Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

За перший квартал 2018 року до кошиків місцевих бюджетів Дніпропетровщини зібрано майже на 1 млрд. грн. більше ніж торік

Доходи місцевих бюджетів Дніпропетровської області за січень – березень 2018 року склали 5 млрд. 519,7 млн. грн., що на 963 млн. грн. більше аналогічного періоду 2017 року. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Майже половину надходжень в місцеві скарбниці Дніпропетровського регіону забезпечує податок на доходи фізичних осіб, його сума склала 3 млрд. 081,1 млн. грн., що перевищує минулорічні показники на 679,7 млн. грн.

Наступною за рівнем надходжень є плата за землю. Її власники та землекористувачі сплатили протягом трьох місяців 2018 року 860,2 млн. грн.

Замикає трійку лідерів єдиний податок. Впродовж трьох місяців 2018 року спрощенці області сплатили 572,8 млн. грн., що на 132,9 млн. грн. більше рівня минулого року.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Відбулося дев’яте засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області

Відбулося чергове засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області (далі – Громадська рада), на якому обговорювалися зміни до Плану діяльності Громадської ради на 2018 рік. Проведено ротацію персонального складу Громадської ради.

Окреме питання, яке розглядалось – організація та проведення роз’яснювальної роботи під час кампанії декларування громадянами доходів, отриманих у 2017 році. Начальник управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова зазначила, що дане питання є актуальним так як, обов’язкове подання декларації про майновий стан і доходи - до 1 травня.

«З початку деклараційної кампанії мешканцями Дніпропетровщини подано майже 14,2 тисячі декларацій про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованого громадянами доходу становить 802,3 млн. грн. Сума податку на доходи фізичних осіб, визначена громадянами до сплати у 2018 році, становить 29,6 млн. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року вона збільшилась на 3,8 млн. грн. Сума військового збору до сплати складає 4,4 млн. грн.», - зазначила вона.

В ході засідання вирішені інші питання, які стосуються діяльності Громадської ради.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Податківці Дніпропетровщини розповіли про протидію незаконному обігу підакцизних товарів в області

У інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулася прес-конференція начальника відділу протидії незаконному обігу підакцизних товарів оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олександра Матвійця та фахівця управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Андрія Первого.

За словами Олександра Матвійця: «З початку 2018 року слідчим управлінням ГУ ДФС у Дніпропетровській області відкрито 19 кримінальних проваджень за фактами незаконного виготовлення, закупівлі, транспортування та продажу підакцизних товарів. Серед них тринадцять проваджень - за фактом перепродажу підакцизних товарів. Три провадження - за незаконне виготовлення підакцизних товарів шляхом відкриття підпільних цехів з виготовлення фальсифікату. Одне провадження - за фактом виготовлення фальшивих акцизних марок».

З незаконного обігу вилучено підакцизних фальсифікованих товарів та спирту на загальну суму 17,6 мільйонів гривень. Конфісковано підакцизних товарів на загальну суму 2,471 мільйонів гривен.

«Співробітниками оперативного та слідчого управління ГУ ДФС області викрито діяльність 4 підпільних цехів з виготовлення підакцизних товарів, з яких 2 виробляли фальсифікований алкоголь та 2 з виготовлення пального» - повідомив Олександр Матвієць.

«Фахівцями ГУ ДФС у Дніпропетровській області з початку року зафіксовано 27 порушень при реалізації підакцизної продукції. З яких: 20 фактів реалізації алкогольної та тютюнової продукції без ліценції; 3 факти продажу алкоголю за цінами вище максимально встановленими; 3 факти реалізації алкогольними напоями на розлив і 1 факт реалізації тютюнових виробів без наявності акцизної марки. За виявленими порушеннями застосовано фінансових санкцій на суму 407,4 тисячі гривень» - зазначив журналістам Андрій Первой.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

В Дніпропетровській митниці ДФС відбулася зустріч з представниками бізнесу

03.04.2018 року в конференц-залі Дніпропетровської митниці ДФС відбулася зустріч керівництва митниці з представниками компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації.

