Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

Представники ДФС ознайомилися з новітніми розробками у сфері безпеки

З найсучаснішим обладнанням у сфері безпеки та правопорядку ознайомилися сьогодні представники делегації ДФС у рамках робочого візиту до Великої Британії для участі у Виставці обладнання в галузі безпеки та правопорядку (м. Фарнборо, Гемпшир). Під час заходу в.о. Голови ДФС Мирослав Продан зустрівся з представниками компанії Rapiscan для ознайомлення з розробленою її фахівцями S2Global системою.

Дія зазначеної системи спрямована на оптимізацію та підвищення ефективності догляду вантажів та попередження корупції шляхом розподілу процесів догляду, аналізу зображень скануючих пристроїв та ухвалення відповідних рішень.

«Сьогодні ми активно проводимо процес закупівель скануючих систем та іншого необхідного обладнання для роботи митниць. Ознайомлення з новітніми розробками наших іноземних колег у цій сфері є надзвичайно актуальним та корисним для нас, оскільки ДФС зацікавлена в осучасненні роботи наших митників, застосуванні технологій, які дозволять убезпечити митний кордон нашої та сусідніх держав від незаконного переміщення контрабандних та небезпечних вантажів», – наголосив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

За його словами, такі заходи дають можливість не лише ґрунтовно ознайомитися з останніми розробками у сфері безпеки, але й налагодити співпрацю з іноземними колегами, залучити на український ринок виробників найсучаснішого обладнання.

Під час заходу учасники також ознайомилися з останніми розробками світових лідерів у сфері економічної безпеки та митно-прикордонного контролю. Ці розробки стосуються фото-, відеоконтролю, удосконалених GPS-замків, пошуку та виявлення наркотичних, інших небезпечних речовин, мобільних засобів митного контролю.

Українську делегацію також цікавили питання організації забезпечення кіберзахисту, застування систем централізованого забезпечення інформаційної безпеки, зокрема, програмно-технічний комплекс управління інформацією та подіями інформаційної безпеки (SIEM система), програмно-технічний комплекс виявлення та попередження мережевих атак (IPS система), програмно-технічний комплекс захисту баз даних та інших систем тощо.

Довідково:

Організатор виставки – Міністерство внутрішніх справ Великої Британії за сприяння Уряду Великої Британії. Заснована тридцять років тому і проводиться щорічно протягом трьох днів.

Виставка - перша платформа для відповідних британських виробників для демонстрації найсучаснішого обладнання та навчання для поліцейських служб, державних департаментів, організацій та установ Великої Британії та іноземних партнерів.

Основна увага приділяється демонстрації можливостей, запропонованих новітніми передовими технологіями.

Участь у виставці надає такі можливість: участь у зустрічах, обмін досвідом, обговорення останніх досягнень у забезпеченні національної безпеки та стійкості з виробниками, колегами та державними службовцями Великої Британії.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Павло Дроняк: З 2017 року спадщина, отримана від родичів другого ступеня спорідненості, - не оподатковується

У 2018 році вперше громадяни, які отримали спадщину від родичів другого ступня спорідненості, не зобов’язані ані сплачувати податок, ані подавати декларацію про факт отримання спадщини у 2017 році. Про це розповів директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк в інтерв’ю виданню «Факти».

За його словами, до другого ступеня спорідненості належать рідні брати та сестри, бабусі та дідусі (батьки батька та матері), онуки. Оскільки податок не стягується, то спадкоємець не повинен проводити оцінку успадкованого майна.

Також за нульовою ставкою оподатковується майно, успадковане особами першого ступеня спорідненості, тобто подружжя (чоловік та дружина), батьки та діти, у тому числі усиновлені.

Громадяни, які отримали спадщину від інших (більш далеких) родичів, а також від просто знайомих мають сплатити податок.

«Більше того, якщо такими спадкоємцями не було сплачено податок до нотаріального оформлення об’єктів спадщини, то вони ще й зобов’язані подати декларацію. Також сплатити податок і подати декларацію повинні всі громадяни, які отримали спадщину від нерезидента. Навіть, якщо такі нерезиденти є подружжям, батьками, дітьми, бабусею та дідусем», – підкреслив Павло Дроняк.

Він також роз’яснив, що передбачено три види ставок для податку на доходи фізичних осіб: нульова, 5 відсотків та 18 відсотків. При цьому, якщо громадянин успадковує майно від резидента (окрім, першого та другого ступеня спорідненості), то сплачує 5-відсотковий податок.

