Новини Нiкопольської ОДПІ

Новини Нiкопольської ОДПІ

 

Олександр Власов: Електронний кабінет – 3 роки сервісів для платників

Три роки тому, у лютому 2016 року, ДФС було впроваджено модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Це європейський, загальносвітовий формат фіскальної служби, яка стає сервісною службою для кожного платника.

«Лютий для ДФС пройшов під гаслом е-сервісів. Щодня ми інформували платників про наші електронні послуги: з чого починали і що маємо сьогодні. Ще три роки тому ми взяли за мету створення зручних on-line сервісів для кожного платника і впевнено тримаємо цей курс», – розповів в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

За цей час кількість користувачів Електронного кабінету з 12 тис. зросла до 9,5 млн осіб. Реалізовано 100% сервісів для 44,5 млн фізичних осіб (громадян), 272,4 тис. платників податку на додану вартість, 6,9 тис. платників акцизного податку з реалізації пального, а також 95% сервісів для майже 4,5 млн платників єдиного внеску.

«Перші сервіси Електронного кабінету дозволяли платникам отримати дані з загальнодоступних реєстрів. Це, зокрема, дані про взяття на облік платників, реєстру платників ПДВ, страхувальників, платників єдиного податку тощо. Раніше для отримання такої довідки платникам необхідно було звертатися до податкової. З цього часу нові сервіси ми запускали кожного кварталу, розширювали можливості кабінету – від подачі декларації і сплати податків до листування з контролюючими органами», – підкреслив Олександр Власов.

За його словами, на сьогодні у відкритій частині Е-Кабінету функціонує близько 25 сервісів, якими користувачі можуть скористатися без застосування електронного цифрового підпису.

Після ідентифікації у приватній  частині кабінету платникам запропоновано 55 сервісів. Користувачі можуть скористатися значною кількістю корисних опцій, наприклад, користування індивідуальним податковим календарем, створення запитів, листування з органами ДФС, реєстрація накладних тощо.

«Електронізація продовжуватиметься і надалі. Маємо багато планів та задумів, які реалізовуватимемо в цьому році. Запуск мобільних додатків та можливість ідентифікації Mobile-ID, доопрацювання Е-Чека та запуск системи електронного адміністрування реалізації спирту по аналогії з системою, яка працює з паливом, – саме над цими та іншими питаннями сьогодні активно працюють в ДФС», – наголосив очільник ДФС.

Також в планах реалізація сервісу передачі фінансовим установам даних фінансової звітності підприємства, створення особистих кабінетів у приватній частині Електронного кабінету для державних органів, взаємодії між ІТС «ПРОЗОРРО» та ІТС ДФС щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) в учасника процедури закупівлі тощо.

 

У першому місяці 2019 року підприємці – «cпрощенці» Дніпропетровщини сплатили до бюджету 184,2 млн гривень

Протягом січня 2019 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області надійшло 184,2 млн грн єдиного податку від суб’єктів господарювання - фізичних осіб, що на 36,5 млн грн, або майже на чверть більше ніж у січні 2018 року. Про це повідомила заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна.

У Дніпропетровській області працює більше 93-х тисяч фізичних осіб - підриємців, які обрали спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Першу групу спрощеної системи оподаткування обрали понад 12 тисяч підприємців, більше 42-х тисяч зареєстровані на другій групі та понад 39-ти тисяч працюють, обравши третю групу спрощеної системи оподаткування.

Станом на 14.02.2019 підприємцями - платниками єдиного податку третьої групи за 2018 рік задекларовано валового доходу на загальну суму 24,3 млрд грн, що на 4,3 млрд грн більше ніж за відповідний період 2017 року (або на 21,7%). Сума єдиного податку до сплати склала майже 1,2 млрд грн, що на 205 млн грн більше ніж за аналогічний період 2017 року (або на 21,3%).

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислава Воінова на тему: «Право громадян на отримання податкової знижки»

Питання 1. Добрий день. Скажіть, будь ласка, чи можна до складу податкової знижки включити витрати, понесені фізичною особою на лікування протягом 2018 року?

