Новини Нiкопольської ОДПІ

Новини Нiкопольської ОДПІ

Ми посилимо співпрацю з СБУ, аби покласти край роботі конвертаційних центрів, - Сергій Верланов

Голова Державної податкової служби Сергій Верланов зустрівся з Головою Служби безпеки України Іваном Бакановим. Результатом робочої наради стала домовленість про посилення співпраці між службами у питаннях боротьби з конвертаційними центрами, що допоможе ефективніше боротися із контрабандними схемами і тіньовою економікою.

«З перших днів роботи нова податкова служба оголосила війну конвертаційним центрам, як складовій тіньової економіки. Зараз боротьба з ухиленням від сплати податків виходить на новий рівень. Ми посилимо співпрацю з СБУ, аби покласти край роботі конвертаційних центрів і суттєво збільшити надходження до бюджету», - зазначив Сергій Верланов.

(Прес-служба Державної податкової служби України)

 

ДПС, як сервісна служба, підтримує законодавчі ініціативи, спрямовані на покращення відносин між податковими органами і платниками, - Сергій Верланов

Сьогодні в Верховній Раді зареєстровано законопроект, який передбачає суттєве спрощення ведення бізнесу для представників мікробізнесу.

Документ, зокрема, скасовує вимогу для платників єдиного податку, які не є платниками ПДВ, вести паперові книги обліку. Крім того, законопроект містить низку норм, які дозволять удосконалити роботу Електронного кабінету платника податків, що зробить його роботу більш швидкою та зручною.

«ДПС, як сервісна служба, підтримує ініціативи законодавців, спрямовані на поліпшення взаємин податкових органів і платників податків, особливо якщо такі ініціативи сприяють підвищенню податкової культури та стимулюванню добровільної сплати податків», - прокоментував новий законопроект Голова ДПС Сергій Верланов.

(Прес-служба Державної податкової служби України)

 

Надання сервісів платникам і забезечення податкових надходжень до бюджету – це наша щоденна робота, - Сергій Верланов

03.12.2019 Голова ДПС Сергій Верланов взяв участь у зустрічі учасників Стратегічного діалогу ЄС-Україна щодо реформи системи управління державними фінансами, яка пройшла під головуванням Оксани Маркарової, Міністра фінансів України та Штефана Шльойнінга, керівника програм співробітництва ЄС в Україні Представництва ЄС в Україні.

Очільник ДПС ознайомив присутніх з ходом реформи податкової служби та окреслив завдання на найближчу перспективу.

За словами Сергія Верланова, Державна податкова служба взяла курс на підвищення добровільності сплати податків. Аби досягти цієї мети оновлена податкова служба підвищує рівень аналітичної роботи, удосконалює систему відбору платників до перевірок, концентруючи увагу на ризикових операціях. Такий підхід дає можливість  скоротити кількість перевірок та збільшити відсоток сплати податкових зобов’язань за їх результатами.

Також ДПС працює над тим, аби збільшити відсоток судових рішень на користь податкових органів завдяки посиленню доказової бази.
Одним із пріоритетів реформування Сергій Верланов назвав створення зручних сервісів для платників.  

«Ми маємо збільшити кількість і підвищити якість сервісів. І ці завдання можемо вирішити завдяки діджиталізації. Зараз податкова служба працює над вдосконаленням Електронного кабінету платника платків та створенням програмного РРО. Це частини нашого великого проєкту «Податкова в смартфоні». Надання сервісів платникам і забезпечення податкових надходжень до бюджету – це наша щоденна робота», - зазначив Сергій Верланов.

Він також повідомив, що ДПС перебуває на етапі кадрового перезавантаження, готується до поступового переходу до моделі єдиної юридичної особи, що в тому числі передбачає оптимізацію організаційної структури та функціонального розподілу.

Мартін Клауке, керівник секції «Належне урядування та розвиток демократії» Представництва ЄС в Україні, відзначив прогрес у впровадженні реформ у сфері оподаткування.

