Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

Надходження ЄСВ перевищили минулорічний показник на 553,3 млн. гривень

Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області з початку 2018 року забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на рівні 2 млрд. 991,7 млн. гривень. Цьогорічний показник перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за аналогічний період на 553,3 млн. гривень. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Фактично надійшло єдиного внеску у березні 2018 року 1056,7 млн. гривень. Додаткові надходження єдиного внеску за 1 квартал 2018 року склали 274,7 млн. гривень.

Оксана Томчук відзначила, що органами ДФС проводиться цілеспрямована робота зі збору коштів, необхідних для забезпечення своєчасного здійснення пенсійних виплат і соціальних допомог.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Інтернет-конференція в.о. начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Оксани Томчук на тему «Правопросвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО!»

Питання 1. Доброго дня!

Скажіть, будь ласка, що передбачає проект «Я маю право!»?

Відповідь. Доброго дня!

Міністерство юстиції України у 2017 році звернулось з пропозицією до Кабінету Міністрів України стосовно реалізації у 2017-2019 роках правопросвітницького проекту «Я маю право!».

Мета цього проекту – формування нової правової культури та правової свідомості у суспільстві, підвищення рівня знань громадян щодо гарантованих їм Конституцією та законами України прав у різних сферах життя та навчання громадян знати, реалізовувати та захищати свої права у повсякденному житті. Це масштабна реформа правової свідомості, яка забезпечить сталий розвиток України як сучасної демократичної держави.

Одним з ключових елементів, який забезпечує реалізацію проекту «Я маю право!», є надання громадянам безоплатної правової допомоги.

Це, у свою чергу, дозволить консолідувати зусилля та поєднати цілі державних органів, приватних та громадських інституцій у напрямі утвердження та забезпечення прав і свобод людини, що є головним обов’язком держави.

Гасло проекту: «Знаю! Дію! Захищаю!», тобто:

- «Знаю свої права»,

- «Користуюсь ними і знаю, що треба робити, коли мої права порушують»,

- «Захищаю себе згідно з законами, а держава захищає мене і мої права».

Уряд підтримав ініціативу Мінюсту та розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року №155-р затвердив План заходів на 2018 рік щодо реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!».

Із зазначеним документом Ви можете ознайомитись, зокрема, на єдиному веб-порталі органів виконавчої влади України «Урядовий портал» (kmu.gov.ua).

У поточному році планується, наприклад, надання методичної допомоги громадянам у консультуванні населення з правових питань, проведення роз’яснювальної роботи у засобах масової інформації, на офіційних сайтах центральних та місцевих органів виконавчої влади, у соціальних мережах щодо гарантованих Конституцією та законами України громадянам прав.

Органи фіскальної служби України усіх рівнів, у межах своїх повноважень, також приймають активну участь і вносять свою лепту в реалізацію правопросвітницького проекту «Я маю право!».

Питання 2. Де можна ознайомитись з матеріалами щодо проекту «Я маю право!» за напрямком оподаткування громадян?

Відповідь. З матеріалами стосовно проекту «Я маю право!» у частині оподаткування громадян можна ознайомитись на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) та, зокрема, на субсайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» (dp.sfs.gov.ua) офіційного веб-порталу ДФС України (субсайт).

На теперішній час на офіційному веб-порталі ДФС України та на субсайті у розділі «Діяльність» створено підрозділ «Я маю право!», який містить актуальну важливу та цікаву інформацію для громадян у рамках правопросвітницького проекту «Я маю право!» з питань оподаткування.

Питання 3. Доброго дня!

Скажіть, будь ласка, які права для громадян передбачені Законом України «Про звернення громадян»?

Відповідь. Доброго дня!

Слід зазначити, що Закон України від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями (Закон №393) регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об’єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон № 393 забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Законом №393 визначено, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, у тому числі до органів фіскальної служби; місцевого самоврядування; об’єднань громадян; підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності; засобів масової інформації; посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Кожен громадянин користується правом отримувати необхідну інформацію на підставі письмових звернень, надісланих поштою або переданих ним до відповідного органу, установи; звернень, надісланих з

використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку (електронне звернення); усних звернень, викладених на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку.

З метою ознайомлення громадян з діяльністю органів ДФС стосовно роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України та субсайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» на постійній основі розміщується інформація щодо порядку розгляду звернень та організації особистих прийомів громадян керівництвом і посадовими особами, аналітичних довідок щодо роботи зі зверненнями громадян тощо.

