Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

 

Україна приєдналася до глобальної системи контролю за незаконним обігом наркотиків, зброї та фальсифікату

В.о. Голови ДФС Мирослав Продан, Голова Державної прикордонної служби України Петро Цигикал та директор Департаменту політичного аналізу та громадських зв’язків Управління з наркотиків та злочинності (УНЗ) ООН Жан-Люк Лемайо підписали Меморандум про взаєморозуміння.

Укладення Меморандуму про взаєморозуміння між ДФС, ДПСУ та Управлінням з наркотиків та злочинності Організації Об’єднаних Націй стане правовою основою для реалізації проекту міжнародної технічної допомоги у рамках впровадження в Україні Програми з контролю за контейнерами (Container Control Programme).

«Сьогодні був підписаний документ, який без перебільшення дозволить розпочати нову сторінку у протидії незаконному переміщенню наркотиків, зброї та інших заборонених предметів через державний кордон України. Участь нашої держави у Глобальній програмі з контролю за контейнерними перевезеннями дозволить долучитися до спільних зусиль багатьох країн світу, які за підтримки ООН борються з транснаціональною злочинністю», – наголосив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

Основними донорами Програми виступають країни ЄС, Європейська Комісія, Канада та США. Програма є частиною заходів ООН у сфері боротьби з транснаціональною злочинністю.

Зважаючи на значний транзитний потенціал території України загалом та, зокрема, її морських портів, приєднання України до зазначеної Програми стане дієвим інструментом підвищення безпеки контейнерних перевезень територією нашої держави.

Приєднання України до Програми  сприятиме створенню у морських портах окремих відділів у складі експертів з різних правоохоронних структур (митних та прикордонних служб, адміністрації порту, поліцейських органів та ін.). Експерти матимуть можливість пройти спеціальне навчання та підготовку.

Підрозділи будуть оснащені необхідним офісним обладнанням та підключені до інформаційної системи ContainerCOMM, яка впроваджена та адмініструється ВМО з метою обміну інформацією про переміщення контейнерів з високим ступенем ризику.

Так, у рамках перспективи приєднання до Програми вже створені підрозділ портового контролю та оперативна група у пунктах пропуску через державний кордон України «Одеський морський торговельний порт» та «Бориспіль-аеропорт» (Aircargo) відповідно.

Працівники ДФС Київської та Одеської митниць вже пройшли низку навчальних курсів та тренінгів щодо контролю за використанням морських контейнерів для контрабанди наркотиків, зброї, фальсифікованих товарів та іншої злочинної діяльності.

Після аналізу ефективності роботи вказаних груп, у перспективі розглядатиметься можливість створення відповідних підрозділів контролю і в інших пунктах пропуску, наприклад, на західному кордоні.

Довідково:

Упродовж 2017 року Одеською митницею ДФС було складено 80  протоколів про ПМП незаконного переміщення через митний кордон України наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів. До правоохоронних органів України направлено 12 повідомлень про протиправні діяння, що містять ознаки злочинів, передбачених КК України, за ознаками ст. 305 КК України.

Київською митницею впродовж 2017 року виявлено 25 фактів незаконного переміщення через митний кордон України наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів. Митницею до правоохоронних органів України направлено 19 повідомлень про протиправні діяння, що містять ознаки злочинів, передбачених КК України, з них: 2 повідомлення – за ст. 305 КК України та 17 повідомлень – за ст. 309 КК України.

Загалом, у 2017 році митницями ДФС було оформлено контейнерів, які ввозилися в Україну, у кількості понад 4,8 млн. шт. У 2016 році цей показник складав майже 4,1 млн. штук.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У 2017 році місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали майже 4 млрд. грн. плати за землю

Власники та орендарі земельних ділянок Дніпропетровської області у 2017 році поповнили місцеві бюджети на 3 млрд. 974,1 млн. грн. При цьому, 3 млрд. 637,7 млн. грн. сплачено юридичними особами і 336,4 млн. грн. – фізичними особами. Фактичні показники 2016 року перевищено на 598,5 млн. грн.

Орендна плата за користування землею та земельний податок є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць області і становить майже 20% до їх загальних надходжень.

