Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

Мирослав Продан: У січні до бюджету додатково надійшло майже 4 млрд. грн. митних платежів

У січні 2018 року до Державного бюджету України перераховано понад 27,1 млрд. гривень митних платежів. Це майже на 4 млрд. грн., або на 16,8% перевищує індикативні показники, доведені Міністерством фінансів України на перший місяць поточного року. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

За його словами, фактичні надходження зросли на 43,5%, або на 8,2 млрд. грн. порівняно з січнем минулого року.

«Високі показники, яких ми досягли сьогодні, – це, перш за все, результат боротьби з корупцією і контрабандою, ефективної роботи по детінізації економіки. Певною мірою на збільшення надходжень митних платежів до бюджету впливають і такі чинники, як інфляція, зростання обігу імпорту, а також розмитнення великих обсягів імпортованого газу. Але вони всі разом не в змозі були б забезпечити такий стрімкий темп зростання надходжень», - підкреслив Мирослав Продан.

Очільник ДФС також зазначив, що у січні поточного року середньоденні надходження митних платежів склали майже 1,4 млрд. грн. Це на 43%, або на 411 млн. грн. перевищує середньоденний показник надходжень січня 2017 року.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У 2017 році роботодавцям-порушникам донараховано до сплати 819 млн. грн.

Протягом 2017 року роботодавцям, які порушували податкове законодавство при виплаті заробітної плати та інших доходів фізичним особам, донараховано до сплати 819 млн. грн.. Про це повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.

За його словами, із загальної донарахованої суми майже 664 млн. грн. складає податок на доходи фізичних осіб, 122 млн. грн. – єдиний внесок та понад 33 млн. грн. – військовий збір.

Загалом під час перевірок порушення законодавства встановлено в 60% перевірених суб’єктів господарювання.

За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено близько 5 тис. найманих осіб, праця яких використовувалася роботодавцем без оформлення трудових відносин.

Павло Дроняк також розповів, що фахівці ДФС у складі робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створених за ініціативою місцевих органів виконавчої влади, здійснювали обстеження виробничих, торгових приміщень юридичних та фізичних осіб, місць здійснення підприємницької діяльності. За результатами проведеної роз’яснювальної роботи роботодавці уклали додатково майже 41 тис. трудових угод з найманими працівниками.

За результатами вжитих органами ДФС заходів залучено до державної реєстрації майже 26 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації. До бюджету додатково сплачено понад 19 млн. грн. податків.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Василь Поїзд: У 2018 році має бути розширено спільний контроль на українсько-молдовському кодоні

У 2018 році одним з пріоритетних напрямів співпраці ДФС та Місії EUBAM має стати розширення застосування спільного контролю на українсько-молдовському кордоні. Про це заявив директор Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС Василь Поїзд під час 29-го засідання Консультативної ради Місії EUBAM, яке відбулося у м. Кишинів, Республіки Молдова.

За його словами, 2017 рік став своєрідним проривом у питаннях спільного контролю на українсько-молдовському кордоні. Так, було підписано міжурядову Угоду та розпочато спільний контроль осіб, транспортних засобів, товарів та предметів у спільних пунктах пропуску «Кучурган» та «Рені». Також здійснено активну підготовку до будівельних та реконструкційних робіт в пунктах «Паланка», «Рені» та «Кучурган».

«У 2018-2019 роках ми маємо завершити реалізацію тих проектів, які спрямовані на створення необхідної інфраструктури для здійснення спільного контролю в зазначених пунктах пропуску, а  також удосконалити процедури такого контролю», – зазначив Василь Поїзд.

Крім того, було підкреслено, що у поточному році важливим напрямом співпраці ДФС та Місії EUBAM стане удосконалення взаємодії з питань протидії митним правопорушенням.

У першу чергу, має продовжитися практика проведення оперативних заходів та спеціальних операцій, в яких Місія завжди є головним партнером ДФС у питаннях інформаційної підтримки та практичної допомоги у протидії митним правопорушенням та транскордонній злочинності.

