Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

 

 

З початку року внесок Дніпропетровщини до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ склав 25,8 млрд. грн.

Протягом І кварталу 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням ДУ офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) 22 млрд. 806,6 млн. грн., що на 6 млрд. 178,8 млн. грн., або на 37,2% більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Про це проінформувала очільник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету впродовж трьох місяців 2018 року мобілізовано 17 млрд. 286,9 млн. грн. Це на 5 млрд. 215,8 млн. грн. або на 43,2% більше, ніж у січні – березні минулого року.

Надходження, що формують кошики місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону склали 5 млрд. 519,7 млн. грн. Це на 963 млн. грн. (або на 21,1%) більше фактичних надходжень І-го кварталу 2017 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 2 млрд. 991,7 млн. грн. Порівняно з 2017 роком надходження зросли на 22,7%, або на 553,3,2 млн. грн.

 

Податківці області прийняли участь у презентації проведення інформаційної кампанії

У зв’язку із проведенням інформаційної кампанії щодо початку перевірок інспекторами праці роботодавців виконуюча обов’язки заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна та начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислав Воінов прийняли участь у прес-конференції у міській раді міста Дніпра.

«На сьогодні, Головне управління ДФС у Дніпропетровській області є основним партнером бізнесових структур, які працюють заради однієї мети – розвитку підприємництва в країні та Дніпропетровській області. Одним з пріоритетних напрямів діяльності органів фіскальної служби є запобігання використанню незадекларованої праці та виплати заробітної плати в «конвертах». Це соціальне явище справляє значний негативний вплив на розвиток економіки країни, життєвий рівень населення в цілому по Україні та в Дніпропетровському регіоні. Тому, значна увага надається роз’яснювальній роботі з приводу легалізації заробітної плати»,- висловила позицію податкової служби Ірина Сікіріна.

Через засоби масової інформації, на семінарах та особистих співбесідах із суб’єктами господарювання постійно інформується про розміри заробітної плати, переваги оформлення найманого робітника тощо.

Ірини Сікіріна також відмітила: «Фіскальною службою ведеться і аналітична робота по виявленню роботодавців, що порушують податкове законодавство. Згідно аналізу звітності, яку ми отримуємо, близько 3,6 тисячі роботодавців сплачують заробітну плату нижче мінімально встановленої законодавством».

У поточному році з питаннь упередження порушень податкового законодавства під час виплати заробітної плати та інших доходів громадянам перевірено 27 СГ – юридичних та фізичних осіб.

Встановлено порушення по 23 перевіркам з податку на доходи з фізичних осіб та 11 перевіркам по єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. За донарахованими сумами до бюджету надійшло ПДФО 459,5 тис.грн.

За рахунок легалізації 534 робочих місць, в бюджет додатково надійшло 333,0 тис.грн. податку на доходи з фізичних осіб, 27,7 тис.грн. військового збору та 407,0 тис.грн. єдиного соціального внеску.

Начальником управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владиславом Воіновим озвучені основні зауваження, які виникають у контролюючих органів до податкових агентів при складанні розрахунку ф.№1ДФ.

На прес-конференції також презентовано початок перевірок інспекторами праці роботодавців. Відмічено, що наймані працівники, відстоюючи свої законні права пишуть про порушення під час виплат заробітної плати, в тому числі в «конвертах», та оформленню взаємовідносин з роботодавцями.

Фіскальна служба та Інспекція з питань праці та зайнятості населення міськради і в подальшому співпрацюватимуть, відстоюючи законні інтереси найманих працівників надходження до місцевих бюджетів.

В заключному слові в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна зауважила, що у подальшому ГУ ДФС у Дніпропетровській області разом з ГУ Держпраці в Дніпропетровській області та Інспекцією з питань праці та зайнятості населення міськради розроблять ряд сумісних заходів, в яких будуть зазначені питання проведення перевірок роботодавців (що потрапили до групи «ризику») щодо дотримання ними норм трудового, податкового та іншого законодавств.

 

Застосування порядку інформаційного обміну за принципом «єдиного вікна» під час здійснення митного оформлення товарів в програмі «Деталі»

29 березня 2018 року в прямому ефірі 34 телеканалу м. Дніпра відбулася програма «Деталі» за участі начальника відділу організації митного контролю управління організації митного контролю Дніпропетровської митниці ДФС Володимира Деркача.

