Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Понад 14,2 млрд грн податкових платежів отримали місцеві бюджети Дніпропетровщини з початку року

За сім місяців 2019 року до кошиків місцевих бюджетів Дніпропетровської області надійшло 14 млрд 245,4 млн грн (без урахування Дніпропетровського управління офісу ВПП ДФС), що в порівнянні з минулим роком на 3 млрд 60,4 млн грн, або на 27,4% більше. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна.

Найбільшу питому вагу в доходах місцевих бюджетів регіону займає податок на доходи фізичних осіб – майже 60%. Протягом січня – липня поточного року зібрано 8 млрд 322,2 млн грн цього податку, що перевищує минулорічні показники на 1 млрд 446,1 млн гривень.

Плата за землю з юридичних та фізичних осіб теж у переліку бюджетоутворюючих податків і зборів для місцевих бюджетів області. Зокрема, юридичні особи сплатили 2 млрд 133,6 млн грн, а фізичні особи – 193,8 млн грн цього платежу.

Внесок дніпровських «спрощенців» до місцевих скарбниць – 1 млрд 546,7 млн грн єдиного податку.

 

Застосування санкцій за порушення митного законодавства при ввезенні транспортного засобу

В інформаційному агентстві "МОСТ-Днепр" відбулася прес-конференція заступника начальника Дніпропетровської митниці ДФС Ігоря Диби на тему: «Застосування санкцій за порушення митного законодавства при ввезенні транспортного засобу».

Він нагадав, що 25 листопада 2018 року набули чинності Закони України від 08.11.2018 року № 2611-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» (далі – Закон № 2611-VIII) та від 08.11.2018 № 2612-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» (далі – Закон № 2612-VIII).

«За цей час Дніпропетровською митницею ДФС здійснено митне оформлення 6108 одиниць транспортних засобів громадян у відповідності з зазначеними законами. До Державного бюджету України перераховано 381 млн грн податків.

З початку серпня поточного року у зоні діяльності митниці, у середньому, здійснюється митне оформлення 3-х таких автомобілів за тиждень.

З 22 серпня 2019 року, у відповідності до положень Закону № 2612-VIII, вступають у дію нові санкції щодо порушення вказаних митних правил.

Стаття 470 Митного кодексу України (далі - МК України) передбачає відповідальність за перевищення строку транзитного переміщення транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення:

- не більш ніж на 1 добу (частина перша) – штраф 170 гривень;

- більше ніж на 1 добу, але не більше ніж на 10 діб (частина друга) – штраф 3 400 гривень;

- більше ніж на 10 діб, але не більше ніж на 20 діб (частина третя) – штраф 8 500 гривень;

- більше ніж на 20 діб, але не більше ніж на 30 діб (частина п'ята) - штраф 85 тис. гривень;

- більше ніж на 30 діб (частина шоста) – штраф 170 тис. грн або конфіскація.

Відповідальність за перевищення строків тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення встановлено статтею 481 МК України.

Ця стаття передбачає відповідальність за перевищення встановленого строку тимчасового ввезення:

- не більше ніж на три доби (частина перша) – штраф 850 гривень;

- більше ніж на три доби, але не більше ніж на десять діб (частина друга) – штраф 5 100 гривень;

- більше ніж на десять діб, але не більше ніж на двадцять діб (частина третя) – штраф 17 тис. гривень;

- більше ніж на 20 діб (частина четверта) – штраф 34 тис. гривень;

- більше ніж на 20 діб, але не більше ніж на 30 діб (частина п’ята) – штраф 85 тис. гривень;

- більше ніж на 30 діб (частина шоста) - штраф 170 тис. грн або конфіскація.

Початком обчислення строку, який був перевищений при переміщенні транспортних засобів особистого користування в митних режимах «транзит» чи «тимчасове ввезення», для цілей кваліфікації правопорушень за статтями 470 та 481 МК України слід вважати 22.08.2019» - зазначив Ігор Диба.

