Новини Нiкопольської ОДПІ

Новини Нiкопольської ОДПІ

За 9 місяців 2019 року податкові надходження склали 729,9 млрд грн

Державна податкова служба виконала поточний план. За оперативними даними, за 9 місяців цього року ДПС забезпечила надходження до бюджетів всіх рівнів і державних цільових фондів  у розмірі 729,9 млрд грн. Це на 114,2 млрд грн, або на 18,6 % більше, ніж за аналогічний період минулого року. З них до державного бюджету загалом надійшло 338,2 млрд грн, у тому числі -  331,1 млрд грн до загального та 7,1 млрд грн до спеціального фонду.

Також у порівнянні із минулорічними показниками зросли надходження до місцевих бюджетів і державних цільових фондів. Зокрема, у січні-вересні місцеві бюджети отримали 192,9 млрд грн платежів, що адмініструє ДПС, або «плюс» 32,3 млрд грн (+ 20,1 %) до січня-вересня 2018 р. У державні цільові фонди за цей же період надійшло 198,7 млрд грн ЄСВ, що на 34,9 млрд грн, або 21,3 % більше, ніж за січень – вересень 2018 року.

«Виконання плану органами ДПС дозволяє державі своєчасно і в повному обсязі виплачувати зарплати і пенсії, виконувати інші соціальні функції. Повнота надходжень до місцевих бюджетів підвищує фінансову спроможність місцевих громад. Ми розуміємо цю відповідальність і будемо надалі ефективно виконувати покладені на нас обов’язки. Але повноту податкових надходжень забезпечуватимемо завдяки поліпшенню аналітичної роботи, перекриттю мінімізаційних схем, а не тиску на бізнес», - зазначив  Голова Державної податкової служби України Сергій Верланов.

 

Голова ДПС зустрівся з протестувальниками біля Офісу Президента

"Ухвалені закони про РРО та “кешбек” не змінюють критерії застосування спрощеної системи оподаткування", – зазначив голова Державної податкової служби Сергій Верланов під час зустрічі з підприємцями, які біля Офісу Президента вимагали ветувати ухвалені Парламентом закони №1053-1 та №1073 щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі й послуг.

Він наголосив, що єдина фундаментальна зміна спрямована на покращення цих критеріїв – з 1 січня 2021 року збільшується граничний обсяг доходів платників єдиного податку ІІ групи – планка піднімається з 1,5 млн грн до 2,5 млн грн. Частина підприємців, які зараз працюють на ІІІ групі, перейдуть до ІІ, що означає зменшення податку.

За його словами, введення програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО) жодним чином не стосуватиметься фізичних осіб та ФОПів І групи оподаткування. Для інших груп програмні РРО будуть безкоштовні, а завантажувати додаток можна вже зараз на вебпорталі Державної податкової служби.

«РРО буде в смартфоні. Його не треба буде купувати взагалі! Це закріплено на законодавчому рівні!» - підкреслив голова Державної податкової служби.

Спростував він і твердження про відсутність відповідальності покупця за недостовірну інформацію про порушення при проведенні розрахункової операції. Будь-який заявник, що подає інформацію про такі порушення, має ідентифікувати себе через власний електронний кабінет платника податків. Тобто такий покупець фактично погоджується із тим, що податкова служба буде перевіряти не лише правомірність дій продавця по відношенню до нього, але, в першу чергу, – оцінювати достовірність документів, доданих до скарги.

«Це зводить ризики можливих маніпуляцій із їх підробкою чи навмисним викривленням до мінімуму. Будь-яка компенсація можлива лише після завершення перевірки та стягнення санкцій!» - наголосив Верланов.

На завершення Голова ДПС запевнив, що у підприємців буде достатньо часу, аби ознайомитися з новими правилами, вибрати зручний спосіб застосування РРО і протестувати його, адже для більшості з них зміни вступлять у силу з 1 січня 2021 р.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Податкові надходження у січні-вересні 2019 року склали більше 100% від запланованих!