«Важливим кроком у напрямку створення сприятливих умов для розвитку бізнесу та боротьби з корупцією стало запровадження в Україні принципу «єдиного вікна» при здійсненні контролю за переміщенням через митний кордон України товарів», - зауважив Володимир Деркач.

Відповідний порядок інформаційного обміну між державними органами та підприємствами спрощує для учасників ЗЕД умови подання документів для проведення відповідних видів контролю та дозволяє мінімізувати участь посадових осіб у здійсненні державного контролю товарів.

Крім того, такий порядок контролю державних органів за переміщенням через митний кордон товарів відповідає світовій практиці та рекомендаціям міжнародних організацій.

Завдяки ініціативам Мінфіну та ДФС поступово здійснюється перехід до проведення митного оформлення товарів саме за цим принципом.

Зокрема, передбачена можливість здійснення митного оформлення за принципом «єдиного вікна» в усіх місцях митного оформлення на території України.

На теперішній час у зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС функціонує 17 місць митного оформлення товарів, в яких застосовується порядок інформаційного обміну між фіскальними органами, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна» з використанням електронних засобів передачі інформації.

З 1 лютого 2018 року у митниці було оформлено 11863 митні декларації за принципом «єдиного вікна», що складає 84% від загальної кількості оформлених МД на товари, що підлягають державних видам контролю, з них експортних МД  - 90%, імпортних - 80%, транзитних - 50%. Наразі, у митниці спостерігається постійне збільшення кількості митних декларацій, оформлених за принципом «єдиного вікна».

Цих показників вдалося досягнути завдяки напруженій роботі співробітників Дніпропетровської митниці ДФС та налагодженню ефективної взаємодії з бізнес спільнотою регіону.

 

Кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2017 року у розпалі

Які саме нюанси слід враховувати при складанні декларації, повідомила начальник відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко.

За її словами, з початку цьогорічної „Кампанії декларування – 2018” мешканцями Нікопольського регіону подано 1472 декларацій про майновий стан і доходи. Із загальної кількості декларацій 682 декларацій подано з метою отримання податкової знижки.

Зокрема, серед громадян, які обов’язково мали прозвітувати перед державою про свої статки, 124 громадян задекларували доходи за договорами спадщини чи дарування на суму 8,4 млн грн, 44 громадянина задекларували доходи від продажу нерухомого чи рухомого майна на суму 7,4 млн грн, 524 громадянина відобразили в декларації доходи від самостійної обробки земельних часток (паїв) на суму 3,0 млн грн.

Протягом Деклараційної кампанії 2017 року громадян задекларували дохід у сумі 78,3 млн грн, самостійно нарахували до сплати в бюджет 0,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 0,3 млн грн військового збору. Фактично до бюджету надійшло 0,5 млн.грн. податку на доходи та військового збору.

Юлія Пушко звертає увагу, хто саме повинен подати Декларацію про майновий стан і доходи за 2017 рік.

Декларацію подають громадяни при отриманні протягом 2017 року таких доходів:

•          при отриманні доходів не від податкових агентів (тобто від фізичних осіб, які не є підприємцями);

•          доходи від продажу або надання в оренду рухомого та нерухомого майна;

•          іноземні доходи;

•          доходи від продажу цінних паперів та корпоративних прав;

•          основна сума боргу за кредитом платника податку, прощеного кредитором за його самостійним рішенням;

•          доходи від провадження господарської діяльності або незалежної професійної діяльності (крім підприємців – фізичних осіб, що обрали спрощену систему оподаткування);

•          доходи від продажу власної сільськогосподарської продукції;

•          доходи у вигляді спадщини та подарунків (якщо вони отримані не від родичів першого або другого ступеня споріднення).

Відповідно до змін до Податкового кодексу, нововведенням цьогорічної Кампанії декларування є те, що від сплати податку та обов’язку подання декларації звільняються спадкоємці другого ступеня споріднення: рідні брати та сестри, баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки.

До категорії осіб, які щорічно повинні декларувати свої доходи, відносяться також:

•          репетитори (надання приватних уроків);

•          спортсмени (від участі в змаганнях);

•          особи, які отримують доходи від надання житла в найм;

•          особи, які надають послуги у розважальних закладах (зокрема, ведучі, фотографи, оператори на весіллях, музиканти в кафе);

•          громадяни, які надають послуги з ремонтних робіт житла, тощо.