 

Результати організації проведення операції «Урожай»

В інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція на тему: «Результати організації проведення операції «Урожай» за участі фахівця управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Лариси Воробйової.

З травня поточного року Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області розпочато операцію «Урожай», мета якої - легалізація найманої праці в аграрному секторі економіки; недопущення виплати заробітної плати нижче встановленого законодавством мінімуму, або упередження виплати її в «конвертах»; залучення до декларування громадян, які самостійно обробляють земельні ділянки площею понад 2 га з метою отримання доходу і проведення інших заходів, спрямованих на детінізацію відносин в аграрному секторі економіки.

«Робота дає свої позитивні результати. Так, під час проведених засідань з суб'єктами господарювання 315 з них (в тому числі з 125 ФОП) додатково оформили 562 найманих працівника. За рахунок оформлених найманих працівників бюджет додатково щомісяця отримує близько 400 тисяч гривень податків і зборів. Крім цього, залучено до державної реєстрації 18 суб'єктів господарювання, які в даний час є платниками спрощеної системи.

З початку травня залучені до декларування майже півтори тисячі чоловік, які самостійно обробляли земельні ділянки та отримували доходи від продажу сільськогосподарської продукції. Сума задекларованого ними доходу становить 10 млн гривень. Сума податків і зборів до сплати в бюджет складає 1,6 млн гривень. З початку року від оренди земельних ділянок (паїв) до бюджету надійшло близько 140 млн грн податків і зборів, що на 1,8 млн грн більше аналогічного періоду минулого року.

Кількість громадян - орендодавців теж щороку зростає та складає сімдесят чотири тисячі осіб. Так, з початку року від продажу власної сільськогосподарської продукції свої доходи задекларували понад 12 тис громадян. Задекларована сума ними доходів становить 84,9 млн гривень. Сума податків і зборів до сплати в бюджет 17 млн гривень», - повідомила Лариса Воробйова.

Операція «Урожай» триватиме до повного збору врожаю, а разом з нею триває робота Головного управління ДФС у Дніпропетровській області та інших органів виконавчої влади щодо залучення платників до сплати податків і зборів.

 

Відбувся профілактичний захід щодо дотримання норм Закону України «Про запобігання корупції»

Одним із пріоритетних напрямків діяльності Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС) є проведення роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції серед працівників державної служби.

Так, у ГУ ДФС, за участі працівників відділу з питань запобігання та виявлення корупції, в рамках дотримання вимог Закону України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон «Про запобігання корупції») відбулася зустріч з залученням працівників підрозділів податкової міліції.

Під час заходу розглядались: Закон «Про запобігання корупції»; типове положення про уповноважений підрозділ (особу) з питань запобігання корупції, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 №706 (зі змінами); правила етичної поведінки державних службовців в органах Державної фіскальної служби, затверджені наказом ДФС України від 03.04.2019 № 257; порядок організації роботи, спрямованої на запобігання корупції у Державній фіскальній службі України, її територіальних органів, Університеті державної фіскальної служби України, державних підприємствах, які перебувають у сфері управління ДФС, затверджений наказом ДФС України від 19.04.2019 №315; Методичні рекомендації з питань організації роботи з повідомленнями про корупцію, внесеними викривачами, в органах ДФС, затверджені наказом ДФС України від 18.06.2019 №475.

В ході заходу, після проведення роз’яснювальної роботи та розгляду вищенаведених питань працівники підрозділів податкової міліції пройшли тестування.

 

За 7 місяців на Дніпропетровщині анульовано 1303 «алкогольні та тютюнові» ліцензії

Усього в області станом на 01.08.2019 діє 13286 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 5130 підприємцях. Наразі, впродовж січня - липня поточного року суб’єкти господарювання Дніпропетровщини отримали 8563 ліцензії, з яких 4726 – на право здійснення торгівлі у роздріб алкогольними напоями і 3837 – тютюновими виробами.

Щоправда, придбати ліцензію – півсправи. За неї слід вчасно розраховуватись та дотримуватись правил торгівлі. Цих вимог не виконували низка суб'єктів господарювання, за що вони позбавлені 1303 ліцензій.

