Новини Нiкопольської ОДПІ

Новини Нiкопольської ОДПІ

Сергій Верланов: бізнес отримав можливість використовувати програмні реєстратори розрахункових операцій

ДПС України (далі – ДПС) на головній сторінці офіційного вебпорталу (https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/392379.html) повідомила наступне.

Законопроекти стосовно реєстраторів розрахункових операцій, прийняті минулого тижня Верховною Радою України, з реєстраційними номерами 1053-1 та 1073, вносять деякі докорінні зміни в систему адміністрування податків і застосування реєстраторів розрахункових операцій. Здебільшого новації набудуть чинності в кінці 2020 – 2021 року.

Про це повідомив Голова ДПС Сергій Верланов під час брифінгу в Кабінеті Міністрів України.

«Цими законами було дозволено використання програмних реєстраторів розрахункових операцій, тобто «РРО у смартфоні чи іншому пристрої». Касові апарати, до яких ми звикли і якими сьогодні користується бізнес, також можна буде використовувати за бажанням суб’єкта господарювання. Однак поряд з цим ми відкриваємо можливість для використання програмних РРО, які можуть бути і безкоштовними», – підкреслив Сергій Верланов.

Він зазначив, що на сьогодні вже триває експеримент, започаткований Мінфіном, в якому беруть участь 8 компаній.

«Міфом є те, що усіх підприємців зобов’яжуть купити реєстратори розрахункових операцій. Підприємці будуть мати альтернативу, змогу безкоштовно користуватися програмним забезпеченням, яке надаватиметься державою», – наголосив очільник ДПС.

Більше того безкоштовне надання такого програмного продукту є законодавчою нормою. Так, передбачено, що контролюючий орган зобов’язаний надавати програмне забезпечення та підтримувати його в технічно справному стані.

Сергій Верланов також зазначив, що фіскалізація чеків, яка сьогодні відбувається в класичному касовому апараті, відповідно до законодавчих змін відбуватиметься на фіскальному сервері ДПС для програмних РРО.

«Доступ до цього сервісу буде абсолютно відкритим. І поруч з безкоштовним програмним забезпеченням, яке надаватиме ДПС, програмісти, компанії, матимуть можливість розробити власне програмне забезпечення, яким користуватиметься бізнес. Можна провести аналогію з програмами щодо подачі електронної звітності. Адже на сьогодні є декілька постачальників цього продукту, які надають ті чи інші сервіси, зручні для бізнесу, безкоштовні чи платні», – підкреслив Сергій Верланов.

Використовувати програмні РРО можна буде через півроку після вступу закону 1053-1 в дію.

 

Для ФОПів на І групі та фізичних осіб РРО не потрібний

Застосування реєстраторів розрахункових операцій не стосуватиметься фізичних осіб, які продають на ринках власні речі, що були у вжитку, або городину, а також платники єдиного податку на І групі оподаткування. Про це під час брифінгу розповів Голова ДПС Сергій Верланов.

«Фіскалізація для всіх і використання реєстраторів розрахункових операцій для всіх – є міфом. Перша група підприємців, а це переважно підприємці, які торгують на ринках, не будуть використовувати РРО, як і прості люди, які продають городину», – зазначив Сергій Верланов.

Зараз РРО мають застосовувати суб’єкти господарювання, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових приладів, що підлягають гарантійному ремонту, продаж лікарських засобів, виробів медичного призначення. З 1 жовтня 2020 року, за словами Сергія Верланова, застосовувати реєстратори розрахункових операцій мають також платники єдиного податку ІІ – IV груп, які здійснюють такі види діяльності: продаж ювелірної продукції, роздрібна торгівля уживаними товарами в магазинах (не на ринках!), ресторани, кафе швидкого обслуговування, турагентства, готелі.

Обов’язковим використання РРО для платників єдиного податку ІІ – IV груп оподаткування стане з 1 січня 2021 року.

Сергій Верланов також повідомив, що з 1 січня 2021 року піднімається граничний обсяг доходів платників єдиного податку ІІ групи з 1,5 млн грн до 2,5 млн грн. Такі зміни фактично полегшать діяльність підприємцям-«спрощенцям».

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» в.о. начальника відділу з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Дніпропетровській області Оксани КВАШІ на тему: «Дотримання вимог антикорупційного законодавства»

Питання 1. Добрий день. Хочу запитати, протягом якого строку діють передбачені Законом України від 14 жовтня 2014 року № 1700 – VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон) обмеження після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування?