«Позитивна динаміка у зборі плати за землю, з одного боку, є свідченням сумлінного ставлення платників області до виконання свого обов’язку щодо сплати податків, а з іншого є результатами спільних зусиль з місцевою владою регіону в напрямі легалізації земельних відносин», – відзначила очільник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Граничні строки подання податкової декларації про майновий стан і доходи

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з початку року стартувала кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками податків протягом 2017 року, під час якої окремі категорії фізичних осіб:

- зобов’язані подати податкову декларацію про майновий стан та доходи (далі – Декларація) за 2017 рік та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору;

- мають право подати декларації для отримання податкової знижки.

За словами начальника управління організації роботи Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипової, граничні терміни подання Декларації:

- для фізичних осіб – підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року). Останній день подання Декларації за 2017 рік – 09.02.2018.

Звертаємо увагу, що фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у річній Декларації поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначити інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.

 - для фізичних осіб – підприємців, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням, – протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Увага! У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

 - для громадян, які зобов’язані згідно з Податковим кодексом України подати податкову декларацію, і осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, – до 1 травня року, що настає за звітним.

Важливо! Якщо останній день строку подання Декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

 - для громадян, які мають право на податкову знижку – по 31.12.2018 (включно);

 - для фізичних осіб платників податку – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, – не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Підсумки роботи Дніпропетровської митниці ДФС у 2017 році

Підсумки роботи Дніпропетровської митниці ДФС у 2017 році підвів виконуючий обов’язки начальника Дніпропетровської митниці ДФС Сергій Сличко, на прес-конференції, яка відбулася 18 січня 2018 року в інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр».

«2017 рік для Дніпропетровської митниці ДФС був напруженим як в частині фіскальної функції, так і в організаційному плані. У звітному році штатну чисельність митниці скорочено на 25 одиниць, на сьогодні вона складає 319 штатних одиниць. У зв’язку з цим виникла необхідність оптимізації структури митниці, так реорганізовано окремі митні пости, а також введено до структури митниці нові відділи», - зазначив він.

Протягом року Дніпропетровська митниця ДФС перерахувала до бюджету понад 20 млрд. грн. податків і зборів, сплачених підприємствами при митному оформленні товарів. До бюджету додатково надійшло майже 401,5 млн. грн., частина з яких в рамках так званого митного експерименту скеровується на ремонт доріг області.

Прикладом ефективної роботи митниці в 2017 році є також боротьба з порушеннями митних правил та схемами мінімізації митних платежів. Співробітниками Дніпропетровської митниці ДФС в 2017 році складено 318 протоколів про порушення митних правил на суму понад 45 млн. грн. У порівнянні з 2016 роком ці показники збільшилися вдвоє.

Дніпропетровська митниця ДФС постійно працює над підвищенням свого професійного рівня. У звітному періоді в митниці проведені 4 конкурси на заміщення вакантних посад державної служби, забезпечено підвищення професійної компетентності особового складу, участь працівників митниці у семінарах, тренінгах, інших навчаннях.

Водночас, 2017 рік став роком розбудови митниці. Завдяки плідній та злагодженій праці колективу Дніпропетровської митниці ДФС, перевиконанню надходжень до бюджету у 2017 році, видатки на розвиток інфраструктури та оплату праці посадових осіб були суттєво збільшені. Цей додатковий фінансовий ресурс дозволив привести у відповідний стан приміщення та обладнання, які необхідні для якісної роботи посадових осіб.

У 2018 році завдяки зусиллям керівництва ДФС фінансування Дніпропетровської митниці збільшено майже вдвічі, що дозволить вдосконалити інформаційно-технічні системи, які забезпечують безперебійну роботу всіх інформаційних каналів. Це надасть можливість суб’єктам ЗЕД та громадянам відправляти електронні повідомлення та електронні митні декларації в постійно діючому режимі та дозволить уникати затримок в митному оформленні.

«Такі досягнення пов’язані передусім з безумовним виконанням митницею одного з основних завдань митних органів – створенню сприятливих умов для розвитку зовнішньої торгівлі, вільних конкурентних умов для ведення бізнесу. А бізнес-середовище на покращення реагує нарощуванням обсягів експортно-імпортних операцій», - підсумував Сергій Сличко.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

 

Про наповнення бюджету платниками Нікопольського регіону за 2017 рік

Підсумовуючи результати роботи з надходжень до бюджетів усіх рівнів, начальник Нікопольської ОДПІ Володимир Джавун зазначив, що протягом 2017 року до зведеного бюджету зібрано податків у сумі майже 1 млрд 708 млн 917 тис. грн. Темпи наповнення бюджетів усіх рівнів випередили минулорічні показники. Найбільші надходження складають податок на додану вартість та податок на доходи фізичних осіб.