Серед тих, хто був позбавлений ліцензій - 39 підприємців, що продавали неповнолітнім тютюнові і алкогольні вироби.

 

ФОП – «єдинник» припиняє діяльність: «ліквідаційний» звіт з єдиного внеску можливо подати в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що зняття з обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) фізичної особи – підприємця (далі – ФОП) здійснюється контролюючими органами на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП після проведення передбачених законодавством перевірок платників та проведення остаточного розрахунку.

Норми встановлені ст. 5 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненням.

Загальні правила подання Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт), у тому числі «ліквідаційного», визначені Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 435).

Згідно з п. 1 розділу ІІ Порядку № 435 Звіт до контролюючих органів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік у фіскальних органах в один із таких способів:

◄ засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;

◄ на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;

◄ на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти;

◄ надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення за умови, що у страхувальника кількість застрахованих осіб не перевищує п’яти.

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі платники здійснюють відповідно до норм законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827.

Таким чином, ФОП – платник єдиного податку після внесення до ЄДР запису про припинення підприємницької діяльності може подати «ліквідаційний» Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску в один із способів, зазначених у п. 1 розділу ІІ Порядку № 435, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством.

 

Платникам податків про електронний сервіс ЗІР

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ЗІР) наповнюється інформацією, яка містить загальну позицію ДФС із застосуванням норм податкового, митного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, без врахування особливостей конкретного платника податків та специфіки конкретних ситуацій та не є податковою консультацією у розумінні глави 3 «Податкова консультація» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) і не спричиняє правових наслідків, передбачених ст. 53 ПКУ.

У розділах ЗІР: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Єдиний реєстр ІПК, електронний кабінет, письмові звернення» інформація систематизована за тематикою:

оподаткування;

державна митна справа;

єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

електронні довірчі послуги.

У розділі «Запитання – відповіді з Бази знань» реалізована можливість самостійного пошуку інформації шляхом ознайомлення з редакціями відповідей на запитання, з якими звертаються клієнти до Контакт-центру за телефоном, по електронній пошті та письмово.

Розділ «Нормативні та інформаційні документи» містить нормативні та інформаційні документи з питань оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) та інших питань законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС, а також іншу інформацію стосовно роботи органів ДФС.

Розділ «Єдиний реєстр ІПК, електронний кабінет, письмові звернення» має безпосередній перехід до Єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій ДФС та інформаційно-телекомунікаційної системи Електронний кабінет, а також містить витяги з відповідей, підготовлених Інформаційно-довідковим департаментом ДФС (далі – ІДД ДФС) на типові письмові звернення суб’єктів господарювання та громадян.

Розділ «Інформація з питань митної справи» містить інформаційні матеріали з питань митної справи (в тому числі актуальні запитання щодо митного контролю і оформлення товарів громадян, які переміщуються через митний кордон України та експертної діяльності у податковій та митній сферах) та спрямований на покращення орієнтації користувачів ресурсу в інформації за напрямом «Митна справа».

Розділ «Актуальні запитання» надає можливість користувачам ресурсу переглядати 10 найактуальніших запитань, з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день та відповіді на них.

Розділ «Останні зміни в законодавстві» повідомляє користувачів про зміни в законодавстві з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС.

Розділ «Необхідно знати» містить найактуальнішу інформацію, яку важливо знати платникам податків. Крім того, для своєчасного подання звітності до органів ДФС та сплати податків і зборів щомісяця оновлюється Податковий календар.

Розділ «Ставки податків та зборів» надає можливість користувачам ресурсу ознайомитись зі ставками загальнодержавних і місцевих податків та зборів, єдиного внеску та довідковою інформацією щодо розмірів податкової соціальної пільги, прожиткового мінімуму тощо.

Розділ «Контакт-центр ДФС» містить інформацію щодо отримання суб’єктами господарювання та громадянами інформаційних послуг.

