Новини Нiкопольської ОДПІ

Новини Нiкопольської ОДПІ

Дніпропетровські митники в міжнародному аеропорті «Дніпро» вилучили культурні цінності 20-го століття

У вівторок, 17.09.2019 року, в інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція заступника начальника митного посту – начальника відділу митного оформлення № 1 митного посту «Аеропорт» Дніпропетровської митниці ДФС Андрія Шульгана на тему: «В аеропорту «Дніпро» митники вилучили культурні цінності 20-го століття».

Андрій Шульган повідомив, що 14.09.2019 року в зоні діяльності відділу митного оформлення № 1 митного поста «Аеропорт» Дніпропетровської митниці ДФС, під час проходження митного контролю в міжнародному аеропорті «Дніпро» громадянин України, який відлітав з України до Відня, обрав спосіб проходження митного контролю «зелений коридор». На питання інспектора, чи є в нього предмети, що підлягають декларуванню, пред’явив для митного огляду офіцерський кортик 1945-1950 року виготовлення. Документи на право власності на кортик у громадянина були відсутні. Відповідно до наказу Міністерства культури і мистецтв України від 22.04.2002 року № 258  зазначений предмет обмежений до переміщення через митний кордон України. Дії громадянина мають ознаки порушення митних правил, передбачених ст. 471 Митного Кодексу України, та у відношенні даного громадянина складено протокол про порушення митних правил.

Також, 15.09.2019 року співробітниками відділу митного оформлення № 1 митного поста «Аеропорт» Дніпропетровської митниці ДФС, під час здійснення митного контролю пасажирів та багажу рейсу № 676 «Дніпро - Відень», у багажі одного з пасажирів виявлено 6 стародавніх журналів «История Живописи» Олександра Бенуа, видавництво «Шиповникъ» С.Петербургъ, 1913 року.

«Журнали не були заявлені за встановленою формою і знаходились у супроводженому багажі без ознак приховування. Ці друковані видання обмежені до переміщення через митний кордон України. У зв’язку з цим, співробітниками Дніпропетровської митниці ДФС у відношенні цього громадянина складено протокол про порушення митних правил, передбачених статтею 471 Митного Кодексу України. Предмет порушення митних правил тимчасово вилучено», - зазначив Андрій Шульган.

Він нагадав, що порядок переміщення культурних цінностей через митний кордон України визначений статтею 373 Митного Кодексу України, Законом України від 21 вересня 1999 року № 1068 «Про вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей», зі змінами та доповненнями, та Інструкцією про порядок оформлення права на вивезення, тимчасове вивезення культурних цінностей та контролю за їх переміщенням через державний кордон України, затвердженої наказом Міністерства культури і мистецтв України від 22.04.2002 року № 258.

 

Нікопольським управлінням ГУ ДПС у Дніпропетровській області до зведеного бюджету забезпечено надходження більше 1 млрд 631 млн. гривень

Нікопольським управлінням ГУ ДПС у Дніпропетровській області за січень-серпень 2019 року до зведеного бюджету забезпечено сплату 1 631,2 млн. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 206,2 млн грн, темп росту склав 114,5 відсотків. До державного бюджету за вказаний період забезпечені надходження на суму 591,1 млн. грн, місцеві бюджети отримали для своїх потреб 1 040,2 млн. гривень. Про це повідомив в.о. начальника Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун.

Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за вісім місяців 2019 року зібрано 478,6 млн. гривень. Порівняно з аналогічним періодом 2018 року надходження ЄВ зросли на 21,4 відс, тобто забезпечено збільшення надходжень на 84,4 млн. гривень.

Наявність позитивних результатів щодо збільшення надходжень протягом 8 місяців 2019 року підтверджує правильність заходів, які вживаються територіальними органами Державної податкової служби для забезпечення стабільного життя громад, які фінансуються за рахунок місцевих бюджетів» - підсумував Володимир Джавун.

 

Від підприємств державний бюджет отримав майже 36 мільйонів гривень податку на прибуток

За січень –серпень 2019 року у Нікопольському регіоні надходження з податку на прибуток до держаного бюджету склали 35,9 мільйонів гривень. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року у 2019 році рівень сплати зріс на 10,9 мільйонів. Про це повідомив в.о. начальника Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун.

Нагадуємо, що податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств (крім випадків, передбачених п. 137.5 ст. 137 Податковим кодексом України (далі - ПКУ) є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік.