Серед інших заходів також сприяння Місії у встановленні та розвитку контактів з правоохоронними органами європейських держав для отримання оперативної інформації про можливі незаконні та сумнівні поставки тютюнових виробів, сировини та обладнання для їх виробництва.

ДФС зацікавлена у розширенні співпраці митних підрозділів з експертами Місії у зв’язку з активізацією злочинних угрупувань щодо незаконного переміщення тютюнових виробів до країн Європейського Союзу, через території держав-членів ЄС та Україну. Зокрема, представники ДФС домовилися щодо розширеного обміну інформацією про учасників злочинних схем, каналів постачання нелегальних товарів.

Також має бути поглиблена взаємодія з міжнародними правоохоронними органами, зокрема, OLAF, SELEC и FRONTEX.

Результати операції «NAVIGATOR», проведеної за підтримки Місії EUBAM, засвідчили, що особливої уваги також потребують і питання запобігання незаконного переміщення зброї, боєприпасів, вибухових речовин та прекурсорів.

У свою чергу, фіскальна служба готова запропонувати іноземним колегам використання можливостей Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС у Хмельницькому як майданчика для проведення навчальних семінарів та практичних занять українських та молдовських митників, а також колег з прикордонних служб.

Тематика таких заходів могла б включати правоохоронну діяльність, здійснення спільного контролю та удосконалення взаємодії митних та прикордонних служб.

У ході засідання Консультативної ради Місії EUBAM Василь Поїзд провів двосторонню зустріч з заступником Генерального директора Митної служби Міністерства фінансів Республіки Молдова Григорієм Іонцовим.

Серед питань, які обговорювались під час зустрічі, особлива увага була приділена організації спільних заходів по протидії митним правопорушенням, налагодженню дієвої взаємодії, обміну даними аналітичної та пошукової роботи правоохоронних підрозділів.

Більш ретельному вивченню та аналізу мають піддаватися товаропотоки на придністровській ділянці кордону, на яку у 2017 році припадало майже 31% від загальної кількості правопорушень виявлених на українсько-молдовському кордоні.

Великі надії та сподівання на підтримку, обговорених у ході зустрічі ініціатив у сфері протидії митним правопорушенням, керівники митних правоохоронних підрозділів ДФС та Митної служби Молдови покладають на Місію EUBAM.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Січневі надходження від платників Дніпропетровщини: понад 6,4 млрд. грн. податків і митних платежів до бюджетів усіх рівнів та 917 млн. грн. ЄСВ

У першому місяці 2018 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено в бюджети усіх рівнів 6 млрд. 433,6 млн. грн., що майже на 2 млрд. грн. більше, ніж у січні 2017 року. Про це проінформувала керівник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету впродовж січня 2018 року спрямовано 4 млрд. 827,7 млн. грн., що на 1 млрд. 634,4 млн. грн. більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Січневі надходження поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону склали 1 млрд. 605,9 млн. грн. Це на 346,5 млн. грн. більше фактичних надходжень першого місяця 2017 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 917,0 млн. грн. Порівняно з 2017 роком надходження зросли на  228,1 млн. грн.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Про декларування доходів громадян, отриманих у 2017 році, йшлося на прес-конференції

30 січня в ІА «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція на тему: «Декларування доходів громадян, отриманих у 2017 році» за участі начальника управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислава Воінова та начальника управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипової.

Владислав Воінов розповів про підсумки декларування доходів у 2017 році.

«Станом на 31 грудня минулого року жителями Дніпропетровської області подано 47 328 податкових декларацій про майновий стан і доходи за 2016 рік. Загальна сума задекларованого громадянами доходу становила 2 млрд. 838 млн. гривень.

При цьому сума, задекларована до сплати податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), склала 101 млн. гривень, додаткові надходження до бюджетів територіальних громад нашої області склали 20 млн. гривень.

Доходи у сумі понад 1 млн. гривень задекларували 200 жителів нашої області.

Сума задекларованого ними доходу склала 1 млрд. 200 млн. гривень».

Також, за його словами: «З 1 січня 2018 року декларація подається за новою формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556.

