Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Олексій Любченко: З 1 серпня запроваджуються програмні РРО

З 1 серпня 2020 року бізнес матиме можливість використовувати програмні реєстратори розрахункових операцій для проведення розрахункових операцій під час продажу товарів і послуг, торгівлі валютними цінностями, приймання готівки для подальшого її переказу.

Як відзначив Голова ДПС Олексій Любченко, на сьогодні в ДПС проводяться фінальні роботи для повноцінного запуску програмного рішення.

«Запровадження програмних РРО є альтернативою традиційним РРО (касовим апаратам). Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб вже з 1 серпня бізнес мав змогу скористуватися новими можливостями проведення розрахункових операцій. Безкоштовне програмне рішення ДПС може бути застосоване для будь-якого пристрою, що підтримує операційні системи Android і Windows та має підключення до мережі Internet. Вже незабаром наші платники матимуть змогу оцінити переваги програмних РРО», – зазначив Олексій Любченко.

Безкоштовне програмне рішення ДПС, яке наразі тестується, з 1 серпня стане доступним для широкого застосування, а два розроблені АРІ дозволять інтегрувати програмне забезпечення будь-якого ПРРО з фіскальним сервером ДПС.

Реєстрація ПРРО в ДПС здійснюється на підставі електронної заяви, яку можна сформувати та подати засобами Електронного кабінету, або сформувати засобами будь-якого іншого програмного забезпечення, наявного у суб’єкта господарювання, і подати через Єдине вікно подання електронної звітності.

Всі сформовані ПРРО документи передаються до фіскального сервера ДПС у вигляді електронних документів, засвідчених електронними підписами або печатками.

На тепер функціонал безкоштовного програмного рішення вдосконалюється, зокрема, здійснюється його інтеграція з банківськими сервісами, які дозволять здійснити розрахунки за отримані товари і послуги без додаткових платіжних пристроїв (застосунків).

Так, наприклад мобільний додаток «ощадPAY», розроблений АТ «Ощадбанк» у партнерстві з компанією VISA, встановлений на ПРРО, дозволить здійснити платіж за отримані товари (послуги) засобами безконтактних платежів (VISA, Mastеrcard, ПРОСТІР).

На сьогодні АРІ фіскального сервера та безкоштовним програмним рішенням реалізовані вимоги законодавства до ПРРО і можуть застосовуватись суб’єктами господарювання.

Поряд з цим в нас є плани щодо впровадження програмних РРО, основні з яких:

розширення сервісу пошуку і перевірки чеків, який на тепер функціонує в Електронному кабінеті, а в подальшому шляхом інтеграції (через АРІ) буде реалізований на Єдиному порталі державних послуг «ДІЯ», засобами якого також здійснюватиметься пошук, перевірка та, за необхідності, вивантаження чеків;

вирішення питань щодо безкоштовного рішення в частині його адаптації для пристроїв з операційною системою iOS;

побудова ефективної аналітичної системи на базі отриманих від програмних РРО даних про проведені розрахункові операції.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Олексій Любченко представив стратегію роботи ДПС представникам Посольства США в Україні

Стратегію розвитку Державної податкової служби України, її основні напрями та завдання, першочергові акценти та плани обговорили під час зустрічі Голова ДПС Олексій Любченко та в. о. заступника Голови Місії Посольства США в Україні пан Джозеф Пеннінгтон.

Слід зазначити, що за багато років роботи податкової служби це була перша зустріч на рівні керівництва інституцій.

За словами Олексія Любченка, на сьогодні ДПС інституційно сформована і виконує свої основні завдання. Головою ДПС презентовано нову місію ДПС, що полягає у перетворенні органу на повністю транспарентну, сучасну та технологічну податкову службу, яка надає якісні та зручні послуги платникам, ефективно адмініструє податки, збори та платежі і виявляє нетерпимість до корупції.

«Наше головне завдання – ефективне адміністрування податків, зборів та платежів, надання якісних та зручних послуг платникам. Адже бюджет наповнюють саме платники податків та ми повинні зробити для них цей процес комфортним, легким та зрозумілим», – наголосив Голова Державної податкової служби України.