При отриманні на території нашої держави спадщини від нерезидента необхідно сплатити податок на доходи фізичних осіб у розмірі 18 відсотків.

Також спадкоємці зобов’язані сплатити і військовий збір, який складає 1,5 відсотка від вартості успадкованого або подарованого майна. Виключення складають лише особи, що отримали доходи, які оподатковуються за нульовою ставкою.

Посадовець також звернув увагу, що якщо спадкоємцем є резидент України, податок на доходи фізичних осіб та військовий збір мають бути сплачені до нотаріального оформлення об’єктів спадщини, при цьому декларація не подається. В інакшому випадку нотаріус не видасть свідоцтво про право наслідування.

У випадку переходу до спадкоємця права на отримання страхових виплат податковим агентом є страхова компанія, а тому подавати декларацію також не потрібно.

Посадовець також наголосив, що подарунки оподатковуються у такий же спосіб, як і спадщина – за тими ж ставками і на тих самих умовах.

«Варто відзначити, що у такому випадку факт дарування не лише квартири, але й іншого майна повинен бути оформлений відповідним чином. Крім того, для цілей оподаткування повинна бути проведена оціночна вартість подарунка», – зазначив Павло Дроняк.

Нагадаємо, що за даними поданих протягом 2017 року декларацій про майновий стан і доходи громадянами, які успадкували або отримали в дарунок майно, задекларовано податкові зобов’язання по самостійній  сплаті податку на доходи з фізичних осіб та військового збору у сумі – 510,4 млн. грн.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Громадяни, які отримували іноземні доходи, мають подати декларацію

Усі громадяни, які отримали у 2017 році доходи з-за кордону – спадщину, гонорари, авторські виплати, дивіденди або просто зарплатню, мають їх задекларувати. При цьому декларацію вони повинні подати незалежно від того, чи були з цих сум утримані податки. Про це в інтерв’ю виданню «Факти» розповів директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.

Він підкреслив, що фіскальна служба постійно проводить роз’яснювальну роботу з тими громадянами, які можуть мати іноземні доходи, зокрема, з відомими артистами, спортсменами, моряками, а також мешканцями прикордонних районів, які виїжджають працювати до сусідніх країн.

«Такі громадяни можуть надіслати декларацію поштою або звернутися до посольства чи консульства. Також вони мають право оформити довіреність своїм близьким в Україні, щоб вони подали декларацію. Або подати її за допомогою електронних засобів он-лайн», – зазначив Павло Дроняк.

Він підкреслив, що у випадку, коли людина вже сплатила податок за тими ставками, які діють в іншій країні, то вона має взяти у податкових органах іноземної держави довідку про сплачені суми і їх буде враховано під час перерахунку в Україні.

За даними декларацій про майновий стан і доходи, поданих протягом 2017 року, громадянами задекларовано іноземні доходи в сумі 4 351,4 млн. грн., з яких визначено податкові зобов’язання для самостійної сплати податку на доходи фізичних осіб у сумі – 775,3 млн. грн. та 64,2 млн. грн. військового збору.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

За два місяці платники Дніпропетровщини перерахували до бюджетів усіх рівнів майже 14 млрд. грн. податків і митних платежів та понад 1,9 млрд. грн. ЄСВ

Протягом січня – лютого 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням ДУ офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) 13 млрд. 986,7 млн. грн., що на 2 млрд. 750,8 млн. грн., або на 24,5% більше, ніж за відповідний період 2017 року. Про це проінформувала в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.

Так, до загального фонду державного бюджету мобілізовано 10 млрд. 303 млн. грн. Це на 2 млрд. 230,2 млн. грн. або на 27,6% більше, ніж у січні – лютому минулого року.

Місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали 3 млрд. 683,6 млн. грн., що на 520,5 млн. грн., або на 16,5% більше фактичних надходжень двох перших місяців 2017 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за підсумками січня - лютого зібрано 1 млрд. 935 млн. грн. Порівняно з 2017 роком надходження зросли на 26,2%, або на 402,2 млн. грн.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

За два місяці поточного року майже 4,7 тисяч громадян Дніпропетровщини надали декларацію про майновий стан і доходи

В рамках деклараційної кампанії, що розпочалася 1 січня та триватиме до 1 травня поточного року, про свої статки, отримані у 2017 році, на Дніпропетровщині прозвітували 4695 громадян. Загальна сума задекларованого ними доходу становить 279,4 млн. грн.

