Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Олександр Власов: «Бастіон» допоможе убезпечити «білий» бізнес від недобросовісної конкуренції

Операція «Бастіон», розпочата ДФС по всій країні, дозволить перекрити канали постачання на територію України товарів поза митним контролем. Про це сьогодні під час зустрічі з представниками Європейської Бізнес Асоціації заявив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

За його словами, підстав для застережень або побоювань у білого бізнесу у зв’язку з проведенням операції не повинно бути. А от тим, хто використовує «сірі» чи «чорні» схеми, доведеться припиняти свою нелегальну діяльність.

Попередження потрапляння на український ринок нелегальної продукції, яка ввозиться поза митним контролем, а отже є необлікованою, дозволить убезпечити «білий» бізнес від недобросовісної конкуренції.

«Головною метою операції «Бастіон» є виявлення, упередження та припинення. Тобто встановлено факт порушення, визначено коло причетних осіб та упереджено протиправне діяння. При цьому не важливо, таке порушення здійснюється на митниці чи всередині країни. Всі підрозділи центрального апарату працюють в єдиному штабі задля досягнення ефективних результатів», – наголосив Олександр Власов.

У свою чергу представники бізнесу висловили зацікавленість у проведенні такої операції, оскільки діяльність тіньового ринку завдає значної шкоди не лише бюджету країни, але й чесним підприємствам, які сплачують усі податки. Однак при цьому, наголошували представники ЄБА, це не має створювати перешкоди та незручності білому бізнесу.

Цікавив представників ЄБА і механізм проведення операції після розподілу фіскальної служби, яка наразі перебуває у стадії реорганізації.

«Проведення операції ми погоджували з Прем’єр-міністром, Міністром фінансів і Головою новоствореної податкової служби для винайдення оптимального механізму взаємодії в подальшому двох окремих органів центральної виконавчої влади – митної та податкової служб. А згодом і Службою фінансових розслідувань, адже податкова міліція в майбутньому буде відокремлена в окрему службу і правоохоронна функція в податковій службі буде відділена від сервісної. Взаємодія, яка здійснюється зараз, має бути збережена, адже ми працюємо на спільний результат», – підкреслив Олександр Власов.

Він також зазначив, що наразі в ДФС є всі необхідні повноваження, щоб не залучати до «Бастіону» інші правоохоронні органи.

Нагадаємо, що операція «Бастіон» стартувала з 3 червня поточного року і буде реалізована на всій митній території України. Це – пункти пропуску через державний кордон України, митні пости, відділи (сектори) митного оформлення, місця доставки товарів, місця накопичення та реалізації товарів, ввезених на митну територію України з порушенням чинного законодавства тощо.

Завдяки посиленим заходам буде забезпечено рівні умови для всіх учасників зовнішньоекономічної діяльності та підтримку вітчизняного виробника. Серед цілей спецоперації – створення прозорого кордону за рахунок відкритості процедур, швидкості та безпечності, зменшення людського фактору та діджиталізація процесів митного оформлення та адміністрування податків.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

За січень-травень до зведеного бюджету зібрано 507,2 млрд гривень

За січень – травень 2019 року за оперативними даними до зведеного бюджету зібрано 507,2 млрд грн. Це на 13,3%, або на 59,5 млрд грн більше відповідного періоду минулого року. Так, за січень-травень 2018 року до зведеного бюджету надійшло 447,6 млрд грн.

За словами в.о. Голови ДФС Олександра Власова, до державного бюджету зібрано 400,1 млрд грн. Цей показник перевищує відповідний період минулого року на 11,5%, або на 41,1 млрд гривень.

«Позитивна динаміка спостерігається по всіх податкових і митних платежах. Позитив маємо за рахунок ефективного адміністрування та контролю за правильністю декларування, а також акцентування на боротьбі з правопорушеннями. Крім того, маємо понад 90% сплати податків у добровільному порядку», - зазначив Олександр Власов.

