Новини Нікопольської ОДПІ

Новини Нікопольської ОДПІ

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олега Басана на тему: «Супроводження судових спорів у справах загальної юрисдикції та правового забезпечення діяльності»

Питання 1. Добрий день. В мене таке питання: чи зобов’язані ФОП - платники єдиного податку, які здійснюють перевезення пасажирів, застосовувати розрахункові книжки та книги обліку розрахункових операцій?

Відповідь. Добрий день. Фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку, які здійснюють перевезення пасажирів, не зобов’язані застосовувати розрахункові книжки та книги обліку розрахункових операцій.

Водночас, з метою виконання вимог Закону України від 12 травня 1991 року «Про захист прав споживачів» та постанови Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», на вимогу пасажирів, такі особи зобов’язані видавати відповідні документи, за формою, затвердженою наказом Міністерства транспорту та зв’язку України № 503 «Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування».

Питання 2. Хочу запитати. Чи необхідно сплачувати транспортний податок за автомобіль, який є об’єктом оподаткування, якщо його викрадено?

Відповідь. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

Питання 3. Добрий день. Скажіть, будь ласка, чи може приватний нотаріус включити до складу витрат сплачену за свій рахунок суму страхових внесків на користь найманих працівників за договорами недержавного пенсійного забезпечення?

Відповідь. Вітаю. Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, регламентується ст. 178 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності. У разі неотримання довідки про взяття на облік особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, об’єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат (п. 178.3 ст. 178 ПКУ). ПКУ не передбачено будь-якого переліку витрат для фізичних осіб, які здійснюють незалежну діяльність.

Однак, при визначенні сукупного чистого доходу приватного нотаріуса враховуються витрати наведені в Узагальнюючій податковій консультації щодо деяких питань оподаткування фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (приватних нотаріусів, адвокатів), затвердженій наказом ДПС України від 24.12.2012 № 1185 (далі – Наказ № 1185), та в Узагальнюючій податковій консультації щодо витрат приватного нотаріуса, затвердженій наказом Міндоходів України від 30.12.2013 № 884.

Так, Наказом № 1185 визначено, що до витрат приватного нотаріуса можуть бути віднесені, зокрема, сплата внесків до Пенсійного фонду України, у тому числі на користь найманих працівників, та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування. Страхові внески, сплачені приватним нотаріусом на користь найманих працівників за договорами недержавного пенсійного забезпечення у вказаному переліку витрат відсутні.

Таким чином, приватний нотаріус не має права включити до складу витрат сплату за свій рахунок страхових внесків на користь найманих працівників за договорами недержавного пенсійного забезпечення.

Слід зазначити, що суми страхових внесків за договорами недержавного пенсійного забезпечення, сплачені роботодавцем, оподатковуються відповідно до п. п. «в» п. п. 164.2.16 п. 164.2 ст. 164 ПКУ.

 

Супроводження судових спорів ГУ ДФС у Дніпропетровській області

В інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція начальника юридичного управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Олега Басана.

Загальний відсоток вирішених справ на користь органів ДФС складає 70,6 відс., щодо погашення заборгованості 98,1 відс. та позовами платників податків більше 50 відс.

Станом на 1 січня 2019 року на розгляді в судах перебувало 8079 справ. Якщо проаналізувати динаміку перебування судових справ на розгляді по відношенню з минулими роками, то простежується стійка тенденція зменшення справ по кількості та по сумі, а саме, з 2016 року зменшилося по кількості справ в двічі, по сумі на 20 відсотків.

Із загальної кількості справ більшу частину, а саме 62,7 відс. від кількості та 72,1відс. від суми складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень. Динаміка перебування таких судових справ по відношенню з минулими роками - зменшення справ по кількості та по сумі, а саме, з 2016 року зменшилося по кількості справ на 10 відсотків, по сумі на 30 відсотків.

«Заходи, які здійснюють контролюючі органи протягом останніх років стійко ведуть до зменшення виникнення судових спорів та до підвищення якості тих матеріалів, які знаходяться у судах », - підсумував Олег Басан.

