Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Сергій Верланов: Ми маємо відійти від сприйняття податкової служби як карального органу

Новостворена Державна податкова служба України у своїй роботі має позбутися іміджу «карального органу» та керуватися двома основними принципами – рівності платників податків та сервісності. Про це заявив Голова ДПС Сергій Верланов, під час прес-брифінгу.

«Бути почутим, зрозумілим та захищеним – такими є очікування бізнесу на сьогоднішній день. Моя основна задача – змінити ставлення податкової системи до підприємців. Податкова має бути відкритою, повинна розуміти потреби підприємств і вирішувати проблеми бізнесу в рамках своїх повноважень, а також стати місцем, де надаються сервіси, де спонукають людей займатися власним бізнесом та роблять цей процес легким», – наголосив Сергій Верланов.

Як відзначив Голова ДПС, сьогодні все більше молоді обирають кар’єру підприємців і завдання податкової – зробити так, щоб Україна була країною успішних та заможних підприємців, які, підкоривши власні ринки, йдуть на підкорення іноземних.

Повноцінний запуск роботи Служби очікується незабаром. У центральному апараті затверджено структуру, визначено граничну чисельність працівників (1 618 осіб), затверджено штатний розпис та кошторис, розпочато процес переведення працівників – у ДПС вже працює понад 400 осіб.

Щодо територіальних органів, то на сьогодні зареєстровано всі юридичні особи, а це – 25 Головних управлінь в областях. Тимчасово їх очолили колишні заступники керівників територіальних органів ДФС. Незабаром на ці посади розпочнуться відкриті конкурси.

Після переведення 30% штатної чисельності працівників територіальних органів ДПС, яка складає 28 252 особи, для повноцінного запуску роботи Служби залишиться зробити фінальний крок – прийняття Урядом розпорядження про покладання функції адміністрування податків з ДФС на ДПС.

Сергій Верланов наголосив, що всі посадовці керівної ланки як центрального апарату ДПС, так і територіальних органів пройдуть перевірку для того, щоб не допустити до роботи в Службі людей, які мають сумнівну репутацію та яким не притаманна доброчесність та професіоналізм.

«До правоохоронних органів вже подано відповідні запити стосовно наявності розслідування або будь-якого кримінального провадження відносно таких кандидатур. Основною новацією також є те, що всі призначення ДПС буде погоджувати з Міністерством фінансів України», – акцентував очільник ДПС.

Структура центрального апарату податкової служби розроблена відповідно до рекомендацій міжнародних партнерів. Вона побудована за функціонально-орієнтованим підходом, що дозволить посилити аналітичну складову служби, поліпшити сервіс для платників податків, забезпечить модернізацією ІТ-сервісів та платформ, а також відповідатиме найкращим міжнародним практикам, адже в основу покладений тип виконуваної податковим органом функції, а не вид податку чи категорія платника податків.

Центральний апарат складається з 19 функціональних структурних підрозділів. Для оптимізації роботи в Службі зроблено кілька структурних змін. Так, ліквідовано Головне управління внутрішньої безпеки з переданням  його функцій до інших департаментів, а також об’єднано деякі  департаменти за принципом виконуваних функцій.

За словами Голови ДПС, у службі впроваджуватиметься гнучке планування показників надходжень до бюджету, тобто здійснюватиметься оцінка реалістичних планів з урахуванням макроекономічних показників. Продовжиться робота над розвитком сервісних функцій, модернізацією ІТ-сервісів та платформ.

При переведенні працівників до податкової служби акцент буде зроблено на збереженні працівників, які мають бездоганну репутацію, компетентність та професіоналізм, непричетність до корупції. При цьому до роботи в службі залучатиметься молодь.

Водночас, за його словами, одним із факторів побудови нових відкритих відносин з платниками податків є демілітаризація служби, тобто виключення правоохоронної функції. Саме це, впевнений керівник ДПС, дозволить сформувати інший рівень відносин з платниками податків, який базуватиметься на партнерстві без примусу.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління комунікацій ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипової на тему:

«Адміністрування податків і зборів. Новації 2019 року»

Днями відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління комунікацій ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипової на тему: «Адміністрування податків і зборів. Новації 2019 року», на якій висвітлювалися наступні питання:

- Як нараховується пеня у 2019 році?

- Чи сплачується туристичний збір особою, яка прибула у відрядження?

- Які реквізити обов’язково повинні зазначатися в акцизній накладній з 01.07.2019?

- Який термін подання документів для застосування права на податкову знижку? Чи можна подати документи онлайн? 