Розділ «Сервіс «Пульс»» містить інформацію для суб’єктів господарювання та громадян щодо порядку роботи сервісу «Пульс» та пам’ятку користувача.

Розділ «Інтерактивна мапа» створено для більш зручної орієнтації та можливості детального ознайомлення користувачів ресурсу з інформацією за напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО» (податок на доходи фізичних осіб).

Розділ «Електронні довірчі послуги» надає можливість користувачам ресурсу ознайомитись із 5 найактуальнішими запитаннями щодо отримання електронних довірчих послуг у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДФС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДФС), з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день, та відповідями на них. Крім того, розділ містить безпосереднє посилання на офіційний інформаційний ресурс Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС, що надає можливість більш детально ознайомитись з порядком отримання електронних довірчих послуг, переліком документів для отримання таких послуг, завантажити форми реєстраційних документів разом зі зразками заповнення, ознайомитись з інформацію про місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС тощо.

Функціонал ресурсу забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напряму діяльності, в т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, розміщених в «Базі знань», але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використанням «Бази знань», по назвах нормативних та інформаційних документів, а в перспективі – запровадження інтерактивних посилань на взаємопов’язані документи.

Отже, ЗІР – це електронний сервіс ДФС для самостійної орієнтації платників в інформаційному просторі вимог законодавства.

Слід зазначити, що ІДД ДФС продовжує роботу щодо розширення можливостей та підтримки ресурсу в актуальному стані.

 

Для блокування, скасування або поновлення кваліфікованого сертифіката відкритого ключа подається заява

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників на наступне.

Форма заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (далі – Заява) для блокування, скасування або поновлення кваліфікованого сертифіката розміщена на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДФС (далі – КН ЕДП ІДД ДФС) (www.acskidd.gov.ua) у розділі «Скасування, блокування, поновлення сертифікатів».

Блокування або скасування кваліфікованого сертифіката можливо здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником (користувачем) до КН ЕДП ІДД ДФС засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

◄ ідентифікаційні дані власника кваліфікованого сертифіката;

◄ ключову фразу голосової автентифікації.

Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних користувача з інформацією в реєстрі сертифікатів).

Заява у письмовій формі подається до відокремленого пункту реєстрації користувачів КН ЕДП ІДД ДФС за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника (користувача).

 

Електронне декларування за митними деклараціями на Дніпропетровській митниці ДФС

Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу (у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених МД) складає у липні 2019 року 14878 шт. (100%).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.07.2018 по 31.07.2018) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,6 % та складає 100%.

У порівнянні з червнем 2019 року у липні 2019 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД не змінився та складає 100%.

 

За 7 місяців на Дніпропетровщині анульовано 1303 «алкогольні та тютюнові» ліцензії

Усього в області станом на 01.08.2019 діє 13286 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 5130 підприємцях. Наразі, впродовж січня - липня поточного року суб’єкти господарювання Дніпропетровщини отримали 8563 ліцензії, з яких 4726 – на право здійснення торгівлі у роздріб алкогольними напоями і 3837 – тютюновими виробами.

Щоправда, придбати ліцензію – півсправи. За неї слід вчасно розраховуватись та дотримуватись правил торгівлі. Цих вимог не виконували низка суб'єктів господарювання, за що вони позбавлені 1303 ліцензій.

Серед тих, хто був позбавлений ліцензій - 39 підприємців, що продавали неповнолітнім тютюнові і алкогольні вироби.

 

Мiнiмальна заробiтна плата є державною соцiальною гарантiєю, обов’язковою на всiй територiї України

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.

Заробітна плата – одна з головних економічних категорій, яка поєднує інтереси працівників, суб’єктів господарювання та держави і безпосередньо впливає на рівень життя кожного громадянина.

Нормами ст. 95 Кодексу законів про працю від 10 грудня 1971 року № 322-VIII із змінами та доповненнями встановлено, що заробітна плата офіційно працевлаштованого працівника не може бути меншою мінімальної.