Відповідь: Особам, уповноваженим на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, які звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов'язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, забороняється:

1) протягом року з дня припинення відповідної діяльності укладати трудові договори (контракти) або вчиняти правочини у сфері підприємницької діяльності з юридичними особами приватного права або фізичними особами - підприємцями, якщо особи, зазначені в Законі, протягом року до дня припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування здійснювали повноваження з контролю, нагляду або підготовки чи прийняття відповідних рішень щодо діяльності цих юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців;

2) розголошувати або використовувати в інший спосіб у своїх інтересах інформацію, яка стала їм відома у зв'язку з виконанням службових повноважень, крім випадків, встановлених Законом;

3) протягом року з дня припинення відповідної діяльності представляти інтереси будь-якої особи у справах (у тому числі в тих, що розглядаються в судах), в яких іншою стороною є орган, підприємство, установа, організація, в якому (яких) вони працювали на момент припинення зазначеної діяльності.

Питання 2. Вітаю. Підкажіть, будь ласка, за сукупністю яких умов застосовується звільнення особи як захід врегулювання конфлікту інтересів?

Відповідь: Якщо конфлікт інтересів у діяльності особи має постійний характер і не може бути врегульований в інший спосіб, особа не згодна позбавлятися приватного інтересу з метою врегулювання конфлікту інтересів.

Питання 3.  Хочу запитати. Протягом якого строку зберігається інформація про особу в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування?

Відповідь: Відповідно до ст. 47 Закону інформація про особу зберігається упродовж всього часу виконання особою функцій держави або місцевого самоврядування, а також упродовж п’яти років після припинення виконання зазначених функцій, крім останньої декларації, яка зберігається безстроково.

 

Забезпечення податкового контролю з питань трансфертного ціноутворення

У прес-центрі інформаційного агентства «МОСТ-Днепр» відбулась пресконференція начальника відділу трансфертного ціноутворення управління податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування ГУ ДПС у Дніпропетровській області Сергія Костоглодова на тему: «Забезпечення податкового контролю з питань трансфертного ціноутворення».

Він повідомив, що умовою визнання операцій контрольованими за 2018 рік (крім операцій, що здійснюються між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні) є одночасне виконання умов щодо обсягу річного доходу платника податків, це – 150 млн грн та обсягу господарських операцій платника податків з кожним контрагентом нерезидентом на суму більше 10 млн гривень.

Новацією цьогорічної кампанії звітування є те, що вперше за 2018 рік контрольовані операції визначають постійні представництва нерезидентів в Україні.

«Під податковий контроль з питань трансферного ціноутворення за 2018 рік, на підставі аналізу податкової звітності, підпадають близько 140 платників податків Дніпропетровської області. 

З початку поточного року підрозділом трансфертного ціноутворення у Дніпропетровській області здійснено 13 перевірок, а саме: 9 позапланових виїзних, 3 позапланових невиїзних та 1 планову перевірку з питань повноти декларування контрольованих операцій.

За результатами перевірок донараховано 4,8 млн грн, з яких сплачено до бюджету 1,9 млн гривень.

Основними порушеннями податкового законодавства з питань трансферного ціноутворення є:

-  повнота декларування контрольованих операцій в поданому звіті;

-  несвоєчасне подання звіту про контрольовані операції;

-  неподання звіту про контрольовані операції;

-  питання дотримання платником податків принципу «витягнутої руки»»- зазначив Сергій Костоглодов.

Також, під час проведення пресконференції акцентовано увагу на зміни до Порядку складання Звіту про контрольовані операції.

 

Прес-конференція на тему: «Сплата та наслідки заборгованості по єдиному внеску. Заміна діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN»

Днями в Нікопольському управлінні ГУ ДПС у Дніпропетровській області відбулася прес-конференція за участі участі Пушко Юлії – заступника начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб на тему: «Сплата та наслідки заборгованості по єдиному внеску. Заміна діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN»

Вона розповіла, що протягом січня - серпня поточного року платники території обслуговування Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області перерахували до бюджету 478,6 млн. грн. єдиного внеску, що на 84,4 млн грн. або на 21,4 відс. більше аналогічного періоду минулого року.

Однак, станом на 01 вересня 2019 року заборгованість зі сплати єдиного внеску по Нікопольському управлінню складає 76,6 млн грн, в тому числі борг фізичних осіб – підприємців – 60,5 млн. грн.