Види доходу, які підлягають обов'язковому декларуванню:

- продаж та надання в оренду рухомого та нерухомого майна;

- іноземні доходи;

- інвестиційний дохід, тобто дохід від продажу акцій та корпоративних прав;

- дохід у вигляді анульованою банком частини боргу за кредитом.

Також, обов'язковому декларуванню підлягають доходи у вигляді подарунків та спадщини. З 01.01.2017 року вступили в силу зміни в податковому законодавстві, згідно яких звільняються від оподаткування доходи, отримані у вигляді спадщини / дарування від членів сім'ї другого ступеня споріднення, до яких відносяться бабусі, дідусі, онуки, рідні брати і сестри».

Фізичні особи зобов'язані самостійно до 1 серпня 2018 року сплатити суму податкових зобов'язань, зазначених ними у річній декларації. Для зручності громадян протягом січня - квітня 2018 року центри обслуговування платників функціонують не тільки в робочі дні, а й по суботах з 9.00 год. до 13.00 год.».

Разом з тим, Манушак Осипова проінформувала: «Бланки податкових декларацій є загальнодоступними для населення. Їх можна безкоштовно отримати на паперових носіях в податкових органах на запит платника податків, а в електронному вигляді - за допомогою сервісу «Декларування громадян» на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням sfs.gov.ua.

Так, для зручності декларантів на офіційному веб-порталі ДФС України функціонує спеціальний банер «Деклараційна кампанія - 2018», в якому, крім нормативних і інформаційних матеріалів, розміщені Декларації про майновий стан і доходи, приклади заповнення декларації.

Платник податків має право звернутися до податкового органу за місцем реєстрації з проханням отримати консультативну допомогу з питань щодо заповнення річної податкової декларації», - зазначила Манушак Осипова.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» заступника начальника управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Віталія Мироненка на тему: «Актуальні питання оподаткування юридичних осіб»

Питання 1. Доброго дня. Який граничний термін подання податкової декларації з податку на прибуток за 2017 рік для платників податків, які в 2017 році звітували за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу?

Відповідь. З 01.01.2018 року Законом України від 07 грудня 2017 року №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового Кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» пункт 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) доповнено підпунктом 49.18.6, згідно якого для платників податку на прибуток для податкової декларації, яка розраховується наростаючим підсумком за рік, звітність подається протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Тобто, останнім днем подання податкової декларації з податку на прибуток за 2017 рік є 01 березня 2018 року.

Питання 2. У мене таке питання. На якому веб-сайті суб’єкту господарювання можливо отримати нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка використовується?

Відповідь. Законом України від 07.12.2017 №2245 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році»  внесені зміни до пункту 12 ПКУ, а саме:

Відповідно до підпункту 12.3.3 пункту 12.3 орган місцевого самоврядування у десятиденний строк з дня затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель направляє в електронній формі до контролюючого органу інформацію про нормативну грошову оцінку земель.

Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про нормативну грошову оцінку земель.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про проведену нормативну грошову оцінку земель.

Тобто, на офіційному веб-сайті буде розміщено зведену інформацію щодо проведення нормативної грошової оцінки земель, а не по кожній земельній ділянці.

До 1 лютого 2018 року центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, направляє в електронній формі інформацію про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, яка проведена станом на зазначену дату, до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, оприлюднює таку інформацію на своєму офіційному веб-сайті.

Разом з тим слід зазначити, що рішенням органу місцевого самоврядування затверджується технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту, яка передається до Управління Держземагенства (Держгеокадастру) для  визначення  нормативної грошової оцінки конкретної земельної ділянки та формування витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, на підставі якого обчислюється сума земельного податку або орендної плати.

Так, рішенням Дніпропетровської міської ради від 15.07.2015 №4/65 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м.Дніпропетровська» затверджена та введена в дію з 01.01.2016 року нова нормативна грошова оцінка земель міста.

Питання 3. Хочу запитати. Де суб’єкти господарювання можуть отримати офіційну довідку про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка використовується ?