Питання 4. Хочу запитати, які права згідно з Податковим кодексом України мають громадяни при оподаткуванні отриманої ними заробітної плати?

Відповідь. Статтею 166 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями (Кодекс) громадянину України надано право на податкову знижку за наслідками звітного року.

Згідно з підпунктом 14.1.170 пункту 14.1 статті 14 Кодексу податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку на доходи фізичних осіб – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Кодексом.

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (пп. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 Кодексу).

Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначений у пункті 166.3 статті 166 Кодексу.

Крім того, відповідно до статті 169 Кодексу громадянин – платник податку на доходи фізичних осіб, за певних умов, має право на податкову соціальну пільгу, на яку зменшується отримувана від одного роботодавця сума заробітної плати, що підлягає оподаткуванню. У залежності від розміру податкова соціальна пільга може бути звичайною та підвищеною.

Для її отримання громадянин повинен надати до роботодавця заяву про застосування податкової соціальної пільги та документи, що підтверджують право на таку пільгу. Порядок подання документів для застосування податкової соціальної пільги та їх перелік визначено постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1227.

Питання 5. Доброго дня!

Чи має громадянин право доступу до інформації про себе, якою володіє розпорядник інформації, та в який термін такий розпорядник зобов’язаний надати відповідь на запит на інформацію?

Відповідь. Добрий день!

Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес, визначає Закон України від 13 січня 2011 року №2939-VI зі змінами (Закон №2939).

Так, пунктом 1 статті 10 цього Закону встановлено, що кожна особа має право:

1) знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом;

2) доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається;

3) вимагати виправлення неточної, неповної, застарілої інформації про себе, знищення інформації про себе, збирання, використання чи зберігання якої здійснюється з порушенням вимог закону;

4) на ознайомлення за рішенням суду з інформацією про інших осіб, якщо це необхідно для реалізації та захисту прав та законних інтересів;

5) на відшкодування шкоди у разі розкриття інформації про цю особу з порушенням вимог, визначених законом.

Таким чином, Законом №2939 надано право кожній особі мати доступ до інформації про неї, яка збирається та зберігається розпорядниками інформації.

Строк розгляду запитів на інформацію визначено статтею 20 Закону №2939, відповідно до якої:

1. Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

2. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

3. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.

4. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Юристи фіскальної служби Дніпропетровщини виграли у судах майже 500 мільйонів гривень

Переважна більшість спорів, що перебувають на розгляді в адміністративних судах різних інстанцій, -  податкові спори.

Станом на 1 квітня 2018 року на розгляді в судах за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 8,5 тис. справ різних категорій (з урахуванням справ, що перейшли з попередніх років) на загальну суму 10,2 млрд. грн.

Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків до територіальних органів ДФС Дніпропетровської області більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень. Так, протягом січня – березня 2018 року на розгляді у судах знаходилось 5172 таких справ на суму 7,7 млрд.грн., з яких на користь органів ДФС вирішено 72 справи на суму 374,5 млн.грн.

За позовами територіальних органів ГУ ДФС до платників податків перебувало на розгляді 1696 справ на суму 2,2 млрд.грн., розглянуто в судах різних інстанцій 115 справ на суму 94,1 млн.грн., на користь органів ДФС вирішено 114 справ на суму 93,8 млн.грн.

Як повідомив начальник юридичного управління Олег Басан, юристи фіскальної служби області за 1 квартал 2018 року виграли для казни 469,4 млн.грн. по 195 справам.

Основними факторами задоволення переважної кількості розглянутих справ у судах на користь органів ДФС області є підвищення рівня претензійно-позовної роботи та удосконалення ефективності роботи із захисту у судах позиції відомства фахівцями підрозділів правової роботи.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Питання практичної реалізації принципу «єдиного вікна»

Днями в інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція виконуючої обов’язки заступника начальника митного поста «Спеціалізований» Дніпропетровської митниці ДФС - начальника відділу митного оформлення №1 Олени Джумурат.

«Важливим кроком у напрямку створення сприятливих умов для розвитку бізнесу та боротьби з корупцією стало запровадження в Україні принципу «єдиного вікна» при здійсненні контролю за переміщенням через митний кордон України товарів», - зауважила Олена Джумурат.

Застосування принципу «єдиного вікна» є обов’язковим при електронному декларування товарів (крім ввезення товарів у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, переміщення транзитом, вивезення іншим, ніж автомобільний, видом транспорту).

