Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ

Мирослав Продан: ДФС зацікавлена у впровадженні кращих практик Європейського Союзу

Шляхи залучення кращих європейських практик для удосконалення процесів адміністрування податкових та митних платежів, а також модернізація митниць обговорювалися під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана з представниками урядових організацій Литовської Республіки та експертів Європейського Союзу.

«Ми зацікавлені у залученні передових світових практик, які зможуть бути адаптовані до українських потреб, пришвидшать удосконалення процесів адміністрування та приведення податкових і митних сервісів до європейських стандартів», - зазначив Мирослав Продан.

Він, зокрема, відзначив багаторічну успішну співпрацю по багатьох проектах з представниками Литовської Республіки.

«Досвід Литовської Республіки є особливо цікавим для нас з огляду на проблематику, що з історичних та ментальних аспектів є однаковою для наших держав. Ми відчуваємо підтримку та цінуємо допомогу наших колег», - зазначив в.о. Голови ДФС.

Мирослав Продан також поінформував про низку заходів, здійснених ДФС у сфері спрощення та прискорення митних процедур. Це, насамперед, забезпечення функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно» та заходи із впровадження інституту Уповноваженого економічного оператора, приєднання до Спільної транзитної системи та застосування скануючих систем.

Він зазначив, що завдяки 10% митних надходжень від перевиконання індикативних показників, які цього року спрямовуються на розвиток інфраструктури пунктів пропуску та ІТ складової митних органів, вже вдалось власним коштом ДФС розпочати модернізацію окремих пунктів пропуску. Вагомим антикорупційним чинником разом з модернізацією кордонів стало й підвищення матеріального забезпечення працівників ДФС.

Під час зустрічі сторони також обговорили питання гармонізації митного законодавства з Митним кодексом ЄС, сприяння приєднанню до Конвенції про єдиний режим транзиту та впровадження нової комп’ютеризованої транзитної системи (NCTS), включаючи підтримку законодавчих ініціатив, побудови адміністративної структури, технічних аспектів імплементації NCTS та поставку необхідного обладнання.

Також розглядалися методи перешкоджання ухиленню від сплати податків, зборів, митних платежів та імплементація заходів щодо спрощення процедур торгівлі.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У ДФС привітали фантомівців, які повернулися із зони АТО

Чергова ротація працівників спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» відбулася сьогодні, 20 жовтня, в ДФС. Фантомівців, які повернулися із зони проведення антитерористичної операції, привітали в.о. Голови ДФС Мирослав Продан, Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан та начальник Головного оперативного управління ДФС Геннадій Лісовий.

Керівники фіскальної служби подякували бійцям за сумлінну службу, відвагу та професіоналізм.

«Щира подяка вам за те, що ви у свій час прийняли достатньо нелегке рішення – захищати інтереси нашої держави. Як показує практика, на тих людей, які у такий непростий час визначилися, можна розраховувати і у подальшому. Я особисто буду робити все можливе і неможливе для того, щоб ви ніколи не пожалкували про те, що прийняли це важливе рішення», – підкреслив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

У свою чергу, Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан підкреслив, що офіцери податкової міліції гідно виконали завдання, які перед ними поставила держава, та подякував їм за професіоналізм і сумлінну службу.

За сумлінне та бездоганне виконання обов’язків у зоні АТО чотирьом фантомівцям були вручені Подяки та ще чотирьом достроково присвоєні спеціальні звання начальницького складу податкової міліції – 2 звання «підполковник податкової міліції», 1 – «майор податкової міліції», 1 – «капітан податкової міліції».

Нагадаємо, що «Фантом» був створений наприкінці січня 2015 року для врегулювання складної ситуації з переміщенням товарів з неконтрольованої території.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Сергій Білан: В рамках операції «Акциз-2017» з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на суму майже 1,6 млрд. грн.