Відповідь. Довідку (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, на яку оформлено право користування (право власності, постійного користування, оренди) суб’єкт господарювання м.Дніпро може отримати за адресою вул. Січеславська набережна, 29а (Управління Держгеокадастру у м.Дніпро); Д.Яворницького, 75 (Дніпровська міська рада – Центр адміністративних послуг); по земельних ділянках, по яких не оформлено право користування земельною ділянкою - Січеславська Набережна, 29а, к.710 – Державне підприємство  «Центр державного земельного кадастру»).

Питання 4. Підкажіть будь ласка. З якого податкового періоду змінюються ставки рентної плати за спеціальне використання води у 2018 році?

Відповідь. Відповідно до пункту 46 розділу І Закону України №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» внесено зміни до статті 255 щодо збільшення на 16,8 відсотка (порівняно з діючими у 2017 році) ставок рентної плати за спеціальне використання води, які застосовуються при обчисленні податкових зобов’язань за результатами господарської діяльності у 2018 році.

Тобто, збільшені ставки рентної плати за спеціальне використання води застосовуватимуться при складанні податкової звітності за І квартал 2018 (граничний строк подання податкової декларації – 10 травня 2018, останній день сплати – 18 травня 2018), за IV квартал 2017 застосовуються ставки 2017 року.

Питання 5. Як змінюється коло платників рентної плати за спеціальне використання води у 2018 році?

Відповідь. Пунктом 110 Закону України від 21.12.2016 №1797-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» з 01.01.2018 до пункту 255.1 статті 255 ПКУ внесено зміни в частині визначення кола платників, тобто обов’язок платника з рентної плати за спеціальне використання води покладено на суб’єктів господарювання, що належать до первинних водокористувачів, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів, без надання преференцій бюджетним установам, що належать до первинних водокористувачів.

При цьому ключовою ознакою первинних водокористувачів є наявність водозабірних споруд та відповідного обладнання для забору води.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Зустріч керівництва Дніпропетровської митниці ДФС з представниками бізнесу, суб’єктами ЗЕД, бюджетоутворюючими платниками податків, митними брокерами з метою роз’яснення переваг здійснення митного оформлення за принципом «єдиного вікна»

25.01.2018 відбулась зустріч керівництва Дніпропетровської митниці ДФС з представниками бізнесу, суб’єктами ЗЕД, бюджетоутворюючими платниками податків, митними брокерами з метою роз’яснення переваг здійснення митного оформлення за принципом «єдиного вікна», у якій взяли участь представники територіальних органів Держпродспоживслужби й Державної екологічної інспекції в Дніпропетровській області.

Метою зустрічі стало обговорення і визначення стану готовності Дніпропетровської митниці ДФС, територіальних органів Держпродспоживслужби й Державної екологічної інспекції в Дніпропетровській області та підприємств до запровадження з 01.02.2018 принципу «єдиного вікна» із застосуванням інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС.

У ході зустрічі присутнім роз’яснені питання, пов’язані зі змінами, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2017 №878 до Порядку інформаційного обміну між органами доходів і зборів, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна» з використанням електронних засобів передачі інформації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2016 №364 «Деякі питання реалізації принципу «єдиного вікна», у тому числі щодо:

- розповсюдження застосування принципу «єдиного вікна» у всіх місцях митного оформлення, у тому числі розташованих у пунктах пропуску;

- резервування часу, необхідного для прибуття посадових осіб контролюючих органів, до місць митного оформлення товарів;

- переваг здійснення митного оформлення товарів за принципом «єдиного вікна».

Також обговорено існуючі проблемні питання застосування принципу «єдиного вікна», необхідні організаційні заходи для реалізації принципу «єдиного вікна» в обсязі, передбаченому змінами, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2017 №878 і визначено механізми та шляхи їх вирішення.

З’ясовано реальний стан готовності місць митного оформлення до початку запровадження принципу «єдиного вікна» та обговорено готовність суб’єктів ЗЕД, митних брокерів та декларантів до використання при митному оформленні принципу «єдиного вікна» з 01.02.2018.

Доведено показники використання «єдиного вікна» станом на 24.01.2018 у Дніпропетровській митниці ДФС.