«Це є важливим сигналом для бізнесу та сприяє залученню інвестицій в Україну», - зауважив він.

Також європейські партнери запевнили у готовності всебічної підтримки ДПС у впровадженні реформ.

(Прес-служба Державної податкової служби України)

 

В інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулась пресконференція з питань запровадження нових правил застосування РРО у 2020 році

Днями в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулась пресконференція начальника управління податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) Ольги Мазур за темою«Нові правила застосування РРО у 2020 році».

Ольга Мазур акцентувала увагу на нововведеннях, які запроваджено законами України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» та № 129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг».

Вона поінформувала, що вищезазначені закони наберуть чинності з 19 квітня 2020 року, крім окремих норм.

Ольга Мазур зупинилась на основних питаннях, пов’язаних з новими правилами застосування РРО та програмних РРО, зокрема, на етапах введення обов’язкового застосування РРО (програмних РРО) для фізичних осіб – підприємців та запровадженні механізму «кешбек», що «запрацює» з 01 жовтня 2020 року.

«Нові закони відкрили можливість використовувати замість традиційних РРО спеціальні програми, призначені для реєстрації розрахункових операцій – програмні РРО.

Таку програму можна буде встановити на будь-який «гаджет», у тому числі на смартфон, перетворивши його таким чином у касовий апарат. При цьому закон прямо зобов’язує контролюючий орган забезпечити безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктами господарювання. Тобто, безкоштовним буде не тільки програмне забезпечення, а і його обслуговування», – повідомила Ольга Мазур.

За словами начальника управління ГУ ДПС важливим нововведенням для платників є запровадження механізму «кешбек». Він передбачає компенсацію покупцю на підставі його скарги щодо порушення продавцем встановленого порядку проведення розрахункових операцій частини суми штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до продавця. Такому покупцю компенсується 100 відсотків вартості придбаних товарів, зазначених у скарзі. При цьому, сума порушення повинна складати понад 850 гривень.

Пресконференція відбулася у форматі діалогу, під час якого представниками ЗМІ були задані найбільш актуальні питання стосовно нових правил застосування РРО.

 

На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону надійшло 1,5 мільярди гривень податків й зборів

Начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив, щодо надходжень податків і зборів до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону. За січень-листопад п.р. надійшло 1,5 мільярди гривень.

Керівник Нікопольського управління акцентував увагу на трійку податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети.

Перше місце традиційно обіймає податок на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходжень. За січень - листопад 2019 року надійшло 961,2 млн грн цього податку.

Друге місце належить платі за землю – 260,6 млн гривень.

На третьому місці – єдиний податок – 140,6 млн гривень.

«Завдяки повній та своєчасній сплаті податків, рівномірного поповнення бюджету, та злагодженій взаємодії податківців з платниками податків вдається досягти позитивної динаміки надходжень до бюджету» - зазначив Володимир Джавун.

 

Платники за одинадцять місяців перерахували до бюджетів усіх рівнів

понад 2,3 мільярдів гривень

Начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив, що з січня по листопад 2019 року Нікопольським управлінням ГУ ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів більше 2,3 мільярди грн., що на 334,7 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.

Так, до державного бюджету впродовж одинадцяти місяців 2019 року спрямовано        872,3 млн грн, що на 106,0 млн грн більше надходжень січня - листопада минулого року.

До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 1,5 мільярди гривень.            Це на 229,0 млн грн більше фактичних надходжень січня - листопада 2018 року.

 

До уваги фізичних осіб-підприємців – платників єдиного внеску!

Заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський повідомив, що за січень - листопад 2019 року платниками Нікопольського регіону сплачено 668,9 млн. грн. єдиного внеску, що на 119,7 млн. грн. більше, порівняно із надходженнями минулого року.

Нагадуємо, що відповідно до законодавства фізичні особи-підприємці (ФОП), у тому числі ФОП - платники єдиного податку та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Несвоєчасно сплачена сума єдиного внеску є боргом (недоїмкою), на яку нараховується штрафна санкція та пеня, про що платнику надсилається вимога про його сплату.