За дев'ять місяців поточного року співробітники податкової міліції в рамках проведення операції «Акциз-2017» вилучили з незаконного обігу підакцизних товарів на суму майже 1,6 млрд. грн., що на 983 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року – повідомив Перший заступник Голови Державної фіскальної служби України Сергій Білан.

За його словами було, зокрема, вилучено 3 млн. літрів спирту, понад 12,8 млн. літрів алкогольних напоїв, 10 млн. пачок тютюнових виробів і майже 125 тонн тютюну, а також 7,4 тис. тонн пально-мастильних матеріалів.

Сергій Білан також поінформував, що в поточному році було припинено діяльність 140 незаконних виробництв підакцизних товарів, відкрито 243 кримінальні провадження за ст. 204 КК України.

«Економічний ефект від проведення заходів склав близько 701,3 млн. грн. тільки акцизного податку, що надійшли в результаті реалізації легальної підакцизної продукції, яка заповнила частку ринку, що звільнилася від фальсифікату і контрабанди, що майже в три рази перевищує показник минулого року», - наголосив Перший заступник Голови ДФС.

За його словами, протидія незаконному переміщенню товарів через кордон, незаконному переміщенню, виготовленню та розповсюдженню підакцизних товарів без сплати відповідних платежів, є одним з основних напрямів діяльності податкової міліції.

«Податкова міліція і далі боротиметься з незаконним обігом підакцизних товарів в країні. Ми розуміємо, що ділки можуть вдатися до нових схем, проте запевняю, що наше основне завдання - наповнення державного бюджету та детінізація економіки», - підкреслив він.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Сергій Білан: Боротьба з «конвертами» продовжується – мільйони готівки в гривнях і доларах, сотні тисяч євро та кілограми золота – результат спільної роботи податкової міліції та прокуратури

В результаті спільної операції, проведеної податковою міліцією та прокуратурою, викрито діяльність міжрегіонального конвертаційного центру, який діяв на території Чернігівської, Київської областей та у м. Києві.

Під час обшуків в учасників «конвертаційного центру», вилучено 8,2 млн. грн. готівки в національній та іноземній валюті, 0,8 кг золота у злитках, 1,7 млн. гривень арештовано на рахунках у фінансових установах.

Завершено обшуки у банківських установах. З банківських скриньок, якими користувались учасники конвертаційного центру, вилучено ще 5,8 кг. золота, 5 млн. 521 тис. 815 доларів США та 300 тис. 500 євро – повідомив Перший заступник Голови ДФС України Сергій Білан.

За його словами, боротьба з конвертаційними центрами є одним із пріоритетних напрямів роботи податкової міліції, оскільки послуги, які вони надають недобросовісним компаніям реального сектору економіки, дають змогу останнім не лише зменшити надходження податків до бюджету, а й створити нерівні умови конкуренції у різних сферах господарської діяльності, що, в свою чергу, негативно впливає на розвиток економіки в цілому.

Про масштаби роботи «конвертів» свідчать не лише їх обороти та кількість клієнтів, а й суми коштів та цінностей, вилучених під час процесуальних дій.

Саме тому податкова міліція і надалі прикладатиме максимум зусиль для боротьби з тіньовим бізнесом та ліквідації тих інструментів, які дають йому змогу функціонувати – наголосив Сергій Білан.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

В електронному вигляді оформлюється 98 відсотків митних декларацій

Станом на 1 жовтня 2017 року 98 відсотків митних декларацій оформлюється в електронному вигляді. Про це повідомив директор Департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко.

Загалом, за його словами, з початку поточного року до середини жовтня кількість оформлених митних декларацій склала 2,6 млн., що більше аналогічного періоду минулого року на 16,7%.

«Використовуючи електронне декларування суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності економлять власний час і ресурси, адже вони отримують прискорене та якісне обслуговування», - підкреслив Олексій Василенко.