Під час цієї зустрічі заступником начальника Дніпропетровської митниці ДФС Ігорем Дибою зазначено, що теперішній час митницею вжиті необхідні підготовчі та організаційні заходи для  реалізації принципу «єдиного вікна у повноцінному режимі. Також, ним акцентовано увагу на необхідності консолідації зусиль з метою забезпечення комфортного режиму роботи для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, у т.ч. налагодження зворотного зв’язку між фахівцями митниці та територіальних органів Держпродспоживслужби й Державної екологічної інспекції та спільного, оперативного вирішення питань, що виникають під час запровадження принципу «єдиного вікна».

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Викрито посадовців товариства, які при будівництві мостового переходу привласнили 16,7 млн. гривень

Управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у м Києві спільно з СБУ встановлені факти можливого привласнення бюджетних коштів.

Посадові особи двох товариств з обмеженою відповідальністю, що зареєстровані у м.Києві та Чернівецькій області, зловживаючи своїм службовим становищем, для заволодіння коштами державного підприємства оформили акти приймання виконаних у 2016 році робіт на об'єкті з будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро. При цьому вартість виконаних робіт була безпідставно завищена.

У ході дослідження не підтверджено постачання компонентів для виготовлення будівельних сумішей та матеріалів для захисного антикорозійного покриття металоконструкцій, придбання яких було документально оформлено у підприємств з ознаками "фіктивності" та вартість яких було включено до загальної вартості виконаних робіт.

Сума привласнених таким чином державних коштів склала 16,7 млн. грн.

За вказаними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 366 КК України.

Здійснюється кримінальне провадження.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

На Дніпропетровщині директор підприємства, який ухилився від сплати ПДВ, добровільно відшкодує збиток державі

У Дніпропетровській області слідчим управлінням ГУ ДФС направлено до суду обвинувальний акт стосовно директора підприємства, яке обвинувачується в ухиленні від сплати податку на додану вартість в особливо великих розмірах.

У ході досудового слідства було встановлено, що службові особи підприємства шляхом безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ на загальну суму 3,4 млн. грн. з урахуванням неіснуючих господарських операцій з суб'єктами підприємницької діяльності умисно ухилилися від сплати податку на додану вартість в особливо великих розмірах.

Для відшкодування завданих державі збитків директор підприємства уклав угоди зі слідством. Внаслідок таких заходів, вжитих податковою міліцією, частина суми, а саме 843 тисячі гривень вже відшкодовано до бюджету.

Обвинувальний акт направлено до суду.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Податківці в Дніпрі виявили 8 нелегальних автозаправок

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили незаконну діяльність восьми автозаправних пунктів.

У ході операції "Акциз-2018" було встановлено, що на заправках, розташованих на території м. Дніпро, здійснюється незаконна реалізація нафтопродуктів і скрапленого газу. Заправки працювали без будь-яких дозвільних документів.

У результаті проведених двох обшуків було виявлено та вилучено нафтопродукти і скраплений газ (пропан-бутан) на загальну суму 2,2 млн. грн., а також обладнання, яке використовувалося в незаконній діяльності, вартістю 2,7 млн. грн. Всього вилучено товарно-матеріальних цінностей на загальну суму 4,9 млн. гривень.

Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Проводяться подальші заходи щодо встановлення походження сировини, яка реалізовувалася, і осіб, причетних до незаконної діяльності зазначених автозаправок.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Майже 7,4 тисячі суб’єктів ЗЕД Дніпропетровщини забезпечили більше 20 мільярдів гривень митних платежів

Станом на 01.01.2018 в Дніпропетровській митниці ДФС перебуває на обліку 7 тисяч 393 суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, якими протягом 2017 року подано до Дніпропетровської митниці 166 тисяч 430 митних декларацій.

Основна кількість товарів, оформлених Дніпропетровською митницею ДФС на експорт, направляється до країн: ЄС (44,1%), СНД (28,3%), Азії (21,5%). Основні імпортери країни: СНД (38,8%), ЄС (37,9%), Азії (12,6%).