 

Податок на доходи фізичних осіб залишається найвагомішим джерелом наповнення дохідної частини місцевих скарбниць

За січень-листопад 2019 року Нікопольським управлінням ГУ ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до місцевого бюджету понад 961,2 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 168,6 млн грн  більше, ніж за відповідний період 2018 року.

За словами заступника начальника управління – начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимира Малиновського, податок на доходи фізичних осіб залишається найвагомішим джерелом наповнення дохідної частини місцевих скарбниць та складає 65,4 відсотків від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів.

«Збільшення надходжень до місцевих бюджетів, зокрема податку на доходи фізичних осіб, позитивно впливає на соціально-економічний розвиток територіальних громад Дніпропетровської області. Завдяки фінансовій децентралізації, органи місцевого самоврядування можуть самостійно забезпечувати належне функціонування закладів соціальної сфери та вирішувати питання розвитку територіальних громад, без виділення додаткових коштів з державного бюджету», - зазначив Володимир Малиновський.

 

Надання якісних адміністративних послуг платникам податків є одним з пріоритетних в роботі Нікопольської ДПІ

Якісне обслуговування платників та надання адміністративних послуг – головне завдання працівників Центру обслуговування платників Нікопольської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області, зазначає начальник Нікопольської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталія Міщенко.

За січень-листопад 2019 року Центром обслуговування платників Нікопольської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області надано 23873 адміністративних послуг.

Найпопулярнішою є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

Так, упродовж одинадцяти місяців 2019 року в ЦОП реєстраційний номер облікової картки платника податків отримали 11599 громадян, в т.ч. у листопаді - 1007.

ЦОП Нікопольської ДПІ Нікопольського управління надає широкий спектр безкоштовних послуг для платників податків та громадян – зауважила Наталія Міщенко. Повний перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі обслуговування платників, розміщений за посиланням https://dp.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/392013.html.

Центр надає послуги щоденно в робочі дні з 9-00 до 18-00 год., у п’ятницю – з 9-00 до 16-45 год., в суботу – з 9-00 до 13-00 год., неділя – вихідний (обідня перерва – з 13-00 до 13-45 год.)

Для зручності платників податків, в останній день граничного строку подання податкової звітності час роботи ЦОП продовжується до 20-00 год.

 

На зустрічі з аграріями Нікопольщини про операцію «Урожай»

Фахівці Нікопольського управління ГУ ДПС в Дніпропетровській області у межах заходів операції «Урожай» продовжують інформаційно-роз’яснювальну роботу з юридичними особами та фізичними особами-підприємцями, основним видом діяльності яких є вирощування сільськогосподарської продукції.

Так, днями відбулась чергова зустріч з аграріями Томаківського району.

Під час зустрічі начальник Томаківської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Руслана Рибка звернула увагу присутніх щодо необхідності дотримання законодавства, неприпустимість використання схем ухилення від оподаткування у галузі сільськогосподарського виробництва, при наданні послуг з обробки землі, збирання врожаю чи надання її в оренду.

Начальник інспекції нагадала аграріям про порядок оформлення найманих працівників, недопущення їх до роботи без укладення трудового договору та своєчасного подання повідомлення до органів ДПС.

 

Що являється підставою для відмови у реєстрації платником єдиного податку

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко повідомляє, що згідно з пп.291.5.8 п.291.5 ст.291 Податкового кодексу України не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп платники податків, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили.

Однією з підстав для контролюючих органів при прийнятті рішення про відмову у реєстрації фізичної особи - підприємця платником єдиного податку є наявність у такого платника податків податкового боргу зі сплати податків та зборів, за якими визначені грошові зобов'язання, в тому числі, які не пов'язані із здійсненням господарської діяльності.

Контролюючий орган може анулювати реєстрацію платником єдиного податку шляхом виключення з Реєстру платників єдиного податку за своїм рішенням у разі наявності у платника єдиного податку податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів (пп.3 п.299.10 ст.299 Податкового кодексу України).