Термін подачі декларації за 2017 рік – до 01 травня 2018 року.

Декларації подаються громадянами до податкових органів за місцем їх реєстрації особисто, поштою з повідомленням про вручення або в електроном кабінеті за допомогою ключа електронного цифрового підпису.

За результатами декларування сплачуються ПДФО за ставкою 18 % або 5% (в залежності від виду отриманого доходу) та військовий збір за ставкою 1,5 % від отриманого доходу. Податки сплачуються в строк до 01 серпня 2018 року.

Громадяни, які минулого року отримували заробітну плату і понесли певні витрати, можуть скористатися правом на податкову знижку. Тобто повернути частину податку на доходи фізичних осіб, який було утримано з їх заробітної плати.

До таких витрат, включаються:

- частина процентів, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом,

- благодійні внески неприбутковим організаціям,

- вартість навчання для отримання середньої професійної або вищої освіти.

Нагадаємо, які документи потрібно надати до податкової інспекції, щоб скористатися правом на податкову знижку щодо суми коштів, сплачених за навчання:

•          відповідні платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери;

•          договір з навчальним закладом;

•          довідку про отримані у звітному році доходи;

•          документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти члена сім’ї першого ступеня споріднення);

•          реквізити банківського рахунку, на який повертаються кошти.

З усіх питань заповнення декларації ви можете звертатися до Нікопольської ОДПІ за адресою: м Нікополь, просп. Трубників, 27, 3 зал.

 

Громадяни Дніпропетровської області задекларували понад 800 млн. грн. доходів, отриманих у 2017 році

З початку деклараційної кампанії мешканцями Дніпропетровщини подано майже 14,2 тисячі декларацій про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованого громадянами доходу становить 802,3 млн. грн.

Сума податку на доходи фізичних осіб, визначена громадянами до сплати у 2018 році, становить 29,6 млн. грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року вона збільшилась на 3,8 млн. грн. Сума військового збору до сплати складає 4,4 млн. грн.

Податкову знижку задекларували 2536 громадян. Загальна сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету складає 4,7 млн. грн. За три місяці минулого року податковою знижкою скористалися 2471 громадянин на суму податку до повернення 4,1 млн. грн.

 

У Дніпрі зупинено незаконну реалізацію кальянного тютюну через мережу Інтернет

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області вилучили з незаконного обігу партію кальянного тютюну вартістю більше півмільйона гривень.

В рамках проведення операцій «Акциз - 2018» та «Рубіж - 2018» було проведено огляди приміщень, де зберігався з метою збуту кальянний тютюн відомих світових брендів без марок акцизного податку. Реалізовували його через мережу Інтернет, використовуючи кур’єрські послуги служб доставки.

За результатами проведених заходів з незаконного обігу вилучено та передано на відповідальне зберігання тютюнову продукцію – кальянний тютюн відомих іноземних брендів в кількості 2549 пачок об’ємом 50 гр. та 231 упаковку по 1 кг. на загальну суму більше 515 тис. грн.

На громадян, які здійснювали реалізацію підакцизної продукції без марок акцизного податку складені протоколи про адміністративні правопорушення за ч. 1 ст. 164-5 КУпАП.

 

Підрозділи аудиту ДФС протягом 2017 року відпрацювали 14,8 млрд. грн. схемного ПДВ

У 2017 році за окремими найбільшими ризиками ухилення від оподаткування підрозділами аудиту ДФС було проведено 16,6 тис.  позапланових перевірок, головний акцент у яких було зроблено на схемах руху ПДВ.

У ході цих перевірок було відпрацьовано 6,2 тис. вигодонабувачів, 14,8 млрд. грн. схемного ПДВ, у тому числі 2,6 млрд. грн. ПДВ від ризикових імпортерів.

За результатами проведених заходів донараховано 16,2 млрд. грн., з яких узгоджено 8,1 млрд. грн. з яких 1,3 млрд. вже сплачено.