Головною метою проведення заходу стало налагодження перспективи та розширення співпраці митниці з представниками бізнес-спільноти з метою створення сприятливих умов для пришвидшення товарообігу та збільшення обсягів надходжень митних платежів до Держбюджету та залучення до процесу проведення експортно-імпортних операцій нових суб’єктів господарювання.

Під час зустрічі обговорювались проблемні питання, які виникають під час здійснення митних формальностей та належного рівня взаємодії між представниками фіскальних органів та відповідних контролюючих органів для оперативного вирішення проблемних питань, пов’язаних із реалізацією принципу «єдиного вікна» при митному оформленні товарів та проведенні  державних видів контролю.

«Дніпропетровська митниця ДФС входить до п’ятірки бюджетоформуючих митниць України. Лише за минулий рік митницею адміністровано до Державного бюджету України понад 20 млрд.грн., що складає майже 7% від загальних перерахувань митних платежів ДФС. Але слід наголосити, що розвиток ДФС передбачає, не тільки збільшення фіскальної її складової. Сьогодні, ДФС має на меті стати сервісною службою з якісними контролюючими, адміністративними та інформаційними послугами. Для цього, на початку 2018 року в.о. Голови ДФС Мирославом Проданом презентовано основні ініціативи розвитку ДФС до 2020 року, які передбачають реалізацію низки стратегічних напрямів, в рамках яких відбувається будівництво професійної, неупередженої, відкритої служби», - наголосив Сергій Сличко.

Також, важливим кроком у напрямку створення сприятливих умов для розвитку бізнесу та боротьби з корупцією стало запровадження в Україні принципу «єдиного вікна» при здійсненні контролю за переміщенням через митний кордон України товарів.

Відповідний порядок інформаційного обміну між державними органами та підприємствами спрощує для учасників ЗЕД умови подання документів для проведення відповідних видів контролю та дозволяє мінімізувати участь посадових осіб у здійсненні державного контролю товарів.

Крім того, такий порядок контролю державних органів за переміщенням через митний кордон товарів відповідає світовій практиці та рекомендаціям міжнародних організацій.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

За перший квартал 2018 року платники Нікопольського регіону сплатили майже 508 мільйонів гривень податків

Упродовж січня-березня 2018 року платники податків Нікопольського регіону спрямували до Зведеного бюджету України 507,9 млн грн податків і платежів. В порівнянні до відповідного періоду минулого року забезпечено приріст надходжень на 134,1 млн гривень. Про це повідомив начальник Нікопольської ОДПІ Володимир Джавун.

До державного бюджету за 3 місяці 2018 року забезпечено збір в сумі 206,9 млн грн, що більше збору за відповідний період минулого року на 68,3 млн гривень.

Місцеві бюджети Нікопольського регіону отримали у своє розпорядження 300,9 млн грн, що більше за відповідний період минулого року на 65,7 млн гривень.

З початку року надходження єдиного соціального внеску склали 136 млн грн, що на 23,3 млн грн більше надходжень відповідного періоду 2017 року.

Очільник Нікопольської ОДПІ ще раз нагадує платникам податків про особисту відповідальність за наповнення бюджету та закликає не тільки не порушувати законодавчо встановлені терміни сплати, а й піклуватися про рівномірне наповнення дохідної частини бюджету.

 

Місцеві бюджети Нікопольського регіону отримали майже 188 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб

За три місяці 2018 року до місцевих бюджетів Нікопольського регіону надійшло 187,6 млн грн податку на доходи фізичних осіб (у т.ч. – м. Нікополь та Нікопольський р-н – 126,5 млн грн, м. Покров – 25,6 млн грн, м. Марганець – 24,8 млн грн, смт Томаківка – 10,7 млн грн). У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року надходження зросли, на 42,6 млн гривень. Про це повідомив перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський.

Податок на доходи фізосіб, ставка якого складає 18 відсотків, є основним джерелом наповнення місцевої скарбниці. У структурі податків і зборів він займає більше 60 відсотків.

Фіскальна служба району звертає увагу роботодавців на необхідність неухильного дотримання вимог трудового законодавства, офіційне оформлення співробітників, своєчасну виплату заробітної плати та недопущення "конвертних" розрахунків.