Так, наразі в ДПС визначено основні стратегічні цілі, над реалізацією яких триває активна робота. Це – створення єдиної юридичної особи та якісне управління діяльністю; ефективне адміністрування податків, зборів, платежів; формування іміджу ДПС як сервісної служби європейського зразка з високим рівнем довіри у суспільстві; протидія ухиленню від оподаткування шляхом запровадження міжнародних стандартів та вдосконалення аналітичних інструментів; формування кваліфікованої, ефективної та мотивованої команди.

Завдяки оптимізації роботи та зміни пріоритетів в ДПС за останні два місяці за рахунок посилення боротьби з ухиленням від оподаткуванням вдалося ліквідувати злочинні схеми з ПДВ, які коштували бюджету значних коштів.

«ДПС має високотехнологічну систему електронного адміністрування ПДВ. Це розробка ДПС і, за своєю суттю – глобальна система міжгалузевого балансу, яка дозволяє моніторити всі ітерації бізнесу та, за великим рахунком, прогнозувати економіку, інвестиційний розвиток країни, боротися з тіньовим ринком», - зазначив Олексій Любченко.

Крім того, важливим для роботи служби є запровадження статусу єдиної юридичної особи. На сьогодні здійснюються необхідні заходи для імплементації цього закону.

«Ми покладаємо великі очікування у контексті боротьби з корупцією на нову модель єдиної юридичної особи ДПС, яка безумовно зруйнує багато корупційних зв’язків в організації за рахунок нової системи прийняття рішень в розрізі функціональних блоків», – підкреслив Олексій Любченко.

Очільник ДПС також наголосив, що в податковій очікують на допомогу Посольства США в Україні, зокрема, у частині створення автоматизованої системи обліку справ антикорупційних підрозділів, системи електронного документообігу в ДПС, електронного аудиту, інформаційної безпеки.

У свою чергу, в. о. заступника Голови Місії Посольства США в Україні пан Джозеф Пеннінгтон запевнив у підтримці реформ у податковій службі, зокрема, заходів щодо боротьби з корупцією, модернізації ІТ-систем для запровадження нових сервісів, забезпечення захисту інформації та висловили готовність до подальшої співпраці, якщо відданість податкової служби реформам буде збережена.

Учасники зустрічі відвідали музей ДПС, ознайомились з експозицією, яка ілюструє віхи створення та 30-річну історію діяльності Служби.

 

Олексій Любченко: Платники податків не відчують незручностей у зв’язку з впровадженням адміністративно-територіальної реформи

Платники податків не відчують незручностей у зв’язку з впровадженням заходів адміністративно-територіальної реформи, пов'язаних з укрупненням районів. Про це заявив в коментарі виданню «Цензор.НЕТ» Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко.

Державна податкова служба України здійснює комплекс заходів з метою імплементації норм законодавства, які передбачають впровадження функціонування ДПС в рамках єдиної юридичної особи. Цей процес відбувається на фоні чергового етапу реформи децентралізації в країні.

«Контролюючі органи можуть утворюватися незалежно від адміністративно-територіального поділу. Натомість якість обслуговування платників податків та здійснення відповідних функцій має бути забезпечена на належному рівні», - повідомив Олексій Любченко.

У рамках реформи мережа новостворених державних податкових інспекцій по всіх Україні складе 522 одиниці, які будуть діяти з урахуванням вимог статті 67 Конституції України, яка передбачає, що кожен громадянин зобов’язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Усі громадяни щорічно за місцем проживання мають подавати до податкових інспекцій декларації про свій майновий стан та доходи за минулий рік у порядку, встановленому законом.

Утворені державні податкові інспекції будуть здійснювати сервісне обслуговування платників податків (на сьогодні ці функції покладено на ЦОПи) у відповідності до вимог чинного законодавства.

Територія їх обслуговування залишиться сталою.