Мiнiмальна заробітна плата – це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, неквалiфiковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, погодинну норму праці (обсяг робіт).

До мiнiмальної заробітної плати не включаються доплати за роботу в надурочний час, у важких, шкідливих, особливо шкідливих умовах праці, на роботах з особливими природними географічними i геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров’я, а також премії до ювілейних дат, за винаходи та рацiоналiзаторськi пропозиції, матеріальна допомога.

Умови визначення розміру мiнiмальної заробітної плати та порядок встановлення і перегляду цього розміру визначені статтями 9 i 10 Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці» із змінами та доповненнями.

Мiнiмальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств, установ, органiзацiй усіх форм власності i господарювання та фізичних осіб.

Для працівників, які вже працюють, та для тих, які мають намір влаштуватися на роботу, необхідно знати, що виплата заробітної плати провадиться не рідше двох разів на місяць, розмір заробітної плати за першу половину місяця повинний бути не менше оплати за фактично відпрацьований час з розрахунку тарифної ставки (посадового окладу) працівника.

Слід пам’ятати, що дотримання чинного законодавства про працю є обов’язковою вимогою для всіх суб’єктів господарювання – роботодавців незалежно від форми власності.

Довідково: мінімальна заробітна плата у 2019 році складає: 4 173 грн – місячний розмір, 25,13 грн – погодинний розмір.

 

Запрошуємо взяти участь в опитуванні щодо якості послуг Контакт-центру ДФС!

Контакт-центром ДФС з 22 серпня 2019 року по 22 вересня 2019 року проводиться опитування щодо якості наданих фізичним та юридичним особам інформаційних послуг.

Пропонуємо платникам податків взяти участь у зазначеному опитуванні за гіперпосиланням https://forms.gle/FxcwVUYNCY6EaVZB6.

Для нас важлива ваша думка.

(За матеріалами прес-служби ДФС України)

 

Підрозділами аудиту ДФС забезпечено до бюджету понад 6 млрд гривень

У січні-липні 2019 року підрозділами аудиту ДФС було проведено 2,8 тис. планових перевірок платників податків, 7,5 тис.  позапланових перевірок та 2,0 тис. зустрічних звірок.

Зокрема, проведено 132 перевірки фінансових установ з відокремленими підрозділами, за результатами яких донараховано 518,8 млн. гривень.

За результатами контролю за дотриманням вимог валютного законодавства донараховано пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД на загальну суму 315,3  млн. грн., а також податку на прибуток з іноземних юридичних осіб  на загальну суму  207,2 млн. гривень.

На виконання ухвал суду (у т.ч. отриманих у минулому році) проведено 32 документальні перевірки, донараховано грошових зобов’язань на суму 151,2 млн. грн. Крім того, на виконання інших доручень правоохоронних органів, які надаються під час розслідування кримінальних проваджень, проведено 485 документальних перевірок та донараховано 407,9 млн. гривень.

 Проведено 549 документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, донараховано 509,4 млн. грн. грошових зобов’язань.

У цілому за результатами контрольно-перевірочної роботи донараховано до бюджету 22,7 млрд. грн., з яких узгоджено 6,7 млрд. грн. (у т.ч. основного платежу з податку на прибуток – 1 699,3 млн. грн., ПДВ – 1 912,3 млн. гривень).

Реальний вклад підрозділів аудиту по забезпеченню надходжень до бюджету склав 6 024 млн. грн. (забезпечено надходжень грошовими коштами на 2 040 млн. грн., зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на  18 806 млн. грн., що упередило несплату податку у майбутньому на 3 385 млн. грн., зменшено залишки від’ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного періоду на 599 млн. гривень).

(За матеріалами прес-служби ДФС України)

 

За матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 80 кримінальних проваджень

Протягом січня-липня 2019 року за фактами вчинення посадовими особами органів доходів і зборів корупційних та інших злочинів у сфері службової діяльності, органами досудового розслідування розпочато 152 кримінальних провадження, з них 80 – за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки.