 

Роботодавці Нікопольського регіону перерахували майже 136 мільйонів гривень єдиного внеску

За три місяці 2018 року роботодавці та самозайняті особи Нікопольського району перерахували 136 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 20,7 відсотків або на 23,3 мільйони гривень. Про це повідомив перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський.

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з 2018 року фізичні особи-підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерських господарств зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом.

 

Умови для отримання пільги щодо сплати земельного податку для пенсіонерів

Від сплати земельного податку звільняються, зокрема, пенсіонери (за віком). Про це повідомила начальник відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко.

Звільнення від сплати податку за земельні ділянки поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм:

- для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 га;

- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – не більш як 0,25 га, в селищах – не більш як 0,15 га, в містах – не більш як 0,10 га;

- для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 га;

- для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 га;

- для ведення садівництва – не більш як 0,12 га.

До переліку видів земельних ділянок, щодо яких фізичні особи мають право на пільги зі сплати земельного податку, не включено земельні ділянки, що утворилися за рахунок переданих за рішенням відповідної ради земельних часток (паїв).

Якщо фізична особа має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 01 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги.

Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву.

Отже, фізичні особи, які вийшли на пенсію не за віком (за вислугу років, по інвалідності, у разі втрати годувальника тощо) після досягнення ними пенсійного віку, мають право на пільгу щодо сплати земельного податку за земельні ділянки, що належать їм на правах приватної власності (за винятком земельних паїв).

При цьому фізична особа для отримання пільги щодо сплати земельного податку має подати до контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми про надання пільги та документи, що посвідчують її право на пільгу (пенсійне посвідчення (за віком)).

Зазначена норма передбачена п. 281.1, п. 281.2, п. 281.4 ст. 281 Податкового кодексу України.

Довідково Юлія Пушко повідомила, що плата за землю є одним із бюджетоутворюючих джерел наповнення місцевого бюджету. Так, за І квартал 2018 року надійшло 52,8 млн грн або 17,5 відсотків від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів. До минулого року надходження збільшились на 5,6 млн грн або на 111,8 відсотків.

 

3,7 мільйони гривень сплатили власники нерухомості у Нікопольському регіоні

Упродовж січня-березня 2018 року платники Нікопольської ОДПІ перерахували до місцевих бюджетів 3,7 мільйонів гривень податку на нерухоме майно. Як повідомила начальник відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, надходження на 1,7 мільйонів перевищують рівень минулого року.

Юлія Пушко повідомила, що суб'єкти декларування – юридичні особи самостійно визначають суму податку на нерухоме майно та перераховують її до бюджету. Щодо фізичних осіб, то податкове зобов’язання їм визначають органи фіскальної служби, та до 1 липня надсилають повідомлення про сплату податку.

– Громадяни можуть провести звірку з органами ДФС стосовно об'єктів нерухомості та їх площ для правильного нарахування суми податку. Для цього їм потрібно завітати до Центру обслуговування платників та перевірити наявну в інформацію, – зазначила Юлія Пушко.

Сплачувати податок на нерухоме майно зобов'язані фізичні особи, які мають у власності квартири, житлова площа яких перевищує 60 кв. метрів і будинки площею більше 120 кв. метрів. У випадку наявності об'єктів нерухомого майна різних типів, податок нараховується за площу, що перевищує 180 кв. метрів.

Разом із тим, громадяни, які володіють квартирою загальною площею понад 300 кв. метрів або будинком більше за 500 кв. метрів, додатково сплачують 25 тисяч гривень за кожен об'єкт.

 

До завершення кампанії декларування доходів громадян залишилося менше місяця

Начальник відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадує громадянам, що останній день подання податкової декларації про майновий стан і доходи за 2017 рік — 02.05.2018.

У декларації фізичні особи — платники податків зобов’язані задекларувати доходи, отримані ними протягом 2017 року, та самостійно визначити податкові зобов’язання з ПДФО за відповідними ставками (18 або 5 %) і військового збору за ставкою 1,5 %.

Податковим кодексом визначено, які види доходів, отримані протягом звітного року, зобов’язані декларувати фізичні особи.