Натомість нагадуємо, що ДПС має централізовану інформаційну телекомунікаційну систему, що дає можливість, у разі необхідності, забезпечити обслуговування платників податків у будь-якому центрі надання послуг. Такий підхід  вже застосовано при реалізації ряду послуг, які надаються податковими органами.

Також Державна податкова служба України працює над вдосконаленням і спрощенням електронних сервісів для громадян та інтеграцією з додатком державних онлайн-послуг "Дія".

 

Олексій Любченко: Механізм Єдиної юридичної особи надасть можливість ефективно реалізувати функції ДПС

29.07.2020 року в Державній податковій службі України здійснюються заходи щодо переходу до єдиної юридичної особи. Впровадження такого механізму надасть можливість ефективно реалізувати функції ДПС. Про це заявив Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко в інтерв’ю «Про Податки з Ярославом Романчуком».

За його словами, така інституційна реформа передбачає об’єднання всіх територіальних органів ДПС в єдину юрособу, що передбачено Законом України № 466. 

«В Україні відбулася адміністративна реформа, кількість адміністративних одиниць скоротилася. Тобто у кожній області, колись ми мали біля 20 районів, сьогодні в середньому залишилось 2-5 районів. Звісно велике обурення в мережах викликала та ситуація, коли люди не зрозуміли, як будуть надаватися послуги. Одразу скажу, що ДПС розвивається трохи іншим чином. У нас є 67 стаття Конституції, де передбачено, що кожен громадянин повинен сплачувати податки, а держава повинна зробити ці умови зручними», – наголосив Олексій Любченко.

Очільник ДПС розповів, що в структурі служби функціонуватимуть 532 структурних одиниць – Державних податкових інспекцій. Вони діятимуть виключно як центри обслуговування платників податків. Тобто надаватимуть адміністративні послуги, прийматимуть звітність, надаватимуть консультації тощо.

«У Державних податкових інспекціях не буде, окрім сервісних, жодних інших функцій, які ми звикли називати фіскальними. Фіскальне представництво ДПС буде зосереджено в обласному центрі – Головному управлінні. Там діятимуть підрозділи аудиту, примусового стягнення, правової роботи», – підкреслив Голова Державної податкової служби.

 

Олексій Любченко: Ризикові підприємства знаходяться під посиленим моніторингом

Система моніторингу податкових ризиків при реєстрації податкових накладних блокує менше 0,3% накладних з ПДВ. Про це заявив Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко в ефірі програми «Про Податки з Ярославом Романчуком».

«За рік відбувається 268 млн операцій в єдиному реєстрі податкових накладних. Це більше 1 млн операцій в робочий день. Система блокує менше третини одного відсотка. Дійсно із 270 тис. платників ПДВ – 10 відс. знаходяться в стані ризику. Але це не означає, що блокується їх діяльність ­– вони просто перебувають під посиленим моніторингом», - зазначив Олексій Любченко.

Він повідомив, що при визначенні ризиковості ДПС використовує інформацію, яку надає сам платник податків, зокрема, це податкова звітність. Також використовується інформація від правоохоронних органів, яка надається у рамках кримінальних проваджень про певні суб’єкти господарювання.

Сьогодні Державна податкова служба – це сервісна служба та не має правоохоронної функції. Тому вся інформація про можливі махінації, що виявляється системою СМКОР передається в правоохоронні органи майже в онлайн режимі для оперативного реагування та руйнування схем з ПДВ.

Голова ДПС підкреслив, що для вирішення проблеми блокування реєстрації податкових накладних та розрахунків коригувань реального сектора економіки ДПС запропонувала зміни до законодавства, які назавжди усунуть цю проблему для добропорядних платників.

«Надходження до бюджету забезпечує платник податків, а наше завдання створити йому комфортні умови та сервіси, щоб було зручно та зрозуміло платити податки», - наголосив Олексій Любченко.