Типові порушення, які виявлялися позаплановими перевірками:

- нереальні операції з придбання товарів/послуг, які не вироблялись/надавались в обсязі, зазначеному в первинних документах, та/або неможливість їх реального постачання у зв'язку з відсутністю у постачальника ресурсів, необхідних для виробництва, зберігання та транспортування товарів;

- відсутність первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності та документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Значну кількість схем ухилення від оподаткування зруйновано в найбільш ризиковій сфері діяльності – обігу сільськогосподарської продукції.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У міжнародному пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» упереджено спробу незаконного переміщення 198 блоків сигарет для електричного нагрівання

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у міжнародному пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» припинено чергову спробу переміщення тютюнових виробів через митний кордон України з порушенням митних правил.

198 блоків сигарет для електричного нагрівання (призначені для використання з IQOS) марки «HEETS AMBER LABEL», виробництва Італії, намагався незаконно перемістити громадянин Китаю, який прилетів до України з Пекіну. Вказаний громадянин та його багаж прямували через аеропорт «Бориспіль» трансфером до м. Дніпро за «Технологією обслуговування пасажирів та багажу категорії INT-DOM». Сигарети містилися в двох дорожніх валізах пасажира.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадянин Китаю не подавав, з приводу декларування переміщуваних ним товарів до митниці не звертався. Натомість  він обрав канал «зелений коридор», тим самим, відповідно до ст. 366 Митного кодексу України заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон товари не підлягають письмовому декларуванню та оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

Разом з тим, згідно з . 2 ст. 376 Митного кодексу України громадяни, які досягли 18-річного віку, можуть ввозити на митну територію України без сплати митних платежів та без письмового декларування у кількості із розрахунку на одну особу не більше 200 сигарет або 50 сигар чи250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує250 грамів.

Зважаючи на викладене, працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС складено протокол про порушення митних правил за ознаками правопорушення передбаченого ст. 471 Митного кодексу України. За протоколом вилучено 197 блоків сигарет, 1 блок сигарет громадянину пропущено.

Всього з початку року працівниками Київської митниці ДФС у пункті пропуску «Бориспіль-аерпорт» виявлено понад 100 порушень митного законодавства при переміщенні товарів (предметів) громадянами.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Режим роботи ЦОПів Дніпропетровської області у святкові та вихідні дні

Нікопольська ОДПІ з метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних послуг повідомляє про режим роботи ЦОПів Дніпропетровської області у святкові та вихідні дні:

¨ 7 квітня 2018 року – робочий день відповідно до затверджених графіків роботи ЦОПів до 13 год. 00 хв.;

¨ 8 та 9 квітня 2018 року – вихідні дні.

 

«Зелений коридор» для чесного бізнесу

Однією з основних передумов успішного регулювання товарного обігу в процесі митного контролю та оформлення є правильне визначення митної вартості товарів. Під час прийняття рішень щодо визначення митної вартості особливо гостро стикаються інтереси учасників зовнішньоекономічної діяльності, з одного боку, та співробітників фіскальної служби  –  з іншого. Перші прагнуть до заниження митної вартості, що дає їм можливість отримувати додаткові прибутки та цінові переваги над конкурентами, а другі покликані контролювати достовірність декларування рівня митної вартості з метою недопущення порушень порядку митного оформлення та для забезпечення повноти стягнення платежів до державного бюджету. Саме тому митна вартість є однією з найважливіших проблем у митній справі та управлінні нею.

В зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС основними бюджетоформуючими підприємствами регіону здійснено постачання товарів переважно за прямими контрактами.

Питома вага товарів, які імпортуються і оформляються в Дніпропетровській митниці ДФС із визначенням їх митної вартості за ціною укладеного договору (контракту), у 2017 році склала 89,8 %. За 2 місяці 2018 року цей показник збільшився до 92% від загальної кількості імпортованих товарів за цей період.

Серед товарів у режимі імпорту, які були оформлені за "непрямими" зовнішньоекономічними контрактами за участю посередників, митна вартість визнана за основним методом лише у 60% з обсягів товару.

За результатами контролю за правильністю визначення митної вартості товарів у 2017 році посадовими особами Дніпропетровської митниці ДФС прийнято 459 рішень про коригування митної вартості. Відтак економічний ефект від коригування митної вартості склав більше, ніж 302 млн. грн.

Дніпропетровською митницею ДФС постійно проводиться консультативна робота з суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності щодо переваг укладання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) купівлі-продажу, стороною якого є виробник товарів. Наведені вище показники свідчать передусім про активну співпрацю митниці з бізнес-спільнотою регіону.