За 9 місяців 2019 року Податкова служба забезпечила до державного бюджету 331,1 млрд грн, що на 15,8%, або 45,3 млрд грн більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

"Завдяки якісному адмініструванню податків нам вдалося виконати план по надходженнях до бюджету за січень-вересень 2019. Варто відзначити, що нові підходи у роботі Податкової дозволили зробити це без силового тиску на підприємців, використовуючи ризик-індикатори, значне підсилення аналітичної функції, відпрацювання сектору мінімізаторів. Навіть в період трансформаційних змін Нова Податкова вже демонструє підвищення ефективності", - зазначив Сергій Верланов.

Індикативні показники для ДПС на січень-вересень 2019 року визначено у сумі 330,3 млрд грн. Це означає, що план було перевиконано на 0,8 млрд грн.

Такого результату, крім надходжень з частини чистого прибутку, вдалося досягти завдяки:

податку та збору на доходи фізичних осіб (+3,9 млрд грн);

податку на прибуток (+3,3 млрд грн) при  зменшенні переплати до держбюджету на 4,9 млрд грн.

Варто підкреслити, що ДПС забезпечує стабільне та безперебійне бюджетне відшкодування ПДВ і за результатами 9 місяців 2019 року сума відшкодування збільшилась на 20,3%, або на 19,8 млрд грн у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.

Згідно з прогнозами річний індикативний план також буде виконано.

 

У ДПС обговорили результати тестування новітніх моделей РРО

Технічну готовність новітніх моделей реєстраторів розрахункових операцій до тестування у рамках експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, обговорили сьогодні учасники моніторингової групи, до складу якої входять представники ДПС, Мінфіну, інших ЦОВВ та бізнесу.

«Ми провели індивідуальні зустрічі з усіма виробниками новітніх моделей, під час яких обговорювали відповідність їх рішень законодавчим змінам, технічні деталі, проблеми, з якими стикаються виробники. Це дозволило нам визначити напрями, які потребують доопрацювання. Такий підхід дає можливість якомога повніше підготуватися до впровадження нових законодавчих змін, адже всі проблемні моменти вже будуть відпрацьовані і виробникам залишиться лише підлаштувати свої рішення до нових умов», – наголосив директор Департаменту забезпечення роботи Служби ДПС Дмитро Венцковський.

За його словами, в податковій службі забезпечені рівні права всім учасникам тестування. На вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/novitni-rro створено банер «Новітні РРО», в якому розміщена актуальна інформація щодо новацій у сфері застосування РРО, нормативно-правові акти, які супроводжують експеримент, посилання на програмний інтерфейс (АРІ) через який здійснюється взаємодія програмного забезпечення новітніх моделей з інформаційною системою ДПС тощо. Для дотримання прав рівності кожного з учасників проекту податківці запропонували виробникам підготувати активні посилання на свої рішення та відеоролики, що демонструють їх роботу, які будуть розміщені у банері. За цими посиланнями зацікавлені платники зможуть отримати повну інформацію про запропоновану модель безпосередньо від виробника та обрати найбільш прийнятну для них. Тобто жодних переваг те чи інше інноваційне рішення не матиме і його популярність серед платників залежатиме виключно від функціональних та технічних характеристик, зручності та вподобання користувачів.

При цьому податкова служба як державний орган надаватиме своє програмне рішення безкоштовно, забезпечуватиме його технічну підтримку. Це дозволить платникам, у тому числі тим, які мають фінансові обмеження, користуватися цим рішенням без зайвих витрат.

Під час зустрічі учасники підкреслювали важливість впровадження нових змін у сфері застосування РРО, що, на думку Дмитра Венцковського, є позитивом, враховуючи той масив суперечливої інформації, яка наразі лунає в суспільстві відносно законодавчих змін. В податковій проводять активну роботу щодо роз’яснення переваг законодавчих змін. Адже запровадження програмних реєстраторів розрахункових операцій дозволить спростити процес застосування РРО у тому числі за рахунок усунення проміжної ланки у ланцюгу передачі даних від РРО до сервера ДПС - інформаційного еквайєра, що прискорить надходження чека, який засвідчує проведення розрахункової операції до ДПС та можливість перевірки його легітимності покупцем.