Відповідь. Добрий день. Оскільки станом на 01 січня 2019 року Закон «Про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування» чинності не набрав, податкова знижка по витратах, понесених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена сім’ї першого ступеня споріднення, за наслідками 2018 року платникам не надається.

Питання 2. Вітаю. В мене питання: чи може фізична особа включити до податкової знижки за звітний рік суму страхових платежів, сплачених за договором довгострокового страхування одним платіжним документом за місяці поточного та майбутнього років?

Відповідь. Добрий день. Відповідно до вимог податкового законодавства платник податку може включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного 2018 року фактично здійснені ним протягом минулого року витрати на сплату страхових платежів за договорами довгострокового страхування як такого платника податку так і членів його сім’ї першого ступеня споріднення, які не перевищують (у розрахунку за кожний з повних чи неповних місяців звітного податкового року, протягом яких діяв договір страхування):

а) при страхуванні платника податку у 2018 році – 2470 грн. (у розрахунку на місяць);

б) при страхуванні члена сім’ї платника податку першого ступеня споріднення на користь такого члена сім’ї чи за їх сукупністю, в розрахунку на кожного застрахованого члена сім’ї у 2018 році – 2470 грн. х 50 відс. = 1235 грн. (у розрахунку на місяць).

Оскільки до податкової знижки за звітний календарний рік дозволено включати суми витрат, понесених платником податку за договорами довгострокового страхування протягом звітного податкового року, то при включенні до податкової знижки за звітний рік слід враховувати суму витрат (частину) у розрахунку за кожний повний або неповний місяць страхування протягом якого діяв договір страхування з урахуванням встановлених обмежень.

Питання 3. Добрий день. Будьте ласкаві, дайте відповідь на питання: чи може чоловік скористатись правом щодо включення до податкової знижки оплати допоміжних репродуктивних технологій, якщо дружина не працює?

Відповідь. Відповідно до вимог Цивільного кодексу України повнолітня жінка або чоловік мають право за медичними показаннями на проведення щодо них лікувальних програм допоміжних репродуктивних технологій згідно з порядком та умовами, встановленими законодавством.

Згідно податкового законодавства до переліку витрат, дозволених до включення до податкової знижки, включається сума витрат платника податку на оплату допоміжних репродуктивних технологій згідно з умовами, встановленими законодавством, але не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік.

Отже, платник податку чоловічої статі має право на отримання податкової знижки щодо витрат, понесених на оплату допоміжних репродуктивних технологій, наданих дружині платника податків, але сплачених таким платником (чоловіком).

 

Результати роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області щодо стягнення податкового боргу

У прес-центрі інформаційного агентства «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція на тему «Результати роботи щодо стягнення податкового боргу» за участі начальника управління погашення боргу Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Яни Бабець.

Вона повідомила, що станом на 01 січня 2019 року сума податкового боргу складала майже 6 млрд грн, з них 429,7 млн грн - сума боргу з фізичних осіб – підприємців.

За результатами роботи у 2018 році в рахунок погашення боргу грошовими коштами надійшло понад 400 млн грн, у тому числі в рахунок погашення розстрочених сумм податкового боргу сплачено 10,7 млн грн., від боржників, які перебувають у процедурі банкрутства надійшло до бюджету 150 млн гривень.

Головним управлінням ДФС забезпечено здійснення комплексу заходів щодо стягнення сум податкового боргу. Одним з них є спрямування боржникам податкових вимог. Протягом 2018 року таких вимог було спрямовано майже на 1 млрд 300 млн гривень.

«Крім цього, з метою взаємодії з органами Державної виконавчої служби на адресу боржників направлено виконавчих документів на суму 43,9 млн грн для приєднання до виконавчого провадження у зв’язку з арештом коштів та майна суб’єктів господарської діяльності - юридичних осіб», - підсумувала Яна Бабець.