Протягом дванадцяти місяців 2017 року до державного бюджету перераховано майже 616 млн 495 тис. грн, що на 138,4 млн грн більше ніж у минулому 2016 році.

Надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 503,3 млн грн, що на 130,2 млн грн більше ніж у минулому році.

Володимир Джавун відзначив і стабільність у надходженнях платежів до місцевих бюджетів, які спрямовуються на реалізацію соціальних програм та розвиток інфраструктури регіону. За 2017 рік місцеві бюджети отримали майже 1 млрд 092 млн 422 тис. грн податків (відносно 2016 року надходження зросли на 238,6 млн грн), серед яких основними були податок на доходи фізичних осіб – 699,6 млн грн, єдиний податок – 101,7 млн грн та плата за землю – майже 207 млн гривень.

Очільник Нікопольської ОДПІ ще раз нагадує платникам податків про особисту відповідальність за наповнення бюджету та закликає не тільки не порушувати законодавчо встановлені терміни сплати, а й піклуватися про рівномірне наповнення дохідної частини бюджету.

 

На потреби української армії у 2017 році сплачено 38,6 млн грн військового збору

За 2017 рік платниками податків Нікопольського регіону до бюджету сплачено 38,6 млн грн військового збору, або 6,3 відсотки від загальної суми надходжень до державного бюджету у 2017 році. Про це нагадав перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський.

Нагадаємо, платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Військовий збір, який перераховують на модернізацію та реформування української армії, сплачується у розмірі 1,5% від об’єкта оподаткування, що визначений Податковим кодексом України.

Крім заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, до об’єктів оподаткування відносяться і ряд інших. Зокрема – це орендна плата, виграші в державній або недержавній грошовій лотереї, купівля-продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини тощо.

Відповідальними за нарахування військового збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків.

 

 

Стан розгляду звернень громадян за січень - грудень 2017 року

З початку року до Нікопольської ОДПІ надійшло 6 письмових звернень громадян, що на 17 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року (23). Про це повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна.

Найчастіше у зверненнях громадяни порушували наступні питання:

- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків;

- інформування про ухилення від сплати податків;

На всі звернення громадян було надано ґрунтовні відповіді без порушень термінів чинного законодавства.

 

У Центрах обслуговування платників Нікопольського регіону отримали адміністративні та інші послуги понад 355 тисяч платників

Як повідомила заступник начальника управління – начальник відділу організації розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації, електронних сервісів та звітності, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна, за січень - грудень 2017 року до Центрів обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням адміністративних та інших послуг звернулось майже 355 тисяч платників. Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (11759). Також зареєстровано 1342 платників єдиного податку, надано 2117 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 1860 книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат суб’єктів господарювання, зареєстровано 1469 книг обліку розрахункових операцій.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.

 

УВАГА!!! Змінено бюджетні рахунки для сіл, селищ і міст, що об’єднались у територіальні громади

На Нікопольщині триває процес децентралізації та у зв’язку з цим об’єднання територіальних громад сіл, селищ та міст регіону. Відтак відповідно до вимог Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» у органах Державної казначейської служби України з 01.01.2018 відкриваються нові рахунки для зарахування надходжень до новоутворених об’єднаних територіальних громад, місцеві ради яких набули повноважень за результатами місцевих виборів, що відбулися у 2017 році. Разом із тим попередні рахунки, що були відкриті для сіл, селищ, міст, що увійшли до складу об’єднаних територіальних громад, починаючи з 01.01.2018 закрито. Про це повідомила начальник відділу моніторингу доходів та обліково-звітних систем Нікопольської ОДПІ Ярина Кальник.

Отож, шановні платники, будьте уважними! І задля недопущення випадків помилкової сплати податків і зборів на неправильні бюджетні рахунки з подальшими негативними наслідками як для бюджету ОТГ, так і для суб’єкта господарювання, що помилився, дізнайтесь реквізити відкритих в органах Казначейства рахунків на веб-порталі ДФС України в рубриці «Бюджетні рахунки» за гіперпосиланням http://dp.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

 

Уряд схвалив зміни до Податкового кодексу щодо Тимчасового реєстру заяв з повернення ПДВ

Кабінет Міністрів України схвалив зміни до Податкового кодексу України, які врегульовують порядок відшкодування сум податку на додану вартість за заявами, поданими до 1 лютого 2016 року, та по яким суми ПДВ станом на 1 січня 2017 року не були відшкодовані.