«З 1 лютого 2018 року у митниці оформлено більше 19 тисяч митних декларацій за принципом «єдиного вікна», що складає 85 % від загальної кількості оформлених митних декларацій на товари, що підлягають державним видам контролю. Наразі, у Дніпропетровській митниці ДФС спостерігається постійне збільшення кількості митних декларацій, оформлених за принципом «єдиного вікна», що є позитивною тенденцією. Цих показників вдалось досягти завдяки напруженій роботі співробітників Дніпропетровської митниці ДФС, контролюючих органів та бізнес спільноти регіону», - підсумувала Олена Джумурат.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Сеанс телефонного зв’язку на тему: «Питання митного оформлення товарів за принципом «єдиного вікна» та запровадження державного контролю харчових продуктів»

13 квітня 2018 року з 10-00 год. до 11-00 год. відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (056) 373-19-20 20 головного державного інспектора відділу організації митного контролю управління організації митного контролю Дніпропетровської митниці ДФС Юлії Граненко на тему: «Питання митного оформлення товарів за принципом «єдиного вікна» та запровадження державного контролю харчових продуктів».

1. Якими документами запроваджено новий вид державного контролю за харчовими продуктами?

Новий вид державного контролю товарів – державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин запроваджено Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" від 18.05.2017 №2042-VIII. Закон набрав чинності з 4 квітня 2018 року.

Крім того, на виконання Плану організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації зазначеного Закону розроблено та надано до Мінагрополітики ряд підзаконних актів, в тому числі ті, які регламентують здійснення нового виду контролю. На сьогоднішній день стан затвердження зазначених нормативно-правових актів знаходиться на завершальному етапі.

Для забезпечення реалізації вимог зазначеного Закону необхідно, зокрема, приведення у відповідність до нього постанови Кабінету Міністрів України від 05.10.2011 №1031, шляхом визначення та включення до Переліку товарів, що підлягатимуть державному контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин.

2. Як буде проходити практичне проведення видів контролю до внесення відповідних змін у Перелік товарів, що підлягають державному контролю (у тому числі у формі попереднього документального контролю) у разі переміщення їх через митний кордон України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р.  №1031?

З метою практичного застосування положень статті 319 Митного Кодексу України, до внесення відповідних змін у Перелік товарів, що підлягають державному контролю (у тому числі у формі попереднього документального контролю) у разі переміщення їх через митний кордон України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2011 р. №1031, при здійсненні митних процедур необхідно керуватися положеннями чинної редакції цієї постанови Кабінету Міністрів України, в частині здійснення державного ветеринарно-санітарного та санітарно-епідеміологічного контролю, в тому числі у формі попереднього документального контролю.

3. Які взагалі державні види контролю потрібно проходити для митного оформлення товарів?

Товари, що переміщуються через митний кордон України, крім митного контролю, можуть підлягати:

державному санітарно-епідеміологічному,

ветеринарно-санітарному,

фітосанітарному,

екологічному,

радіологічному контролю,

а також державному контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин.

4. В яких випадках і ким буде проводитися державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин?

Відповідно до Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" від 18.05.2017 №2042-VIII новий вид державного контролю товарів - державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин запроваджується при ввезенні (пересиланні) на митну територію України.

У пунктах пропуску через державний кордон України державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин здійснюється органом, уповноваженим на здійснення зазначеного виду державного контролю, яким на даний час є Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

5. Чи можна буде підприємству пройти державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин із застосуванням принципу «єдиного вікна»?

Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" від 18.05.2017 №2042-VIII передбачено, що митне оформлення вантажів із продуктами завершується лише після пред'явлення митному органу оригіналу загального ветеринарного документа на ввезення / загального документа на ввезення або внесення державним ветеринарним інспектором інформації, необхідної для митного оформлення та митного контролю вантажу, до Інформаційно-телекомунікаційної системи компетентного органу (частина четверта статті 42, частина шоста статті 57).

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

До уваги платників! Електронний кабінет платника - реальна економія часу

Начальник управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Наталія Міщенко звертає увагу, що однією із основних завдань діяльності органів ДФС є електронізація сервісів.

Сервіс «Електронний кабінет», надає можливість платнику безкоштовно працювати в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Тобто, платник може працювати дистанційно, не відвідуючи центри обслуговування, а це значна економія часу.

Функціональні частини «Електронного кабінету»: відкрита (загальнодоступна) – вхід без ідентифікації користувача та приватна частина (особистий кабінет) – вхід за допомогою електронного цифрового підпису.