Так, податкових платежів до загального фонду держбюджету у січні-травні 2019 року зібрано у розмірі 242,5 млрд грн. Це на 10,6% або на 23,1 млрд грн перевищує минулорічний показник.

Митних платежів надійшло 128,4 млрд грн, що на 2,8 млрд грн, або на 2,2% більше, ніж за січень-травень 2018 року.

У травні поточного року до зведеного бюджету зібрано 117,1 млрд грн. Це на 11,9%, або на 12,4 млрд грн перевищує показник травня минулого року. До державного бюджету зібрано майже 93,2 млрд грн. Це на 10,8%, або на 9,1 млрд грн перевищує збір травня 2018 року.

До загального фонду держбюджету у травні зібрано 60,1 млрд грн податкових платежів, що на 11%, або майже на 6 млрд грн більше, ніж у травні милого року.  Митних платежів надійшло 27,4 млрд грн, що на 3,3%, або на 0,9 млрд грн перевищує минулорічний показник.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Олександр Власов: ДФС зацікавлена у спільній роботі з експертами ЄС щодо розбудови української митниці

Впровадження Програми ЄС «Підтримка державного управління фінансами для України – EU4PFM» та першочергові кроки, які необхідно здійснити у митному напрямі у рамках проекту обговорили сьогодні в.о. Голови ДФС Олександр Власов та експерти ЄС і співробітники Представництва ЄС в Україні.

Проект триватиме в Україні 4 роки і передбачає впровадження двох компонентів – мобілізація доходів і горизонтальні функції та управління. Реалізовуватимуться вони за податковим та митним напрямами.

«Сьогодні фіскальна служба перебуває у стадії реорганізації. Триває процес створення податкової та митної служб. Розпочатий проект ЄС дозволить нам якнайкраще використати отриманий ресурс для ефективної організації та розбудови двох відомств», – наголосив Олександр Власов.

За його словами, завдяки проекту з державного управління фінансами фіскальна служба отримала можливість удосконалити існуючі процеси та впровадити нові зміни в митному напрямі.

«У нас єдина мета – інтеграція з Європейським Союзом, імплементація норм митного кодексу ЄС в український митний кодекс. І ми зацікавлені в отриманні допомоги експертів у цьому питанні, як і в запровадженні інституту уповноваженого економічного оператора, транзитної системи NCTS», – зазначив очільник ДФС.

Він також підкреслив, що для української митниці цікавим також буде і стратегія управління митними ризиками та ІТ-складова. Вже взято курс на створення SMART-митниці, де планується максимальна електронізація всіх процесів. Тому розвиток ІТ протягом наступного року має стати одним із головних напрямів у рамках проекту.

У свою чергу експерти ЄС висловили зацікавленість та готовність до активної роботи у рамках проекту, який при завершенні матиме конкретні результати.

На сьогодні створюються робочі групи з міжнародних експертів, які спільно з представниками ДФС визначатимуть основні напрями роботи як у митному, так і податковому напрямах. Буде визначено перелік заходів з чіткими термінами, цілями та строками виконання.

За словами міжнародних експертів, фіскальна служба отримала чудову можливість за їх консультативної та донорської підтримки реалізувати ті цілі, яких потребує той чи інший напрям. Учасники зустрічі також наголошували на необхідності чіткого планування на найближчий рік задля отримання перших конкретних результатів.

Так, у митному напрямі експерти ЄС спільно з ДФС працюватимуть над закупівлею програмного забезпечення для впровадження Європейської митної інформаційної системи NCTS, а також залученням короткострокових експертів з питань NCTS, уповноваженого (авторизованого) економічного оператора. Здійснюватиметься також подальше впровадження Стратегії розвитку системи управління ризиками у сфері митного контролю, гармонізація митного законодавства України з Митним кодексом ЄС. Також надаватиметься експертна допомога та обмін досвідом з питань створення системи фінансових гарантій, визначення митної вартості, класифікації тощо.