Юлія Пушко нагадала, що з 1 січня 2017 року всі фізичні особи — підприємці мають сплачувати ЄВ за себе не менше за розмір мінімального страхового внеску на місяць, який на сьогодні становить 918,06 грн.

За порушення норм законодавства про єдиний внесок до платників, на яких покладений обов’язок нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, застосовуються фінансові санкції (штрафи та пеня).

Розстрочення та відстрочення заборгованості зі сплати єдиного внеску не передбачено. Заборгованість не підлягає списанню.

Строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені з єдиного внеску не застосовується.

Платнику, у якого виник борг, надсилається вимога про сплату недоїмки. На погашення вказаних у вимозі сум платнику надається десять календарних днів. У разі непогашення узгодженого боргу з єдиного внеску, податкові органи надсилають до органів державної виконавчої служби вимоги про сплату недоїмки.

Зобов'язання зі сплати ЄВ мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу), і виконуються у першу чергу.

Боржникам — приватним підприємцям особливо слід пам’ятати про те, що одним із джерел погашення боргів перед державою є особисте майно приватного підприємця. Також відповідно до ст. 6 Закону України «Про порядок виїзду з України  і в’їзду в Україну громадян України» до боржників-підприємців та посадових осіб підприємств боржників вживаються заходи щодо тимчасових обмежень у праві виїзду за кордон.

Для того, щоб дізнатися про наявність/відсутність заборгованості з єдиного внеску можна особисто звернутися до ДПС з відповідною письмовою заявою або безпосередньо переглянути інформацію щодо заборгованості зі сплати єдиного внеску в «Електронному кабінеті платника», обравши в меню приватної частини кабінету «Стан розрахунків з бюджетом».

Кожний працівник має право знати свій страховий стаж, за який сплачено єдиний внесок! На вимогу найманого працівника роботодавець зобов’язаний пред'являти повідомлення про взяття на облік такого працівника як платника єдиного внеску та надавати інформацію про сплату єдиного внеску, в тому числі у письмовій формі.

Стаж обчислюється за даними персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Періоди, за які в реєстрі відсутні дані про сплату ЄВ, не враховуються, наймані працівники – застраховані особи втрачають страховий стаж для призначення пенсії і відповідно не враховується заробітна плата за ці періоди.

Крім того, якщо роботодавець має заборгованість по сплаті внеску, сплачені ним поточні суми єдиного внеску, зараховуються в рахунок погашення боргу у порядку календарної черговості його виникнення. Відновлення прав особи на отримання пенсії та виплат у повному обсязі відбудеться після погашення роботодавцем заборгованості з єдиного внеску. Юлія Пушко звернула увагу на можливість та право найманих працівників контролювати свій страховий стаж і сплачений за них єдиний внесок.

Фізичні особи — підприємці незалежно від обраної системи оподаткування мають право на отримання матеріального забезпечення та соціальних послуг за умови сплати єдиного внеску, у тому числі лікарняних та декретних за рахунок коштів Фонду соціального страхування України.

Своєчасна сплата єдиного внеску гарантує громадянам право на соціальні гарантії на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, пенсійне забезпечення та інші виплати.

Роботодавцям слід пам’ятати, що створення та накопичення заборгованості з єдиного внеску призводить до негативних наслідків та фінансових санкцій.

Крім того, Юлія Пушко нагадала, на виконання п. 3 постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунка (IBAN) в Україні» Державною казначейською службою України здійснено заміну діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN.

Перехід на міжнародні номери рахунків при обслуговуванні бюджетів за доходами буде здійснюватись Казначейством з 01 жовтня 2019 року.

Таким чином, починаючи з 01 жовтня 2019 року змінюються реквізити бюджетних рахунків для сплати податків і зборів, відкритих відповідно до вимог стандарту IBAN.

Також, під час проведення прес-конференції акцентовано увагу на розміщення оновлених бюджетних рахунків державного та місцевих бюджетів по Дніпропетровській області на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» офіційного вебпорталу ДПС України у рубриці «Бюджетні рахунки» за посиланням

http://dp.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/

 

За 8 місяців 2019 року до бюджету надійшло 176,5 млрд грн ЄСВ

У січні – серпні 2019 року Державною податковою службою України забезпечено надходження 176,5 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Цей показник перевищує суму сплати єдиного внеску за січень – серпень минулого року на 21,7%, або на 31,4 млрд гривень.

У серпні 2019 року було забезпечено 21,9 млрд грн ЄСВ, що на 20%, або на 3,6 млрд грн більше серпня 2018 року.