Впродовж січня – лютого 2018 року громадяни регіону задекларували податкове зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб у сумі 8,4 млн. грн., що на 1,5 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2017 року, сума військового збору до сплати складає 1,4 млн. грн.

Найбільші доходи у минулому році отримали 592 мешканця Дніпропетровщини у вигляді спадщини/дарування – 61,5 млн. грн. Ще 118 громадян мають дохід від продажу (обміну) рухомого та/або нерухомого майна – 15 млн. грн.; 8 громадян задекларували іноземні доходи, загальна сума отриманого ними доходу складає 1,8 млн. грн.

Дохід понад 1 млн. грн. задекларували 20 громадян області. Загальна сума  отриманого ними доходу - 86,5 млн.грн.

Окрім того, 976 декларантів звернулися до фіскальних органів Дніпропетровської області за податковою знижкою. Відтак, з казни громадянам області буде повернуто 1,8 млн. грн.

«Результати першої половини деклараційної кампанії свідчать про зростання рівня громадянської свідомості до добровільного процесу декларувати доходи. Саме така активність і є показником справжньої економічної зрілості суспільства», – зазначила в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

З початку року юристи Державної фіскальної служби Дніпропетровщини виграли у судах 109 справ

Впродовж січня – лютого 2018 року у судах різних інстанцій на розгляді знаходилось понад 8,5 тисяч справ на суму 10 млрд. грн. за позовами ГУ ДФС у Дніпропетровській області до платників та за позовами платників до ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Як повідомив начальник юридичного управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Олег Басан, протягом двох місяців поточного року на користь держави задоволено 109 справ – 76,8% від загальної кількості, розглянутих у судах. Правовики Дніпропетровщини зуміли відсудити на користь держави 264,7 млн. грн., що становить 85% від загальної суми розглянутих позовів.

За словами Олега Басана: «Принципи правової роботи в регіоні, побудовані на якісному супроводженні податкових спорів, а також позитивній практиці досудового вирішення спорів на етапі адміністративного оскарження податкових повідомлень - рішень, що дозволяє врегулювати їх ще на початкових стадіях розгляду».

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Податківці Дніпропетровщини роз’яснили представникам громадських організацій норми податкового законодавства

Фахівці ГУ ДФС у Дніпропетровській області прийняли участь навчальному семінарі «Як використовувати Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства на регіональному рівні». Організатори заходу запросили до діалогу начальника управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Еліну Дьоміну та заступника начальника управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДФС області Віталія Мироненко.

Однією з тем обговорення на навчальному семінарі стало покращення податкового законодавства для організації громадянського суспільства. Представникам громадських організацій податківці зазначили, що громадські організації, як і будь які юридичні особи, щорічно надають податкову звітність. На сьогодні, у Дніпропетровській області зареєстровано 12,5 тисяч неприбуткових установ і організацій.

Для всіх неприбуткових установ існують однакові вимоги: отримані кошти мають використовуватись на виконання статутних завдань та функціонування організації. У випадку припинення діяльності такої організації – кошти передають іншій установі або державі.

Зазначений семінар служить механізмом сприяння у більш поглибленій та змістовній взаємодії між фіскальною службою та бізнес - спільнотою в інтересах розвитку громадянського суспільства у Дніпропетровській області та сплатою податків до бюджетів.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олени Ярової

Питання 1. Доброго дня. В який термін видаються відомості з Державного реєстру про отримані доходи?

Відповідь. Доброго дня. Наказом Міністерства фінансів України 29.09.2017 №822, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.10.17 за №1306/31174 затверджено Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (далі – Положення 822), в якому розділом Х регламентовано Порядок отримання відомостей з Державного реєстру, зокрема, внесені зміни стосовно терміну надання відомостей.

Так, відповідно до п.6,7,8 розділу Х Положення 822, контролюючий орган протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи (представника) надає відомості з Державного реєстру за формами, наведеними в додатках 15, 16 до цього Положення.

Фізичні особи – громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням відомостей з Державного реєстру до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі відомостей може бути продовжено до п’яти робочих днів.

Відомості з Державного реєстру надаються контролюючим органом особисто фізичній особі або її представнику за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу, та довіреності (для представника), про що робиться відповідний запис в журналі надання відомостей.

Питання 2. Хочу отримати відповідь на таке питання. Чи може член фермерського господарства самостійно сплачувати внески до Пенсійного Фонду з метою набуття страхового стажу для призначення пенсії?

Відповідь. Законом України від 03.10.2017 № 2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення  пенсій» внесено зміни до Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Зміни набули чинності з 1 січня 2018 року.