Нагадаємо, що Програма ЄС «Підтримка державного управління фінансами для України – EU4PFM» включає підтримку управління процесом адмініструванням податків та реформ у податковому та митному напрямах, зокрема в сфері аудиту, сервісів, аналізу окремих бізнес процесів (ІІІ компонент «Мобілізація доходів») та підтримку організаційних питань, таких як IT, управління персоналом (IV компонент «Горизонтальні функції та врядування»). Бенефіціари Програми: МФУ, Казначейство, ДФС. Виконавцем проекту є Центральне Агентство управління проектами Литовської Республіки.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Олександр Власов: наше завдання – ліквідація схем та зменшення частки тіньової економіки, створення рівних умов для бізнесу

Найважливішими факторами економічної безпеки держави є її фінансова стабільність, забезпечення сталих надходжень до бюджету, ефективна протидія тіньовій економіці та надійний захист митних кордонів. Про це заявив в.о. Голови ДФС Олександр Власов під час виступу на ІІ Міжнародному форумі «Фінансова та митна безпека України: інформаційно-аналітичне, нормативне та інституційне забезпечення», який відбувся у Національному Університеті Державної фіскальної служби України.

«Держава сильна, коли гроші у бюджеті, а не в тіньовому секторі, коли бізнес працює в рівних умовах, коли митні кордони захищені, і, водночас, максимально відкриті для «білого» бізнесу. Країна міцна, коли всі процедури – від реєстрації компаній до ведення зовнішньоекономічних операцій – прості, зручні та швидкі», - наголосив Олександр Власов.

Так, останніми роками у податковому напрямі реалізовано декілька масштабних реформ. Одна з них – запуск процесу автоматичного відшкодування ПДВ. Це дозволило зламати найкорумпованіший механізм повернення податку, перетворивши його на прозору, швидку і зручну процедуру,  що контролюється бізнесом і громадськістю.

Також запроваджено систему автоматичного аналізу ризикових операцій. Вона працює на основі критеріїв ризиків, які постійно оновлюються, адже тіньовий сектор постійно шукає шляхи як обійти систему.

«Після оновлення критеріїв, ми проаналізували ряд категорій платників. Наприклад, серед суб’єктів господарювання, які мають загальний обсяг постачання менше 500 тис. грн, у травні порівняно з квітнем майже у два рази зменшилась кількість підприємств, які здійснюють ризикові операції. Вдвічі зменшилась й сума ймовірно ризикового ПДВ», - зазначив Олександр Власов.

В.о. Голови ДФС також підкреслив, що вже з 1 липня запрацює система електронного адміністрування реалізації пального та спирту. Також триває активна підготовка до запуску електронного аудиту та електронної акцизної марки.

«Митниця у нас теж у тренді глобалізації та діджиталізації, адже вона постійно перебуває в епіцентрі міжнародної торгівлі, тому має бути гнучкою та адаптованою до динамічних процесів навколо», - наголосив Олександр Власов.

Загалом, за його словами, ДФС часто виступає флагманом в реалізації сучасних ІТ-рішень. Один з прикладів – розробка програмного комплексу «Єдине вікно», який використовується усіма контролюючими органами, свого часу була проведена силами ДФС. Зараз 100% декларацій оформлюється за принципом «Єдиного вікна».

Запуск сучасної системи адміністрування митних платежів «Єдиний рахунок», яка  створена за останніми світовими стандартами, надав можливість бізнесу економити час на митні процедури та вільно обирати місце оформлення.

«Я бачу митницю сучасною, електронною, швидкою, тобто – SMART-митницею. І невід’ємною частиною нової митниці є її технічне забезпечення. Сьогодні активно розбудовується митна інфраструктура пунктів пропуску та зон митного контролю», - наголосив Олександр Власов.

Найближчим часом будуть запущені сім стаціонарних скануючих систем, які вже встановлені по всьому периметру західного кордону. Для реалізації можливості віддаленого відеоспостереження у пунктах пропуску функціонує близько тисячі відеокамер. Понад 3 тис. відеокамер працюють на митній території України на складах тимчасового зберігання, митних складах та місцях доставки.