Загалом, Дніпропетровською митницею ДФС до Державного бюджету впродовж 2017 року перераховано 20 мільярдів 23 мільйони 700 тисяч гривень митних платежів, що на 24,7% більше ніж у 2016 році.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

У 2017 році місцеві громади Дніпропетровської області отримали більше 20,5 мільярдів гривень

Впродовж 2017 року до місцевих бюджетів Дніпропетровщини надійшло 20 млрд. 530,2 млн. грн. податків та зборів. Це на 4 млрд. 301,5 млн. грн., або на 26,5%, більше порівняно з 2016 роком.

Істотного зростання досягнуто з податку на доходи фізичних осіб, податку на прибуток підприємств, плати за землю та єдиного податку.

Так, надходження з податку на доходи фізичних осіб складають 11 млрд. 297,1 млн. грн., що майже на 3 млрд. грн., більше ніж у 2016 році. Від землевласників та землекористувачів надійшло 3 млрд. 974,1 млн. грн. плати за землю, що на 598,5 млн. грн. більше ніж у січні – грудні 2016 року. Податку на прибуток підприємств зібрано 1 млрд. 247,7 млн. грн., що на 592,8 млн. грн. більше позаминулорічних надходжень. Протягом минулого року до кошиків місцевих бюджетів області сплачено 1 млрд. 840,8 млн. грн. єдиного податку, що на 446,2 млн. грн. більше надходжень 2016 року.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

ДФС: У січні до зведеного бюджету надійшло 65,8 млрд. грн.

За оперативними даними у січні 2018 року до зведеного бюджету надійшло (сальдо) 65,8 млрд. грн. До державного бюджету забезпечено 50,7 млрд. грн., до місцевих бюджетів – 15,0 млрд. гривень.

Довідково: надходження (збір) до зведеного бюджету у січні 2018 року склали 77,8 млрд. грн. (+9,7 млрд. грн. або +14,3 відс. до аналогічного періоду 2017 року), у т. ч. до державного бюджету – 62,7 млрд. гривень.

Надходження (сальдо) до загального фонду державного бюджету за перший місяць 2018 року склали 48,1 млрд. грн., індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 100,5 відс., додатково забезпечено 0,3 млрд. гривень.

У повному обсязі виконано завдання Міністерства фінансів України з податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів – 112,9 відс. (+2,5 млрд. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – 106,6 відс. (+0,4 млрд. грн.), ввізного мита – 125,9 відс. (+0,4 млрд. грн.), податку на прибуток підприємств – 155,8 відс. (+0,5 млрд. грн.), акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) – 135,0 відс. (+0,4 млрд. грн.) тощо.

У розрізі основних платежів у січні 2018 року приріст до січня 2017 року забезпечено з податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів – на 44,1 відс. (+6,7 млрд. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – на 28,7 відс. (+1,3 млрд. грн.), ввізного мита – на 35,4 відс. (+0,4 млрд. грн.), податку на прибуток підприємств – у 3,5 раза (+1,1 млрд. грн.) тощо.

З початку року платникам податків на рахунки відшкодовано 12,0 млрд. грн. податку на додану вартість.

Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 15,2 млрд. грн., що на 4,1 млрд. грн. більше січня 2017 року.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У 2017 році мешканці Дніпропетровщини скористалися сервісом ДФС України «Пульс» 260 разів

Впродовж січня – грудня минулого року на телефонний номер сервісу ДФС України „Пульс” від громадян Дніпропетровської області надійшло 260 звернень, які вчасно розглянуті та вирішені позитивно.

Наразі майже дві третини дзвінків стосувалися питання щодо подання звітності та реєстрації накладних (166 звернень). Крім того, 41 звернення стосувалось організації роботи територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області. З приводу роботи системи електронного адміністрування ПДВ звернулися 28 платників тощо.

Нагадаємо, номер телефону сервісу ДФС України «Пульс» 0-800-501-007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».