 

Стан заборгованості збанкрутілих підприємств області розглядався на спільній нараді

У Головному територіальному управлінні юстиції у Дніпропетровській області відбулася спільна нарада з представниками Дніпропетровської обласної державної адміністрації, Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області, Господарського суду Дніпропетровської області та арбітражними керуючими процедурами банкрутства підприємств регіону, а також начальниками управлінь ГУ ДФС у Дніпропетровській області: юридичного Олег Басан та погашення боргу Яна Бабець.

Темою наради було обговорення проблемних питань, що виникають під час процедури банкрутства, пов’язані з погашенням кредиторських вимог, в тому числі погашення заборгованості із заробітної плати та заборгованостей перед Пенсійним фондом України.

Також йшлося про виплати, які впливають на соціально-економічний стан населення, питання щодо прискорення ліквідації та погашення у повному обсязі зобов’язань із виплати заробітної плати колишнім робітникам збанкрутілих підприємств та сплати заборгованості із єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Крім того, було розглянуто питання щодо погашення заборгованості перед бюджетом, а саме податкового боргу.

 

Декларування доходів громадян, отриманих протягом 2018 року

В інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція на тему: «Декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2018 року» за участі начальника управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислава Воінова.

Владислав Воінов зазначив, що з 1 січня 2019 року розпочалася кампанія декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2018 року, яка триватиме до 2 травня поточного року. Станом на 31 грудня 2018 року громадянами Дніпропетровської області подано 46894 декларацій про майновий стан і доходи за 2017 рік.

Загальна сума задекларованого громадянами доходу становила 3 млрд 322 млн грн, що на 500 млн грн більше, ніж за підсумками деклараційної кампанії 2017 року. При цьому, сума задекларованого до оплати податку на доходи фізичних осіб склала 101,4 мільони гривень.

Додаткові надходження до бюджету територіальних громад нашої області склали 400 тисяч гривень.

Свої доходи у розмірі понад 1 млн грн задекларували 260 жителів Дніпропетровської області, що на 60 осіб більше, ніж у 2017 році. Сума задекларованого ними доходу склала 1 мільярд 484 мільйони гривень.

Надходження військового збору до державного бюджету України за підсумками минулорічного декларування склали 14 мільонів гривень.

«Разом з тим, протягом деклараційної кампанії 2018 року своїм правом на отримання податкової знижки скористалися майже 9 тисяч фізичних осіб. Сума податку, що повернута громадянам з бюджету, 15,8 мільйонів гривень», - повідомив він.

Слід зазначити, що Податковим кодексом розширено перелік таких витрат, дозволених для включення до податкової знижки. Тепер за наслідками 2018 року платник податку має право включити і витрати, такі як:

- витрати внутрішньо переміщеної особи на орендну плату за договором оренди житла за умови, що така особа та члени її сім’ї першого ступеня споріднення не мають у власності нерухомості, розташованої поза межами тимчасово окупованої території України, та не отримують бюджетних виплат для покриття витрат на проживання;

- витрати на користь вітчизняних закладів дошкільної та позашкільної освіти.

«Звертаю увагу, що всі витрати повинні бути обов'язково підтверджені документально. Податковою знижкою можуть скористатися лише громадяни, які отримують офіційну заробітну плату. Громадяни, які відповідно до податкового законодавства мають обов’язок щодо подання податкової декларації, - подають її до 2 травня 2019 року.

Громадяни, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2018 року, можуть подати декларацію протягом всього 2019 року.

Для зручності громадян протягом січня - квітня 2019 року центри обслуговування платників функціонують не тільки в робочі дні, а й по суботах з 9-ої до 13-ої години. У центрах обслуговування платників завжди можна отримати якісну консультацію про нюанси заповнення річної декларації» - підсумував Владислав Воінов.

 

Про декларування доходів громадян на прес – конференції

Із 1 січня 2019 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних у минулому році. Про це розповів під час проведеної прес – конференції заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.

Відповідно до норм Податкового кодексу України, громадяни, які подають податкові декларації про майновий стан і доходи розподіляються на дві категорії: особи, які зобов’язані подати річну декларацію, та особи, які мають право подати декларацію.