«Така розгалужена мережа системи відеоспостереження дозволяє в режимі реального часу нівелювати людський фактор при проведенні митних формальностей, наприклад, митного огляду, заощаджуючи при цьому бюджетні кошти. Повна цифровізація процесів ліквідує і корупційні ризики», - зауважив очільник ДФС.

Він також зазначив, що всі підрозділи ДФС працюють на один результат: ліквідація схем та зменшення частки тіньової економіки, створення рівних умов для бізнесу.

3 червня стартувала операція «Бастіон» для попередження, виявлення та припинення порушень митного та податкового законодавства.

«Ми акцентуємо увагу виключно на суб’єктах, що займаються схемами мінімізації та порушують законодавство, отже «білому» бізнесу боятися нічого. Алгоритм дій чіткий та зрозумілий: від аналізу баз даних та оперативної інформації до руйнування злочинних схем та оцінки цього результату», - наголосив Олександр Власов.

 

Продовження умов митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією

В інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція заступника начальника управління – начальника відділу організації митного контролю управління організації митного контролю та оформлення Дніпропетровської митниці ДФС Володимира Деркача на тему: «Продовження умов митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією».

Володимир Деркач нагадав, що з 25.11.2018 набули чинності Закони України:

- від 08.11.2018 року № 2611-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» (далі – Закон № 2611);

- від 08.11.2018 № 2612-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» (далі – Закон № 2612).

Законом № 2612, зокрема, передбачено, що митне оформлення транспортних засобів, що класифікуються за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТЗЕД та щодо яких не дотримані строки та умови (вимоги) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, здійснюється за умови сплати належних митних платежів та добровільної сплати коштів у сумі, що дорівнює розміру п’ятисот неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

З 23 травня 2019 року повинні були вступити в силу нові санкції за порушення  митних правил щодо  недотримання строків або умов митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, що стосуються використання громадянами в Україні транспортних засобів особистого користування, зареєстрованих у відповідних органах іноземних держав.

Так, наприклад при перевищенні строку транзиту або тимчасового ввезення транспортного засобу з іноземною реєстрацією більше ніж на 30 діб, власнику такого автомобіля загрожує штраф у розмірі десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів громадян (170 000 грн.) або конфіскація транспортного засобу за рішенням суду.

Але законом України від 16.05.2019 № 2725-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв’язку з прийняттям Закону України "Про електронні довірчі послуги" термін введення цих санкцій перенесено до 23.08.2019.

Також постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 416, внесено зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2018 р. № 1077 «Про затвердження Тимчасового порядку виконання митних формальностей під час здійснення митного оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України та внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 і від 4 червня 2007 р. № 795» в частині продовження дії Тимчасового порядку на такий самий строк.

«Після 23 серпня поточного року:

До Національної поліції України в автоматизованому режимі буде передаватись інформація про строки тимчасового ввезення та транзиту автомобілів та осіб, які їх ввезли. Також Нацполіція матиме дані про транспортні засоби особистого користування, які перебувають на території України з порушенням строків тимчасового ввезення та/або транзиту.

За новим законом поліцейські мають право зупиняти транспортні засоби у разі наявності інформації про порушення строків державної реєстрації та перебування на території України. За порушення складатиметься адміністративний протокол за ст. 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Так, за керування транспортними засобами, щодо яких порушено строки їх тимчасового ввезення та/або транзиту, використання таких транспортних засобів для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, передача у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такі транспортні засоби на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту, передбачено штраф в розмірі 8 500 грн. При повторному правопорушенні – 17 тис. грн. з позбавленням права керування транспортними засобами на один рік та з оплатним вилученням транспортного засобу», - зазначив Володимир Деркач.

На теперішній час у зоні діяльності митниці продовжують функціонувати 4 місця митного оформлення транспортних засобів, це митні пости: «Слобожанський», «Аеропорт», «Лівобережний» і відділ митного оформлення № 2 митного поста «Кривий Ріг», де можна здійснити митне оформлення транспортного засобу з іноземною реєстрацією.