 

Впродовж січня юристи фіскальної служби Дніпропетровщини довели у судах обґрунтованість донарахованих податкових зобов’язань на 8,7 млн гривень

З початку 2019 року на розгляді у судах різних інстанцій за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 7,2 тис. справ різних категорій на загальну суму позовних вимог 10,2 млрд гривень.

З розглянутих судами у січні поточного року 20-ти справ на суму 11,6 млн грн, на користь органів ГУ ДФС Дніпропетровщини вирішено 16 справ на суму 8,7 млн грн, що складає 75% від суми розглянутих справ.

Зокрема, протягом січня 2019 року за результатами розглянутих 13 судових справ за позовами платників про визнання недійсними податкових повідомлень - рішень на загальну суму 11,0 млн грн, 9 рішень на загальну суму 8,0 млн грн судами прийнято на користь органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області. Це складає 73% від суми розглянутих судами таких справ.

«Основними факторами задоволення переважної кількості розглянутих справ у судах на користь ДФС області є підвищення рівня претензійно-позовної роботи та удосконалення ефективності роботи із захисту у судах позиції відомства фахівцями підрозділів правової роботи», - наголошує начальник юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олег Басан.

 

Заява про включення до реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій в Електронному кабінеті

Створення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – ЦСО) здійснюється відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601 «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій».

Реєстр ЦСО запроваджується з метою надання достовірної інформації про центри сервісного обслуговування РРО, що мають право на проведення технічного обслуговування та ремонту РРО різних моделей (модифікацій), включених до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій (далі – Держреєстр РРО), а також уклали відповідні договори з виробниками (постачальниками) таких РРО.

Включення ЦСО до реєстру ЦСО здійснюється на підставі заяви про включення до реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – заява), що подається виробником РРО.

Для суб’єктів господарювання – виробників РРО запроваджено новий електронний сервіс, який надає їм можливість заповнити та подати заяву в електронній формі.

Подати заяву можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього суб’єкту господарювання – виробнику РРО в приватній частині Електронного кабінету в меню «Введення звітності» необхідно обрати форму «Заява про включення до реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-РЦСО» (J1317101), заповнити її, підписати та надіслати.

Реєстраційні дані суб’єкта господарювання, який подає заяву, заповнюються автоматично, дані щодо найменування моделі (модифікації) РРО обираються із електронних довідників, що сформовані на підставі даних Держреєстру РРО.

Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.

Інформація про результати розгляду заяви надсилається суб’єкту господарювання – виробнику РРО в електронному вигляді у другій квитанції.

Відправлену заяву можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи».

 

Електронне декларування за митними деклараціями на Дніпропетровській митниці ДФС

Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу (у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених МД) складає у січні 2019 року 11736 шт. (99,99%).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.01.2018 по 31.01.2018) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,99 % та складає 99,99%.

Також у порівнянні з груднем 2018 року у січні 2019 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,04% та складає 99,99%.

 

Заява про включення/виключення до/із реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій або внесення змін в Електронному кабінеті

У рамках здійснення заходів щодо запровадження спрощеної процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, а саме – на підставі однієї заяви за спрощеною формою та без додатків, ДФС створює реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі – реєстр).

Реєстр міститиме відомості про екземпляри РРО, моделі (модифікації) яких включені до Державного реєстру РРО, які поставлені для введення в обіг або експлуатуються та строк служби яких не сплив.

Для суб’єктів господарювання – виробників РРО запроваджено новий електронний сервіс, який надає їм можливість заповнити та подати заяву про включення/виключення до/із реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій або внесення змін (далі – заява) в електронній формі.

Подати заяву можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього виробнику РРО в приватній частині Електронного кабінету в меню «Введення звітності» необхідно обрати форму «Заява про включення/виключення до/із реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій або внесення змін за ф. № 1-ЕРРО» (J1317001), заповнити її, підписати та надіслати.

Реєстраційні дані суб’єкта господарювання заповнюються автоматично, дані щодо найменування моделі (модифікації) РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення та сфери застосування РРО обираються із електронних довідників, що сформовані на підставі даних Держреєстру РРО.

Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.

Інформація про результати розгляду заяви надсилається суб’єкту господарювання – виробнику РРО в електронному вигляді у другій квитанції.

Відправлену заяву можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи».

