

У День працівників радіо, телебачення та зв’язку пройшов брифінг начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганни Чуб

В сучасну епоху інформація є одним з найважливіших і глобальних ресурсів, а доступ до неї є необхідним елементом успіху у будь-якій сфері діяльності, у тому числі і у сфері справляння податків.

Переорієнтація суспільства на засади цифрової креативної економіки створює нову реальність, у якій частка інформаційного продукту зростає, а швидкість, зручність та надійність операцій з інформацією стають визначальними чинниками розвитку суспільства.

Податкова служба Дніпропетровської області приділяє особливу увагу комунікаціям із засобами масової інформації (ЗМІ).

У день працівників радіо, телебачення та зв’язку, представники радіо і телебачення – партнери податкової були запрошені на брифінг начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) Ганни Чуб, присвячений їх професійному святу.

Брифінг з урахуванням сьогодення проведено у режимі онлайн.

Начальник ГУ ДПС привітала представників ЗМІ зі святом та зауважила, що відкрите суспільство неможливо збудувати без засобів масової інформації, важливими елементами яких є радіо і телебачення.

В основу діяльності податкової служби покладено якісну систему обслуговування платників податків, яка передбачає співпрацю з ними на партнерських засадах. Відомство відкрите до діалогу, який сприятиме як розвитку підприємництва в країні, так і наповненню бюджету.

І в цьому напрямку неоціниму допомогу надають ЗМІ. Високий професіоналізм дніпровських редакцій і мовників, які доносять до суспільства достовірну податкову інформацію, що відіграє важливу роль у вихованні сумлінного платника податків, є основним позитивним чинником у взаємодії податкових органів із ЗМІ.

 «Вже сьогодні податкова служба – це сервісна служба, яка надає якісні електронні послуги. Ми вийшли на сучасний рівень спілкування з платником, контакт із бізнесом відбувається у новому форматі.

Найбільш популярний із сервісів – Електронний кабінет. Цим сервісом можна скористатись цілодобово як з комп’ютерів, так і з смартпристроїв у режимі онлайн, що спрощує ведення бізнесу.

Ми є у соціальних мережах – це і Фейсбук, і Ютуб. Крім того, корисну інформацію можна отримати у телеграм каналі «Податкова служба».

Також податкова служба долучилася до впровадження нового проекту «Е-малятко», який стартував на початку цього року. Новий сервіс дозволяє дітям, яким виповнилося 14 років, отримати 2 послуги за однією заявою – оформлення паспорта та номера платника податків. Тобто стала доступною офлайн послуга оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків» – зазначила Ганна Чуб.

Захід відбувся в форматі конструктивного діалогу. Представники ЗМІ отримали від очільниці ГУ ДПС відповіді на поставлені питання, які стосуються діяльності служби.

Наприкінці заходу Ганна Чуб подякувала представникам ЗМІ за співпрацю з податковою службою області, за їх внесок у становленні податкової культури та висвітленні основних напрямів діяльності служби та побажала міцного здоров’я, нових яскравих проектів і подальшого професійного зростання.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

До уваги платників податків! 25 листопада 2020 року з 11-00 год. до 12-00 год. відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (0566) 68-66-82 на тему: «Адміністрування єдиного внеску. Своєчасна сплата та погашення заборгованості з єдиного внеску. Наслідки у разі несплати боргу». На запитання відповідатиме фахівець відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Людмила ЄЛАГІНА.

 

Надходження акцизного податку з вироблених в Україні товарів збільшились порівняно з минулорічними на 6 млрд гривень

За січень-жовтень 2020 року до загального фонду Державного бюджету України зібрано акцизного податку з вироблених в Україні товарів у сумі 55,4 млрд гривень. Фактичні надходження перевищили очікувані на понад 2,9 млрд грн, або на 5,6 %. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 12,2 %, або на 6 млрд гривень.

За жовтень 2020 року до загального фонду Державного бюджету України зібрано акцизного податку з вироблених в Україні товарів у сумі майже 6,4 млрд гривень. Це на 25,4%, або на 1,3 млрд грн більше очікуваних надходжень податку. Порівняно з жовтнем минулого року надходження зросли на 14,0 %, або на 780,0 млн гривень.