У середньому, на даний час у митниці оформлюються 4 - 5 транспортні засоби за добу.

 

З початку року платники перерахували до бюджетів майже 627,0 млн. гривень

В.о начальника Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив щодо  надходжень податків і зборів до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону. За січень-квітень п.р. надійшло  майже 627,0 млн грн.

Керівник Нікопольського управління акцентував увагу на трійку податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети.

Перше місце традиційно обіймає податок на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходжень. За січень-травень 2019 року надійшло 404,5 млн грн цього податку.

Друге місце належить платі за землю – 115,1 млн грн.

На третьому місці – єдиний податок – 60,6 млн грн.

«Завдяки повній та своєчасній сплаті податків, рівномірного поповнення бюджету, та злагодженій взаємодії податківців з платниками податків вдається досягти позитивної динаміки надходжень до бюджету» зазначив Володимир Джавун.

 

Підсумки кампанії декларування доходів громадян Нікопольського регіону

Заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський під час проведеної прес-конференції повідомив, що з 1 січня 2019 року розпочалась кампанія декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2018 року, і тривала вона до 2 травня поточного року.

За результатами кампанії декларування мешканцями Нікопольщини подано 3271 податкових декларацій про майновий стан і доходи за 2018 рік. Загальна сума задекларованого громадянами доходу становить 186 млн грн, що на 52,6 млн грн більше, ніж за минулий рік.

Сума задекларованого до сплати податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) становить 4,1 млн грн, додаткові надходження до бюджетів територіальних громад нашої області складають 0,4 млн грн у порівнянні з минулим роком. Сума задекларованого військового збору, що підлягає сплаті до бюджету, становить 0,7 млн гривень.

За словами Володимира Малиновського, побільшало у нашому регіоні і офіційних мільйонерів.

Так, доходи у сумі понад 1 млн грн задекларували 10 мешканці нашого краю на загальну суму 11,6 млн гривень.

На сьогодні правом на отримання податкової знижки скористались 1001 громадян. При цьому, сума податку, що підлягає поверненню з бюджету, складає 2,1 млн грн. Громадяни, які бажають реалізувати своє право на отримання податкової знижки за 2018 рік, можуть подати до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації декларацію протягом усього 2019 року.

Фізичні особи, які задекларували отримані впродовж минулого року доходи, зобов’язані до 1 серпня поточного року сплатити суму самостійно визначених податкових зобов’язань з ПДФО та військового збору.

Крім того, заступник начальника управління нагадав, що попри завершення деклараційної кампанії, ще до кінця року громадяни можуть скористатися правом на отримання податкової знижки за наслідками 2018 року.

Податкова знижка – це документально підтверджена сума витрат платника податку протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року, у вигляді заробітної плати.

Право на податкову знижку мають громадяни, які в 2018 році отримували дохід у вигляді заробітної плати та, зокрема: сплачували за навчання вітчизняним закладам освіти; сплачували проценти за іпотечним житловим кредитом; оплачували допоміжні репродуктивні технології; понесли витрати у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу.

Якщо платник податку на доходи фізичних осіб до кінця поточного року не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного 2018 року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

 

Розпочалась операція «Урожай»

Відповідно до пп.19¹.1.1 п.19¹.1 ст.19, пп.165.1.24 п.165.1 ст.165 Податкового кодексу України  з травня 2019 року розпочалась операція «Урожай».

Як повідомив заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський, метою проведення операції «Урожай» є упередження схем ухилення від оподаткування сільськогосподарськими товаровиробниками, проведення перевірки дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює земельні відносини, виявлення не облікованих найманих працівників, проведення інших заходів, спрямованих на детінізацію відносин в аграрному секторі.

За його словами, у рамках проведення операції «Урожай», особлива увага приділяється залученню до декларування сільськогосподарських товаровиробників, громадян, які є власниками земельних ділянок площею понад 2 га і власними силами обробляють такі земельні ділянки для отримання доходу.