Пунктом 137.5 ст. 137 ПКУ річний податковий (звітний) період встановлюється для таких платників податку:

- платників податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), що сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році;

- виробників сільськогосподарської продукції;

- платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період, не перевищує 20 млн грн.

Разом з тим, п.п. 4 п. 2 розд. XIX "Прикінцеві положення" ПКУ встановлено, що з 01 січня 2017 року втратила чинність ст. 209 ПКУ, яка регламентувала дію спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського господарства.

Як наслідок, враховуючи те, що з 01.07.2017 ПКУ не визначено, яка продукція вважається сільськогосподарською для цілей оподаткування податком на прибуток підприємств, виробники сільськогосподарської продукції визначають податковий (звітний) період за загальними правилами, передбаченими для платників податку на прибуток підприємств.

Тобто якщо річний дохід виробників сільськогосподарської продукції від будь-якої діяльності (за вирахування непрямих податків) перевищує 20 млн грн, то податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік.

Якщо такий дохід не перевищує 20 млн грн, то такі платники застосовують річний податковий (звітний) період, який починається з 01 січня по 31 грудня поточного звітного року. Зазначена норма передбачена п.п. 137.4 ст. 137 ПКУ.

 

Платники Нікопольського регіону спрямували до соцфондів понад 478 мільйонів гривень

За вісім місяців 2019 року платники податків Нікопольського регіону перерахували 478 мільйонів 629 тисяч гривень єдиного внеску. Як повідомив заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський, у порівнянні з минулорічними надходженнями сплата єдиного внеску на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування зросла на 84,4 мільйони.

Отримані кошти єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування направляються на забезпечення соціальних потреб мешканців міста та області. А це, насамперед, пенсійні виплати, виплати в зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, виплати по безробіттю, виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням. Тому вкрай важливо не допускати виплат заробітної плати «в конвертах», сумлінно ставитись до своєчасної виплати заробітної плати та сплати ЄСВ.

 

Понад 190,8 мільйонів гривень надійшло до місцевих скарбниць від платників податку за землю

Плата за землю є одним з вагомих джерел наповнення місцевих бюджетів. Протягом 8 місяців 2019 року від землевласників та землекористувачів Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області до місцевих бюджетів перераховано 190,8 млн грн плати за землю. У порівнянні із відповідним періодом минулого року відбулося зростання доходів місцевих бюджетів по платі за землю на 29,8 млн грн, або на 18,5 відсотків. Про це повідомив заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.

Вагому частку надходжень у вигляді плати за землю, а це 176,2 млн грн сплатили власники земельних ділянок, часток (паїв) та землекористувачі - юридичні особи. Решту, а це 14,5 млн грн перерахували фізичні особи-підприємці та громадяни.

Облік фізичних осіб-платників податку і нарахування відповідних сум цього платежу проводять щороку до 1 травня. Сплатити суму даного податку фізичні особи мають упродовж 60 днів із дня вручення податкового повідомлення-рішення. Термін вручення повідомлень-рішень фізичним особам  - до 1 липня поточного року.

Нагадуємо, що останній термін сплати земельного податку для фізичних осіб - 29 серпня 2019 року.

 

У Нікопольському управлінні на підтримку обороноздатності країни надійшло 35,0 млн. гривень військового збору

У січні – серпні  2019 року від платників податків території обслуговування Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області (м. Нікополь, м. Марганець, м. Покров, Нікопольський та Томаківський райони) на підтримку обороноздатності країни надійшло до державного бюджету 35,0 млн грн військового збору. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 6,7 млн грн, або на 23,6 відсотки. Про це повідомив заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.

Нагадаємо: платниками військового збору є фізичні особи - резиденти, які отримують доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи, фізичні особи - нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Ставка збору становить 1,5 відс. від об'єкта оподаткування.

Кошти, які надходять до бюджету від військового збору, спрямовуються на фінансування потреб оборони України. Тому своєчасна та повна сплата цього збору є надзвичайно важливою для посилення обороноздатності нашої країни.

 

Відбувся профілактичний захід щодо дотримання норм Закону України «Про запобігання корупції»

Одним із пріоритетних напрямків діяльності Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС) є проведення роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції серед працівників державної служби.

Так, у ГУ ДФС, за участі працівників відділу з питань запобігання та виявлення корупції, в рамках дотримання вимог Закону України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон «Про запобігання корупції») відбулася зустріч з залученням працівників підрозділів податкової міліції.