Обов’язкове подання декларації про майновий стан і доходи, отримані у 2017 році, передбачено для тих громадян, які отримували доходи, що підлягають оподаткуванню, але від осіб, які не є податковими агентами, а саме:

•          доходи від операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого та/або нерухомого майна;

•          дохід від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайм);

•          інвестиційний прибуток;

•          вартість успадкованого чи отриманого у дарунок майна, не від членів першого та другого ступеня споріднення;

•          іноземні доходи.

Також, обов’язкове подання декларації у разі отримання громадянином доходів у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород від двох і більше податкових агентів.

За словами Юлії Пушко, з початку цьогорічної „Кампанії декларування – 2018” мешканцями Нікопольського регіону подано 1472 декларацій про майновий стан і доходи. Із загальної кількості декларацій 682 декларацій подано з метою отримання податкової знижки.

 

Податкові накладні складені з 01.07.2015 р. можна зареєструвати в ЄРПН протягом 1095 календарних днів з дати їх складення

Про це нагадала начальник відділу адміністрування ПДВ території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Наталія Продан.

Законом України від 09.11.2017 № 2198 знято обмеження (365 календарних днів) для можливості реєстрації в ЄРПН податкових накладних, складених починаючи з 01 липня 2015 року.

Так, платник ПДВ має право зареєструвати в ЄРПН ПН/РК, складені починаючи з 1 липня 2015 року, в яких загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до п. 200 1.3 ст. 200 1 Кодексу (п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу).

Одночасно Законом № 2198 надано можливість платникам податку включати до податкового кредиту суми податку, які зазначені у ПН, зареєстрованих в ЄРПН, протягом 1095 календарних днів з дати їх складення.

Згідно з п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу якщо платник ПДВ не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих ПН/РК, зареєстрованих в ЄРПН, таке право зберігається за ним протягом 1095 календарних днів з дати їх складення.

Суми податку, сплачені (нараховані) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, зазначені в ПН/РК, зареєстрованих в ЄРПН з порушенням строку реєстрації, включаються до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому зареєстровано ПН/РК в ЄРПН, але не пізніше ніж через 1095 календарних днів з дати їх складення, у тому числі для платників податку, які застосовують касовий метод.

Таким чином, платник ПДВ має право зареєструвати в ЄРПН ПН/РК, складені починаючи з 1 липня 2015 року, протягом 1095 календарних днів з дати їх складення.

Зазначена норма роз’яснена листом Міністерства фінансів України від 31.01.2018 №11310-09-10/2681.

Довідково Наталія Продан повідомила, що податок на додану вартість є одним із основних джерел наповнення державного бюджету. Так, за І квартал 2018 року надійшло 68,0 млн грн або 32,9 відсотки від загальної суми надходжень до державного бюджету. У порівнянні з січнем-березнем 2017 року надходження збільшились на 15,4 млн грн, темп росту склав 129,3 відсотки.

 

Про рентну плату в 2018 році

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сінявіна нагадує, що, що Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» від 07.12.2017 №2245-VIII, внесені наступні зміни до рентної плати:

- збільшено ставки з рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів;

- запроваджено ставки рентної плати на видобуток природного газу із нових свердловин з покладів, які повністю або частково залягають на глибині до/понад 5000 метрів (крім природного газу, видобутого під час виконання договорів про спільну діяльність) у розмірі 12% та 6% відповідно;

- доповнено перелік, що не належить до об’єктів оподаткування рентною платою за користування надрами для видобування корисних копалин, обсягами газу (метану) дегазації вугільних родовищ, який не відповідає вимогам до якості природного газу, призначеного для транспортування, промислового або комунально-побутового споживання.

Також з 01.01.2018 року набули чинності зміни у частині зменшення кола платників рентної плати за спеціальне використання води та порядку нарахування податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води передбачені пунктом 110 розділу I Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» внесено зміни до статті 255 Кодексу.