Весь обсяг невідшкодованого ПДВ буде вноситися з урахуванням узгодження до Тимчасового реєстру, формуватися та повертатися платникам у хронологічному порядку надходження заяв.

Основними умовами є відшкодування платникам сум з податку на додану вартість, щодо яких станом на 1 лютого 2017 року не закінчені процедури адміністративного або судового оскарження. При цьому враховується відображення узгодженої суми в Тимчасовому реєстрі на наступний день після отримання рішення за результатами закінчення процедури оскарження або рішення суду, що набрало законної сили.

Станом на 1 січня 2018 року вірогідна до включення в Тимчасовий реєстр сума залишку невідшкодованого ПДВ, заявлена до бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку, складала 4,7 млрд. грн.,  з цієї суми в оскарженні перебуває 4 млрд. грн.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У промисловому фільтрі, який пересилався поштою до Великобританії, працівники Київської митниці ДФС виявили приховані цигарки

Працівники митного посту «Східний термінал» та Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксували спробу контрабандного переміщення через митний кордон України тютюнових виробів.

У відділ митного оформлення митного поста "Східний термінал" Київської митниці ДФС громадянин України подав пакет товаросупровідних документів для вивезення повітряного фільтру за межі митної території України до Великобританії.

Під час проведення перевірки фільтру на рентген-апараті митниками було виявлено, що  всередині ємкості наявні ознаки вкладення. Оскільки фільтр був завальцьований з обох боків металевими пластинами круглої форми, щоб отримати доступ до вкладення, їх довелося зняти. Після цього виявилося, що в порожнині фільтра знаходяться тютюнові вироби – 510 пачок цигарок «Rothmans».

Це свідчить, що цигарки переміщувались через митний кордон України з використанням спеціально виготовленого сховища (тайника).

Отже, громадянином вчинено дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю.

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 483 Митного кодексу України. Тютюнові вироби та металева ємкість, в якій їх приховували, вилучено до винесення судом рішення у справі.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

ДФС та Держприкордонслужба розробили механізми інформування про громадян, які перетинають митний кордон

Станом на 15.01.2018 митницями ДФС було проадміністровано митних платежів по операціям з ввезення фізичними особами товарів на митну територію України на суму 4,2 млн. гривень (за аналогічний період 2017 року – 3,3 млн. гривень).

За цей період було лише 2 випадки коли громадяни, які були відсутні в Україні менше ніж 24 години або в’їжджали в Україну частіше одного разу протягом 72 годин, перетнули митний кордон України з товарами.

Для забезпечення виконання нових норм Податкового кодексу, які набули чинності з 1 січня 2018 року, митниці мають бути забезпечені оперативною інформацією про перетин державного кордону громадянами в усіх пунктах пропуску через державний кордон.

Обов’язок з надання інформації посадовими особами органів охорони державного кордону про громадян, які в’їжджають в Україну частіше одного разу протягом однієї доби, встановлено статтею 374 Митного кодексу України.

Водночас нормативне врегулювання переміщення товарів фізичними особами, які були відсутні в Україні менше ніж 24 години або які в’їжджають в Україну частіше одного разу протягом 72 годин, Митним кодексом України не передбачено.

Для законодавчого врегулювання виконання норм Податкового кодексу України необхідно найближчим часом внести відповідні зміни до Митного кодексу України. Наразі ДФС проведено нараду з Державною прикордонною службою України, де були розроблені механізми для оперативного вирішення ситуації.

Так, було вирішено здійснювати обмін такою інформацією поетапно.

Перший етап – перехідний період (до запровадження обміну інформацією в он-лайн режимі) запроваджується на місцевому рівні взаємодії, тобто здійснення відміток про інформацію в контрольних талонах.

Другий етап – інформування щодо громадян, які перетинають митний кордон України в он-лайн режимі.

Крім того, вирішено ДФС та ДПСУ доопрацювати власні програмні комплекси для забезпечення обміну інформацією в режимі он-лайн строком до 15 лютого 2018 року.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

На реєстрацію в ЄРПН надано 35,1 тис. податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких було зупинено

Станом на 1 грудня 2017 року Комісією ДФС з розгляду повідомлень та реєстрації податкових накладних відмовлено у реєстрації 44,8 тис. податкових накладних на суму 2,1 млрд.грн.