Увага! Заповнення та подання заяви здійснюється в тестовому режимі, який триватиме до моменту набрання чинності наказом. Про початок функціонування реєстру та його наповнення відомостями про екземпляри РРО на підставі поданих виробниками РРО заяв буде повідомлено додатково.

 

Запит про надання витягу з реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій в Електронному кабінеті

Для суб’єктів господарювання – виробників РРО в межах виконання заходів зі створення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601 «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій», запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість виробникам РРО подати запит про надання витягу з реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі – запит) та отримати витяг з реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі – витяг) в електронній формі.

Форми запиту та витягу затверджуються наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій» (далі – наказ), проект якого оприлюднений на офіційному веб-сайті Мінфіну за адресою: www.minfin.gov.ua/news/view/proekty-rehuliatornykh-aktiv-dlia-obhovorennia-2019?category=aspekti-roboti&subcategory=reguljatorna-aktivnist.

Подати запит можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього виробнику РРО в приватній частині Електронного кабінету в меню «Введення звітності» необхідно обрати форму «Запит про надання витягу з реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 3-ЕРРО» (J1317301), заповнити її, підписати та надіслати.

Підтвердженням подання запиту до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання запиту.

Витяг з реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 2-ЕРРО (J1417301) можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи».

Увага! Заповнення та подання запиту здійснюється в тестовому режимі, який триватиме до моменту набрання чинності наказом.

Про початок функціонування реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій буде повідомлено додатково.

 

Команда спортивних шкіл Дніпра, яка брала участь у Чемпіонаті України з рукопашного бою під патронатом податкової міліції, була відзначена кубком "Майбутні захисники Вітчизни"

Під патронатом співробітників податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області команда спортивних шкіл Дніпра взяла участь у військово-патріотичних змаганнях, направлених на виховання майбутніх захисників Вітчизни.

Вказані змагання проводилися у м. Києві під егідою Всеукраїнської федерації рукопашного бою в рамках Чемпіонату України серед школярів та Всеукраїнського фестивалю з рукопашного бою.

Під наглядом співробітників відділу активних заходів оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області школярі спортсмени показали відмінні результати в показових виступах.

За підсумками змагань команда спортивних шкіл Дніпра за найкращі виступи була відзначена кубком "Майбутні захисники Вітчизни".

 

Результати діяльності Дніпропетровської митниці ДФС за січень 2019 року

Аналіз показників роботи Дніпропетровської митниці ДФС за січень 2019 року в порівнянні з січнем 2018 року вказує на наступні тенденції. У звітному періоді загальна кількість оформлених митних декларацій (далі - МД) збільшилась на 11,33 %. Було оформлено 13 150 шт. МД (серед яких: 5 072 експортних МД та 6 632 імпортних) проти 11 812 шт. МД за січень 2018 року (серед яких: 5 538 експортних МД та 5 212 імпортних).

 

ДФС відкрито телефонну «гарячу лінію» щодо цінової інформації на транспортні засоби з іноземною реєстрацією

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

На виконання доручення Президента України ДФС України запустила багатоканальну телефонну «гарячу лінію» щодо цінової інформації на транспортні засоби, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автомобілів та перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.

Телефон call-центру: (044) 481-19-61.

Які дані повинні надати зацікавлені особи для отримання телефонної консультації?

- VIN-код автомобіля;

- календарний рік випуску.

Як працює call-центр?

Щоденно з 9.00 до 21.00 синхронно з відділами митного оформлення митниць ДФС.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367975.html

 

Відбулось засідання робочої групи «Митна політика» Громадської ради

У приміщенні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області 19 лютого 2019 року відбулось засідання робочої групи «Митна політика» Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Під час засідання обговорювалися шляхи поглиблення співпраці між Громадською радою та Дніпропетровською митницею ДФС, а також, проект Плану роботи робочої групи на 2019 рік.

У ході засідання вирішено низку інших питань стосовно діяльності робочої групи.

 

Дніпропетровська митниця ДФС інформує:

Підрозділи митного оформлення Дніпропетровської митниці ДФС працюють до 24 год. 00 хв.