Володимир Малиновський зазначив, що за січень 2019 року деклараційної кампанії громадянами Нікопольського регіону та особами, які провадять незалежну професійну діяльність подано 324 декларації про майновий стан і доходи, що на 56 декларацій більше, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Загальна сума доходів, що вказана в деклараціях – 38,0 млн грн, що на 20,2 млн грн більше, ніж минулого року. При цьому, до сплати в бюджет нараховано 0,3 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 0,1 млн грн більше, ніж у 2018 році та 0,07 млн грн військового збору, що на 0,02 млн грн більше минулого року.

Основними декларантами з початку 2019 року є громадяни, які задекларували наступні види доходів:

- 3,0 млн грн – доходи, отримані від прийняття спадщини (33 декларації);

- 1,4 млн грн – доходи від продажу (обміну) рухомого та нерухомого майна (16 декларацій);

- 0,1 млн грн – доходи від надання в оренду земельних часток (паїв) (43 декларації).

Разом з тим, 197 мешканців Нікопольського регіону надали декларацію з метою скористатися правом на податкову знижку. Сума задекларованого доходу такими громадянами складає 20,3 млн грн, сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету, складає 0,4 млн гривень.

«Декларування доходів - це особистий внесок кожного українця у розвиток нашої держави. Тож, не чекайте до останнього терміну подання декларації, звітуйте вже зараз» - закликав посадовець.

Податкова декларація подається платниками податків за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів (за вибором):

особисто або уповноваженою на це особою;

надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу.

У разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, а при поданні податкової декларації в електронній формі, – не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

При направленні декларації засобами електронного зв’язку громадяни можуть скористатися новим електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Граничні строки подання декларації:

для громадян, які зобов’язані згідно з Податковим кодексом України (далі - ПКУ) подати податкову декларацію, і осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 1 травня року, що настає за звітним; якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

для громадян, які мають право на податкову знижку – по 31.12.2019 (включно);

Обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні:

доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, при нотаріальному оформленні спадщини за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, тощо;

доходів від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, дохід у вигляді основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року, а також інвестиційних доходів;

іноземного доходу;

та в інших передбачених Кодексом випадках.

Разом з тим, обов’язок фізичної особи-платника податку на доходи фізичної особи щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи:

від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених ІV розділом ПКУ;

від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок на доходи фізичних осіб (далі – податок) та військовий збір;

у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 ПКУ.

Крім того, у 2018 році до ПКУ внесені зміни, якими розширено коло платників, які зобов’язані та/або мають право подати декларацію.

Так, зобов’язані включити до річної податкової декларації та самостійно сплатити установлені Кодексом податки та збори отримувачі винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) відповідно до умов цивільно-правового договору у разі, якщо такі доходи отримані від фізичних осіб – платників єдиного податку четвертої групи (п.п. 164.2.2 п. 164.2 ст. 164 ПКУ).

Протягом 2019 року мають право подати декларацію з метою отримання податкової знижки громадяни, які понесли витрати:

на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення (п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ);

у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог чинного законодавства, у разі якщо такий платник має статус внутрішньо переміщеної особи та за умови дотримання вимог, встановлених Кодексом (п.п. 166.3.9 п. 166.3 ст. 166 ПКУ).

І на останнє, Володимир Малиновський звернув увагу, що свідоме декларування доходів та сплата податків – вірний шлях до побудови європейського суспільства.

 

Понад 24,5 тисяч адміністративних послуг надали ЦОП ДФС Дніпропетровщини у січні 2019 року

«У роботі тридцяти шести Центрів обслуговування платників, що працюють у Дніпропетровській області, задіяно 272 працівника Державної фіскальної служби, які надають кваліфіковані адміністративні послуги. Зокрема, найбільш популярними залишаються послуги видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Так, протягом першого місяця 2019 року мешканцям Дніпропетровського регіону видано майже 9,3 тисячі реєстраційних номерів.