«Результатом проведення операції «Урожай» має стати детінізація економіки в агросекторі Нікопольського регіону, що забезпечить додаткові надхоження до бюджету та своєчасне виконання програм соціально-економічного розвитку.

Підкреслю, що основним завданням проведення операції «Урожай» є виявлення саме тих суб’єктів господарювання, які порушують норми податкового законодавства та використовують схеми ухилення від оподаткування. Тому, фіскальна служба закликає платників податків дотримуватися вимог чинного законодавства та відповідально ставитися до виконання свого конституційного обов’язку із сплати податків і зборів до бюджету», - зазначив Володимир Малиновський.

 

По Нікопольському регіону надходження з ПДФО перевищили 404 млн. гривень

За січень-травень 2019 року Нікопольським управлінням ГУ ДФС у Дніпропетровській області забезпечено до місцевого бюджету понад 404 млн грн податку на доходи фізичних осіб.

Зокрема, за 5 місяців 2019 року до державного бюджету мобілізовано 404,5 млн грн ПДФО, що на 77,8 млн грн  більше, ніж за відповідний період 2018 року.

За словами заступника начальника управління – начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимира Малиновського, податок на доходи фізичних осіб залишається найвагомішим джерелом наповнення дохідної частини місцевих скарбниць та складає 64,6% від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів.

«Збільшення надходжень до місцевих бюджетів, зокрема податку на доходи фізичних осіб, позитивно впливає на соціально-економічний розвиток територіальних громад Дніпропетровської області. Завдяки фінансовій децентралізації, органи місцевого самоврядування можуть самостійно забезпечувати належне функціонування закладів соціальної сфери та вирішувати питання розвитку територіальних громад, без виділення додаткових коштів з державного бюджету», - зазначив Володимир Малиновський.

 

По Нікопольському регіону патникі сплатили за свої автівки більше 445 тисяч гривень

За січень-травень 2019 року до місцевих бюджетів Нікопольського регіону сплачено 445,3 тис. грн транспортного податку. Про це  повідомив заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.

Нагадуємо, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати.

Фізичні особи сплачують податок протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення. Юридичні особи – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображені в річній податковій декларації.

 

Задекларовані суми податку на доходи фізичних осіб та військового збору необхідно сплатити до 1 серпня

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадує, що фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій нею податковій декларації про майновий стан і доходи.

За несплату узгодженої суми грошового зобов’язання за наслідками поданої річної декларації про майновий стан і доходи, платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.

Крім того, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня.

Зазначена норма визначена п.п. 126.1. ст. 126, п.п. 129.1.3 ст. 129, п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу.

 

Збільшено відрахування на соціальні видатки

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко повідомила, що  надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за січень-травень 2019 року склали 290,4 млн грн. Відносно минулого року надходження ЄСВ зросли на 53,9 млн грн.

Нагадуємо, з 2 травня 2019 року вступили у дію нові рахунки для сплати ЄСВ, які розміщені на сайті фіскальної служби: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/214641.html.

Саме своєчасна сплата єдиного соціального внеску гарантує громадянам право на соціальний захист. Зокрема, захищені соціальні гарантії для кожного на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення та інші виплати.

Згідно із законодавством за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції. Строк давності щодо стягнення сум недоїмки по єдиному соціальному внеску, штрафів та нарахованої пені не застосовується.

 

У Центрах обслуговування платників Нікопольського регіону отримали адміністративні послуги понад 11 тисяч платників

Як повідомила заступник начальника Нікопольської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна, за січень-травень поточного року до Центрів обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням адміністративних послуг звернулось понад 11 тисяч платників.

Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (5360) та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (3247). Також зареєстровано 432 платника єдиного податку, надано 703 витяги з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 658 книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат суб’єктів господарювання, зареєстровано 569 книг обліку розрахункових операцій.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.

 



Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

11.06.2019 09:55