 

У міжнародному пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» упереджено спробу незаконного переміщення 198 блоків сигарет для електричного нагрівання

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у міжнародному пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» припинено чергову спробу переміщення тютюнових виробів через митний кордон України з порушенням митних правил.

198 блоків сигарет для електричного нагрівання (призначені для використання з IQOS) марки «HEETS AMBER LABEL», виробництва Італії, намагався незаконно перемістити громадянин Китаю, який прилетів до України з Пекіну. Вказаний громадянин та його багаж прямували через аеропорт «Бориспіль» трансфером до м. Дніпро за «Технологією обслуговування пасажирів та багажу категорії INT-DOM». Сигарети містилися в двох дорожніх валізах пасажира.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадянин Китаю не подавав, з приводу декларування переміщуваних ним товарів до митниці не звертався. Натомість  він обрав канал «зелений коридор», тим самим, відповідно до ст. 366 Митного кодексу України заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон товари не підлягають письмовому декларуванню та оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

Разом з тим, згідно з . 2 ст. 376 Митного кодексу України громадяни, які досягли 18-річного віку, можуть ввозити на митну територію України без сплати митних платежів та без письмового декларування у кількості із розрахунку на одну особу не більше 200 сигарет або 50 сигар чи250 грамівтютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує250 грамів.

Зважаючи на викладене, працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС складено протокол про порушення митних правил за ознаками правопорушення передбаченого ст. 471 Митного кодексу України. За протоколом вилучено 197 блоків сигарет, 1 блок сигарет громадянину пропущено.

Всього з початку року працівниками Київської митниці ДФС у пункті пропуску «Бориспіль-аерпорт» виявлено понад 100 порушень митного законодавства при переміщенні товарів (предметів) громадянами.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Понад 14 тонн заборонених до ввезення рибальських сіток не пустили в Україну столичні митники

Під час митного огляду вантажу співробітники управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської міської митниці ДФС упередили спробу імпорту в Україну понад 14 тонн рибальської сітки з нейлонової мононитки, ввезення якої заборонено законодавством. Загальна вартість вантажу становить понад 2,5 млн грн.

Товар, що надійшов з Китаю на адресу одного з київських підприємств, був заявлений декларантом до митного оформлення як пофарбовані сітки, виготовлені машинним способом, утворені подвійним шкотовим вузлом. Однак митники виявили зовсім інший товар – рибальські  сіті з нейлонової мононитки, ввезення яких заборонено Законом України «Про тваринний світ». Зазначений факт підтвердився й маркуванням.

Наразі за ознаками порушення митних правил, передбачених ст. 472 Митного кодексу України, відносно декларанта підприємства складено адміністративний протокол. Незаявлення точних та достовірних відомостей щодо найменування та характеристик товару при їх декларуванні передбачає конфіскацію цього товару та штраф у розмірі 100% його вартості, у цьому випадку – 2,5 млн грн. Відповідно до протоколу товар буде вилучено, а справу передано до суду для винесення рішення.

Нагадаємо, з 1 квітня в Україні почали діяти нерестові заборони на риболовлю.  Вилучення 14 тонн таких сіток, які завдяки митникам вже не потраплять до рук браконьєрів, вберегло незліченну кількість риби та інших живих організмів наших водоймищ. Та навіть в періоди, коли риболовля дозволена, виготовлення сіток з мононитки, їх збут, застосування та зберігання (крім тих, що призначені для промислового лову) в Україні заборонене.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

До уваги усіх фінансових установ та платників податків!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) на офіційному веб-порталі за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/332466.htmlповідомила наступне.

Для платників податків ДФС запроваджено новий сервіс передачі фінансовим установам даних фінансової звітності підприємства.

30.03.2018 ДФС підписано Угоду про інформаційне співробітництво щодо надання сервісної послуги з передачі фінансовій установі даних з фінансової звітності підприємства(далі – Угода), яка є публічним письмовим договором, відкритим для приєднання фінансових установ шляхом підписання Договору приєднання та Порядку отримання даних з фінансової звітності.

Інформаційне співробітництво між ДФС та фінансовими установами надасть можливість засобами «Електронного кабінету»:

фінансовим установам – після приєднання до Угоди отримувати (за наявності згоди платника) дані з фінансової звітності підприємства, яка подана до контролюючих органів;

платникам – за бажанням формувати та передавати фінансовим установам дані з фінансової звітності, яка подана до контролюючих органів, шляхом подання до ДФС в електронній формі відповідної згоди на передачу таких даних.