Таке виключення з Реєстру платників єдиного податку здійснюється в останній день календарного місяця, в якому закінчився граничний строк погашення податкового боргу.

Як зазначила Юлія Пушко, платники єдиного податку місцевих громад Нікопольського регіону за одинадцять місяців 2019 року поповнили місцевий бюджет на 140,7 млн грн., фактичні показники перевищено на 19,8 млн грн., або на 116,4 відсоток порівняно з аналогічним періодом минулого року.

 

Власники та орендарі земельних ділянок сплатили до місцевих бюджетів понад 260,6 млн грн земельного податку

З початку 2019 року власники та орендарі земельних ділянок місцевих громад Нікопольського регіону. сплатили до місцевих бюджетів понад 260,6 млн грн земельного податку. У порівнянні з січнем - листопадом минулого року сума надходжень збільшилася на 37,6 млн грн, або на 16,9 відсотка.

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадала, що земельний податок мають сплачувати власники земельних ділянок (паїв) та постійні землекористувачі – фізичні та юридичні особи.

Об’єктом оподаткування земельним податком є:

- земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

- земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Юридичні особи самостійно обчислюють та сплачують суму земельного податку. Фізичним особам нарахування сум податку за землю проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки.

 

Податківці роз’яснюють застосування РРО нововведення

Фахівцями Центру обслуговування платників Томаківської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області на постійній основі проводиться робота, направлена на доведення до суб’єктів господарювання та громадян змін податкового законодавства.

Одним із питань, яким останнім часом цікавляться платники податків – це зміни в застосуванні реєстраторів розрахункових операцій з 01 січня 2020 року.

Так, Іра Ступа та Проц Олена на зустрічі з платниками податків повідомили, що відповідно до норм Законів України від 20.09.2019 № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» та від 20.09.2019 № 129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» з 19 квітня 2020 року фізичні особи-підприємці матимуть можливість використовувати як традиційні РРО, так і спеціальні програмні РРО.

Функцію програмного РРО зможе виконувати будь-який пристрій (комп’ютер, планшет, смартфон), на який встановлено відповідне програмне забезпечення.

Звертаємо увагу!

Вказаними Законами не передбачено використання реєстраторів розрахункових операцій спрощенцям першої групи (річний дохід до 300 тис. грн.), а також фізичними особами, які продають на ринку власні вживані речі або продукти власного підсобного господарства.

З інформацією щодо новацій у сфері застосування РРО, відповідями на питання, які найбільш цікавлять бізнес та громадськість, нормативно-правовими актами, посилання на програмний інтерфейс (АРІ) через який здійснюється взаємодія програмного забезпечення новітніх моделей з інформаційною системою ДПС можна ознайомитися в банері «Новітні РРО», розміщеному на офіційному вебпорталі ДПС.

 

Верховною Радою прийнято законопроекти у рамках угоди між урядами України та США

Верховною Радою прийнято законопроєкти №2102 і №2103, які вносять зміни до законодавства у зв’язку з ратифікацією Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA).

Зміни стосуються, зокрема, особливостей подання звітності за підзвітними рахунками, збору та отримання податкової інформації контролюючими органами від фінансових агентів, накладання штрафу за неподання, подання з порушеннями або з недостовірними відомостями чи помилками фінансовими агентами звітів про підзвітні рахунки.

Після підписання зазначених законопроєктів Президентом України податкова служба США зможе в автоматичному режимі отримувати дані щодо американських платників податків від ДПС у випадках та обсязі, визначених Угодою FATCA та іншими ратифікованими міжнародними договорами.

(Прес-служба Державної податкової служби України)

 

Про оголошення конкурсу!

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області оголошує конкурс з визначення суб’єктів господарювання, які у 2020 році можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави.

Заяви для участі у конкурсі приймаються ГУ ДПС у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а.

Засідання комісії відбудеться 20 грудня 2019 року за адресою:м. Дніпро,              вул. Сімферопольська, 17-а.