З метою створення умов для забезпечення безперебійного митного оформлення транспортних засобів у Дніпропетровській митниці ДФС тимчасово з 15.02.2019 по 24.02.2019 змінений режим роботи окремих митних постів з 9-00 до 24-00:

- митний пост «Слобожанський», Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт Слобожанське, вул.Нижньодніпровська, 1-к

- митний пост «Кривий Ріг», Дніпропетровська область, Криворізький район, смт Радушне, Нікопольське шосе, 2а

- митний пост «Лівобережний», м. Дніпро, Новоселівська, 23

- митний пост «Аеропорт», м. Дніпро, вул. Аеропорт, 42

 

За місяць 55 громадян Дніпропетровської області скористалися сервісом ДФС України «Пульс»

Протягом січня 2019 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 55 звернень від мешканців Дніпропетровського регіону.

Всі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Найактуальніша тема, яка хвилювала платників області - звітність та реєстрація накладних. З цього приводу на сервіс ДФС України «Пульс» надійшло 34 звернення, або 61,8% від загальної кількості звернень по Дніпропетровській області.

Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» лунали з приводу організації роботи органів ДФС області (13 звернень) тощо.

Звернення, кваліфіковані за тематикою як «скарга на корупційні дії працівників органів фіскальної служби», на розгляд ГУ ДФС не надходили.

 

Подання запиту на отримання витягу з реєстру страхувальників платником єдиного внеску та/або застрахованою особою в Електронному кабінеті

ДФС запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість подати запит на отримання витягу з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників може бути подано платником єдиного внеску та/або застрахованою особою через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету.

Для цього в приватній частині Електронного кабінету необхідно в меню Ведення звітності обрати Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (ф. № 1-ЗРС) (J1303801 ), заповнити відповідні поля, підписати та надіслати.

Підтвердженням отримання ДФС запиту є Квитанція в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.

Витяг за результатами обробки запиту можна переглянути у меню Перегляд звітності у вкладці: J1438101 – для юридичної особи або відокремленого підрозділу (ф. № 1-ВРС ); F1438201 – для фізичної особи – підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (ф. № 2-ВРС); F1438301 - для фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС). Якщо в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику формується довідка з реєстру страхувальників (ф. № 1-ДРС) (J/F1403801).

Звертаємо увагу, що тільки у разі особистого звернення фізичної особи надається:

інформація про встановлення з реєстру страхувальників ознаки «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність), яка зазначається у витягу (ф. № 2-ВРС);

витяг з реєстру страхувальників щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, звертатися за телефоном:0 800 501 007.

 

Автоматизована обробка відомостей про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, які подані в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що відомості про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, платники податків можуть подати до контролюючого органу в електронному вигляді.

Користувачі «Електронного кабінету» через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за  ф. № 20-ОПП).

Реєстраційні дані платника в Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДФС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи» «Електронного кабінету».

Крім того, дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються в режимі «Облікові дані платника» «Електронного кабінету».

Обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України. Такі відомості подаються у повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкту оподаткування або об’єкту, пов’язаного з оподаткуванням.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367669.html

 

Е-кабінет для громадян

Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет.

Е-кабінет для громадян надає такі можливості:

доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДФС з відповідних реєстрів інших державних органів);

доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

подання декларації про майновий стан і доходи;

отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.

Нагадуємо, що доступ до Е-кабінету для громадян мають після проходження електронної ідентифікації* фізичні особи та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій.

*з урахуванням вимог Податкового кодексу України, законів України щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг.

 

Надано доступ до усіх квитанцій за результатами обробки податкових накладних та розрахунків коригування

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що ДФС України проінформувала платників про наступне.

Користувачам «Електронного кабінету» надано доступ до всіх квитанцій за результатами обробки податкових накладних (далі – ПН) та розрахунків коригування до ПН (далі – РК) незалежно від способу подання їх на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних (далі – ЄРПН).

Платники ПДВ мають можливість в режимі «ЄРПН» особистого кабінету, крім доступу щодо складених ними чи їх контрагентами ПН та/або РК в розрізі відповідних статусів, переглянути та завантажити квитанції за результатами їх обробки незалежно від програмного забезпечення, яким такі ПН надсилались на реєстрацію в ЄРПН.