Також, у січні поточного року значну кількість послуг було надано з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків –  понад 3,7 тисяч, з надання витягу з реєстру платників єдиного податку – більше 2,2 тисячі», - повідомила начальник управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олена Ярова.

З переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Дніпропетровщини та Інформаційними картками адмінпослуг можна ознайомитись на офіційному суб - сайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги» (http://dp.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/) та у Центрах обслуговування платників області.

 

На двох нафтобазах Дніпропетровщини ліквідовано незаконні виробництва, які виготовляли пальне із викраденої з нафтопроводу нафти

Співробітниками податкової міліції ГУ ДФС в Івано-Франківській та Дніпропетровській областях, спільно із працівниками СБУ зупинено два незаконні виробництва пального, які функціонували на нафтобазах Дніпропетровщини.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.191, ч.4 ст.185, ч.1 ст.204 КК України встановлено факт крадіжки сирої нафти шляхом незаконної врізки в магістральний нафтопровід на території Богородчанського району Івано-Франківської області, яка в подальшому незаконно транспортувалась на Дніпропетровщину, де використовувалась в якості сировини на двох підпільних виробництвах пально-мастильних матеріалів.

Вказані виробництва функціонували на нафтобазах, розміщених у двох містах Дніпропетровської області. Виготовлення ПММ відбувалось з використанням спеціалізованого обладнання для масового виробництва пального, шляхом змішування викраденої нафтової сировини з газовим конденсатом.

За результатами проведених заходів, з незаконного обігу вилучено майже 900 тонн нафтопродуктів (дизельне пальне, нафтоконденсат, абсорбент газоконденсатний, сировина газоконденсату, сировина вуглеводнева, нафта), обладнання для кустарної переробки нафти, фінансово-господарські документи та чорнові записи.

Всього в ході проведених обшуків вилучено та передано на відповідальне зберігання ТМЦ на загальну суму майже 22,6 млн. грн., в тому числі товарів підакцизної групи – на суму майже 20,3 млн. грн.

Триває слідство.

 

Дніпропетровська митниця ДФС інформує:

За період дії пільгового оподаткування транспортних засобів на іноземній реєстрації, з 25.11.2018 по 22.02.2019 в зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС оформлено 7144 автомобілі на євро номерах, з них:

5792 шт. – які перебували на митній території України з порушенням умов митних режимів тимчасового ввезення або транзиту;

1352 шт. – увезені після 25.11.2018.

Сума перерахованого до Державного бюджету України митних платежів склала 433,8 млн гривень.

 

Подання відомостей для реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків в електронному вигляді в Електронному кабінеті

З 1 березня 2019 року ДФС запроваджує в тестовому режимі новий електронний сервіс. У рамках нового електронного сервісу фізична особа, не звертаючись до органів ДФС, через меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету може створити та направити до ДФС:

облікову картку фізичної особи - платника податків (F1314601), яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (F1314701);

надати копії документів, необхідні для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру (F1360102);

обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.

Інформацію про результат розгляду заяви можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи»: повідомлення про результати обробки Облікової картки фізичної особи – платника податків - форма №1ДР (F1414601), повідомлення про результати обробки Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - форма №5ДР (F1414701).

* До запиту обов’язково додаються Повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків (F1314501) та скановані копії необхідних документів;

Подання Облікової картки/ Заяви для внесення змін на своїх дітей - малолітніх осіб (до 14 років) в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

 

Єдине вікно подання електронної звітності з 20.02.2019 оновлено

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.27.4.0 станом на 20.02.2019

Перелік змін та доповнень(версія 1.27.4.0) (станом на 20.02.2019):

Додано нові версії документів:

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 29 вересня 2017 року № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків»:

F1314501 – Повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків;

F1314601 – Облікова картка фізичної особи – платника податків (для подання в електронному вигляді). Форма № 1ДР;

F1314701 – Заява про внесення змін до державного реєстру фізичних осіб – платників податків (для заповнення в електронному вигляді). Форма № 5ДР;

F1414601 – Повідомлення про результати обробки Облікової картки фізичної особи – платника податків – форма № 1ДР (при поданні в електронному вигляді);

F1414701 – Повідомлення про результати обробки Заяви про внесення змін до державного реєстру фізичних осіб – платників податків – форма № 5ДР (при поданні в електронному вигляді).