За змістом змін, з 01.01.2018 члени фермерського господарства виключені із переліку платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок).

З 01.01.2018, згідно з пунктом 51 частини першої статті 4 Закону №2464, членів фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах, визначено платниками єдиного внеску.

Члени фермерського господарства, вичерпний перелік яких визначено частиною третьою статті 3 Закону України від 19.06.2003 №973 «Про фермерське господарство», зобов’язані з 01.01.2018 стати на облік в органах ДФС як платники єдиного внеску.

Зазначена норма не поширюється на членів фермерського господарства які є застрахованими особами (найманими працівниками, фізичними особами - підприємцями, головами фермерських господарств як юридичних осіб так і фізичних осіб - підприємців зі статусом сімейного фермерського господарства).

Для взяття на облік платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування членам фермерських господарств, на яких не поширюється дія Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», необхідно подати до податкової інспекції за місцем проживання (реєстрації) заяву про взяття на облік платника єдиного внеску (члена фермерського господарства) за формою 12-ЄСВ.

Питання 3. Чи можливо отримати довідку про отримані доходи фізичній особі через Електронний кабінет?

Відповідь. Фізичні особи та фізичні особи – підприємці за наявності електронного цифрового підпису мають можливість засобами Електронного кабінету отримати відомості про суми виплачених доходів.

Питання 4. Які зміни внесено до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій щодо нових моделей реєстраторів розрахункових операцій?

Відповідь. Наказом ДФС України від 20.02.2018 №79 затверджено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій», в якому по 16 моделях РРО змінені строки первинної реєстрації в органах державної податкової служби та строки виведення моделей з Державного реєстру.

Питання 5. У разі отримання паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, мати в наявності реєстраційний номер облікової картки платника податків?

Відповідь. Згідно з абз.15 п.7 ст.21 Закону України від 20.11.2012 №5492–VI «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» до паспорта громадянина України вноситься податковий номер (реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків) або повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган). У разі наявності повідомлення про відмову від реєстраційного номера облікової картки платника податків проставляється слово «відмова».

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Фіскальна служба Дніпропетровщини активно працює над поверненням заборгованості платників перед бюджетом

 «Загальна сума заборгованості платників податків Дніпропетровської області до зведеного бюджету станом на 1 січня 2018 року склала 4,5 мільярди гривень» - про це на прес-конференції для ЗМІ у Інформаційному агентстві «Мост-Днепр» повідомила начальник управління погашення боргу ГУ ДФС у Дніпропетровській області Яна Бабець.

У 2017 році фахівці фіскальної служби області повернули до бюджету 380 мільйонів гривень заборгованості перед бюджетом. З них більше 5 мільйонів гривень за рахунок списання з рахунків боржника і 2 мільйони гривень за рахунок реалізації майна.

«Більше 350 мільйонів гривень платники області заборгували єдиного соціального внеску. За минулий рік податківцям вдалося скоротити борг ЄСВ на 150 мільйонів гривень. На сьогодні цей борг погашається за допомогою виконавчої служби» - зазначила Яна Бабець.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Про актуальні питання оподаткування податком на додану вартість, йшлося на прес-конференції

Днями в інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція на тему: «Актуальні питання оподаткування податком на додану вартість» за участі заступника начальника управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Віталія Мироненко та фахівця управління податків і зборів з юридичних осіб Світлани Плохої.

«У 2017 році до державного бюджету направлено 15,5 мільярдів гривень ПДВ. У порівнянні з 2016 роком надходження збільшено на 3 мільярди гривень», - повідомив Віталій Мироненко. Також повідомив про основні напрямки адміністрування податку на додану вартість, останні зміни в оподаткуванні ПДВ, які набрали чинності з 01 січня 2018 року, блокування податкових накладних тощо.

У свою чергу, Світлана Плоха акцентувала на змінах в оподаткуванні податком на додану вартість у 2018 році, а саме: встановлено умови та порядок розблокування і реєстрації податкових накладних та окремий термін для реєстрації розрахунків коригування, в яких передбачається зменшення суми компенсації товарів або послуг - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування покупцем.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Міжнародна співпраця на базі Дніпропетровської митниці ДФС

Днями під егідою Посольства ФР Бразилія в Україні, за ініціативи виконуючого обов’язки начальника Дніпропетровської митниці ДФС Сергія Сличка, на базі митниці було проведено зустріч з представниками бізнес-структур Дніпропетровського регіону. Також, до роботи запрошено представників Дніпропетровської торгово-промислової палати.