До спеціального фонду Державного бюджету України у січні-жовтні 2020 року зібрано майже 9,7 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції). Це на 1,2 %, або на 117,9 млн грн більше очікуваних надходжень податку. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 41,2 %, або на 2,8 млрд гривень.

До спеціального фонду Державного бюджету України у жовтні поточного року зібрано майже 1,2 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції). Це становить 111,9 % від очікуваного показника, додаткові надходження склали 125,5 млн гривень. Порівняно з жовтнем минулого року надходження зросли на 53,9 %, або на 412,1 млн гривень.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

За січень – жовтень 2020 року послугами Центру обслуговування платників ДПІ у м. Покрові скористалися 2196 громадян

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у центрі обслуговування платників ДПІ у м. Покрові Головного управління ДПС у Дніпропетровській області для мешканців території обслуговування ДПІ у м. Покрові надають повний спектр адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг. З початку цього року послугами Центру скористалися 2196 громадян.

Найпопулярнішою є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Так, упродовж звітного періоду поточного року, в Центрі обслуговування платників реєстраційний номер облікової картки платника податків отримали 1192 громадян.

Перелік всіх адміністративних послуг, які надаються у Центрі обслуговування платників, можна переглянути на субсайті Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

Нагадуємо, що Центр обслуговування платників ДПІ у м. Покрові Головного управління ДПС у Дніпропетровській області знаходиться за адресою м. Покров, вул. Горького, 7. На сьогоднішній день відвідування Центру обслуговування обмежено з метою профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом працівників територіальних органів Державної податкової служби України, які здійснюють обслуговування платників в центрах обслуговування платників, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».

На період карантину режим роботи ЦОП ДПІ у м. Покрові: понеділок – четвер - з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., п’ятниця – з 10 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв., перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв. Вихідні – субота та неділя

 

Центрами обслуговування платників Дніпропетровщини надано 241,7 тис. адміністративних послуг за десять місяців поточного року

При державних податкових інспекціях Головного управління ДПС у Дніпропетровській області функціонують 37 Центрів обслуговування платників (ЦОП), де платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

Центрами забезпечується надання 31 виду адміністративних послуг.

Загалом у січні – жовтні 2020 року працівниками ЦОП опрацьовано 247,3 тис. звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг, з яких 241,7 тис. – надано адміністративні послуги.

З переліком адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області та Інформаційними картками адміністративних послуг можна ознайомитись на офіційному субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги».

У зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусном SARS-Co-V-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів», прийом платників здійснюється за попереднім записом. Для листування та подання звітності платниками, що не мають змоги використовувати електронні сервіси, в будівлях ЦОП розміщені поштові скриньки з метою обмеження особистого спілкування працівників ЦОП з платниками податків.

 

З початку року безкоштовні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів від ДПС отримали 334,8 тис. клієнтів

Протягом січня – жовтня поточного року послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС скористались понад 334,8 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано 858,3 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Найчастіше послугами надавача користуються фізичні особи – 178,1тис. Вони отримали понад 358 тис. електронних ключів.

Також протягом вказаного періоду 2020 року 156,8 тис. юридичних осіб  отримали 500,2 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Електронним сервісом повторного формування сертифікатів за електронним запитом скористалися 139,7 тис. клієнтів, з яких 74,7 тис. – юридичних та 65 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами сформовано 282,6 тис. сертифікатів.

Всього з початку діяльності надавача видано майже 9,1 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Нагадаємо, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен клієнт має змогу самостійно, у режимі 24/7, дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Таким чином клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Про оголошення конкурсу!

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області оголошує конкурс з формування Єдиного реєстру торговельних організацій на 2021 рік, яким надається право реалізації та зберігання безхазяйного та іншого майна, що перейшло у власність держави.

До Єдиного реєстру включаються суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, що є юридичними особами та платниками податку на додану вартість і здійснюють реалізацію майна шляхом проведення біржових торгів (аукціонів) або через роздрібну торгівельну мережу.

Заяви для участі у конкурсі приймаються ГУ ДПС у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а до 14 грудня 2020 року.

Засідання комісії відбудеться 18 грудня 2020 року о 14.00 за адресою: м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а.