Дотримання податкового законодавства при виплаті заробітної плати та інших доходів громадянам контролюється ДПС з метою виконання покладених завдань із забезпечення реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску для забезпечення своєчасного здійснення пенсійних виплат і соціальних допомог.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Свято спорту в Дніпропетровській митниці ДФС

Згідно з хорошою традицією – популяризації спорту і здорового способу життя, серед працівників Дніпропетровської митниці ДФС, 21 вересня 2019 року відбувся турнір з міні-футболу.

Змагання проходили у складі чотирьох команд. За підсумками футбольного турніру, учасників привітали, вручивши їм дипломи та кубки. Однак, головною нагородою стало формування командного духу та  позитивного настрою.

Дякуємо всім учасникам, гостям за неймовірно дружнє свято спорту!

 

Перевірки бізнесу Дніпропетровщини забезпечили надходження до бюджету 175,8 млн гривень

З початку 2019 року підрозділами управління податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведена 1191 документальна перевірка, за результатами яких надійшло до бюджету 175,8 млн грн грошових зобов’язань.

Також проведено 306 фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які використовують РРО, за результатами яких до бюджету надійшло фінансових санкцій більше майже в 1,3 рази, ніж за аналогічний період минулого року, а саме: 638,0 тис грн проти 494,0 тис гривень. 

На сьогодні головним принципом контрольно – перевірочної роботи є вибірковість контролю на основі оцінки та опрацювання ризиків в діяльності платника, що цілком відповідає міжнародній практиці та дає змогу значно зменшити тиск на сумлінних платників, а також зосередити увагу податкових органів на ризикових платниках.

 

З початку року анульовано 60 ліцензій за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім

У Дніпропетровській області станом на 01.09.2019 року діє 13 878 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального по 4895 суб'єктам господарської діяльності, серед яких щодо роздрібної торгівлі алкогольними напоями – 7215 ліцензій, на тютюнові вироби – 6125, на право роздрібної торгівлі пальним – 503 ліцензії та 35 ліцензій на зберігання пального.

 З початку року платники податків Дніпропетровщини отримали 10 049 ліцензій, зокрема: 5235 – на право торгівлі алкогольними напоями і пивом та 4276 – на тютюнові вироби.

Разом з тим, протягом січня - серпня 2019 року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 1556 ліцензій; анульовано – 1530 ліцензій, в тому числі - 60 ліцензій за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

 

До кошиків місцевих бюджетів Дніпропетровщини зібрано на 3,8 млрд гривень більше ніж торік

Доходи місцевих бюджетів Дніпропетровської області (без урахування збору Дніпропетровського управління офісу ВПП ДПС) за січень – серпень 2019 року склали 16 млрд 952,5 млн грн, що на 3 млрд 823,1 млн грн більше аналогічного періоду 2018 року.

Більше половини надходжень у місцеві скарбниці Дніпропетровського регіону забезпечує податок на доходи фізичних осіб, його сума склала 9 млрд 583,9 млн грн, що перевищує минулорічні показники майже на 1 млрд 666,5 млн гривень.

Наступною за рівнем надходжень є плата за землю. Її власники та землекористувачі сплатили протягом 2019 року майже 2 млрд 710,6 млн грн, що на 582,1 млн грн більше аналогічного періоду минулого року.

Замикає трійку лідерів єдиний податок. Впродовж вісьми місяців 2019 року спрощенці області сплатили 1 млрд 843,3 млн грн, що на 337,84 млн грн більше рівня 2018 року.

 

Про проведення операції «Урожай» у Дніпропетровській області

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що триває операція «Урожай», у рамках якої органами податкової служби проводяться заходи стосовно неухильного виконання вимог чинного законодавства, яке регулює земельні відносини, питання оподаткування, оформлення використання найманої праці та оплати праці сільськогосподарськими товаровиробниками, громадянами, які є власниками земельних ділянок площею понад 2 га та власними силами обробляють такі земельні ділянки.

Так, за результатами проведення кампанії декларування станом на 01 вересня 2019 року дохід від продажу власної сільськогосподарської продукції задекларували 12 479 громадян – власників земельних ділянок площею понад 2 га.

Загальна сума задекларованих ними доходів від оброблення земельних ділянок площею понад 2 га, становить 85,35 млн гривень. Задекларовано податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) до сплати у розмірі 15,3 млн грн, військового збору задекларовано до сплати 1,3 млн гривень.