Головною метою проведення заходу стало налагодження контактів та поглиблення  освітянських, культурних та зовнішньоекономічних зв’язків між країнами.

З метою розвитку міжнародної співпраці в дипломатичній, науковій та у сфері бізнесу під егідою Посольства ФР Бразилія в Україні, Міністерства освіти та науки України, представників міської влади, бізнесу та вишів м.Дніпра, формується делегація для поїздки до ФР Бразилії для участі у виставці FAUBAI, а також проведення консультацій задля розширення зовнішніх відносин.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Дніпропетровською митницею ДФС прийнято участь в робочій нараді, що відбулася у Дніпропетровській обласній державній адміністрації

28 лютого 2018 року, на базі Дніпропетровської обласної державної адміністрації, відбулася робоча нарада за участі представників Дніпропетровської митниці ДФС, органів державної влади та контролюючих органів м. Дніпра. Також, до роботи було запрошено представників бізнес-спільноти та профільних організацій.

Головною метою проведення заходу було залучення бізнес-спільноти області до конструктивного діалогу та заохочення їх до митного оформлення в Дніпропетровській митниці ДФС.

Окрім того, висвітлено та обговорено проблемні питання, які виникають під час здійснення митних формальностей та необхідні організаційні заходи для їх вирішення.

У нараді  прийняв участь заступник начальника Дніпропетровської митниці ДФС Ігор Диба, який зазначив, що Дніпропетровська митниця ДФС входить до п’ятірки бюджетоформуючих митниць України. Лише за минулий рік митницею перераховано до Державного бюджету України понад 20 млрд. грн. Завдяки цьому, в рамках проведення експерименту з фінансового забезпечення здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в усіх областях та м. Києві, на реконструкцію доріг області Дніпропетровською митницею ДФС з початку 2017 року спрямовано кошти у сумі 331,2 млн. грн.

 Станом на 01.01.2018 на обліку у Дніпропетровській митниці ДФС перебувало 7 393 суб’єктів ЗЕД. Однак, кількість суб’єктів господарювання, які здійснювали зовнішньоекономічну діяльність у січні поточного року всього 12%. Тобто, зберігається тенденція до здійснення митних оформлень підприємств не за місцем обліку – в інших регіонах.

Дніпропетровська митниці ДФС створює сприятливі умови для розвитку зовнішньої торгівлі: у поточному році простежується стійка тенденція зменшення часу митного оформлення та кількості митних оглядів.

Поряд з цим, важливим кроком у напрямку створення сприятливих умов для розвитку бізнесу та боротьби з корупцією стало запровадження в Україні принципу «єдиного вікна» при здійсненні контролю за переміщенням через митний кордон України товарів.

На теперішній час, з використанням порядку інформаційного обміну за принципом «єдиного вікна» у Дніпропетровській митниці ДФС оформлюються 76% від загальної кількості митних декларацій. Використання принципу "єдиного вікна" дозволяє значно спростити митні процедури та скорочує час на їх проведення, мінімізує людський фактор при прийнятті рішень посадовими особами митниці та контролюючих органів, що дозволяє значно знизити корупційні ризики і можливості для перевищення службових повноважень.

Крім того, такий порядок контролю державних органів за переміщенням через митний кордон товарів відповідає світовій практиці та рекомендаціям міжнародних організацій.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Українські митні інновації представлено на сесії Всесвітньої митної організації у Брюсселі

Під час 9-ї Сесії Комітету інституційного розвитку Всесвітньої митної організації, у якій взяли участь близько 250 учасників з 180 країн світу, ДФС було представлено напрацювання з впровадження інновацій в систему підвищення професійної компетенції працівників митниць.

Так, зокрема, представник Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС Сергій Осатюк представив інноваційний курс лекцій у форматі 3D за темою «Технологічний розвиток і його вплив на професію митника».

Учасників заходу було ознайомлено з методикою і практикою створення таких лекцій за допомогою новітніх технологій та сучасних засобів відтворення віртуальної реальності.

Варто відзначити, що фахівці Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС протягом останніх років розробляють навчальні модулі для інтерактивних електронних навчальних програм з комп'ютерного моделювання практичних ситуацій у процедурах митного оформлення та митного контролю для наближення реальних ситуацій у процесі навчання. Такі заходи дозволяють представити зарубіжним колегам свої напрацювання, у тому числі тренувальні модулі, що можуть бути інтегровані у реальні системи управління навчанням (наприклад, Платформа WCO CLiKC!).