 

На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону надійшло 1,2 мільярди гривень податків й зборів

В.о начальника Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив, щодо надходжень податків і зборів до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону. За січень-вересень п.р. надійшло 1,2 мільярди грн.

Керівник Нікопольського управління акцентував увагу на трійку податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети.

Перше місце традиційно обіймає податок на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходжень. За січень- вересень 2019 року надійшло 772,1 млн грн цього податку.

Друге місце належить платі за землю – 214,2 млн грн.

На третьому місці – єдиний податок – 99,0 млн грн.

«Завдяки повній та своєчасній сплаті податків, рівномірного поповнення бюджету, та злагодженій взаємодії податківців з платниками податків вдається досягти позитивної динаміки надходжень до бюджету» зазначив Володимир Джавун. 

 

Заміна діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN – головна тема «круглого столу»

Днями в приміщені ЦОП ДПІ у м Покрові Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області було проведено засідання «круглого столу» з суб’єктами господарювання, за участі заступника начальника ДПІ у м. Покрові Валентини Піхтіної. Головна тема засідання: «Заміна діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN». Фахівець нагадала, що на виконання п. 3 постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунка (IBAN) в Україні» Державною казначейською службою України (далі – Казначейство) здійснено заміну діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN.

Перехід на міжнародні номери рахунків при обслуговуванні бюджетів за доходами буде здійснюватись Казначейством з 01 жовтня 2019 року.

Таким чином, починаючи з 01 жовтня 2019 року змінюються реквізити бюджетних рахунків для сплати податків і зборів, відкритих відповідно до вимог стандарту IBAN.

Оновлені бюджетні рахунки державного та місцевих бюджетів по Дніпропетровській області розміщено на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» офіційного вебпорталу ДПС України у рубриці «Бюджетні рахунки» за посиланням http://dp.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

Також, фахівець податкової служби нагадала про дотримання платниками вимог наказу Мінфіну від 24 липня 2015 року №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення ) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів».

До органів податкової служби надходять звернення платників щодо перерахування того чи іншого платежу на інший бюджетний рахунок в результаті помилкового зарахування, так як при сплаті в платіжних документах був невірно зазначений рахунок, або реквізити рахунків переплутані по територіях, чи взагалі надходження коштів відбулось не за призначенням податку. Такі помилки платників призводять до порушення граничних термінів сплати та застосування штрафних санкцій за несвоєчасну сплату до платників податків.

Крім того, Валентина Піхтіна звернула увагу, роботодавцям – фізичним особам – підприємцям (далі – ФОП) про необхідність легального оформлення найманих робітників.

Для офіційного оформлення найманого працівника на роботу ФОП необхідно:

- укласти трудовий договір з найманим працівником (реєструвати такий договір у центрі зайнятості не потрібно);

- оформити наказ (розпорядження) щодо прийняття працівника на роботу;

- до початку роботи працівника подати до територіального органу ДПС за місцем обліку ФОП як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, встановленою постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413;

- зробити запис в трудовій книжці про прийняття працівника на роботу відповідно до вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 58 із змінами.

Заступник начальника ДПІ у м. Покрові наголосила, що офіційне працевлаштування дозволяє громадянину отримувати пакет соціальних гарантій, пільг та виплат у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю та допомоги при нещасному випадку; своєчасної та не нижче мінімального розміру виплати заробітної плати; щорічної відпустки та відпустки по догляду за дитиною; податкової знижки тощо.

 

Плідна співпраця податківців з трудовим колективом пенсійного фонду України у м. Покрові та роз’яснення нагальних питань

Заступник начальника ДПІ у м. Покрові Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Валентина Піхтіна та фахівці ДПІ провели зустріч з трудовим колективом Покровського відділу Головного управління пенсійного фонду України в Дніпропетровській області.

В ході зустрічі обговорювались питання упровадження змін до податкового законодавства та його застосування.

Валентина Піхтіна наголосила на негативних наслідках до яких призводить виплата «тіньової» заробітної плати. Крім того, посадовець нагадала про необхідність своєчасної та в повному обсязі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та необхідність погашення наявної заборгованості суб’єктами господарювання.

Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Розстрочення та відстрочення заборгованості зі сплати єдиного внеску чинним законодавством не передбачено. Заборгованість списанню не підлягає. Строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені з єдиного внеску не застосовується.

Якщо платник ЄВ має на кінець календарного місяця заборгованість, йому надсилається вимога про сплату боргу (недоїмки), яка є виконавчим документом. Якщо платник не провів оплату протягом 10 календарних днів із дня одержання вимоги про сплату боргу (недоїмки) з ЄВ, а також не повідомив ДПС про її оскарження, вимога передається державній виконавчій службі.

Крім того, заступник начальника ДПІ у м. Покрові розповіла про право та умови отримання податкової знижки. Для отримання такого права необхідно до кінця року подати річну податкову декларація про майновий стан і доходи.

До переліку витрат, дозволених до включення до податкової знижки, включається, зокрема, сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).

Тобто, фізична особа, яка має право скористатися податковою знижкою щодо суми коштів, сплачених за навчання, повинна мати відповідні платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери; договір з навчальним закладом; довідку про отримані у звітному році доходи; документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти члена сім’ї першого ступеня споріднення); тощо.

Для забезпечення правильності розрахунку сум, що підлягають поверненню з бюджету, доцільно надавати до податкового органу копії зазначених документів.

Зазначена норма передбачена п.п. 166.1.2, п.п. 166.2.1, п. 166.3 ст. 166; п. 176.1 «в» ст. 176 Податкового кодексу України.

На завершення, посадовці роздали друковану продукцію, присвячену деклараційній кампанії та домовились про подальші зустрічі з метою донесення актуальної та корисної інформації.

 

Сплата єдиного внеску підприємствами, які використовують працю найманих працівників

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадує, що платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиного внеску) є, зокрема, роботодавці – підприємства, установи та організації, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами.

Зазначені платники зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць не пізніше 20 числа наступного місяця (крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця).

Отже, підприємства та організації, які використовують найману працю, сплачують нараховані за відповідний календарний місяць суми єдиного внеску не пізніше 20 числа наступного місяця (крім гірничих підприємств, які сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця).

При цьому, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, платники, одночасно з видачею зазначених сум, зобов’язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для відповідних платників (авансові платежі).

Зазначена норма передбачена абз. другим п. 1 частини 1 ст. 4, абз. першим частини 8, абзацем другим частини восьмої ст. 9 Закону України від 08.07.10 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

 

Заборгованість з ЄВ: розстрочення та відстрочення законодавством не передбачено

Начальник відділу по роботі з боргом Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Павло Роденко нагадує, що діючим законодавством, яке регулює порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, не передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості зі сплати ЄВ.

Відповідно до частини 12 ст. 9 Закону України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464) ЄВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника ЄВ одночасно із зобов’язаннями зі сплати ЄВ зобов’язань по сплаті податків, інших обов’язкових платежів, передбачених законом, або зобов’язань перед іншими кредиторами зобов’язання з ЄВ виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань з виплати заробітної плати (доходу).

У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати ЄВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина 11 ст. 9 Закону № 2464).

 

Надходження ЄВ

У січні-вересні поточного року платники податків Нікопольського регіону перерахували 540,1 мільйон гривень єдиного соціального внеску. Як зазначила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, порівняно з відповідним періодом минулого року рівень сплати ЄВ зріс на 99,9 мільйони гривень.

Серед основних джерел надходжень єдиного внеску – нарахування і сплата ЄВ роботодавцями із заробітних плат найманих працівників, від виплат грошового забезпечення військовослужбовцям, а також від фізичних осіб-підприємців, членів фермерських господарств і самозайнятих осіб.

 

З початку року до місцевих бюджетів надійшло 59,9 млрд гривень

У січні-березні 2019 року до місцевих бюджетів надійшло 59,9 млрд грн платежів, що контролюються ДФС. Це на 17,6%, або на 9 млрд грн перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

У березні до місцевих бюджетів платниками податків спрямовано 19,5 млрд грн. Порівняно з березнем минулого року надходження зросли на 8%, або на 1,5 млрд грн.