За рахунок проведення виїзних нарад, засідань робочих комісій у рамках проведення операції «Урожай» протягом травня – серпня поточного року додатково залучено до декларування 1 551 громадянина. Сума задекларованого ними доходу від продажу власної сільгосппродукції становить 10,35 млн гривень. Задекларована сума ПДФО до сплати складає 1,7 млн грн, військового збору – 0,11 млн гривень.

З метою здійснення заходів, спрямованих на детінізацію відносин в аграрному секторі економіки, проведені співбесіди з 695 суб’єктами господарювання (у т.ч. з 125 фізичними особами – підприємцями). Як результат – додатково оформлено 562 найманих працівників.

Щомісячні надходження по податках та зборах за рахунок оформлених найманих працівників становлять понад 400,0 тис. гривень.

 

Профілактичні заходи щодо запобігання корупції

Одним з першочергових завдань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) є виявлення, запобігання корупції та контроль за дотриманням вимог антикорупційного законодавства в ГУ ДПС.

Протягом восьми місяців відділом з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС забезпечено перевірку 135 кандидатів на посади державних службовців, з яких відмовлено в призначенні – 3.

З початку року проведено 36 тематичних перевірок та 2 службових розслідування за приписом прокуратури.

Розглянуто 115 запитів від правоохоронних органів щодо 228 суб’єктів декларування – працівників ГУ ДПС.

Також працівниками відділу ведеться постійна робота щодо безумовного дотримання вимог антикорупційного законодавства та Правил етичної поведінки в ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

 

Податківці Дніпропетровщини нарахували майже 8 млн грн за результатами перевірок щодо контролю за обігом підакцизних товарів

Протягом восьми місяців 2019 року працівниками Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено 177 фактичних перевірок суб’єктів господарювання щодо контролю за обігом алкогольних напоїв та тютюнових виробів. У ході цих перевірок виявлено 211 порушень законодавства та донараховано 7 млн 967 тис. гривень.

Найчастіше суб’єкти господарювання торгували алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним без наявності відповідної ліцензії (101 випадок).

Крім того, виявлено: 67 фактів торгівлі алкогольними напоями за цінами нижчими від мінімальних роздрібних цін, 34 факти торгівлі алкогольними напоями на розлив, 5 випадків торгівлі тютюновими виробами за цінами вищими від встановлених виробником або імпортером, 3 – торгівлі тютюновими виробами поштучно та 1 факт – зберігання тютюнових виробів без марок акцизного податку.

 

Ухвалено законопроекти про запровадження єдиної звітності з ЄСВ та ПДФО

Верховна Рада України 19 вересня ухвалила законопроекти №1057 «Про внесення змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб» та №1072 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб».

Голова ДПС Сергій Верланов зазначив, що ухвалені зміни значно спрощують роботу підприємцям, адже запроваджують з 1 січня 2021 року нову об’єднану звітність з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) та податку на доходи фізичних осіб (ПДФО).

«Законопроектами передбачається, що замість 16 звітів (12 - по єдиному соціальному внеску і 4 - по податку на доходи фізичних осіб) – буде лише 4 щоквартальних. Це економить підприємцям час, а також зменшує кількість помилок та можливих санкцій у вигляді штрафів», - підкреслив Сергій Верланов.

Законопроекти  спрощують подання звітності з єдиного внеску:

- для фізичних осіб – підприємців та фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, зокрема, передбачено, що відомості про нарахування, обчислення і сплату єдиного внеску з доходів від підприємницької діяльності або провадження незалежної професійної діяльності подаються у складі річної декларації про майновий стан і доходи (податкової декларації);

- для фізичних осіб – платників єдиного податку передбачено подання звітності з єдиного внеску у складі податкової декларації платника єдиного податку;

- для страхувальників (підприємств та самозайнятих осіб, які використовують працю найманих працівників) запроваджується квартальна звітність з податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску з розбивкою по місяцях звітного кварталу.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

В пункті пропуску «Бориспіль» вилучено більше 5 кг чорної ікри сумнівної якості, яку намагалися незаконно ввезти на територію України

Працівники митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС зафіксували спробу ввезення продуктів харчування (більше 5 кг чорної ікри) з порушенням митних правил.

40 скляних баночок з вмістом речовини чорного кольору зернистої консистенції переміщував громадянин Лівану.

Чоловік, який має посвідку на постійне проживання в Україні, для проходження митного контролю обрав спрощену систему «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадянин Лівану не оформлював та не подавав, з приводу декларування переміщуваних ним товарів (предметів) до інспекторів митниці не звертався.