Під час заходу розглядались: Закон «Про запобігання корупції»; типове положення про уповноважений підрозділ (особу) з питань запобігання корупції, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 №706 (зі змінами); правила етичної поведінки державних службовців в органах Державної фіскальної служби, затверджені наказом ДФС України від 03.04.2019 № 257; порядок організації роботи, спрямованої на запобігання корупції у Державній фіскальній службі України, її територіальних органів, Університеті державної фіскальної служби України, державних підприємствах, які перебувають у сфері управління ДФС, затверджений наказом ДФС України від 19.04.2019 №315; Методичні рекомендації з питань організації роботи з повідомленнями про корупцію, внесеними викривачами, в органах ДФС, затверджені наказом ДФС України від 18.06.2019 №475.

В ході заходу, після проведення роз’яснювальної роботи та розгляду вищенаведених питань працівники підрозділів податкової міліції пройшли тестування.

 

День відкритих дверей в Університеті митної справи та фінансів!

Університет митної справи та фінансів (далі – УМСФ) запрошує абітурієнтів відвідати заклад у «День відкритих дверей», що відбудеться 21 вересня 2019 року та 05 жовтня 2019 року.

Університет здійснює підготовку фахівців за 24 спеціальностями: «Міжнародне право», «Право», «Облік і оподаткування», «Міжнародні економічні відносини», «Менеджмент», «Публічне управління та адміністрування», «Комп’ютерні науки», «Кібербезпека», «Прикладна математика», «Транспортні технології (автомобільний транспорт)», «Туризм», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Економіка», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Соціальне забезпечення», «Маркетинг»,  «Філологія», «Психологія», «Журналістика», «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», «Правоохоронна діяльність», «Історія та археологія», «Інженерія програмного забезпечення», «Готельна-ресторанна справа».

Запрошуємо усіх бажаючих дізнатися про спеціальності та умови вступу до Університету 21 вересня 2019 року та 05 жовтня 2019 року.

Початок заходу о 10:00 за адресою: м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4, навчальний корпус № 1 УМСФ.

Приймальна комісія: (056) 756-05-00, (066) 510-01-35, (098) 451-01-82.

 

Результати діяльності Дніпропетровської митниці ДФС

за січень – серпень 2019 року

Аналіз показників роботи Дніпропетровської митниці ДФС за 8 місяців 2019 року в порівнянні з 8 місяцями 2018 року вказує на наступні тенденції.

У звітному періоді загальна кількість оформлених митних декларацій (далі МД) збільшилась на 10,18 %. Було оформлено 122 321 шт. МД (серед яких: 53 431 експортних МД та 55 854 імпортних) проти 111 021 шт. МД за 8 місяців 2018 року (серед яких: 52 777 експортних МД та 47 723 імпортних).

В порівнянні з 8 місяцями 2018 року слід зазначити, що при збільшенні загальних вагових обсягів експорту на 12,5%, вартість задекларованих товарів збільшилась на 17%. Загальні обсяги імпорту збільшились на 3%, при цьому вартість товарів збільшилась на 2,2%.

Щодо співвідношення експорту та імпорту, то експорт у Дніпропетровській митниці ДФС по оформленим вантажам у ваговому показнику за звітний період склав 76,35 %, імпорт – 23,65 %. Співвідношення оформлених МД: експорт - 48,89%, імпорт – 51,11%.

Кількість взятих Дніпропетровською митницею ДФС на облік суб’єктів ЗЕД станом на 01.08.2019 дорівнює 8 497. Всього у звітному періоді взято на облік 445 суб’єктів ЗЕД. Кількість суб’єктів господарювання, які здійснювали зовнішньоекономічну діяльність в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилась на 3,16 % (відповідно – 2 088 та 2 024 суб’єктів ЗЕД).

Перелік країн і товарів найбільшого імпорту, оформленого  в Дніпропетровській митниці ДФС (товарна група, найменування), їх фактурна вартість та процентне співвідношення до загального обсягу імпорту:

Перелік країн і товарів найбільшого експорту, оформленого в Дніпропетровській митниці ДФС (товарна група, найменування), їх фактурна вартість та процентне співвідношення до загального обсягу експорту:

Структура експортно-імпортних операцій за визначені періоди залишається практично незмінною. Загальна кількість кодів оформлених товарів збільшилась на 1,37 % та дорівнює 4 360, з них в режимі імпорту було оформлено 4 000 кодів, що на 2,64 більше, ніж за 8 місяців 2018 року, в режимі експорту – 1 979 кодів, що менше на 2,46 %.