 

Фіскальний додаток пРРОсто інтегрується з сервісами безготівкових розрахунків від Mastercard

Державна податкова служба працює над розширенням функціоналу програмних рішень, призначених для здійснення онлайн-фіскалізації розрахункових операцій з використанням мобільних додатків. Зокрема, це стосується інтеграції з безкоштовним програмним рішенням «Фіскальний додаток пРРОсто (тестова версія)» платіжних сервісів, які надає компанія Mastercard.

«Співпраця податкової служби з компаніями-розробниками та платіжною системою Mastercard для проведення розрахункових операцій сприяє не тільки покращенню сервісів для платників податків, а й розвитку безготівкових розрахунків, спрощенню процедур проведення розрахункових операцій, оптимізує час та витрати суб’єктів господарювання. Це ще один захід для цифровізації економіки», – зазначила заступник Голови Державної податкової служби України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Наталія Калєніченко.

За її словами, інтеграція сервісів дасть можливість впровадити низку рішень, які дозволять приймати у безготівковій формі оплату за продані товари/надані послуги платіжною картою на засобах зі встановленим фіскальним додатком пРРОсто без застосування додаткового обладнання (платіжних пристроїв).

«Використовуючи свій багаторічний досвід та технологічні розробки, Mastercard виступає надійним партнером для бізнесу і держави у побудові прозорої безготівкової економіки. Разом з партнерами ми реалізуємо низку інноваційних сервісів для розвитку кешлес-оплат, і сьогодні важливим кроком є розробка і запуск рішень, які допоможуть малому і середньому бізнесу здійснювати необхідну фіскалізацію оплат в онлайн-режимі, а крім того нададуть МСБ можливість зручного прийому безготівкових платежів просто у мобільному додатку», – підкреслила Інга Андреєва, генеральний директор Mastercard в Україні та Молдові.

Версія фіскального додатку пРРОсто, яка забезпечуватиме функціонал проведення безготівкових розрахунків із застосуванням електронних платіжних засобів без встановлення платіжних пристроїв, наразі знаходиться на етапі розробки та буде запропонована до експлуатації у ІІІ-IV кварталі 2020 року.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Звернення громадян є пріоритетним напрямком роботи податківців Дніпропетровської області

Впродовж січня – червня 2020 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшло 186 письмових звернень громадян. Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно - перевірочної роботи, консультації з питань податкового законодавства тощо.

Колективних звернень надійшло 9, які розглянуті у визначені законодавством терміни.

«Створення комфортних умов для платників податків при виконанні ними своїх обов’язків по сплаті податків, зборів, платежів є пріоритетним напрямом роботи податкової служби області. Першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню виявлених питань» - зауважила в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Мазур.

 

На Дніпропетровщині запрацював мобільний ЦОП

Для комфортного сервісного обслуговування платників, які бажають отримати податкові консультації та інші адміністративні послуги, що належать до компетенції органів податкової служби, створені Центри обслуговування платників.

Для наближення послуг до фізичних та юридичних осіб, забезпечення зручних і доступних умов для отримання сервісів Головне управління ДПС у Дніпропетровській області вирушило до платників податків на мобільному ЦОПі.

«Мобільний ЦОП створено з метою вирішення невідкладних питань з оподаткування, забезпечення зручних та доступних умов для декларування та отримання послуг і сервісів фізичними та юридичними особами, поліпшення іміджу податкових органів, підвищення ефективності умов роботи», наголосила в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Мазур.

На мобільний ЦОП покладені наступні задачі:

- надання адміністративних послуг та консультацій у найкоротший строк;

- поліпшення якості надання адміністративних послуг;

- приймання звітності;

- інформування про порядок надання адміністративних послуг;

- інформування про впроваджені електронні сервіси податкової служби та привілеї «Електронного кабінету».

Мобільний ЦОП, як ланка сервісного обслуговування, також забезпечує надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання звітності платників в електронному вигляді.

Від сьогодні мобільний ЦОП запрацював і надає послуги.

«Головне управління ДПС у Дніпропетровській області долучилось до Волонтерського руху щодо надання адміністративних послуг і консультацій особам з обмеженими можливостями та іншим особам з особливими потребами та мобільний ЦОП вирушив до Дніпропетровського учбово-виробничого об’єднання українського товариства сліпих «ЛУЧ»», повідомила начальник управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алла Свірська.