Він зазначив, що відповідно до вимог Митного кодексу України митне оформлення завершується протягом чотирьох робочих годин (240 хвилин) з моменту пред’явлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що підлягають митному оформленню, та всіх необхідних документів і відомостей на них.

Так, у вересні 2017 року граничний час митного оформлення товарів, відносно яких автоматизованою системою аналізу управління ризиків не генерувався перелік додаткових митних формальностей, становив:

- при експорті – 44 хв.;

- при імпорті – 131 хв.;

- при транзиті – 18 хв.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

ДФС: З початку року фізичні особи – підприємці сплатили до бюджету 11,1 млрд. грн. єдиного податку

Завдяки покращенню рівня адміністрування податків, зокрема, спрощенню умов ведення бізнесу та оптимізації груп платників спрощеної системи спостерігається позитивна динаміка росту бюджетних надходжень та кількості платників єдиного податку. Про це повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.

Так, за його словами, за 9 місяців 2017 року в цілому по Україні забезпечено до бюджету надходження з єдиного податку від фізичних осіб – підприємців у сумі 11,1 млрд. грн. Це на 3,8 млрд. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року (у січні – вересні 2016 року надходження становили 7,4 млрд. грн.), темп росту надходжень з єдиного податку становить 151,1%.

«Щорічно ДФС фіксує динаміку збільшення надходжень від платників єдиного податку на 2-3 млрд. грн. 70% відрахувань в основному припадають на підприємців третьої групи. Якщо у 2014 році обсяг сплаченого єдиного податку складав майже 3,5 млрд. грн., у 2015 році – 4,8 млрд. грн., то вже у 2016 році підприємці третьої групи сплатили майже 8,4 млрд. грн. Тільки за 9 місяців поточного року обсяг сплаченого ними єдиного податку склав понад 8 млрд. грн.», - наголосив Павло Дроняк.

Він також зазначив, що станом на 1 жовтня 2017 року 1245,2 тис. фізичних осіб – підприємців застосовують спрощену систему оподаткування. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість зареєстрованих платників єдиного податку збільшилась майже на 137 тис. осіб.

На сьогодні кількість платників єдиного податку, що обрали:

першу групу першу групу спрощеної системи оподаткування становить 218,8 тис. осіб (або 17,6%);

другу групу – 606,7 тис. осіб (або 48,7%);

третю групу – 419,6 тис. осіб (33,7%).

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Митниками упереджено незаконне вивезення запасних частин до літаків

Співробітниками Департаменту організації протидії митним правопорушенням 20.10.2017 року на митному посту «Аеропорт Київ (Жуляни)» Київської міської митниці ДФС здійснено переогляд вантажу, задекларованого громадянкою України як «запчастини» у кількості 7 місць загальною вартістю 650 євро, який переміщувався рейсом «Київ – Дубаї – Москва».

У результаті переогляду встановлено, що вантаж являє собою запасні частини до літаків «АН72» та «АН 74» (частини рульового механізму «сервокомпенсатор» та «тример елерона») у кількості 12 штук.

Зазначені товари за попередньою інформацією можуть використовуватись як товари подвійного призначення. Вартість таких товарів згідно з інформацією з мережі Інтернет становить близько 10 млн. грн.

Таким чином, вищевказана громадянка не заявила точних та достовірних відомостей щодо товару, тобто приховала найменування та призначення реального вантажу.

За вказаним фактом складено протокол про порушення митних правил за ознаками статті 472 Митного кодексу України.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Через пункт пропуску «Бориспіль» знову намагалися контрабандою вивезти за кордон живих рідкісних птахів, занесених до Червоної Книги

Чергову спробу незаконного вивезення за межі України соколоподібних птахів, яких здали в багаж, зафіксували працівники митного поста «Бориспіль-аеропорт» Київської митниці ДФС.

Три дорослих птаха сімейства соколиних біло-коричневого кольору намагався контрабандою вивезти до ОАЕ наш співвітчизник.