З них на виконання вимог Закону України від 07.12.2017 № 2245-VII  ДФС надано на реєстрацію 35,1 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму 1,6 млрд.грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

З них станом на сьогодні зареєстровано 32,4 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму 1,3 млрд.грн., очікує ліміту – 2,7 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму 360 млн.грн.

Всього, більше 7 тисячам платників податків зареєстровано накладні згідно із Законом.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано спробу незаконного ввезення партії медичних препаратів та психотропних речовин

Працівники Управління протидії митним правопорушенням і міжнародної взаємодії запобігли незаконному переміщенню через митний кордон України у пункті пропуску «Бориспіль» партії дорогих медичних препаратів. За попередньою інформацією, їхня орієнтовна вартість складає майже 16 тисяч доларів США.

Ввезти партію препаратів в Україну намагався іноземний громадянин, який прилетів з Туреччини та обрав для проходження митного контролю канал «зелений коридор». Цим він заявив про те, що переміщувані ним товари не підлягають письмовому декларуванню. Велику партію високовартісних лікарських засобів, що, зокрема, перевищують обсяги, визначені Постановою КМУ № 458 від 23.05.2012, виявлено під час здійснення митного контролю товарів.

 За вказаним фактом складено протокол про порушення митних правил за ознаками правопорушення, передбаченого ст. 471 Митного кодексу України. Предмети правопорушення, а саме 169 упаковок лікарських засобів («BOTOX», «Temodal», «XELTABIN», «ZYPREXA», «Casodex», «Zoladex», «HERCEPTIN», «SABRIL») вилучені згідно з протоколом.

Крім того, в пункті пропуску «Бориспіль» упереджено спробу незаконного переміщення психотропних речовин. Складено протокол про порушення митних правил за ознаками правопорушення, передбаченого ст. 471 Митного кодексу України, відповідно до якого вилучено 100 таблеток лікарських засобів, що містили у своєму складі психотропні речовини (лоразепам, бротізолам, оксазепам), та переміщувались українкою через митний кордон України з порушеннями митного законодавства.

В обох випадках складено протоколи про порушення митних правил. Медичні препарати та таблетки, що містять психотропні речовини, вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: ввезення лікарських засобів відповідно до Закону України „Про лікарські  засоби” № 123/96-ВР від 04.04.1996р. зі змінами та доповненнями, без відповідних сертифікатів заборонено. Порядок ввезення громадянами лікарських засобів, а також їх обсяги визначено Постановою КМУ № 458 від 23.05.2012 року „Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування”.

Разом з тим, діюча речовина – лоразепам, яка входить до складу лікарського засобу  "Lorivan", діюча речовина – бротізолам, яка входить до складу лікарського засобу  "Bondormin", діюча речовина – оксазепам, яка входить до складу лікарського засобу  "Vaben", відносяться до Таблиці III, списку № 2 психотропних речовин, обіг яких обмежено і стосовно яких допускаються виключення деяких заходів контролю і стосовно яких встановлюються заходи контролю згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 р. № 770 „Про затвердження переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів”.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У 2017 році внутрішньою безпекою ГУ ДФС у Дніпропетровській області перевірено 889 кандидатів на зайняття посад

З метою недопущення на вакантні та керівні посади в органах ДФС осіб, що своїми діями або вчинками можуть дискредитувати імідж служби, протягом 2017 року перевірено 889 кандидатів на працевлаштування. За підсумками перевірок 16-ти претендентам відмовлено у прийомі на службу.

Поряд з цим, в минулому році управлінням внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено 115 перевірок в територіальних підрозділах ГУ.

За результатами перевірок управлінням внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Дніпропетровській області винесено 33 подання керівникам ДПІ (ОДПІ) для вжиття заходів реагування щодо усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 26 працівників ГУ ДФС області та Дніпропетровської митниці ДФС; оголошено 19 підозр працівникам фіскальної служби; до суду скеровано 18 обвинувальних актів.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС у розділі «Новини» за посиланням https://acskidd.gov.ua/news#192 повідомив наступне.

Відповідно до Закону України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції» зі змінами та доповненнями, починаючи з 1 січня до 1 квітня особи зазначені у пункті 1, підпунктах «а» і «в» пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону (далі – суб’єкти декларування), зобов’язані щорічно подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) отриманий для виконання своїх службових обов’язків. Разом з ц

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

22.01.2018 16:06