З метою забезпечення формування та подання форми податкової декларації з рентної плати з додатками, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17 серпня 2015 року № 719, із змінами, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 21 серпня 2018 року № 707:

F/J 0800106 – Податкова декларація з рентної плати (квартальна)

F/J 0810106 – Додаток 1. Розрахунок з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин

F/J 0810306 – Додаток 3. Розрахунок з рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин

F/J 0810506 – Додаток 5. Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води

F/J 0810606 – Додаток 6. Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту

F/J 0810706 – Додаток 7. Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики

F/J 0810806 – Додаток 8. Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування

F/J 0810906 – Додаток 9. Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)

F/J 0800205 – Податкова декларація з рентної плати (місячна)

F/J 0820205 – Додаток 2¹. Розрахунок з рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини

F/J 0820405 – Додаток 4¹. Розрахунок з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України

F/J 0821005 – Додаток 10¹. Розрахунок з з рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами

F/J 0821105 – Додаток 11¹. Розрахунок з рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України.

У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України додано нові версії документів:

S0403510 – Звіт про виробництво та реалізацію промислової продукції № 1П-НПП (річна);

S0700611 – Звіт про ціни на електроенергію, яка постачається споживачам. № 1-ціни (електроенергія) (піврічна);

S1101013 – Лісогосподарська діяльність за 20__ рік. № 3-лг (річна);

S1100210 – Ведення мисливського господарства за 20__ рік № 2-тп (мисливство) (річна);

S2600314 – Звіт про діяльність колективного засобу розміщування № 1-КЗР (річна).

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

 

Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій в Електронному кабінеті

У рамках здійснення заходів щодо запровадження спрощеної процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, а саме – на підставі однієї заяви за спрощеною формою та без додатків, запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО, що передбачено наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» зі змінами (далі – наказ), ДФС створено можливість для подання Центрами сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – ЦСО) повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій (далі – повідомлення).

Таке повідомлення подається ЦСО до контролюючого органу у разі укладання, розірвання, припинення або внесення змін до договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладеного між ЦСО та користувачем РРО.

Форма повідомлення затверджена наказом.

Для ЦСО запроваджено новий електронний сервіс, який надає їм можливість заповнити та подати повідомлення в електронній формі.

Для цього ЦСО в приватній частині Електронного кабінету в меню «Введення звітності» необхідно обрати форму «Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій» (J1316301), заповнити її, підписати та надіслати.

Реєстраційні дані суб’єкта господарювання, що подає повідомлення, заповнюються автоматично, дані щодо найменування моделі (модифікації) РРО версії програмного забезпечення обираються із електронних довідників, що сформовані на підставі даних Держреєстру РРО.

Підтвердженням подання повідомлення до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання повідомлення.

Інформація про результати розгляду повідомлення надсилається ЦСО в електронному вигляді у другій квитанції.

Заповнення та подання повідомлення здійснюється в тестовому режимі, який триватиме до моменту набрання чинності наказом, яким затверджуються порядки ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО.

 

Інформація про нараховані (виплачені) доходи з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ДФС) та з Реєстру застрахованих осіб (ПФУ)

У рамках компанії декларування доходів громадян та е-декларування особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, ДФС спільно з ПФУ здійснено налаштування електронного сервісу в частині отримання:

відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (далі – ДРФО);

відомостей з реєстру застрахованих осіб Пенсійного фонду України.

Сервіс функціонує для фізичних осіб в приватній частині Електронного кабінету меню «ЕК для громадян» та надає змогу після проходження електронної ідентифікації, не виходячи з дому, в будь-який час отримати інформацію про себе.

Відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО надаються за результатами обробки Запиту (F1300203)*. Запит заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків. Відповідь на запит можна переглянути у вкладці Вхідні документи меню Вхідні/вихідні документи. Середня тривалість обробки Запиту складає близько 30 хвилин.

Відомості про заробітню плату (дохід), з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з реєстру застрахованих осіб Пенсійного фонду України** можна отримати скориставшись гіперпосиланням на портал електронних послуг ПФУ, яке знаходиться у меню ЕК для громадян.

*Відомості надаються за останні три роки (поквартально) відповідно до Податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1 ДФ), які подаються податковими агентами та поданих фізичними осабами, фізичними особами – підприємцями або фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність податкових декларацій.

**Відомості надаються по роках у розрізі страхувальників. За кожен рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії.

 

Перегляд та вивантаження даних Реєстру платників податку на додану вартість в Електронному кабінеті

ДФС доопрацьовано меню Реєстри Електронного кабінету в частині вивантаження даних Реєстру платників податку на додану вартість в повному обсязі.

Скористатися он-лайн сервісом користувачі можуть в режимі Дані реєстру платників ПДВ меню Реєстри відкритої частини Електронного кабінету.

Користувачі відкритої частини Електронного кабінету, крім доступу до даних Реєстру платників ПДВ, мають можливість отримати повний перелік платників ПДВ з урахуванням інформації про анулювання реєстрації платників ПДВ шляхом їх вивантаження.

Також розроблено програмний інтерфейс (АРІ) для автоматизованого вивантаження повного переліку платників ПДВ, доступний за посиланням:

https://cabinet.sfs.gov.ua/ws/api/public/registers/export/pdv

Електронний файл повного переліку платників ПДВ з урахуванням інформації про анулювання реєстрації платників ПДВ містить назви полів відповідно до наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на Єдиному держаному веб-порталі відкритих даних та містить: найменування або прізвище, ім’я та по батькові; індивідуальний податковий номер платника ПДВ (ІПН); дату реєстрації платником ПДВ; дату реєстрації суб’єктом спеціального режиму оподаткування; дату анулювання реєстрації; причину анулювання реєстрації; підставу анулювання реєстрації; перелік кодів видів діяльності сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування; дату виключення з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування; дату, з якої сільськогосподарське підприємство вважається платником ПДВ на загальних підставах.

Зазначений електронний сервіс працює в тестовому режимі.

 

Завершується перехідний період переведення підприємств на обслуговування через «Єдиний рахунок»

Наближається термін завершення перехідного етапу переведення підприємств на обслуговування через «Єдиний рахунок» ДФС.

З 18 березня 2019 року підприємства зможуть перераховувати кошти авансових платежів виключно на «Єдиний рахунок». Рахунки митниць ДФС для поповнення авансових платежів підприємствами будуть заблоковано!

З 18 березня до 16 квітня 2019 року залишки коштів на рахунках митниць ДФС можуть бути використані для митного оформлення товарів. Повернення підприємствам коштів авансових платежів будуть здійснюватися протягом 1095 днів з дня внесення таких коштів на рахунок відповідно до Порядку повернення, затвердженого наказом Мінфіну від 18.07.2017 № 643 «Про затвердження Порядку перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення» (зі змінами).

Також інформуємо, триває Пілотний проект з переведення підприємств на обслуговування через «Єдиний рахунок». Запрошуємо  суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності долучатися до другої фази цього проекту. Рішенням про участь буде вважатися переведення коштів авансових платежів на «Єдиний рахунок».

Надаємо реквізити депозитного рахунку 3734, відкритого на ім’я ДФС  (єдиний рахунок) для зарахування авансових платежів (передоплати):

Рахунок: 37341039292197.

Банк отримувача: ДКСУ (Держказначейство).

МФО банку: 899998.

Отримувач: ДФС України.

ЄРДПОУ: 39292197.