40 баночок з чорною ікрою були виявлені митниками під час проведення вибіркового митного контролю багажу на рентген-апараті,  після перетину  громадянином Лівану „зеленої лінії”, яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю „зелений коридор”.

На скляних банках було відсутнє маркування та будь яка інформація, щодо ваги, найменування, кількості та вартості переміщуваної речовини. У валізі також  знаходилися 40 (сорок) паперових картонних упаковок  з надписом «Russian Caviar Beluga Net Weight 50 g». Загальна вага брутто– 5280 г.

Відповідно до вимог ст. 378 Митного кодексу України не дозволяється пропуск на митну територію Україну товарів, що класифікуються в 1-24 групах українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності (а саме продукти харчування) та ввозяться громадянами для вільного обігу в будь-яких обсягах.

Таким чином, пасажиру було пропущено 2 (дві) банки з чорною ікрою, а за протоколом про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу було затримано 38 банок.

За даними інтернет-магазинів, баночка чорної ікри вагою 50 г коштує біля 1 тисячі гривень.

 

До уваги платників податків!

З метою забезпечення якісного сервісного обслуговування платників та комфортних умов щодо обміну електронними документами з контролюючими органами Державна податкова служба України повідомляє, що з 28.08.2019:

підписання повідомлень ДПС (квитанцій, інформаційних розсилок, тощо) здійснюється окремим кваліфікованим сертифікатом, призначеним для накладання кваліфікованого електронного підпису:

ДПС _ОТРИМАНО_1.cer;

зашифрування повідомлень на ДПС (звітність, тощо) здійснюється окремим кваліфікованим сертифікатом, призначеним для шифрування:

ДПС _ОТРИМАНО_2.cer.

Також відбудеться заміна кваліфікованих технологічних сертифікатів API «Електронного кабінету»:

ДПС _ОТРИМАНО ЕК_1.cer;

ДПС_ОТРИМАНО ЕК_2.cer.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

До уваги користувачів Електронного кабінету!

У зв’язку з початком роботи Державної податкової служби України відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 682-р «Питання Державної податкової служби України» повідомляємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

До завершення заходів з реорганізації Державної фіскальної служби України для зручності користувачів вхід до Електронного кабінету буде можливим і за адресою: cabinet.sfs.gov.ua.

 

Електронні формати нових форм документів розміщено на офіційному вебпорталі ДФС

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що з метою створення сприятливих умов для подання електронних документів на офіційному вебпорталі ДФС створений та функціонує електронний сервіс «Електронна звітність».

За допомогою такого сервісу платники та розробники програмних забезпечень мають можливість отримати самостійно електронні формати документів, необхідні довідники, програмне забезпечення по формуванню документів в електронній формі та ознайомитись з актуальними новинами.

 

 

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються до контролюючих органів засобами електронного зв’язку

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на те, що розпорядники акцизних складів зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі – обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Розпорядники акцизних складів, на акцизних складах яких здійснюється діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову продукцію (пальне), зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно формувати дані лише про добовий фактичний обсяг реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв’язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Норми встановлені п.п. 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

 

Отримати кваліфікований сертифікат відкритого ключа за довіреністю неможливо

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що з 07.11.2018 набрав чинності Закон України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155).

Пунктом 2 ст. 22 Закону № 2155 встановлено, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.

Отже, з 07.11.2018 отримати послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за довіреністю (у т.ч. посвідченою нотаріально) неможливо.

 

До уваги користувачів Електронного кабінету!

У зв’язку з початком роботи Державної податкової служби України відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 682-р «Питання Державної податкової служби України» повідомляємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

До завершення заходів з реорганізації Державної фіскальної служби України для зручності користувачів вхід до Електронного кабінету буде можливим і за адресою: cabinet.sfs.gov.ua.

 

Запрошуємо взяти участь в опитуванні щодо якості послуг Контакт-центру ДФС!

Контакт-центром ДФС з 22 серпня 2019 року по 22 вересня 2019 року проводиться опитування щодо якості наданих фізичним та юридичним особам інформаційних послуг.

Пропонуємо платникам податків взяти участь у зазначеному опитуванні за гіперпосиланням https://forms.gle/FxcwVUYNCY6EaVZB6.

Для нас важлива ваша думка.

(Прес-служба Державної фіскальної служби України)

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном 0800 501007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

27.09.2019 14:04