Нагадуємо, що до ЄРПН вносяться відомості щодо ПН та/або РК, які прийняті та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367475.html

 

Доступ в Електронному кабінеті до інформації щодо відповідності платника податку критеріям ризиковості

В Електронному кабінеті платникам надано он-лайн доступ до інформації щодо відповідності платника податку критеріям ризиковості, визначених відповідно до пункту 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Інформація про відповідність платника критеріям ризиковості (у разі її наявності) відображається в особистому кабінеті із зазначенням пункту таких критеріїв, а також дати внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків.

Крім того, в Електронному кабінеті платники мають доступ до показників: D (навантаження за останні 12 календарних місяців), Р (сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування кількісних і вартісних показників, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних у звітному періоді) в розрізі періодів, та позитивної податкової історії платника податку за визначеними критеріями.

 

Автоматизована обробка поданих в електронному вигляді відомостей про осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку

Платники податків – юридичні особи та їх відокремлені підрозділи можуть подати в електронному вигляді відомості стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку.

Для цього до контролюючого органу подається заява за формою №1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку».

Така заява може бути подана юридичною особою або її відокремленим підрозділом через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету.

Для цього в приватній частині Електронного кабінету необхідно в режимі «Ведення звітності» обрати Заява №1-ОПП (ф. № 1-ОПП) (J1312101).

При цьому в заяві за ф.№1-ОПП необхідно заповнити тільки розділ 10 з даними про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта, прізвища, ім’я та по батькові, дату призначення та контактні телефони), підписати та надіслати таку заяву.

Заява за ф.№1-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання заяви за ф.№1-ОПП відображається у Квитанції №2, яку можливо переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи».

Крім того, дані про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку, відображаються в режимі «Облікові дані платника» Електронного кабінету.

Обов’язок подання до контролюючих органів відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи, її відокремлених підрозділів, встановлений п.66.4 ст.66 Податкового кодексу України. Такі відомості платники податків – юридичні особи та їх відокремлені підрозділи зобов’язані подати контролюючому органу у 10-денний строк з дня взяття їх на облік чи виникнення змін в облікових даних платників податків.

 

Податкові повідомлення-рішення для фізичних осіб в «Електронному кабінеті»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що для фізичних осіб – платників податків в «Електронному кабінеті» надано он-лайн доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю.

Крім того, в режимі «ЕК для громадян» приватної частини «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних щодо об’єктів рухомого та нерухомого майна, які є об’єктами оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі тощо), відомості про які отримані з реєстрів інших державних органів та стосовно яких сформовані податкові повідомлення-рішення.

Також за необхідністю в «Електронному кабінеті» за допомогою сервісу «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань по таких податках.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367308.html

 

Оновлено програмне забезпечення для формування та подання звітності в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло чергове доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 по 07.02.2019 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).

Перелік змін та доповнень (версія 1.27.3.0) станом на 07.02.2019:

Додано нові версії документів:

1. Для забезпечення приймання розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва за формою, яка затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 16 березня 2018 року № 142:

J0303308 – Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва.

2. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 15 листопада 2018 року № 897 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»:

J0302105 – Податкова декларація з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

J0312105 – Додаток 1 до Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Розрахунок у частині об’єктів житлової нерухомості;

J0312205 – Додаток 2 до Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Розрахунок у частині об’єктів нежитлової нерухомості.

3. У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України (далі – Держстат), додано нові версії документів:

S0400118 – Структурне обстеження підприємства. Форма № 1-підприємництво (річна) (наказ Держстату 26.07.2018 № 160);

S0401001 – Структурне обстеження підприємства. Форма № 2-підприємництво (річна) (наказ Держстату 26.07.2018 № 160);

S1300108 – Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах. Форма № 1-ІКТ (річна) (наказ Держстату 06.07.2018 № 117);

S1500113 – Звіт про здійснення наукових досліджень і розробок. Форма № 3-наука (річна) (наказ Держстату 09.07.2018 № 142);

S2204007 – Звіт про діяльність закладу дошкільної освіти. Форма № 85-к (річна) (наказ Держстату 16.07.2018 № 150).

Інформація розміщена на офіційнму веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

 

Доступ до всіх квитанцій за результатами обробки податкових накладних незалежно від програмного забезпечення

Користувачам Електронного кабінету надано доступ до всіх квитанцій за результатами обробки податкових накладних та розрахунків коригування до них незалежно від способу подання їх на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних (далі – ЄРПН).