Приватна частина надає можливість отримання відомостей про доходи, створення і відсилку електронної декларації, листування з ДФС та з’ясування стану розрахунків з бюджетом, отримання доступу до публічної інформації.

Саме можливість отримання відомостей про доходи актуальна для цьогорічної деклараційної кампанії декларування доходів громадян, яка триватиме до 2 травня п.р. Тому, для зручності платників у відкритій частині Електронного кабінету розміщено саму декларацію, яку платники можуть заповнити, зберегти, роздрукувати та подати до органів ДФС у зручний для платника спосіб: особисто або уповноваженою на це особою, надіслати поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення. А вже скориставшись особистим кабінетом фізичні особи можуть подати декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді з дотриманням вимог законів щодо електронного цифрового підпису.

Нагадуємо, що «Електронний кабінет» знаходится на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua.

 

Стан розгляду звернень громадян за січень-березень 2018 року

З початку року до Нікопольської ОДПІ письмових звернень громадян не надходило. Про це повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна.

 

У Центрах обслуговування платників Нікопольського регіону отримали адміністративні послуги близько 6 тисяч платників

Як повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна, за січень-березень поточного року до Центрів обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням адміністративних послуг звернулось близько 6 тисяч платників.

Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (2860) та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (1262). Також зареєстровано 212 платників єдиного податку, надано 381 витяг з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 260 книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат суб’єктів господарювання, зареєстровано 375 книг обліку розрахункових операцій.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.

 

До уваги платників податків!

27 квітня 2018 року у м. Харкові за організацією офіційного видання ДФС України «Вісник. Офіційно про податки» відбудеться Національний податковий форум для платників Харківської, Сумської, Полтавської та Дніпропетровської областей на тему: «Трансфертне ціноутворення. Прибуток. ПДВ».

Початок реєстрації: 08-30.

З питань щодо реєстрації звертатися: тел. (044) 501-06-42, (066) 042-21-74, ел.адреса mail@visnyk.ua.

Запрошення на форум та Програма форуму на субсайті ДФС у Дніпропетровській області за посиланням http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/334706.html

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Перевірки бізнесу Дніпропетровщини забезпечили надходження до бюджету майже 10 млн. гривень

З початку 2018 року підрозділами аудиту Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено всього 428 документальних перевірок та 112 фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які використовують РРО.

За результатами перевірок до бюджету надійшло 9,4 млн.грн. грошових зобов’язань (з урахуванням фінансових санкцій), узгоджених з платниками податків.

Такі показники контрольно-перевірочної роботи досягнуті завдяки здійсненню перевірок ризикових суб’єктів господарювання та відпрацюванню в ході перевірок реальності здійснення господарських операцій.

Зокрема, в ході перевірки одного з суб’єктів господарювання, працівники головного управління встановили, що з окремими постачальниками операції в частині виготовлення та монтажу металевих конструкцій резервуарів, мали безтоварний характер, тобто проводились «на папері». В результаті податківці донарахували підприємству 724,0 тис. грн податкових зобов’язань разом із штрафними санкціями.

Посадові особи підприємства погодились з рішенням органу ДФС та сплатили донараховану суму до бюджету.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Викрито посадовців приватного підприємства Дніпропетровщини, які здійснювали махінації з бюджетними коштами

Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з обласною прокуратурою встановлені факти можливого привласнення бюджетних коштів.

Так, посадові особи одного з приватних підприємств Дніпропетровської області протягом 2016-2017 років уклали низку договорів на проведення ремонту доріг з бюджетними організаціями Дніпропетровської, Черкаської, Рівненської та Харківської областей, в рамках яких отримали державні кошти в сумі близько 95 млн. грн.

У ході проведеного дослідження встановлено, що зазначене приватне підприємство не задекларувало у складі податкових зобов'язань з податку на додану вартість операції із отримання бюджетних грошових коштів в розмірі 13,2 млн. грн.

У подальшому, діючи з метою легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, посадові особи приватного підприємства здійснили фінансові операції зі зняття готівкових коштів з рахунку підприємства за угодами надання фінансової допомоги.

За вказаними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 209 КК України.

Здійснюється кримінальне провадження.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Викрито та припинено діяльність чергової схеми по розкраданню бюджетних коштів

Співробітники оперативного управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області спільно з працівниками Головного управління Національної поліції у Дніпропетровській області в ході проведення заходів у межах кримінального провадження, відкритого за фактом ліквідації міжрегіонального конвертаційного центра, припинено діяльність чергової схеми по розкраданню бюджетних коштів.