З початку року до зведеного бюджету надійшло 60 млрд грн податку на доходи фізичних осіб. Це на 22,6%, або на 11,1 млрд грн більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Надходження податку на доходи фізичних осіб у березні склали 21,3 млрд грн. Порівняно з березнем минулого року ці надходження зросли на 22%, або на 3,8 млрд грн.

 

Відбулось засідання Громадської ради

Днями відбулось четверте засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області (далі – Громадська рада).

Під час засідання розглянуто стан та перспективи митного регулювання ІТ-сфери та питання можливого дострокового припинення діяльності Громадської ради у зв’язку з реорганізацією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області шляхом приєднання до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.

У ході засідання вирішено низку інших питань стосовно діяльності Громадської ради.

 

Київська міська митниця ДФС приймала делегацію Генеральної митної адміністрації КНР

В рамках візиту до Державної фіскальної служби України, делегація Генеральної митної адміністрації Китайської народної республіки на чолі з її Віце-міністром Лі Гуо за участю в.о. Голови ДФС Дениса Гутенка відвідали митний пост «Столичний» Київської міської митниці ДФС.

Основна мета зустрічі – обговорення реформування діяльності митної служби в Україні та актуальних питань українсько-китайської співпраці в митній сфері.

В ході візиту китайську делегацію ознайомили з роботою Державної фіскальної служби України та Київської міської митниці ДФС, а на прикладі митного поста «Столичний» китайським колегам продемонстрували, серед іншого, аспекти роботи «Єдиного вікна».

 

Максим Нефьодов з робочим візитом відвідав Київську міську митницю ДФС

Голова Державної митної служби України Максим Нефьодов та в.о. Голови Державної фіскальної служби України Денис Гутенко відвідали Київську міську митницю ДФС.

Під час візиту очільник митної Служби поспілкувався з колективом столичної митниці, розповів про своє бачення реформування митної системи, критерії добору кадрової складової «нової митниці», першочерговість задач на цьому шляху та перспективи, яких варто очікувати митникам, бізнесу та суспільству в цілому.

В ході візиту керівники відомств відвідали також  кілька структурних підрозділів Київської міської митниці ДФС,  зокрема, митні пости «Столичний» та «Спеціалізований», де було продемонстровано здійснення митних формальностей, проведення процедур митного контролю та митного оформлення товарів та міжнародних поштових відправлень.

 

Київська митниця ДФС взяла участь у міжвідомчому спільному тренінгу Державної фіскальної служби України та Держприкордонслужби «Навчання на кордоні 2019» проекту ОБСЄ

Міжвідомчий спільний тренінг є продовженням навчальних заходів для прикордонників і митників в рамках реалізації проекту ОБСЄ в Україні «Посилення контролю за транскордонним переміщенням контрольованих та токсичних хімічних речовин».

Митники і прикордонники, які виконують свої посадові обов’язки в міжнародному аеропорту «Бориспіль», зокрема, мали можливість вдосконалити навички щодо виявлення контрольованих і токсичних хімічних речовин через відпрацювання спільного огляду вантажу.

 

Завдяки пильності посадових осіб Київської митниці ДФС було попереджено незаконне ввезення партії брендового одягу через термінал «VIP» міжнародного аеропорту «Бориспіль»

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу переміщення партії брендового одягу через митний кордон України з порушенням митного законодавства.

Пара наших співвітчизників, яка поверталася одним авіарейсом з Мілану через термінал «VIP» міжнародного аеропорту «Бориспіль»  для проходження митного контролю скористалася спрощеною системою «зелений коридор». Саме цим авіапасажири заявили про те, що переміщувані ними через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

Зокрема, на «зеленому коридорі» передбачено використання норми безмитного ввезення товарів на 1000 євро на особу.