У ході розслідування кримінальних проваджень, розпочатих за матеріалами підрозділів  внутрішньої безпеки, працівникам органів Державної фіскальної служби України оголошено 39 повідомлень про підозру у вчиненні злочинів. До суду направлено 8 обвинувальних актів та 4 особи судом вже визнано винними у скоєнні злочинів.

Впродовж звітного періоду за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції складено та направлено до суду 44 адміністративні протоколи про скоєння корупційних правопорушень або пов’язаних з корупцією, за якими одну особу визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення. 

Для з’ясування причин і обставин вчинення посадовими особами ДФС правопорушень у сфері службової діяльності проводяться службові розслідування та перевірки. За їх результатами посадові особи притягуються до дисциплінарної відповідальності.

(За матеріалами прес-служби ДФС України)

 

Деклараційна кампанія-2019: до бюджету надійшло 3,2 млрд грн ПДФО та 440 млн грн військового збору

Наповнення бюджету на 3,2 млрд грн податку на доходи фізичних осіб та майже 440 млн грн військового збору – таким є результат цьогорічної кампанії декларування громадянами доходів, отриманих протягом минулого року.

Станом на 01.08.2019 збільшилась порівняно з минулим роком не лише кількість поданих громадянами декларацій про майновий стан і доходи (+14 тис.) та задекларованих доходів (+27 млрд грн), а й сума узгоджених до сплати податкових зобов’язань. Так, з податку на доходи фізичних осіб – додатково понад 1 млрд грн, з військового збору приріст майже 200 млн грн. Це свідчить про активну громадянську позицію українців та високий рівень податкової свідомості.

Найбільші суми податку на доходи фізичних осіб сплачено декларантами  м. Києва (2 млрд грн), Київської (120 млн грн), Харківської (106 млн грн) та Одеської (104 млн грн) областей. Аналогічно розподілились і податкові зобов’язання з військового збору: у м. Києві це майже 278 млн грн, Київщина – 16 млн грн, Харківщина та Одещина – по 14 млн грн.

Безумовним рекордом надходжень до бюджету є сплата мешканцем м. Києва податкових зобов’язань у сумі майже 1 мільярд гривень.

Нагадуємо, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору, що зазначена в поданій декларації за 2018 рік (термін сплати - 31.07.2019), такий платник притягується до відповідальності у вигляді штрафу відповідно до п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Профілактичні заходи щодо запобігання корупції

Одним з першочергових завдань Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДФС) є виявлення та запобігання корупції, оскільки випадки вчинення неправомірних дій негативно впливають на імідж фіскальної служби та на взаємовідносини з платниками податків.

Керівництвом ГУ ДФС приділяється особлива увага розгляду усіх повідомлень щодо поведінки підлеглих співробітників, несумісної із вимогами загальних правил поведінки державного службовця.

Протягом 7 місяців відділом з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДФС забезпечено перевірку 135 кандидатів на посади державних службовців ГУ ДФС, з яких відмовлено в призначенні – 3.

Відділом проведено 34 тематичні перевірки та 2 службових розслідування за приписом прокуратури.

Розглянуто 108 запитів від правоохоронних органів щодо 210 суб’єктів декларування – працівників ГУ ДФС.

Також працівниками відділу ведеться постійна робота щодо безумовного дотримання вимог антикорупційного законодавства та Правил етичної поведінки в ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

 

У пункті пропуску «Бориспіль» митниками зафіксовано спробу незаконного ввезення фітнес-браслетів

Працівниками митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС зафіксовано спробу ввезення на митну територію України фітнес-браслетів з порушенням митних правил на суму орієнтовно півмільйона гривень.

380 фітнес-браслетів з функцією годинника в комплекті, дисплейні модулі, мобільні телефони, акумуляторні батареї тощо знаходилися у громадянки Китаю, яка прибула авіарейсом до України і для проходження митного контролю самостійно обрала спрощену систему – «зелений коридор». Це означало, що громадянка переміщувала через митний кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені законодавством заборони або обмеження щодо ввезення на митну територію України або вивезення за межі цієї території і не підлягають письмовому декларуванню.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажирка не надала, до моменту перетину нею «зеленої лінії» для отримання довідкової інформації в інформаційній зоні та роз’яснення митних правил і порядку використання двоканальної системи до інспектора митниці не зверталась.