У ході проведення чергових обшуків, за місцем мешкання одного з фігурантів справи, знайдено печатки та тендерну документацію.

В подальшому встановлено, що вилучені документи й печатки належать неіснуючий фірмі (всі ознаки фіктивності) яка, в той же час, є офіційним переможцем тендерних бюджетних закупівель в галузі ремонту дахів високо поверхових міських будинків, на загальну суму більш 1,5 млн. грн.

Цікаво ще й те, що директор "фірми переможця" пояснив слідчим що загубив свій паспорт ще два роки тому, та не має ніякої уяви і відношення щодо господарської діяльності зазначеної фірми.

Наразі проведено декілька судових експертиз з технічних, будівельних та товарознавчих питань.

Накладено арешти на розрахункові рахунки в банківських установах.

Вилучено фінансово-господарські документи, чорнові записи, тендерну документацію, платіжні документи, банківські картки та фірмові бланки.

Тривають слідчі дії.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Звернення громадян на особливому контролі у ГУ ДФС у Дніпропетровській області

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

Впродовж січня - березня 2018 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 174 письмових звернень громадян, що на 26 більше, ніж за відповідний період 2017 року, з них: 173 заяви та 1 скарга. Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи (63), консультації з питань податкового законодавства (47), інформування про ухилення від сплати податків (12), загальнодержавні податки (11), єдиного соціального внеску (4), місцеві податки (5), тощо.

Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 16 особистих прийомів. Звернень від громадян не надходило.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

До уваги платників ПДВ! Показники для моніторингу ПН/РК можливо перевірити в «Електронному кабінеті»

Нікопольська ОДПІ інформує, що в «Електронному кабінет» до розділу «Система електронного адміністрування ПДВ» додано новий підрозділ «Показники СМКОР», де можливо перевірити розрахункові показники D та P, які використовуються для моніторингу податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК).

Згідно з п. 3 Порядку зупинення реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2018 № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» ПН/РК, що подаються на реєстрацію в ЄРПН до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

1) ПН, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником ПДВ в ПН/РК, зареєстрованих у ЄРПН в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН ПН/РК, становить менше 500 тис. гривень та керівник – посадова особа такого платника ПДВ є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D>0,03, Р<Рм x 1,4, де:

D – розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S – загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК, сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України) платником ПДВ та його відокремленими підрозділами;

T – загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником ПДВ в ПН/РК, зареєстрованих в ЄРПН за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК;

P – сума ПДВ, зазначена платником ПДВ в ПН/РК, зареєстрованих в ЄРПН у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН ПН/РК;

Рм – найбільша місячна сума ПДВ, зазначена у ПН/РК, зареєстрованих платником ПДВ в ЄРПН за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено ПН/РК.

Значення показника D за останні 12 календарних місяців обраховується ДФС станом на перше число календарного місяця та кожного 10 числа стає доступним платнику ПДВ в «Електронному кабінеті».

 

В «Електронному кабінеті» запроваджено новий сервіс

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що ДФС України запровадила новий сервіс в «Електронному кабінеті» – окремий Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена (далі – Реєстр).

Реєстр розміщено у відкритій частині «Електронного кабінету».

Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».

У Реєстрі відображається інформація щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена та по яким прийняті рішення відповідними комісіями, а також розпочато процедури адміністративного та судового оскарження.

Реєстр функціонує в тестовому режимі протягом місяця з дня набрання чинності Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок).

У частині формування у відкритому доступі окремого Реєстру «Електронний кабінет» доопрацьовано відповідно до пункту 8 Порядку.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/334096.html

 

Використання процедури електронного декларування за митними деклараціями на бланку єдиного адміністративного документу на Дніпропетровській митниці ДФС

Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу у березні 2018 року складає 12610 шт. або 99 відсотків від загальної кількості оформлених митних декларацій.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.03.2017 по 31.03.2017) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД залишився незмінним на рівні 99%.