Нові брендові речі (чоловічі джинси «Jacob Cohen», жакети «Colombo» куртки чоловічі «Morer», дитячі кофти та штани «Monna Lisa» тощо) загальною вартістю 12,4 тисячі євро було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю ручної поклажі та багажу на каналі «зелений коридор» залу «Приліт» терміналу «VIP», після перетину громадянами „зеленої лінії”, яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор».

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадяни не мали, з приводу декларування переміщуваних товарів до інспекторів митниці на митну консультацію не зверталися.

З частини фактурної вартості, що перевищує еквівалент 1 000 євро на особу громадянами було сплачено митні платежі загалом у сумі біля 88,5 тисяч гривень за уніфікованою митною квитанцією МД-1, після чого товар було випущено.

Таким чином, завдяки пильності працівників Київської митниці ДФС, до бюджету було сплачено належну суму на ввезення товарів, яка передбачена вітчизняним законодавством. Складено протоколи про порушення митних правил.

 

До уваги платників податків!

З метою забезпечення якісного сервісного обслуговування платників та комфортних умов щодо обміну електронними документами з контролюючими органами Державна податкова служба України повідомляє, що з 28.08.2019:

підписання повідомлень ДПС (квитанцій, інформаційних розсилок, тощо) здійснюється окремим кваліфікованим сертифікатом, призначеним для накладання кваліфікованого електронного підпису:

ДПС _ОТРИМАНО_1.cer; зашифрування повідомлень на ДПС (звітність, тощо) здійснюється окремим кваліфікованим сертифікатом, призначеним для шифрування:

ДПС _ОТРИМАНО_2.cer.

Також відбудеться заміна кваліфікованих технологічних сертифікатів API «Електронного кабінету»:

ДПС _ОТРИМАНО ЕК_1.cer;

ДПС_ОТРИМАНО ЕК_2.cer.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Електронні формати нових форм документів розміщено на офіційному вебпорталі ДФС

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що з метою створення сприятливих умов для подання електронних документів на офіційному вебпорталі ДФС створений та функціонує електронний сервіс «Електронна звітність».

За допомогою такого сервісу платники та розробники програмних забезпечень мають можливість отримати самостійно електронні формати документів, необхідні довідники, програмне забезпечення по формуванню документів в електронній формі та ознайомитись з актуальними новинами.

 

Електронний кабінет надає доступ до усіх квитанцій за результатами обробки ПН та РК

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що користувачі Електронного кабінету мають доступ до всіх квитанцій за результатами обробки податкових накладних (далі – ПН) та розрахунків коригування до ПН (далі – РК) незалежно від способу подання їх на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних (далі – ЄРПН).

Платники ПДВ мають можливість в режимі «ЄРПН» особистого кабінету, крім доступу щодо складених ними чи їх контрагентами ПН та/або РК в розрізі відповідних статусів, переглянути та завантажити квитанції за результатами їх обробки незалежно від програмного забезпечення, яким такі ПН надсилались на реєстрацію в ЄРПН.

Нагадуємо, що до ЄРПН вносяться відомості щодо ПН та/або РК, які прийняті та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.

 

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються до контролюючих органів засобами електронного зв’язку

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу на те, що розпорядники акцизних складів зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі – обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Розпорядники акцизних складів, на акцизних складах яких здійснюється діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову продукцію (пальне), зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно формувати дані лише про добовий фактичний обсяг реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв’язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Норми встановлені п.п. 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

 

Отримати кваліфікований сертифікат відкритого ключа за довіреністю неможливо

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що з 07.11.2018 набрав чинності Закон України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155).

Пунктом 2 ст. 22 Закону № 2155 встановлено, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.

Отже, з 07.11.2018 отримати послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за довіреністю (у т.ч. посвідченою нотаріально) неможливо.

 

До уваги користувачів Електронного кабінету!

У зв’язку з початком роботи Державної податкової служби України відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 682-р «Питання Державної податкової служби України» повідомляємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

До завершення заходів з реорганізації Державної фіскальної служби України для зручності користувачів вхід до Електронного кабінету буде можливим і за адресою: cabinet.sfs.gov.ua.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном 0800 501007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

04.10.2019 14:25