Платники мають можливість в режимі «ЄРПН» особистого кабінету, крім доступу щодо складених ними чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування в розрізі відповідних статусів, переглянути та завантажити квитанції за результатами їх обробки незалежно від програмного забезпечення, яким такі податкові накладні надсилались на реєстрацію в ЄРПН.

Нагадуємо, що до ЄРПН вносяться відомості щодо податкових накладних та/або розрахунків коригування, які прийняті та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Зміни до податкової декларації з рентної плати набули чинності

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Міністерством фінансів України наказом від 21.08.2018 № 707 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з рентної плати та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства фінансів України від 17 вересня 2012 року № 1001», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.09.2018 за № 1057/32509 (далі – Наказ № 707) внесено зміни до форми податкової декларації з рентної плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719 (далі – Декларація).

Наказ № 707 набрав чинності з 12.02.2019.

Змінами, внесеними  Наказом № 707, виключено додатки 2, 4, 10, 11 до форми Декларації, які були передбачені для квартальної звітності, а саме:

► додаток 2 «Розрахунок з рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини»;

► додаток 4 «Розрахунок з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України»;

► додаток 10 «Розрахунок з рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами»;

► додаток 11 «Розрахунок податкових зобов’язань з рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України».

З рядків форми Декларації, відповідно, було виключено посилання на вищевказані додатки.

Нагадаємо, що з 01.01.2016 базовий податковий (звітний) період для рентної плати дорівнює календарному кварталу, а для рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за видобування нафти, конденсату, природного газу, у тому числі газу, розчиненого у нафті (нафтового (попутного) газу), етану, пропану, бутану, рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України та рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України, дорівнює календарному місяцю (п. 257.1 ст. 257 Податкового кодексу України). У зв’язку з цим була доповнена Декларація додатками 2¹, 4¹, 10¹ та 11¹, які передбачені для місячного подання звітності.

Отже, з набранням чинності Наказом № 707 відбулась зміна форми Декларації, а саме, виключені додатки 2,4, 10 та 11 до Декларації, чим форма Декларації приведена у відповідність до норм чинного законодавства.

Також слід зазначити, що з набранням чинності Наказом № 707 втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 17.09.2012 № 1001 «Про затвердження форми Податкового розрахунку з рентної плати за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні».

Нагадуємо, що Наказ № 707 опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 12.10.2018  № 78.

 

Затверджено формат даних, структура та форми електронних документів для наповнення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів - лічильників рівня пального у резервуарі

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 27.11.2018  № 944 (далі – Наказ № 944) затвердило формат даних, структуру та форми електронних документів для наповнення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.

Наказ № 944 зареєстровано у Міністерстві юстиції України 02.01.2019 за № 4/32975.

Наказ № 944 розроблено відповідно до пунктів 3,12 Порядку ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв’язку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2017 року № 891.

Наказом № 944 затверджено:

► формат даних та структуру Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі;

► форму довідки про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри;

► форму довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального.

Наказ № 944 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 25.01.2019 № 7 і він набув чинності 25.01.2019.

 

Продовжено термін звільнення підприємств космічної галузі від сплати мита та податку на додану вартість

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що Кабінет Міністрів України постановою від 13 лютого 2019 року № 90 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 р. № 102» (далі – Постанова № 90) продовжив до 01 січня 2023 року термін звільнення підприємств космічної галузі від сплати мита та ПДВ на товари, які ввозяться на митну територію України суб’єктами космічної діяльності – резидентами у межах ратифікованих Верховною Радою України міжнародних договорів (угод) України з питань космічної діяльності. Відповідні зміни внесено до постанови Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2010 року № 102.

Прийняття Постанови № 90 дозволить підприємствам космічної галузі більш ефективно використовувати власні обігові кошти та сприятиме реалізації міжнародних космічних проектів.

Постанову № 90 опубліковано у офіційному виданні «Урядовий кур’єр» від 19.02.2019 № 33 і вона набрала чинності 19.02.2019.

 

Сектор організаційного забезпечення


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Никополя

25.02.2019 10:01