Контактний телефон для довідок з питань проведення конкурсу:                               (056) 370-10-64.

Інформацію про документи, які необхідно подати на розгляд комісії для участі у конкурсі, розміщено на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» за посиланням dp.tax.gov.ua.

 

Новації у сфері застосування РРО

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників податків на ключові новації законів «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» та «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» (закони № 128-IX та № 129-IX від 20.09.2019).

- РРО не потрібно використовувати спрощенцям 1 групи (річний дохід до 300 тис. грн), а також фізичним особам, які продають на ринку власні вживані речі або продукти власного підсобного господарства.

- Нові закони про РРО відкрили можливість використовувати замість традиційних спеціальні програми призначені, для реєстрації розрахункових операцій. Таку програму можна буде встановити на будь-який гаджет, у тому числі і на смартфон. При цьому закон прямо зобов’язує контролюючий орган забезпечити безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктом господарювання. Тобто, безкоштовним буде не тільки скачування самої програми, але і її підтримка.

- Використовувати програмні РРО можна буде з 19 квітня 2020 року.

- З жовтня 2020 року використання РРО стане обов’язковим (крім платників єдиного податку 1 групи) для фізичних осіб платників єдиного податку ризикових сфер діяльності – продавців ювелірних виробів, медпрепаратів і ліків, складних побутових приладів, автозапчастин, магазинів з продажу секонд-хенду. Також використовувати РРО мають ресторани, кафе, турагенції, готелі.

- З 1 січня 2021 року використання РРО буде обов'язковим для фізичних осіб платників єдиного податку 2, 3, 4 груп незалежно від видів діяльності.

(Прес-служба Державної податкової служби України)

 

Важлива інформація від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.

Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) повідомив про наступне:

1. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 (двох) років з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС (http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання послуг з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, продаж або безоплатне надання носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів виконується на носії користувача (з’ємні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на окремий носій інформації.

4. У разі отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.

5. Програмне забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом можна завантажити зі сторінки Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, яка знаходиться за посиланням https://acskidd.gov.ua/etrusted-services

6. Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.

 

Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.27.16.0 станом на 04.10.2019 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 по 04.10.2019 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).

Перелік змін та доповнень (версія 1.27.16.0):

Додано нові версії документів:

На виконання вимог наказу Міністерства фінансів України від 31 травня 2019 року № 226 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку» (з 01.10.2019):

J0901107 – Фінансова звітність малого підприємства (Додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I));

J0901204 – Фінансова звітність мікропідприємства (Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I)).

Коригування існуючих форм, шаблонів та даних:

Внесені зміни в екранні форми вводу та форми для друку:

J/F0295807 – Додаток 8. Розрахунок суми акцизного податку, що збільшує або зменшує податкові зобов’язання внаслідок виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в попередніх звітних періодах.

Внесені зміни в XML схеми наступних форм:

F/J 0209901 – Заявка на поповнення (коригування) залишку спирту етилового;

F/J 0210901 – Заявка на поповнення (коригування) залишку пального.

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі «Державна податкова служба України» за посиланням: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

 

Сплачувати податки стане легше

З 01 січня 2021 року в Україні впроваджується єдиний рахунок для сплати податків і зборів та єдиного внеску. Це створить максимально комфортні та зрозумілі для платників правила розрахунків з бюджетом та цільовими фондами, скоротить їх фінансові витрати і час на формування розрахункових документів.

Через єдиний рахунок можна буде сплатити всі поточні платежі, податковий борг за такими платежами та недоїмку з єдиного внеску. Також сплачуватимуться грошові зобов’язання, які визначено на підставі податкових повідомлень-рішень, за винятком грошових зобов’язань та/або податкового боргу з податку на додану вартість, акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового, а також частини чистого прибутку (доходу), які сплачують державні та комунальні унітарні підприємства та їх об’єднання.

Для розрахунків з бюджетом та цільовими фондами платнику податків необхідно буде подати на виконання до банку, в якому він обслуговується, лише один розрахунковий документ про перерахування на єдиний рахунок загальної суми належних до сплати платежів або окремі розрахункові документи за відповідними податками та зборами.