Сервісна послуга, в першу чергу, запроваджена для платників, у яких виникає необхідність подання документів до фінансових установ, та спрощує процедуру подання такими платниками до банків документів та відомостей, необхідних для здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також проведення фінансовими установами аналізу відповідності фінансової операції змісту діяльності та фінансового стану підприємства згідно зі ст.64 Закону України «Про банки і банківську діяльність».

Угоду та відповідні додатки до неї розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділах «Електронні сервіси» та «Меморандуми та договори про співпрацю».

 

Протягом січня-березня ДФС забезпечено понад 81 млрд. грн. митних платежів

У першому кварталі поточного року ДФС перераховано до державного бюджету понад 81 млрд. грн. митних платежів. З них до загального фонду державного бюджету надійшло майже 75 млрд. грн., до спеціального фонду – 6,2 млрд. гривень.

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 17,3%, або на 11,9 млрд. грн. У 2017 році протягом січня-березня митними органами ДФС було забезпечено 69 млрд. гривень.

Зростання надходжень митних платежів порівняно з відповідним періодом минулого року фіксується й у березні 2018 року. Так, за перший місяць весни було спрямовано до державного бюджету на 23 млн. грн.. більше, ніж у березні 2017 року.

Крім того, збільшились на 3,5%, або на 933 млн. грн. фактичні надходження порівняно з лютим 2018 року.

Загалом  у березні 2018 році митницями забезпечено 27,4 млрд. грн. Середньоденні надходження у березні цього року склали 1,3 млрд. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року цей показник зріс на 4,8%, або на 60 млн. гривень.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».

 

Які дії платника, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

Необхідно перевірити:

- який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

- правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

 

Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

З метою якісного обслуговування платників податків та забезпечення умов для швидкого та комфортного процесу адміністрування податків на офіційному веб-порталі ДФС України запроваджено 14 сервісів, якими сьогодні користуються більшість платників податків. Одним з них є загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (далі - «ЗІР»).

Робота «ЗІР» направлена на забезпечення платників податків своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією. Інформаційне наповнення «ЗІР» здійснюється на підставі функціональних повноважень органів ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру та, з метою мінімалізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.

Сервіс забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності, у т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, розміщених в Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використання Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів, а в перспективі запровадження інтерактивних посилань на взаємопов’язані документи.

Більш детально про роботу «ЗІР» можна дізнатися на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: zir.sfs.gov.ua.

 

У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»

Нікопольська ОДПІ інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».

Цей розділ містить:

- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;

- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;

- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;

- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».

Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Податкова знижка: які існують обмеження щодо права на нарахування?

Нікопольська ОДПІ нагадує, що згідно з п.166.4 ст.164 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова знижка може бути надана виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку і також резиденту – фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має про це відмітку у паспорті.

Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника ПДФО, нарахованого як заробітна плата, зменшена на суму податкової соціальної пільги (п.164.6 ст.164 ПКУ).

Якщо платник ПДФО до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

 

Податковий календар на 10 квітня 2018 року

Нікопольська ОДПІ доводить до відома платників, що

вівторок, 10 квітня 2018 року, останній день подання:

- звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за березень 2018 за формою №1-РС;

- звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за березень 2018 року за формою №2-РС;

- звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за березень 2018 року за формою №3-РС;

- звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за березень 2018 року за формою №1-ОА;

- звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за березень 2018 року за формою №1-ОТ;

- декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію.