 

Які дії платника, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

Необхідно перевірити:

- який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

- правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

 

Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

Довідку про відсутність заборгованості з податків можна отримати не виходячи з дому

З метою забезпечення належного сервісного обслуговування платників податків на веб-порталі ДФС України функціонує електронний сервіс «Електронний кабінет платника», за допомогою якого усі суб’єкти господарювання можуть не відвідуючи Центри обслуговування платників реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування, що значно поліпшує якість надання адміністративних послуг та економить витрати часу на їх отримання.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет, безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Тут платникам надано можливість надіслати запит на отримання інформації, заяву на реєстрацію платником окремих податків, отримати відповідь, зареєструвати податкові накладні чи розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, скористатися іншими електронними сервісами та отримати потрібну і корисну інформацію.

Нерідко в платників податків виникає необхідність підтвердити держоргану, банку або контрагенту відсутність заборгованості перед бюджетом, підтверджуючим документом в такому випадку стає довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби.

Зокрема за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» з використанням ЕЦП будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів можна надіслати заяву та отримати довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу.

Суб’єкти сфери публічних закупівель, а також будь-які зацікавлені органи/суб’єкти у загальнодоступній частині "Електронного кабінету платника", вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, після застосування фільтрів для пошуку «Індивідуальний податковий номер», «Номер довідки», «Дата довідки» мають можливість переглянути видані платникам довідки та/або завантажити довідку у вигляді файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючою органу.

Таким чином, серед переваг використання саме електронного кабінету платника для отримання Довідки варто відмітити:

можливість на безоплатній основі працювати в ЕКП у щоденному цілодобовому режимі;

скорочення до мінімуму контакту платників з органами ДФС;

економити свій час не відвідуючи орган ДФС;

отримувати потрібну інформацію в режимі реального часу;

можливість задовольнити запити платників з найвіддаленіших куточків України.

 

У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»

Нікопольська ОДПІ інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».

Цей розділ містить:

- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;

- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;

- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;

- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».

Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Про електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України діє електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Цей сервіс надає можливість отримати інформацію про назву платника податків (у разі його пошуку за кодом ЄДРПОУ) та про перебування його на обліку в органах ДФС, а також перевірити надійність ділових партнерів, як фізичних так і юридичних осіб, у частині сумлінності сплати ними податків до бюджету, тобто наявності/відсутності податкового боргу.

Для цього достатньо знати код згідно з ЄДРПОУ – для юридичної особи (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для фізичної особи) або точну назву партнера, ввести відому інформацію в одне з відповідних полів. За цією інформацією система здійснить пошук з баз даних, доступних для публічного використання, та повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників у центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

 

Про електронний сервіс ДФС «Акредитований центр сертифікації ключів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що про порядок отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), які надають пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (далі – АЦСК ІДД ДФС), можна дізнатись за допомогою електронного сервісу Державної фіскальної служби України «Акредитований центр сертифікації ключів», що розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (http://sfs.gov.ua).

Безкоштовне надання послуг ЕЦП здійснюється АЦСК ІДД ДФС органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.

Робота АЦСК ІДД ДФС забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом, у складі якого використовуються програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації.

До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД ДФС належать:

- реєстрація заявників;

- надання у користування надійних засобів ЕЦП;

- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;

- надання послуги фіксування часу;

- консультативні послуги у сфері ЕЦП за зверненням підписувачів.

Переглянути перелік документів для отримання послуг ЕЦП та завантажити форми реєстраційних документів разом зі зразками їх заповнення платники можуть у розділі «Реєстрація користувачів» головної сторінки офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС за посиланням: http://acskidd.gov.ua/r_kor

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Декларування доходів: способи подання декларації про майновий стан і доходи

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до п.49.3 ст.49 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова декларація про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) подається платниками податків за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів (за вибором):

особисто або уповноваженою на це особою;

надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Звертаємо увагу, що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, а при поданні податкової декларації в електронній формі, – не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

Нагадуємо, що податкова декларація громадянами подається до 01 травня року, що настає за звітним. Для громадян, які мають право на податкову знижку – по 31.12.2018 (включно).

Податкова декларація з 1 січня 2018 року подається за новою формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

 

Податкова знижка: обмеження щодо суми коштів, сплачених за навчання, скасовано

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з 01.01.2017 року діє норма, передбачена п.п.166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), згідно з якою фізична особ

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

05.02.2018 15:42