Ірина Сінявіна повідомила, що надходження по рентній платі за користування надрами – один із основних джерел наповнення державного бюджету. Так, за І квартал 2018 року цей платіж склав 46,1 млн грн або 22,2 відсотків від загальної суми надходжень до державного бюджету. Відносно минулого року надходження зросли на 29,7 млн грн або у 2,8 рази.

 

Платники податків Нікопольського регіону спрямували майже 9,5 мільйонів гривень військового збору

Про це повідомив заступник начальника відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Григорій Будимко.

З початку 2018 року платники Нікопольського регіону сплатили майже 9,5 мільйонів гривень військового збору. В порівнянні з минулим роком надходження зросли майже на 1,3 мільйони або на 15,9 відсотків.

Ставка збору становить 1,5% доходів, що підлягають оподаткуванню. Його платниками є фізичні особи-резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за нарахування збору до бюджету є роботодавці, які нараховують заробітну плату та інші доходи.

Нікопольська ОДПІ звертається до усіх роботодавців регіону, які виплачують своїм працівникам неофіційну зарплату і таким чином занижують податкові зобов'язання, своєчасно і в повному обсязі сплачувати збір з реальних заробітків працівників.

 

З початку року анульовано 24 ліцензії за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім

У Дніпропетровській області станом на 01.04.2018 року діє 13076 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 4968 суб’єктам господарської діяльності, у тому числі ліцензії на алкогольні напої – 7121, на тютюнові вироби – 5955.

З початку року суб’єкти господарювання Дніпропетровщини отримали 3201 ліцензію, з них 1731 – на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 1470 – на тютюнові вироби.

Разом з тим, протягом січня - березня 2018 року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 667 ліцензії; анульовано - 632, в тому числі - 24 за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

В І кварталі 2018 року внутрішня безпека ГУ ДФС у Дніпропетровській області провела 35 перевірок

Протягом січня – березня 2018 року управлінням внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено 35 перевірок в територіальних підрозділах ГУ.

За матеріалами перевірок оголошено 3 підозри про скоєння кримінальних правопорушень; винесено 14 подань керівникам територіальних підрозділів ГУ ДФС області для вжиття заходів реагування щодо усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 6 працівників служби; до суду направлено 2 обвинувальні акти; за матеріалами управлінням внутрішньої безпеки розпочато 12 кримінальних проваджень за статтями 364, 366-1, 368 Кримінального кодексу України.

З початку року проведено перевірки 76 кандидатів на зайняття посад в підрозділах ГУ ДФС області. За підсумками перевірок 4 претендентам відмовлено у призначенні на посаду.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Дніпропетровська митниця ДФС: 5 млрд. 374,4 млн. грн. перераховано до Державного бюджету протягом І кварталу

У І кварталі 2018 року Дніпропетровська митниця ДФС скерувала до Державного бюджету України митних платежів у сумі 5 374,4 млн. грн., що на 22,7%, або на 993 млн. грн. більше, ніж у І кварталі 2017 року.

Індикативний показник доходів загального та спеціального фондів Державного бюджету України, доведений митниці на січень-березень 2018 року, у сумі 5369,9  млн. грн. виконано на 100,1%. Перевиконання – 4,5 млн. гривень.

Показник середньоденних надходжень становив 88,1 млн. грн., що на 24,7%, або на 17,4 млн. грн. більше від середньоденних надходжень січня-березня минулого року.

На надходження платежів у січні-березені вплинуло збільшення податків від митного оформлення вугілля, насіння соняшнику, збірних будівельних конструкцій, уранового оксидного концентрату, поліацетатів, коксу.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Підтвердженням про укладання між платником податків і контролюючим органом Договору про визнання електронних документів є друга квитанція, надіслана в електронному вигляді

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Законів України від 22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 22.05.2003 №852-IV «Про електронний цифровий підпис», наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за №959/30827 (далі – Порядок), на підставі Договору про визнання електронних документів (далі – Договір), що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу та укладається з контролюючим органом.

Згідно з абзацом п’ятим п.2 розділу І Порядку Договір укладається шляхом приєднання платника до Договору в цілому шляхом надсилання заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору).

Заява про приєднання до Договору приймається до розгляду контролюючим органом (визначеним відповідно до п.5 розділу ІІІ Порядку) у разі, якщо перша квитанція не містить переліку помилок (п.7 розділу ІІІ Порядку).