Мобільний ЦОП – це вперше, коли не Ви рушили за адміністративними податковими послугами, а адміністративні послуги рушили до Вас!

Слідкуйте за новинами на сайті Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та на сторінці у Фейсбук!

 

Новації в сфері застосування РРО

В прес-центрі інформаційного агентства «МОСТ» відбулася пресконференція на тему: «Новації в сфері застосування РРО»

У прес-конференції взяв участь заступник начальника відділу управління податкових перевірок, трансферного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Роман Дудник.

Він повідомив, що з 1 серпня в Україні починають діяти новації в сфері застосування РРО. Суб’єкт господарювання в своїй роботі може самостійно обирати працювати з використанням класичного РРО чи програмного РРО залежно від його потреб. Також електронні чеки матимуть такуж юридичну силу, як і паперові чеки.

«Всі суб'єкти господарювання в своїй господарській діяльності при проведенні розрахункових операцій повинні використовувати РРО, крім випадків, які визначені в статті 9 закону України №265 «Про застосування РРО», та статті 296 Податкового кодексу України.

Тож, що таке програмний РРО?

Програмний РРО -- це програмно-апаратний або програмно-технічний комплекс у вигляді технічного або програмного рішення, який використовується на будь-якому технічному пристрої, в якому фіскальні функції реалізовані через фіскальний сервіс ДПС і який призначений для реєстрації розрахункових операцій.

«До 31 липня проводиться тестування даної програми. Кожен суб’єкт господарювання може завантажити програму та зробити тестування її роботи. Якщо в процесі роботи виявляться недоліки, про це можливо сповістити ДПС України.

Фіскальні функції звичайного касового апарату і програмного РРО однакові, але програмний реєстратор зручніший тим, що його можливо завантажити та зареєструвати через особистий кабінет платника податків.

ДПС України розробила та надає безкоштовну програму Програмного РРО, яка завантажується на пристрій: смартфон, планшет, комп’ютер, тощо, що дає значну перевагу над звичайним класичним РРО при витратах суб’єктів господарювання по придбанню касової техніки.

Програмний РРО в звичайному режимі працює в режимі он-лайн, відправляє всі чеки на сервер ДПС України.

При реєстрації програмного РРО для режиму офф-лайн за таким РРО закріплюється 2 тисячі чеків, які будуть видаватися покупцям, споживачам у разі відсутності інтернету або зв’язку Програмного РРО з сервером ДПС України. Після відновлення зв’язку, інтернету – Програмний РРО відправить дані фіскальних чеків на сервер ДПС України. Функція режиму офф-лайн доступна протягом 36 годин поспіль, але не більше 180 годин на місяць.

«Таким чином суб’єкти господарювання в своїй діяльності можуть працювати безупинно з видачею фіскальних чеків своїм споживачам», - додав Роман Дудник.

З 1 серпня 2020 року покупцям, споживачам можуть видаватися фіскальні чеки як в паперовому, так і в електронному вигляді. Такі фіскальні чеки мають однакову юридичну силу.

За словами Романа Дудника, впровадження програмного РРО допоможе бізнесу зменшити витрати на придбання касової техніки та захистить споживачів в придбанні якісної продукції або послуг у суб’єктів господарювання.

 

Працівники Державної податкової служби України та Міністерства фінансів України взяли участь у практичному семінарі

Працівники Державної податкової служби у складі робочої групи Міністерства фінансів України взяли участь у триденному практичному семінарі в онлайн форматі на тему «Звітування у розрізі країн (Country-by-CountryReporting). Обговорення «Дорожньої мапи» для впровадження Автоматичного обміну інформацією (AEOI). Процедура взаємного узгодження (МАР) та її застосування в Україні. Спільні перевірки. Процедури попереднього узгодження (АРА)».