- Які ФОП та члени фермерського господарства звільняються від сплати єдиного внеску за себе?

Детально ознайомитися з відповідями на ці запитання можна за посиланням http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/387131.html

 

До уваги фізичних осіб-підприємців – платників ЄСВ!

Заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський повідомив, що за січень - липень 2019 року платниками Нікопольського регіону сплачено 420,6 млн. грн. єдиного внеску, що на 76,5 млн. грн. більше, порівняно із надходженнями минулого року.

Нагадуємо, що відповідно до законодавства фізичні особи-підприємці (ФОП), у тому числі ФОП - платники єдиного податку та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ), нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ.

Несвоєчасно сплачена сума єдиного внеску є боргом (недоїмкою), на яку нараховується штрафна санкція та пеня, про що платнику надсилається вимога про його сплату.

 

Легалізація заробітної плати – основа майбутнього

Головний державний ревізор - інспектор відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Марина Комлик нагадує. Актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах», реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності – при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.

Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату в «конвертах» позбавляє їх соціального захисту.

Неоформлений офіційно працівник ризикує залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому.

Варто пам’ятати: ухилення від сплати податків в усіх проявах, у т.ч. шляхом використання нелегальної найманої праці, тягне фінансову та адміністративну відповідальність.

 

Податковою міліцією Києва вилучено партію твердопаливних котлів, які намагалися імпортувати в Україну через фіктивну компанію

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у м. Києві під процесуальним керівництвом прокуратури м. Києва за участі працівників Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС та Львівської митниці ДФС,вилучили партію твердопаливних котлів вартістю 638 тис. грн., які намагалися імпортувати в Україну через фіктивну компанію.

В рамках проведення операцій «Рубіж», «Бастіон» та розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 205 КК України було встановлено компанію, основний вид діяльності якої - оптова торгівля будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, яка протягом 2018-2019 років здійснювала зовнішньо-економічну діяльність на території Закарпатської, Львівської, Одеської, Рівненської та Чернівецької областей по ввезенню в Україну в режимі «імпорт 40» твердопаливних котлів для центрального опалення з комплектуючими.

Вказане підприємство перебуває на податковому обліку в ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві. Його керівником, головним бухгалтером та засновником значиться житель Закарпатської області, який повідомив про непричетність до проведення фінансово-господарської діяльності та до державної реєстрації даного підприємства.

При цьому від імені вказаного підприємства у липні 2019 року на митну територію України завезено партію твердопаливних котлів вартістю близько 638 тис. грн. та подано попередню вантажно-митну декларацію на Львівську митницю ДФС з метою їх розмитнення.

На підставі ухвали суду проведено обшук офісних приміщень та вантажного автомобіля, який використовувався для ввезення даного товару, за результатами яких вилучено 30 твердопаливних котлів вартістю 638 тис. грн., а також первинні фінансово-господарські документи по їх ввезенню, чорнові записи, печатки низки підприємств та електронні носії інформації.

Вилучені ТМЦ передані на відповідальне зберігання.

 

Відбувся профілактичний захід щодо дотримання норм Закону України «Про запобігання корупції»

Одним із пріоритетних напрямків діяльності Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС) є проведення роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції серед працівників державної служби.

Так, у ГУ ДФС, за участі працівників відділу з питань запобігання та виявлення корупції, в рамках дотримання вимог Закону України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон «Про запобігання корупції») відбулася зустріч з залученням окремої категорії посадових осіб податкової служби зі стажем роботи менш одного року.

Під час заходу розглядались правила етичної поведінки державних службовців в органах Державної фіскальної служби, затверджені Наказом ДФС України від 03.04.2019 № 257; Закон «Про запобігання корупції» (електронна система декларування та конфлікт інтересів, як механізм запобігання корупції); судова практика Національного агентства запобігання корупції.

В ході заходу, після проведення роз’яснювальної роботи та розгляду вищенаведених питань працівники ГУ ДФС пройшли тестування.

 

В «Центрі підтримки малого та середнього бізнесу» відбулась зустріч

За підтримки голови постійної комісії обласної ради з питань підприємництва Олександра Галагана відбулось організаційне засідання правової групи КП «Центр підтримки малого та середнього бізнесу» Дніпропетровської обласної ради, в якому прийняла участь фахівець управління комунікацій ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Під час спілкування від представників підприємництва надійшла низка пропозицій стосовно подальшої роботи вищезазначеної групи.

На меті групи, зокрема, – налагодження прямого діалогу між підприємцями та контролюючими органами, здійснення інформаційно-консультативної діяльності щодо роз’яснень податкового законодавства та надання правової допомоги представникам малого і середнього бізнесу.