 

До уваги платників податків! Затверджено нові узагальнюючі податкові консультації з деяких питань оподаткування податком на прибуток підприємств та податком на доходи фізичних осіб

Нікопольська ОДПІ інформує, що наказом Міністерства фінансів України від 03.04.208 №400 (далі – Наказ №400) відповідно до п.52.6 ст.52 глави 3 розділу ІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами і доповненнями (далі – ПКУ) та Порядку надання узагальнюючих податкових консультацій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 27.09.2017 року №811, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.10.2017 за №1266/31134, затверджено узагальнюючі податкові консультації з деяких питань оподаткування податком на прибуток підприємств та податком на доходи фізичних осіб, а саме:

• Узагальнюючу податкову консультацію щодо необхідності звернення до суду для визнання заборгованості безнадійною відповідно до п.п.«а» п.п.14.1.11 п.14.1 ст.14 ПКУ;

• Узагальнюючу податкову консультацію щодо застосування положень п.139.3 ст.139 ПКУ стосовно порядку врахування перевищення резерву над розміром встановленого ліміту;

• Узагальнюючу податкову консультацію щодо необхідності здійснення коригування фінансового результату до оподаткування у зв’язку із використанням резерву при здійсненні прощення фінансовою установою заборгованості боржника;

• Узагальнюючу податкову консультацію щодо належного повідомлення боржника – фізичної особи про анулювання (прощення) боргу.

Слід зазначити, що податкові консультації повинні застосовуватись у частині, що не суперечать вищевказаним узагальнюючим податковим консультаціям.

Наказ №400 розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України за посиланням:https://www.minfin.gov.ua/news/view/normatyvnopravovi-akty-z-podatkovykh-konsultatsii?category=bjudzhet&subcategory=podatkovi-konsultatsii

 

Визначення загального обсягу операцій, які здійснює туристичний оператор, для реєстрації його платником ПДВ

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що при розрахунку загальної суми від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, які підлягають оподаткуванню ПДВ згідно з Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами і доповненнями (далі – ПКУ), для визначення необхідності обов’язкової реєстрації та можливості добровільної реєстрації платником ПДВ потрібно враховувати значення терміну постачання товарів/послуг (п.п.14.1.185 та п.п.14.1.191 п.14.1 ст.14 розділу V ПКУ).

Згідно з розділами V та XX ПКУ до оподатковуваних ПДВ операцій з постачання товарів/послуг належать операції, що підлягають оподаткуванню за основною ставкою ПДВ, нульовою ставкою та ставкою 7 відсотків ПДВ, звільнені та тимчасово звільнені від оподаткування ПДВ.

Водночас, пунктами 207.2 – 207.5 ст.207 розділу V ПКУ визначено, що базою оподаткування ПДВ в разі проведення операцій з постачання туристичним оператором туристичного продукту (туристичної послуги), призначеного для його споживання (отримання) на території України, є винагорода, яка визначається як різниця між вартістю поставленого ним туристичного продукту (туристичної послуги) та вартістю витрат, понесених таким туристичним оператором внаслідок придбання (створення) такого туристичного продукту (туристичної послуги).

Базою оподаткування ПДВ в разі проведення операцій з постачання на території України туристичним оператором туристичного продукту (туристичної послуги), призначеного для його споживання (отримання) за межами території України, є винагорода, яка визначається як різниця між вартістю поставленого ним туристичного продукту (туристичної послуги) та вартістю витрат, понесених таким туристичним оператором внаслідок придбання (створення) такого туристичного продукту (туристичної послуги).

Базою оподаткування туристичного оператора, який здійснює посередницьку діяльність на території України з укладання договорів на туристичне обслуговування з іноземними суб’єктами туристичної діяльності, є винагорода, яка нараховується (виплачується) йому таким іноземним суб’єктом туристичної діяльності, в тому числі шляхом надання права самостійно утримувати належну такому туроператору суму винагороди із коштів, сплачених замовником (споживачем) туристичних послуг.

Враховуючи вищевикладене, при визначенні загального обсягу оподатковуваних операцій звітного періоду для реєстрації платником ПДВ туристичного оператора приймається до уваги обсяг винагороди, отриманої туристичним оператором від операцій з постачання на території України туристичного продукту (туристичних послуг), а також (у разі наявності) загальний обсяг операцій з постачання товарів/послуг, база оподаткування яких визначається за загальновстановленими правилами.

 

Збір за місця для паркування транспортних засобів: порядок визначення ставки

Нікопольська ОДПІ інформує, що відповідно до п.268¹.3 ст. 268¹ розділу ХІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010    №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) ставки збору за місця для паркування транспортних засобів (далі – збір) встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 кв. метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі до 0,075 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

При визначенні ставки збору сільські, селищні, міські ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, враховують місцезнаходження спеціально відведених місць для паркування транспортних засобів, площу спеціально відведеного місця, кількість місць для паркування транспортних засобів, с

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

10.04.2018 16:06