Щодо митного оформлення автомобілів (товарна позиція 8701-8704): при збільшенні на 12,4 % імпорту автомобілів у порівнянні з 8 місяцями 2018 року, сплачені податки збільшились на 94,26 %, при цьому сплачені податки за одиницю збільшились на 72,84 %.

 

Участь співробітників податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області у змаганнях на чемпіонаті світу Bodyguard – 2019

У місті Києві пройшов десятий чемпіонат світу Bodyguard – 2019, де змагалися за перемогу 26 найкращих команд охоронців.

У змаганнях дебютували дві команди Державної фіскальної служби України, до складу яких увійшли троє дівчат та четверо хлопців із податкової міліції. Також на Bodyguard – 2019 були представлені команди правоохоронних відомств, спецслужб, а також служб безпеки президентів різних країн світу з Китаю, Білорусі, Молдови, Болгарії, Грузії, Румунії, Йорданії та Сербії.

Також, учасники долали смугу перешкод на автомобілі з ефектними прийомами екстремального керування транспортним засобом, змагалися зі стрільби з різних положень в умовах максимально наближених до бойових.

А на завершальному етапі - на швидкість шукали вибухові пристрої у транспортних засобах.

Незважаючи на те, що це був перший виступ у змаганнях такого рівня, команда Державної фіскальної служби України продемонструвала неабияку волю до перемоги і силу духу та набула цінного досвіду, за що була відзначена почесними медалями та сертифікатом десятого чемпіонату світу Bodyguard – 2019.

 

Електронне декларування за митними деклараціями на Дніпропетровській митниці ДФС

Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу (у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених МД) складає у серпні 2019 року 13444 шт. (100%).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.08.2018 по 31.08.2018) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,5 % та складає 100%.

У порівнянні з липнем 2019 року у серпні 2019 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД не змінився та складає 100%.

 

Дніпропетровські митники вилучили стародавні журнали

Днями співробітниками відділу митного оформлення № 1 митного поста «Аеропорт» Дніпропетровської митниці ДФС, під час здійснення митного контролю пасажирів та багажу рейсу № 676 «Дніпро - Відень», у багажі одного з пасажирів виявлено 6 стародавніх журналів «История Живописи» Олександра Бенуа, видавництво «Шиповникъ» С. Петербургъ, 1913 року.

Журнали не були заявлені за встановленою формою і знаходились у супроводженому багажі без ознак приховування. Ці друковані видання обмежені до переміщення через митний кордон України відповідно до ст. 373 Митного Кодексу України, Закону України від 21 вересня 1999 року № 1068 «Про вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей» із змінами та Інструкції про порядок оформлення права на вивезення та повернення культурних цінностей та контролю за їх переміщенням через державний кордон України, затвердженої наказом Міністерства культури і мистецтв України від 22.04.2002 № 258. Громадянин вчинив дії спрямовані на порушення порядку проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю.

У зв’язку з цим, співробітниками Дніпропетровської митниці ДФС у відношенні даного громадянина складено протокол про порушення митних правил, передбачених статтею 471 Митного Кодексу України. Предмет порушення митних правил тимчасово вилучено.

 

Податківці встановили порушення при виплаті заробітної плати у 44,1% перевірених суб’єктів господарювання

Як повідомила прес-служба Державної податкової служби України, у січні-липні 2019 року податківці під час перевірки суб’єктів господарювання, які виплачували заробітну плату та інші доходи фізичним особам, встановили порушення податкового законодавства у 44,1% суб’єктів, які перевірялися.

За результатами перевірок порушникам донараховано до сплати 571,8 млн грн податку на доходи фізичних осіб, 160 млн грн єдиного внеску та 46,6 млн грн військового збору.

За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено 11,8 тис. найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцем без оформлення трудових відносин.

Фахівці служби беруть участь у робочих групах з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створені за ініціативою місцевих органів виконавчої влади. Здійснюються обстеження виробничих, торгових приміщень юридичних та фізичних осіб, місць здійснення підприємницької діяльності. Крім того, з роботодавцями проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання податкового законодавств. Завдяки цьому за 7 місяців цього року роботодавцями додатково укладено 96,2 тис. трудових угод з найманими працівниками.

За січень-липень 2019 року до державної реєстрації залучено 13,8 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність неофіційно. До бюджетів додатково сплачено 17 млн грн податків та зборів та 18,1 млн грн єдиного внеску.