В ході зустрічі розглянуто ряд спільних заходів, направлених на взаємодію бізнес-спільноти та державних структур.

 

Комісією з оцінки корупційних ризиків ДФС визначено корупційні ризики та заходи щодо їх усунення

Комісією з оцінки корупційних ризиків, яка функціонує в ДФС,  виявлено (ідентифіковано) 124 корупційні ризики і проведено їх оцінку за критеріями ймовірності виникнення та наслідками корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією.

За результатами оцінки корупційних ризиків Комісією підготовлено та схвалено Таблицю оцінених корупційних ризиків та заходів щодо їх усунення, які визначають механізми запобігання корупційним ризикам.

Зазначений документ є основою для організації процесу виявлення (ідентифікації) корупційних ризиків у Державній податковій службі України та Державній митній службі України та підготовки їх Антикорупційних програм.

З початком функціонування новостворених органів напрацьовані Комісією матеріали будуть передані на їх адресу.

Нагадаємо, що створення Комісії з оцінки корупційних ризиків організовано Департаментом з питань запобігання та виявлення корупції у 2019 році у рамках підготовки Антикорупційної програми Державної фіскальної служби України на 2019-2021 роки з метою проведення якісного процесу виявлення (ідентифікації) та оцінки корупційних ризиків, а також визначення заходів щодо їх усунення.

До складу зазначеної Комісії увійшли представники 5 громадських організацій, експерти з питань боротьби з корупцією Консультативної місії Європейського Союзу в України, науковці та 39 працівників ДФС з кожного напряму роботи.

Відповідно до Методології оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів влади, затвердженої Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.12.2016 № 126, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 28.12.2016 за № 1718/29848, під час виявлення (ідентифікації) корупційних ризиків Комісією було визначено вразливі сфери діяльності Державної фіскальної служби України, окремі функції та завдання, а також конкретні напрями діяльності структурних підрозділів під час виконання відповідних завдань та функцій.

 

Юристи ДФС Дніпропетровщини виграли у судах 320 справ

Станом на 1 липня 2019 року на розгляді у судах різних інстанцій за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало понад 7,4 тис. справ різних категорій на загальну суму 11,7 млрд гривень.

З розглянутих судами у січні - червні поточного року 554 справ на суму 1,6 млрд грн на користь органів ГУ ДФС Дніпропетровщини вирішено 320 справ на суму 1,5 млрд гривень.

Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків до територіальних органів ДФС Дніпропетровської області більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень.

Так, з початку року на розгляді у судах знаходилось 4841 така справа на суму 9,2 млрд гривень. З них судами розглянуто 338 справ на суму 1,38 млрд грн, з яких на користь органів ДФС вирішено 193 справи на суму 1,29 млрд гривень.

 

За І півріччя 2019 року забезпечено перевірку 114 кандидатів на посади державних службовців ГУ ДФС у Дніпропетровській області

З січня по червень поточного року відділом з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДФС у Дніпропетровській області забезпечено перевірку 114 кандидатів на посади державних службовців. За підсумками перевірок 3 претендентам відмовлено у прийомі на службу.

Крім того, відділом проведено 32 тематичні перевірки та 2 службових розслідування за приписом прокуратури.

Також фахівцями відділу з питань запобігання та виявлення корупції розглянуто 71 запит від правоохоронних органів щодо 197 – суб’єктів декларування – працівників ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

 

Протягом І півріччя 2019 року на Дніпропетровщині надано понад 172,8 тисяч адмінпослуг

За даними Головного управління ДФС у Дніпропетровській області найбільш запитуваною серед відвідувачів Центрів обслуговування платників залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Зокрема, у січні – червні поточного року всього надано більше 57,4 тисяч таких послуг.

Не втрачає актуальності послуга з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Протягом зазначеного періоду платникам надано майже 35,6 тисяч таких послуг. Крім того, платників продовжує цікавити послуга з надання витягу з реєстру платників єдиного податку. З початку року надано майже 15 тисяч цих послуг.

На сьогодні обслуговування платників здійснюється 36 Центрами обслуговування платників, 2 ДПІ та ГУ ДФС у Дніпропетровській області, які надають 31 вид адміністративних послуг. Протягом шести місяців поточного року надано понад 172,8 тисяч адміністративних послуг. Окрім отримання консультативних та інформаційних послуг, відвідувачі Центрів обслуговування платників податків мають можливість подати податкову звітність та одержати ключі електронного цифрового підпису.