Контролюючий орган розглядає її протягом одного робочого дня (п.8 розділу ІІІ Порядку).

Якщо до моменту спливу робочого дня, наступного за днем отримання контролюючим органом Заяви про приєднання до Договору (дата, зафіксована у першій квитанції), контролюючий орган не повідомив платника про приєднання до Договору або відмову в приєднанні до Договору, приєднання платника до Договору здійснюється автоматично у момент спливу такого строку (дата, зафіксована у другій квитанції).

За результатами розгляду Заяви про приєднання до Договору платник отримує другу квитанцію про приєднання до Договору або другу квитанцію про відмову в прийнятті Заяви про приєднання до Договору із зазначенням причини її неприйняття (п.10 розділу ІІІ Порядку).

Підтвердженням про приєднання платника до Договору є отримання платником другої квитанції про прийняття Заяви про приєднання до Договору.

Отже, контролюючий орган повідомляє платника податків про укладання/відмову в укладанні Договору шляхом надсилання в електронному вигляді другої квитанції.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Доходи понад 1 млн. грн. задекларували 1309 громадян

За оперативними даними (станом на 11.04.2018) громадянами подано понад 246 тис. податкових декларацій про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованого доходу становить 22,1 млрд. грн., що на рівні аналогічного періоду минулого року.

За даними декларацій задекларовано до сплати 621,5 млн. грн. Це на 81,0 млн. грн., або на 15 % більше ніж у минулому році

Доходи в сумі понад 1 млн. грн. задекларували 1309 громадян. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість таких платників збільшилась на 43%, або на 393 особи.

Найбільша кількість громадян, які задекларували доходи у сумі понад 1 млн. грн. обліковується у м. Києві – 615 осіб (майже 47% від загальної кількості), Харківській області – 106 осіб, Дніпропетровській області – 82 особи та Київській області – 69 осіб.

Суму доходів, які отримали громадяни з доходами понад 1 млн. грн., задекларовано  на рівні – 9,3 млрд. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року сума задекларованих доходів збільшилась на 3,3 млрд. грн., або на 55%.

Громадянами з доходами понад 1 млн. грн. задекларовано до сплати податку на доходи фізичних осіб – 222,4 млн. грн., військового збору – 25,9 млн. грн.

Найбільшу суму податкових зобов’язань, визначених за даними декларацій самостійно до сплати у сумі, що перевищує 10 млн. грн., задекларовано мешканцем м. Києва.

Податкові зобов’язання в сумі понад 8 млн. грн. задекларовано двома мешканцями Харківської області.

Майже 54 тис. громадян станом на 11.04.2018 задекларували право на податкову знижку. Сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню, визначена платниками податків – 106,8 млн.

Нагадуємо, що з 1 січня 2018 року триває компанія декларування громадянами доходів, отриманих у минулому році.

Останній день подання  декларації цього року для громадян, які зобов’язані згідно з Податковим кодексом України подати податкову декларацію, і осіб, які проводять незалежну професійну діяльність,– 2 травня. А для громадян, які мають право на податкову знижку – 31 грудня.

Обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні:

доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, при нотаріальному оформленні спадщини за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, тощо;

від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, дохід у вигляді  основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року;

інвестиційного доходу;

іноземного доходу;

та в інших передбачених ПКУ випадках.

(Інформація прес-служби ДФС України).

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Рекордну партію – 7000 мобільних телефонів, що ввозилися незаконно, затримано в міжнародному пункті пропуску «Бориспіль»

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС припинено зухвалу спробу незаконного переміщення через митний кордон України в міжнародному пункті пропуску для повітряного сполучення «Бориспіль» рекордної партії мобільних телефонів.

До Київської митниці ДФС було подано товаросупровідні документи та електронну митну декларацію для випуску товару «частини для мобільних телефонів сотових мереж зв'язку» у вільний обіг.

На перший погляд, всі документи були оформлені належним чином, однак митники вирішили ретельніше перевірити цю зовнішньоекономічну операцію і не помилилися.