 

Кваліфікований сертифікат відкритого ключа можливо роздрукувати

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що роздрукувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа можливо за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі – Програма), яке завантажується на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС за посиланням http://www.acskidd.gov.ua, шлях: «Головна»/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

Після завантаження Програми необхідно:

1) в меню Програми натиснути посилання «Переглянути сертифікати»;

2) із наведеного переліку сертифікатів необхідно вибрати свій сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати»;

3) натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші, обрати пункт «Детальна інформація»;

4) у вікні, яке з’явилось, натиснути праву кнопку миші та обрати пункт «Друкувати».

 

До уваги платників!

У зв’язку з початком роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з 03 вересня 2019 року інформація щодо діяльності новоствореного органу та роз’яснення з питань податкового законодавства і адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування розміщується на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» за посиланням: http://dp.tax.gov.ua/

 

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються до контролюючих органів засобами електронного зв’язку

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу на те, що розпорядники акцизних складів зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі – обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Розпорядники акцизних складів, на акцизних складах яких здійснюється діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову продукцію (пальне), зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно формувати дані лише про добовий фактичний обсяг реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв’язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Норми встановлені п.п. 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

 

До уваги платників податків!

З метою забезпечення якісного сервісного обслуговування платників та комфортних умов щодо обміну електронними документами з контролюючими органами Державна податкова служба України повідомляє, що з 28.08.2019:

підписання повідомлень ДПС (квитанцій, інформаційних розсилок, тощо) здійснюється окремим кваліфікованим сертифікатом, призначеним для накладання кваліфікованого електронного підпису:

ДПС _ОТРИМАНО_1.cer;

зашифрування повідомлень на ДПС (звітність, тощо) здійснюється окремим кваліфікованим сертифікатом, призначеним для шифрування:

ДПС _ОТРИМАНО_2.cer.

Також відбудеться заміна кваліфікованих технологічних сертифікатів API «Електронного кабінету»:

ДПС _ОТРИМАНО ЕК_1.cer;

ДПС_ОТРИМАНО ЕК_2.cer.

Прес-служба Державної фіскальної служби

 

До уваги користувачів Електронного кабінету!

У зв’язку з початком роботи Державної податкової служби України відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 682-р «Питання Державної податкової служби України» повідомляємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

До завершення заходів з реорганізації Державної фіскальної служби України для зручності користувачів вхід до Електронного кабінету буде можливим і за адресою: cabinet.sfs.gov.ua.

 

Електронні формати нових форм документів розміщено на офіційному вебпорталі ДФС

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що з метою створення сприятливих умов для подання електронних документів на офіційному вебпорталі ДФС створений та функціонує електронний сервіс «Електронна звітність».

За допомогою такого сервісу платники та розробники програмних забезпечень мають можливість отримати самостійно електронні формати документів, необхідні довідники, програмне забезпечення по формуванню документів в електронній формі та ознайомитись з актуальними новинами.

 

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються до контролюючих органів засобами електронного зв’язку

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на те, що розпорядники акцизних складів зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі – обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Розпорядники акцизних складів, на акцизних складах яких здійснюється діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову продукцію (пальне), зобов’язані на кожному акцизному складі щоденно формувати дані лише про добовий фактичний обсяг реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° C.

Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв’язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Норми встановлені п.п. 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

 

Отримати кваліфікований сертифікат відкритого ключа за довіреністю неможливо

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що з 07.11.2018 набрав чинності Закон України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155).

Пунктом 2 ст. 22 Закону № 2155 встановлено, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.

Отже, з 07.11.2018 отримати послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за довіреністю (у т.ч. посвідченою нотаріально) неможливо.

 

До уваги користувачів Електронного кабінету!

У зв’язку з початком роботи Державної податкової служби України відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 682-р «Питання Державної податкової служби України» повідомляємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

До завершення заходів з реорганізації Державної фіскальної служби України для зручності користувачів вхід до Електронного кабінету буде можливим і за адресою: cabinet.sfs.gov.ua.

 

Запрошуємо взяти участь в опитуванні щодо якості послуг Контакт-центру ДФС!

Контакт-центром ДФС з 22 серпня 2019 року по 22 вересня 2019 року проводиться опитування щодо якості наданих фізичним та юридичним особам інформаційних послуг.

Пропонуємо платникам податків взяти участь у зазначеному опитуванні за гіперпосиланням https://forms.gle/FxcwVUYNCY6EaVZB6.

Для нас важлива ваша думка.

(Прес-служба Державної фіскальної служби України)

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном 0800 501007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

20.09.2019 13:29