 

Податківці Дніпропетровщини нарахували майже 1,9 млн грн за результатами перевірок щодо контролю за обігом підакцизних товарів

Протягом І півріччя 2019 року працівниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 121 фактичну перевірку суб’єктів господарювання щодо контролю за обігом алкогольних напоїв та тютюнових виробів. У ході цих перевірок виявлено 146 порушень законодавства та донараховано 1 млн 885 тис. гривень. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

Найчастіше суб’єкти господарювання торгували алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензії (68 випадків).

Крім того, виявлено: 55 фактів торгівлі алкогольними напоями за цінами нижчими від мінімальних роздрібних цін, 17 фактів торгівлі алкогольними напоями на розлив, 5 випадків торгівлі тютюновими виробами за цінами вищими від встановлених виробником або імпортером, 1 факт торгівлі тютюновими виробами поштучно.

 

У липні сума нарахованого податку на додану вартість зросла на 2 млрд гривень

За результатами декларування у липні 2019 року нараховано до сплати 18,1 млрд грн податку на додану вартість. Це на 2 млрд грн більше аналогічного періоду минулого року. У липні 2018 року цей показник складав 16,1 млрд гривень. При збільшенні обсягів постачання на 22 млрд грн (приріст 3,5%) збільшення нарахувань відбулося на 12,1 відсотка, або на 2 млрд гривень.

Найбільшу суму податку – 10,7 млрд грн нараховано суб’єктами господарювання з доходом менше 200 млн грн – майже 221,6 тис. суб’єктів. 4,7 млрд грн. нараховано 70 суб’єктами господарювання, доходи яких перевищують 1 млрд грн., та 2,7 млрд грн. – 294 суб’єктами господарювання, доходи яких від 200 млн грн до 1 млрд грн.

Також спостерігається адекватність нарахування податкових зобов’язань у порівнянні до попереднього місяця поточного року: при зменшенні обсягів постачання на 46 млрд грн., або 6 відсотків, зменшення нарахувань відбулося лише на 0,3 млрд грн., або на 2 відсотки.

У цілому ж у 2019 році нараховано до сплати 135,9 млрд грн ПДВ, що на 12,4 млрд грн більше аналогічного періоду минулого року (123,5), а приріст склав 10 відсотків.

Найбільше збільшення нарахувань порівняно з минулим роком відбулось по галузях економіки:

виробництво тютюнових виробів – зростання на  327,5 млн. грн.;

роздрiбна торгiвля в неспецiалiзованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами  – на 114,2 млн грн;

торгiвля електроенергією  – 85,3 млн. грн.

Податкове навантаження у липні 2019 року складає 2,8 відсотка, що на 0,2 відс. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

У липні очікується збір з ПДВ з урахуванням бюджетного відшкодування у сумі 7,8 млрд грн., або 109,8 % виконання індикативного показника. 

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

ДФС виявлено 10,3 тис. нелегальних найманців

У січні-червні 2019 року органами ДФС встановлено порушення при виплаті заробітної плати та інших доходів в 42,7 відс. суб’єктів господарювання, які перевірялися.

За результатами перевірок порушникам донараховано до сплати 471,7 млн грн податку на доходи фізичних осіб, 146,1 млн грн єдиного внеску та 35,4 млн грн військового збору.

За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено 10,3 тис. найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцем без оформлення трудових відносин.

Фахівці служби беруть участь у робочих групах з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створені за ініціативою місцевих органів виконавчої влади. Під час рейдів здійснюються обстеження виробничих, торгових  приміщень юридичних та фізичних осіб, місць здійснення підприємницької діяльності. Крім того, з роботодавцями  проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання податкового законодавств. Завдяки цьому за 6 місяців цього  року роботодавцями додатково укладено 82,2 тис. трудових угод з найманими працівниками.

За січень-червень 2019 року до державної реєстрації залучено 11,8 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність неофіційно. До бюджетів додатково сплачено 12,5 млн грн податків та зборів та 14,4 млн грн єдиного внеску.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Скористайтесь електронним сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом без особистої присутності

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує: щоб зберегти свій час та не стояти у чергах,  платники мають можливість скористатись електронним сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом без особистої присутності (далі – Сервіс), як це вже зробили більше 82 тис. клієнтів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – Надавач).

Для використання Сервісу необхідно відвідати вебсайт Надавача за посиланням acskidd.gov.ua (далі – Сайт) і скористатись он-лайн сервісом для повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом безпосередньо на Сайті, або завантажити та встановити останню версію безкоштовного програмного забезпечення guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

05.08.2019 15:09