ДПС у щоденному режимі (крім вихідних, святкових та неробочих днів) формуватиме в розрізі платників податків необхідні реєстри із зазначенням відповідної інформації та надсилати їх до Казначейства.

Реєстр платежів формуватиметься по платниках податків в межах коштів, сплачених ними на єдиний рахунок. Повідомлення про використання або відмову від використання єдиного рахунку подається платником податків в електронній формі через електронний кабінет.

У разі відмови платника податків від використання єдиного рахунку таке використання припиняється починаючи з першого числа місяця наступного календарного року.

Довідка: Верховною Радою України схвалено законопроекти № 1051 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та № 1049 «Про внесення змін до деяких законів України щодо запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/393936.html

 

ДПС забезпечено безперебійний перехід на стандарти IBAN

Перехід Державної податкової служби України з 1 жовтня 2019 року на міжнародні стандарти IBAN відбувся без збою в наповненні державного та місцевих бюджетів. Всі кошти, сплачені платниками податків, зараховані на бюджетні рахунки, відкриті відповідно до вимог стандарту IBAN.

Органами ДПС обслуговується понад 340 тисяч бюджетних рахунків. Безперебійний перехід на новий формат бюджетних рахунків надав можливість платникам податків у звичайному режимі виконати всі свої податкові зобов’язання, уникнувши при цьому помилкових зарахувань та зайвих повернень з бюджету.

Для уникнення непорозумінь податковою було проведено масово-роз’яснювальну роботу серед платників податків. На вебпорталі ДПС та субсайтах територіальних органів ДПС, у засобах масової інформації та Центрах обслуговування платників розміщено повідомлення щодо нових реквізитів бюджетних рахунків.

Поінформовано про зміни структурні підрозділи ДПС, які виконують функції з адміністрування податків, зборів платежів та погашення боргу, для забезпечення безперебійної роботи.

Прес-служба Державної податкової служби України

 

Профілактичні заходи щодо запобігання корупції

Одним з першочергових завдань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області є виявлення, запобігання корупції та контроль за дотриманням вимог антикорупційного законодавства в ГУ ДПС.

Протягом дев’яти місяців відділом з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС забезпечено перевірку 137 кандидатів на посади державних службовців, з яких відмовлено в призначенні – 3.

З початку року проведено 36 тематичних перевірок та 2 службових розслідування за приписом прокуратури.

Розглянуто 116 запитів від правоохоронних органів щодо 229 суб’єктів декларування – працівників ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

Також працівниками відділу ведеться постійна робота щодо безумовного дотримання вимог антикорупційного законодавства та Правил етичної поведінки в ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників податків Дніпропетровській області дотримуватись вимог антикорупційного законодавства, а саме Закону України від 14.10.2014 №1700 «Про запобігання корупції».

Якщо у процесі роботи, посадові особи ГУ ДПС у Дніпропетровській області вимагають грошові кошти або іншу неправомірну вигоду для вирішення проблемних питань або зловживають службовим становищем, невідкладно повідомляйте відділ з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Дніпропетровській області за телефоном (056) 374-86-40 та чергову частину ГУ ДПС у Дніпропетровській області за телефоном (068) 895-89-88, або особисто за адресою: 49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а.

 

Електронний кабінет надає можливість подати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що користувачі Електронного кабінету через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП).

Реєстраційні дані платника у Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДПС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути у режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.

Дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються у режимі «Облікові дані платника» Електронного кабінету.

Звертаємо увагу, що обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України.

Такі відомості подаються у Повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкта оподаткування або об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням.

 

Сервіс Державної податкової служби України «Пульс»

Інтерактивний сервіс «Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.

За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4» та на електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.

Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжено.

Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» Ви можете надати в електронному вигляді на адресу idd@tax.gov.ua

 

 

 

Сектор забезпечення роботи


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

09.12.2019 13:58