Контактний телефон для довідок з питань проведення конкурсу: (056) 370-10-64.

Інформацію про документи, які необхідно подати на розгляд комісії для участі у конкурсі, розміщено на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» за посиланням dp.tax.gov.ua.

 

Податковою службою України запущено свій Telegram-канал

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .

 

Який порядок та термін реєстрації ПРРО?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних номерів, розрахункових документів, Z-звіту?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто», які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та звіти.

При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити тільки після закриття зміни.

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Платник отримує довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.

З метою реалізації вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).

Платник має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.

 

ТОП – 10 найбільших переглядів відкритих даних

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435806.html повідомила наступне.

Державна податкова служба України проаналізувала станом на 01.10.2020 перегляд наборів даних у формі відкритих даних, які оприлюднені та оновлюються на Порталі відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних.

На сьогодні ДПС оновлює 50 наборів даних у формі відкритих даних з різною періодичністю: щоденно, щомісячно, щоквартально, протягом трьох робочих днів після внесення змін.

Із вказаної кількості наборів даних до ТОП – 10 найбільших переглядів увійшли такі набори даних:

- Єдиний державний реєстр суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним  – 4 021 перегляд;

- Реєстр платників єдиного податку – 2 317 переглядів;

- Реєстр платників податку на додану вартість – 1 953 перегляди;

- Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг,  - 1 185 переглядів;

- Реєстр неприбуткових організацій – 799 переглядів;

- Інформація про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість – 677 переглядів;

- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями – 665 переглядів;

- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну торгівлю тютюновими виробами – 613 переглядів;

- Реєстр платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового – 601перегляд;

- Єдиний державний реєстр місць зберігання – 204 перегляди.

Таким чином, отримувати інформацію з наборів даних є зручним та швидким способом та не потребує витрачання додаткового часу на написання запитів та чекання відповіді.

Просимо усіх зацікавлених осіб використовувати набори даних у формі відкритих даних, які оновлюються на Порталі відкритих даних та на офіційному вебпорталі ДПС.

Довідково:

Аналіз наборів даних проводився на підставі даних Порталу відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних з розділу «Статистика переглядів», який розміщений для кожного набору даних.

 

Реєстрація програмного РРО – швидко та просто

Зареєструвати програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено Державною податковою службою України.

Для початку роботи з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. ДПС такі ключі видає безкоштовно.

Потім потрібно встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.

Детально ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).

 

Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом спілкування та електронними сервісами ДПС!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до податкових органів.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.

Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників податків.

В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»

Здійснити реєстрацію дитини у Державному реєстрі можна в рамках реалізації експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини та відповідно до Порядку надання комплексної послуги «є Малятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691, з метою одержання за однією заявою комплексу адміністративних послуг, зокрема:

- за бажанням батьків дитини чи одного з них здійснювати реєстрацію дитини у Державному реєстрі під час державної реєстрації її народження;

- особам віком від 14 до 18 років, які не зареєстровані у Державному реєстрі, за їх бажанням під час оформлення паспорта громадянина України вперше.

 

Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.

При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

 

Договір про визнання електронних документів

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.

Для перегляду за необхідності обирається регіон або конкретний орган ДПС.

У цьому режимі можна завантажити договори про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі p7s.

Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для фізичних осіб.

 

Електронні сервіси ДПС для громадян

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Банківський сервіс з приймання безконтактних платежів на смартфон інтегрується з сервісом ДПС

У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між Державною податковою службою України і компанією Visa, та за підтримки Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним рішенням «Програмний реєстратор розрахункових операцій» та з АРІ фіскального сервера контролюючого органу (Єдине вікно подання електронної звітності).

Мобільний додаток ОщадPAY можна буде використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням смартфону, на який встановлено ПРРО. Для цього смартфон має підтримувати операційну систему Android. Додаток дає можливість здійснювати розрахунок за отримані товари (послуги) за допомогою безконтактних платежів.

Отримати більше інформації та зареєструватись в ОщадPAY можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/oschadpay

 

Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про наступне.

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Для початку використання нового передового сервісу Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному (дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у відповідних розділах Настанови користувача.

Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

 

 

 

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

23.11.2020 16:39