Фітнес-браслети, дисплейні модулі, мобільні телефони, акумуляторні батареї тощо було виявлено митниками після перетину пасажиркою «зеленої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор».  Весь товар переміщувався в двох валізах та двох картонних коробках пасажирки без ознак приховування.

З виявлених товарів пасажирці було пропущено два її особистих телефони iPhone 5.

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України. Товар вилучено до винесення судом рішення у справі.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

За матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 80 кримінальних проваджень

Протягом січня-липня 2019 року за фактами вчинення посадовими особами органів доходів і зборів корупційних та інших злочинів у сфері службової діяльності, органами досудового розслідування розпочато 152 кримінальних провадження, з них 80 – за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки.

У ході розслідування кримінальних проваджень, розпочатих за матеріалами підрозділів  внутрішньої безпеки, працівникам органів Державної фіскальної служби України оголошено 39 повідомлень про підозру у вчиненні злочинів. До суду направлено 8 обвинувальних актів та 4 особи судом вже визнано винними у скоєнні злочинів.

Впродовж звітного періоду за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції складено та направлено до суду 44 адміністративні протоколи про скоєння корупційних правопорушень або пов’язаних з корупцією, за якими одну особу визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення.  

Для з’ясування причин і обставин вчинення посадовими особами ДФС правопорушень у сфері службової діяльності проводяться службові розслідування та перевірки. За їх результатами посадові особи притягуються до дисциплінарної відповідальності.

 

Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.27.12.0 станом на 19.07.2019 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 року по 19.07.2019 року включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

 

Для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати нові форми реєстраційних документів

З 1 серпня 2019 року набуває чинності Регламент Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, який оприлюднено на офіційному інформаційному ресурсі надавача https://acskidd.gov.ua.

Також затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:

-  Реєстраційна картка для фізичної особи;

-  Реєстраційна картка для юридичної особи;

-  Додаток до Реєстраційної картки;

-  Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

-  Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

З 1 серпня 2019 року для отримання електронних довірчих послуг всім клієнтам необхідно застосовувати нові форми реєстраційних документів. Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Надавача до 31 липня 2019 року включно.

Звертаємо увагу, що нові форми клієнти можуть застосувати вже зараз, не очікуючи 1 серпня.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на сайті.

Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж захищених носіїв ключової інформації розміщено на сайті.

Ключі згенеровані на незахищені носії ключової інформації діятимуть до закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Перейти самостійно з незахищеного носія ключової інформації на захищений носій ключової інформації можливо за допомогою електронного сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

До уваги платників!

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з інформацією стосовно дислокації та режиму роботи пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС  (далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДФС), порядку отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) та скасування кваліфікованих сертифікатів можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС:

► режим роботи https://acskidd.gov.ua/contacts.

► отримання ЕДП https://acskidd.gov.ua/r_kor.

► скасування, блокування, поновлення кваліфікованих сертифікатів https://acskidd.gov.ua/blokuvannya.

Інформація розміщена на сторінці загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу інформаційно-довідкового департаменту ДФС за посиланням: 

http://zir.sfs.gov.ua/main/index/needtoknow

 

Переглянути видані індивідуальні податкові консультації можна через електронний кабінет платника на порталі ДФС України

Індивідуальні податкові консультації реєструються в єдиній базі консультацій та розміщується на офіційному веб-сайті ДФС, без зазначення найменування (прізвища, ім'я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.

Переглянути видані індивідуальні податкові консультації та їх статус можна через електронний кабінет платника на порталі ДФС України за посиланнямhttps://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx.

Порядок надання податкових консультацій визначений ст. 52 Податкового кодексу України.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном 0800 501007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

23.08.2019 11:26