Крім того, участь у таких заходах надає можливість отримання підтримки міжнародних програм та проектів для впровадження 3D-технологій у процес підготовки митників світової спільноти.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Рентна плата: зміни з 01.01.2018

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сінявіна І.В. нагадує, що 01.01.2018 набрав чинності Закон України від 07.12.2017 №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році», яким внесено зміни до Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ із змінами і доповненнями (далі – ПКУ), зокрема у частині рентної плати, а саме:

- збільшено ставки з рентної плати за користування надрами, рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів;

Крім того, звертаємо увагу, що з 01.01.2018 пунктом 110 розділу I Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» внесено зміни до статті 255 ПКУ у частині визначення кола платників рентної плати за спеціальне використання води та порядку нарахування податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води.

 

До уваги платників рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини про визначення кодів бюджетної класифікації

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сінявіна І.В. повідомляє платників рентної плати, що на офіційному веб-порталі ДФС України розміщено лист ДФС України від 18.01.2018 №1459/7/99-99-12-03-04-17 «Про визначення кодів бюджетної класифікації» та додаток до вищевказаного листа – лист Міністерства фінансів України від 09.01.2018 №35120-16-10/639 (вх. ДФС України №67/4 від 10.01.2018), в якому наведена інформація про визначення кодів бюджетної класифікації для забезпечення умов дотримання бюджетного законодавства з питань дотримання бюджетного законодавства в частині розподілу коштів рентної плати за користування надрами для видобування нафти, природного газу та газового конденсату з 1 січня 2018 року.

З вищевказаними листами можливо ознайомитись за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72743.html

 

До уваги громадян платників земельного податку!

Заступник начальника відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ Григорій Будимко звертає увагу громадян, що власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі є платниками земельного податку.

Запрошуємо Вас завітати до податкової інспекції для отримання податкового повідомлення-рішення про внесення податку та/або для надання заяви (з підтверджуючими документами) для звільнення сплати земельного податку за адресою: м. Нікополь, просп. Трубників 27 каб. 311 (3 поверх). При собі мати індентифікаційний номер власника (зелекористувача) земельної ділянки.

 

Доходи у розмірі понад 1 млн. грн. вже задекларували 742 особи

Станом на 01.03.2018 громадянами подано майже 75 тис. податкових декларацій про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованого доходу становить 8,1 млрд грн., що на 2,1 млрд грн., або на 37 відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Найактивніше свої доходи декларують громадяни у Запорізькій, Дніпропетровській, Кіровоградській областях та місті Києві.

Доходи у сумі понад 1 млн. грн., отримані протягом 2017 року, задекларували 742 особи. Це майже в два рази перевищує показник відповідного періоду минулого року. Найбільша кількість таких осіб обліковується по м. Києву – 291 особа, або 40 відсотків від загальної кількості.

За даними декларацій громадянами визначені податкові зобов’язання до сплати самостійно з податку на доходи фізичних осіб в сумі  191,4 млн. грн. та військового збору – 31,0 млн грн.

Правом на отримання податкової знижки скористалися майже 20 тис. громадян. Це майже на 5 тис. осіб, або на 28 відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року. Задекларовано до повернення податку на доходи фізичних осіб у сумі – 42,2 млн грн., що на 13,8 млн грн., або на 49 відсотків більше, ніж за минулий рік.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Угоду з Республікою Молдова про спільний контроль на українсько-молдовському кордоні ратифіковано

1 березня, Верховною Радою України ратифіковано Угоду з Республікою Молдова про спільний контроль на українсько-молдовському кордоні. Угода була підписана 6 жовтня 2017 року та дає можливість запровадити спільний контроль осіб, товарів та транспортних засобів у будь-якому пункті пропуску через державний кордон між Україною та Молдовою за домовленістю сторін.

Такий контроль дає змогу пришвидшити процес перетину державного кордону за рахунок прискорення митного та прикордонного контролю, оскільки співробітники митних та прикордонних відомств України та суміжної держави знаходяться територіально в одному місці.

Крім того, це сприяє покращенню  взаємодії між контролюючими органами України та суміжної країни, а також мінімізує можливості переміщення товарів з порушенням митних правил та корупційні ризики з боку посадових осіб контролюючих органів.

На сьогоднішній день, відповідно до укладених раніше міжнародних угод, спільний контроль осіб, товарів і транспортних засобів на українсько-молдовському кордоні здійснюється вже в шести пунктах пропуску для автомобільного сполучення:

- «Рені – Джюрджюлешть» (Одеська митниця ДФС);

- «Кучурган – Первомайськ» (Одеська митниця ДФС);

- «Маяки-Удобне – Паланка» (Одеська митниця ДФС).