Довідково: новий Порядок повернення коштів авансових платежів (передоплати) з депозитного рахунку 3734, відкритого в Казначействі на ім’я ДФС, затверджений наказом Мінфіну від 22.02.2019 № 80 «Про внесення змін до Порядку повернення авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів», знаходиться на реєстрації в Мін’юсті.

 

Перегляд та вивантаження даних Реєстру платників податку на додану вартість в Електронному кабінеті

ДФС доопрацьовано меню Реєстри Електронного кабінету в частині вивантаження даних Реєстру платників податку на додану вартість в повному обсязі.

Скористатися он-лайн сервісом користувачі можуть в режимі Дані реєстру платників ПДВменю Реєстри відкритої частини Електронного кабінету.

Користувачі відкритої частини Електронного кабінету, крім доступу до даних Реєстру платників ПДВ, мають можливість отримати повний перелік платників ПДВ з урахуванням інформації про анулювання реєстрації платників ПДВ шляхом їх вивантаження.

Також розроблено програмний інтерфейс (АРІ) для автоматизованого вивантаження  повного переліку платників ПДВ, доступний за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/ws/api/public/registers/export/pdv

Електронний файл повного переліку платників ПДВ з урахуванням інформації про анулювання реєстрації платників ПДВ містить назви полів відповідно до наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на Єдиному держаному веб-порталі відкритих даних та містить: найменування або прізвище, ім’я та по батькові;  індивідуальний податковий номер платника ПДВ (ІПН); дату реєстрації платником ПДВ; дату реєстрації суб’єктом спеціального режиму оподаткування;  дату анулювання реєстрації; причину анулювання реєстрації; підставу анулювання реєстрації; перелік кодів видів діяльності сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування; дату виключення з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування; дату, з якої сільськогосподарське підприємство вважається платником ПДВ на загальних підставах.

Зазначений електронний сервіс працює в тестовому режимі.

 

Контакт-центром ДФС надано відповіді на 82,9 тис. запитань платників

Протягом січня 2019 року Контакт-центром ДФС надано 82,9 тис. відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості відповідей 80,5 тис. надано у телефонному режимі, 2,3 тис. – електронною поштою і факсом, 0,2 тис. – із використанням автовідповідача.

Найчастіше платники зверталися з питань податку на додану вартість,  єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, прав та обов’язків платників податків, митної справи.

Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства всі відповіді надаються з використанням Бази знань - автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Так, станом на 1 лютого цього  року База знань налічує 5,2 тис. актуальних уніфікованих запитань-відповідей.

База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня 2019 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 351 запитання-відповіді та внесено 173 у новій редакції.

За вказаний період платникам надано 13 консультацій у письмовій формі з використанням Бази знань.

Для зручності суб’єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Тому відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. Цією послугою з початку 2019 року скористалося 341,7 тис. клієнтів.

У ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», «Ставки податків і зборів», «Інформація з питань митної справи». Вони дозволяють користувачам ресурсу оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), ставок загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.

Бажаючим отримувати інформацію щодо змін у законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, здійснено 3 розсилки, якими надіслано 58,9 тис. повідомлень електронною поштою.

 

У січні клієнтами Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС стали 56,2 тис. платників

У січні 2019 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС скористались 56,2 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано 139,3 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Найчастіше послугами центру, як і раніше, користуються фізичні особи – 36,8 тис. Вони отримали 72,8 тис. електронних ключів.

Також протягом січня 2019 року 19,5 тис. юридичних осіб  отримали 66,5 тис. посилених сертифікатів.

Нагадаємо, що у листопаді 2018 року ДФС запроваджено новий сервіс Повторного формування сертифікатів за електронним запитом, скористатися яким можуть клієнти  Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Кожен клієнт акредитованого центру має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Таким чином клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.

За вказаний період цим сервісом скористалися 17,7 тис. клієнтів, з яких 11,6 тис. – юридичних та 6,1 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами сформовано 34,8 тис. сертифікатів.

Всього з початку діяльності Акредитованим центром сертифікації ключів при ДФС видано понад 7,3 млн. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

 



Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

06.03.2019 21:18