Зазначений захід був організований проєктом «Ефективне управління державними фінансами III», що реалізується Deutsche Gesellschaftfür Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Уряду Німеччини, на прохання Міністерства фінансів та ДПС.

Німецькі експерти-практики у сфері податкового звітування між країнами, автоматичного обміну інформацією, процедур взаємного узгодження та ТЦУ пані Ольга Ассебург-Вітфельдт, пан Арно Нойманні, пан Александер Ляйпольд з Федерального центрального податкового відомства (м.Бонн) презентували міжнародний досвід (ОЕСР, ЄС) та досвід Німеччини українським колегам.

Особливий інтерес українських фахівців викликали питання правових положень і законодавства, захисту даних та ІТ-безпеки, спеціалізованих процедур на прикладі Німеччини в контексті звітування між країнами (Country-by-CountryReporting), а також процедур взаємного узгодження, процедур попереднього узгодження, спільних аудитів та їх застосування в Україні.

Все це дозволило представникам Міністерства фінансів та ДПС набути додатковий досвід з подальшої імплементації плану BEPS, ознайомитись з відповідними прикладами Німеччини та ОЕСР, а також обговорити проблемні питання, які виникають в процесі їх діяльності. Отримані знання фахівці зможуть використовувати в своїй подальшій роботі при розробці відповідних планів-дій, податкової політики та при адмініструванні в вище згаданих сферах.

 

Завдання для ДПС із забезпечення надходжень до бюджету у липні збільшено на 2 млрд грн

Державна податкова служба продемонструвала свою спроможність виконати визначені Урядом завдання із забезпечення надходжень до бюджету. Виконання доходної частини бюджету вдалось забезпечити завдяки підвищенню ефективності адміністрування податків і зборів, удосконаленню роботи системи моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, ліквідації схем з ПДВ.

Завдяки поліпшенню результативності адміністрування податку на додану вартість у липні поточного року Законом України №746-ІХ від 03.07.2020 «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»» збільшено дохідну частину держбюджету на 2 млрд грн для фінансування заходів з нейтралізації негативних наслідків червневої повені в західних областях України та запобігання виникненню інших надзвичайних ситуацій.

 

Українські селебрітіз задекларували майже 766 млн грн отриманого у минулому році доходу

Зірки естради, музиканти, шоумени, популярні ведучі та спортсмени задекларували доходи, отримані у 2019 році, на загальну суму майже 766 млн гривень.

Переважна частина відомих людей, які займаються артистичною та мистецькою діяльністю, зареєстровані в межах такої діяльності приватними підприємцями, проте законодавством передбачено випадки, коли і вони подають декларації про майновий стан і доходи.

Так, публічними особами за  підсумками минулого року задекларовано до сплати податку на доходи фізичних осіб у сумі понад 56 млн грн, військового збору – майже 7 млн гривень.

ТОП-рекордсмени шоу-бізнесу, що задекларували найбільші суми доходів:

- телевізійна ведуча – 261,6 млн грн;

- футболіст – 24,5 млн грн;

- співак – 15,3 млн гривень.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Роз’яснення та зразки документів для отримання кваліфікованих сертифікатів електронних печаток для програмних РРО

На офіційному інформаційному ресурсі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»розміщено роз’яснення та нові зразки заповнення реєстраційних карток для отримання користувачами кваліфікованих сертифікатів електронних печаток для програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Документи розроблено відповідно до норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» від 20.09.2019 № 128-IX, який набирає чинності 01.08.2020, та створення належних умов для функціонування реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій.

 

Електронний кабінет забезпечує дистанційне отримання інформації про платника у режимі реального часу

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що сервіс Електронний кабінет (далі – Е-кабінет), що функціонує на офіційному вебпорталі ДПС, забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, і нормативно-правовими актами.

У приватній частині Е-кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється у режимі реального часу.

Отже, використовуючи можливості Е-кабінету, платник податків реалізовує свої права та обов’язки, шляхом отримання у режимі реального часу інформації, яка збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників та адмініструванням податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внес

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

03.08.2020 15:36