- «Россошани – Брічень» (Чернівецька митниця ДФС);

- «Кельменці – Ларга» (Чернівецька митниця ДФС);

- «Мамалига – Крива» (Чернівецька митниця ДФС).

Також, такий контроль здійснюється й на чотирьох пунктах пропуску для автомобільного сполучення на державному кордоні України з Республікою Польща:

- «Устилуг – Зосін» (Волинська митниця ДФС);

- «Смільниця – Кросценко» (Львівська митниця ДФС);

- «Грушів – Будомєж» (Львівська митниця ДФС);

- «Угринів – Долгобичув» (Львівська митниця ДФС).

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

ДФС: Понад 72% всіх митних оформлень товарів здійснюється за принципом «єдиного вікна»

З 1 лютого 2018 року значно зріс рівень застосування підприємствами принципу «єдиного вікна» при оформленні товарів у митницях ДФС. Так, із 158 тис. поданих у лютому митних декларацій (станом на 27.02.2018), згідно з якими товари підлягали тим чи іншим видам державного контролю, понад 113 тис. оформлено за принципом «єдиного вікна». Це становить 72% від загального обсягу оформлених декларацій.

Найбільший відсоток оформлень товарів підприємствами із застосуванням «єдиного вікна» мають Полтавська – 100%, Луганська – 96,7%, Тернопільська – 92,6%, Львівська – 91,6% та 90,5% Івано-Франківська митниці ДФС.

Нагадаємо, що наприкінці січня поточного року Кабінет Міністрів України ухвалив зміни, відповідно до яких до переліку місць митного оформлення товарів із застосуванням інформаційного обміну між ДФС та іншими державними органами за принципом «єдиного вікна» включено усі місця митного оформлення, розташовані у пунктах пропуску через державний кордон України.

Для реалізації новацій ДФС доопрацювала розроблений нею спеціальний програмно-інформаційний комплекс, інтегрований в автоматизовану систему митного оформлення «Інспектор». Основні нововведення, передбачені цими змінами, вже введено в експлуатацію.

Так, зокрема, в роботі інформаційної системи запроваджено новий електронний сервіс для декларантів – запит номеру Справи в «Єдиному вікні» для тих, хто не отримав повідомлення про перетин кордону. Такі випадки присутні при ввезенні морським або повітряним транспортом (там, де ще не впроваджений «Журнал пункту пропуску»), а також при внутрішньому залізничному транзиті.

 Також реалізовано функцію подання заяви підприємством на здійснення митного оформлення за принципом «єдиного вікна» на основі декларації, яка ще не подавалася до митного оформлення, однак відомості про товари та транспортні засоби вже відомі

ДФС вже вирішено проблему, спричинену необхідністю надсилання платниками одних і тих самих сканованих документів кілька разів. Саме на це було найбільше нарікань з боку підприємств. Відтепер документ, який вже подавався в інформаційну систему в сканованому вигляді, надавати не потрібно – варто лише вказати код, номер, дату документа та номер справи, до якої прикріплявся цей документ, і він буде доступним в інформаційній системі для відповідних контролюючих органів.

Крім того, в інформаційній системі запроваджено функцію відправлення посадовою особою митниці адміністратору контролюючого органу повідомлення про відсутність представника цього органу під час проведення огляду вантажу в узгоджений час. Також додано функцію, згідно з якою декларантам відправляється повідомлення про контактні дані посадової особи митниці, уповноваженої на узгодження часу огляду (інспекції) іншими контролюючими органами.

Наразі спеціальний програмно-інформаційний комплекс ДФС постійно вдосконалюється з урахуванням пропозицій, що надходять від підприємств.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У пункті пропуску «Бориспіль» митниками вилучено 20 кг срібла в гранулах

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу незаконного переміщення через митний кордон України в пункті пропуску «Бориспіль» партії срібла в гранулах.

20 кг срібла намагався ввезти на територію України з порушенням українського законодавства наш співвітчизник, який повернувся авіарейсом з Туреччини. Для проходження митного контролю громадянин обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим автоматично засвідчив, що не має предметів, обов’язкових до декларування, або обмежених до переміщення через митний кордон України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажир не надав, до моменту перетину «білої лінії» до інспекторів митниці з приводу декларування переміщуваних товарів не звертався.