У порівнянні з лютим 2018 року у березні 2018 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД залишився незмінним на рівні 99%.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Режим роботи ЦОПів Дніпропетровської області у святкові і вихідні дні

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття звітності та надання адміністративних послуг, Центри обслуговування платників Дніпропетровської області у святкові та вихідні дні працюватимуть за наступним режимом:

28 квітня, 5 травня 2018 року – робочий день відповідно до затверджених графіків роботи ЦОП до 13 год. 00 хв.;

30 квітня 2018 року –  робочий день у режимі чергування (за необхідності, із залученням спеціалістів відповідних структурних підрозділів) до 17 год. 00 хв.;

8 травня 2018 року – відповідно до законодавства про працю робочий день скорочено на одну годину;

29 квітня, 1 та 9 травня 2018 року – вихідні дні.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Фізичні особи-підприємці з початку року сплатили майже 5 млрд грн єдиного податку

Фізичні особи-підприємці збільшують обсяги сплати єдиного податку. У січні – березні 2018 року забезпечено надходження у сумі понад 4,9 млрд грн. Це на 1,1 млрд грн або на 27,8% більше,  ніж за відповідний  період  минулого року.

Спрощену систему оподаткування (станом на 01.01.2018) застосовують 1,292 млн. фізичних осіб-підприємців. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість зареєстрованих платників єдиного податку збільшилась майже на 138,3 тис. осіб (на 01.01.2017 – кількість  платників єдиного податку становила 1,153 млн. осіб).

Кількість платників єдиного податку по групах:

перша група – 223 тис. осіб (17,3 відс.);

друга група – 625,5 тис. осіб (48,4 відс.);

третя група – 443,5 тис. осіб ( 34,3 відс.).

Протягом минулого року до бюджету від фізичних осіб-підприємців надійшло близько 15,4 млрд грн єдиного податку. Це на понад 5,1 млрд грн більше, ніж за 2016 рік, темп росту надходжень становив 149,6%.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Доходи понад 1 млн. грн. задекларували 1309 громадян

За оперативними даними (станом на 11.04.2018) громадянами подано понад 246 тис. податкових декларацій про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованого доходу становить 22,1 млрд. грн., що на рівні аналогічного періоду минулого року.

За даними декларацій задекларовано до сплати 621,5 млн. грн. Це на 81,0 млн. грн., або на 15 % більше ніж у минулому році

Доходи в сумі понад 1 млн. грн. задекларували 1309 громадян. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість таких платників збільшилась на 43%, або на 393 особи.

Найбільша кількість громадян, які задекларували доходи у сумі понад 1 млн. грн. обліковується у м. Києві – 615 осіб (майже 47% від загальної кількості), Харківській області – 106 осіб, Дніпропетровській області – 82 особи та Київській області – 69 осіб.

Суму доходів, які отримали громадяни з доходами понад 1 млн. грн., задекларовано  на рівні – 9,3 млрд. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року сума задекларованих доходів збільшилась на 3,3 млрд. грн., або на 55%.

Громадянами з доходами понад 1 млн. грн. задекларовано до сплати податку на доходи фізичних осіб – 222,4 млн. грн., військового збору – 25,9 млн. грн.

Найбільшу суму податкових зобов’язань, визначених за даними декларацій самостійно до сплати у сумі, що перевищує 10 млн. грн., задекларовано мешканцем м. Києва.

Податкові зобов’язання в сумі понад 8 млн. грн. задекларовано двома мешканцями Харківської області.

Майже 54 тис. громадян станом на 11.04.2018 задекларували право на податкову знижку. Сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню, визначена платниками податків – 106,8 млн.

Нагадуємо, що з 1 січня 2018 року триває компанія декларування громадянами доходів, отриманих у минулому році.

Останній день подання  декларації цього року для громадян, які зобов’язані згідно з Податковим кодексом України подати податкову декларацію, і осіб, які проводять незалежну професійну діяльність,– 2 травня. А для громадян, які мають право на податкову знижку – 31 грудня.

Обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні:

доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, при нотаріальному оформленні спадщини за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, тощо;

від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, дохід у вигляді  основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року;

інвестиційного доходу;

іноземного доходу;

та в інших передбачених ПКУ випадках.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

З початку 2018 року в Україну ввезено понад 1,7 тис. електромобілів

З початку 2018 року в Україну було імпортовано 1744 транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами.

Так, у січні 2018 року в Україну ввезено 794 легкових електромобілів та інших транспортних засобів, оснащених електричними двигунами. У лютому цей показник становить 413 транспортних засобів, у березні – 537.

Протягом І кварталу 2017 року в Україну було імпортовано 550 легкових автомобілів, оснащених електричними двигунами (у січні – 132, у лютому – 181, у березні – 237). А загалом, протягом 2017 року,  в Україну було ввезено 2,7 тис. легкових електрокарів та  інших транспортних засобів, оснащених електродвигунами.

Нагадаємо, що цього

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

24.04.2018 16:34