Під час проведення митного огляду зазначених товарів виявилося, що вантаж не відповідає заявленому: у вантажних місцях замість заявленого товару знаходилися 7000 телефонних апаратів для сотових мереж зв'язку з камерою, на дві SIM картки з Гонконгу. При цьому дані про цей вантаж у товаросупровідних документах були відсутні.

Таким чином декларантом не було заявлено за встановленою формою у митній декларації точні та достовірні відомості про кількість та наявність товарів, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Складено протокол про порушення митних правил за ст.472 Митного кодексу України. Мобільні телефони вилучено до винесення судом рішення у справі. Наразі встановлюється їх вартість.

 Довідково: відповідно до п. 8 ст. 264 Митного кодексу України з моменту прийняття органом доходів і зборів митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

В Електронному кабінеті запроваджено новий сервіс

Державна фіскальна служба запровадила новий сервіс в Електронному кабінеті - окремий Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена.

Реєстр розміщено у відкритій частині Електронного кабінету.

Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».

У Реєстрі відображається інформація щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена та по яким прийняті рішення відповідними комісіями, а також розпочато процедури адміністративного та судового оскарження.

Реєстр функціонує в тестовому режимі протягом місяця з дня набрання чинності Порядку.

У частині формування у відкритому доступі окремого Реєстру Електронний кабінет доопрацьовано відповідно до пункту 8 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».

 

Які дії платника, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

Необхідно перевірити:

- який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

- правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

 

Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Нормами Податкового кодексу України не передбачено щорічне подання заяви про застосування ПСП

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до п.п.169.2.1 п.169.2 ст.169 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку на доходи фізичних осіб (далі – платник податку) місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати).

Платник податку подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги (далі – заява про застосування ПСП) (п.п.169.2.2 п.169.2 ст.169 ПКУ).

ПСП починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування ПСП та документів, що підтверджують таке право. Роботодавець відображає у податковій звітності всі випадки застосування або незастосування ПСП згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування ПСП, а також заявами про відмову від такої ПСП.

Враховуючи вищевикладене, нормами ПКУ не передбачено щорічне подання заяви про застосування ПСП.

При цьому, якщо у платника податків виникає право на застосування ПСП з інших підстав ніж тих, які були зазначені у попередній заяві, то такий платник повинен надати нову заяву з відповідними підтверджуючими документами.

 

Чи може «спрощенець» третьої групи протягом поточного року обрати четверту групу платників єдиного податку?

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п.294.1 ст.294 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку четвертої групи є календарний рік.

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку четвертої групи здійснюється відповідно до підпунктів 298.8.1 – 298.8.4 п.298.8 ст.298 ПКУ.

Сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи подають до 20 лютого поточного року документи, перелік яких визначено у п.п.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПКУ.

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку третьої групи здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 – 298.1.4 п.298.1 ст.298 ПКУ. Заява для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування до контролюючого органу подається за місцем податкової адреси не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Крім цього, п.п.298.1.5 п.298.1 ст.298 ПКУ передбачено, що за умови дотримання платником єдиного податку вимог, встановлених ПКУ для обраної ним групи, такий платник може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп платників єдиного податку, шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу.

Враховуючи вищевикладене, платник єдиного податку третьої групи, який на початку поточного року у встановлений строк (до 20 лютого поточного року) не надав документи для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування єдиного податку четвертої групи, не може протягом поточного року здійснити такий перехід.

 

Нерезидент надає резиденту в оренду рухоме майно: оподаткування ПДВ

Нікопольська ОДПІ інформує, що п.п.«б» п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст.186 ПКУ.

Відповідно до п.п.«ґ» п.186.3 ст.186 ПКУ місцем постачання послуг з надання в оренду (лізинг) рухомого майна, крім транспортних засобів та банківських сейфів, вважається місце, в якому отримувач послуг зареєстрований як суб’єкт господарювання або – у разі відсутності такого місця – місце постійного чи переважного його проживання.

Згідно з п.180.2 ст.180 ПКУ особою, відповідальною за нарахування та сплату ПДВ до

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

17.04.2018 11:35