Партію срібла в гранулах, що знаходилася в рюкзаку (ручній поклажі) без ознак приховування, було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу громадян після перетину чоловіком «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор».

Будь-які цінові документи на товар та сертифікати якості у пасажира відсутні.

Складено протокол про порушення митних правил. Срібло вилучено до винесення судом рішення у справі. Вирішується питання про визначення вартості вилученого товару.

Довідково: відповідно до ч.8 ст.374 Митного кодексу України товари, сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 10000 євро, що переміщуються у ручній поклажі, підлягають декларуванню та митному оформленню з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У пункті пропуску «Бориспіль» митниками вилучено 132 блоки тютюновмісних виробів

Працівниками Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано спробу незаконного переміщення через митний кордон України тютюновмісних виробів для електричного нагрівання.

Тютюновмісні вироби для електричного нагрівання намагалися ввезти на територію України двоє громадян Азербайджану, які прибули одним авіарейсом з Баку.

Обидва іноземці для проходження митного контролю обрали спрощену систему – «зелений коридор», чим засвідчили, що не мають товарів, обов’язкових до декларування, або обмежених до переміщення через митний кордон України.

Однак виявлені товари, ввезення яких здійснили дані громадяни, належать до категорії товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України відповідно ст.ст. 376, 378 Митного Кодексу України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадяни Азербайджану не оформлювали та не подавали, з приводу декларування переміщуваних ними товарів (предметів) до інспекторів митниці не зверталися.

Дані предмети, що знаходилися без ознак приховування у дорожніх валізах іноземців, були виявлені під час проведення вибіркового митного контролю багажу авіапасажирів після перетину громадянами Азербайджану „білої лінії”, яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю „зелений коридор”.

Вилучено за протоколами згідно зі ст. 471 Митного кодексу України до винесення судом рішення у справі 132 блоки тютюновмісних виробів «HEETS» ТМ «PARLIAMENT» різних кольорів для електричного нагрівання, призначених для використання виключно з IQOS.

Довідково: згідно з ч.2 ст. 376 Митного кодексу України громадяни, які досягли 18-річного віку, можуть ввозити на митну територію України без сплати митних платежів та без письмового декларування у кількості із розрахунку на одну особу – 200 сигарет або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

За матеріалами Головного управління внутрішньої безпеки ДФС у січні розпочато 29 кримінальних проваджень

У січні поточного року підрозділами Головного управління внутрішньої безпеки ДФС проведено 154 службових розслідувань і перевірок. За їх результатами винесено 21 офіційне застереження, притягнуто до дисциплінарної відповідальності 24 особи, одну особу вже звільнено із займаної посади.

За фактами вчинення посадовими особами органів фіскальної служби корупційних та інших злочинів у сфері службової діяльності, правоохоронними органами розпочато 33 кримінальні провадження, з них 29 –  за матеріалами підрозділів ГУВБ.

У ході розслідування кримінальних проваджень, розпочатих за матеріалами підрозділів ГУВБ, працівникам органів ДФС оголошено 6 повідомлень про підозру у вчиненні злочинів.

До суду направлено 4 обвинувальні акти, одну особу судом вже визнано винною у скоєнні злочину.

Стосовно посадових осіб фіскальних органів складено та направлено до суду 19 протоколів про вчинення адміністративних корупційних правопорушень.

Нагадуємо, що в ДФС працює сервіс «Пульс», на який платники мають змогу повідомити про неправомірні дії працівників служби. Так, у січні було перевірено 13 повідомлень про можливі неправомірні дії з боку посадових осіб ДФС. З них одне частково підтвердилося.

Також було перевірено близько 60 звернень фізичних та юридичних осіб щодо можливих неправомірних дій, вчинених співробітниками податкової та митної сфер, 7 з яких повністю або частково підтвердилися.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Протягом січня-лютого до зведеного бюджету надійшло 135 млрд. гривень

За оперативними даними протягом січня-лютого 2018 року до зведеного бюджету надійшло (сальдо) 135,0 млрд. грн., що на 3,1 млрд. грн., або на 2,4 відс. більше відповідного періоду 2017 року. До державного бюджету забезпечено 102,1 млрд. грн., до місцевих бюджетів – 33,0 млрд. гривень.

Довідково: надходження (збір) до зведеного бюджету у січні-лютому 2018 року склали 158,6 млрд. грн. (+9,7 млрд. грн., або +6,5 відс. до аналогічного періоду 2017 року), у т. ч. до державного бюджету – 125,6 млрд. гривень.

guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

15.03.2018 12:33