Птахи переміщувалися в абсолютно непристосованих для цього умовах: у звичайній дорожній валізі в дерев’яному коробі з отворами. Крила  та хвіст птахів були загорнуті у тканину та скріплені клейкою стрічкою в області лап і хвоста. В коробці знаходилися ємкості для охолодження тварин. До того ж, живих птахів здали в багаж, який ніяк не передбачає комфортної подорожі червонокнижним красеням. Крім того, дія ймовірних снодійних препаратів, якими птахів обробили перед далекою дорогою, під час проходження тварин через рентген-апарат закінчилася, вони почали подавати явні ознаки хвилювання.

Громадянин для проходження митного контролю обрав спрощену систему - «зелений коридор», чим засвідчив, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення за митну територію України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації та документів на право переміщення живих тварин, а саме – дозволу CITES, документів про право набуття тварин, ветеринарного свідоцтва - він не мав, до моменту перетину «білої лінії» до інспектора митниці не звертався.

Згідно з Конвенцією „Про Міжнародну торгівлю видами дикої фауни і флори, що перебувають під загрозою зникнення” CITES, живі тварини (соколоподібні птахи)  обмежені до переміщення через митний кордон України.

Соколів вилучено і спрямовано на відповідальне зберігання до одного з профільних закладів Київщини. Складено протокол про порушення митних правил.

Довідково: як повідомлялося раніше, вилучених працівниками Київської митниці ДФС протягом 2016 року 12 соколів передано до Національного природного парку «Синевир». До речі, з 2015 року там проживають ще двоє похресників митниці – бурих ведмежат.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

ДФС розпочато процедури поставки та монтажу 7 вагових комплексів

Державною фіскальною службою України укладено договір щодо поставки та монтажу 7 стаціонарних вагових комплексів для вимірювання маси транспортних засобів у русі на загальну суму 2 млн. 290 тис. грн.

Планується, що до 15 грудня 2017 року зазначені вагові комплекси будуть встановлені у міжнародних автомобільних пунктах пропуску «Ягодин» Волинської митниці ДФС,«Чоп» і «Ужгород» Закарпатської митниці ДФС.

«Це значно прискорить час митного контролю, мінімізує вплив людського фактору та спростить здійснення перевірки даних, зазначених у товаросупровідних документах, що подаються для здійснення митного оформлення товарів», - зазначив директор Департаменту матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури ДФС Андрій Рахуба.

За його словами, у 2018 році Державною фіскальною службою України планується встановлення вагових комплексів для зважування автотранспортних засобів у русі у міжнародних автомобільних пунктах пропуску митниць ДФС у кількості 20 шт., при загальній потребі не менше 50 шт.

Нагадаємо, що процедура закупівель вагових комплексів для вимірювання маси транспортних засобів у русі була розпочата ДФС 22 серпня 2017 року з очікуваною вартістю 3,12 млн гривень. Закупівлі проходили із застосуванням електронної системи «Prozorro». Таким чином, економія склала 830 тис грн.

Крім того, з 21 вересня 2017 року розпочато другу процедуру закупівлі скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів у кількості 2 шт. очікуваною вартістю понад 169 млн. грн. (загальний бюджет). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 24 жовтня 2017 року.

Закупівлю ще 4 скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів очікуваною вартістю 338,8 млн. грн. (спецфонд) було розпочато 4 липня. У вересні Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення щодо зобов’язання ДФС відмінити процедуру закупівлі. Наразі ДФС подано заяву до суду щодо оскарження рішення Антимонопольного комітету України.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

До більш тісної співпраці закликала на зустрічі представників бізнесу очільник фіскальної служби Дніпропетровщини Оксана Томчук

19 жовтня 2017 року відбулася зустріч очільника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксани Томчук з представниками бізнесу та громадськості області. Серед запрошених були в.о. начальника Дніпропетровської митниці ДФС Сергій Сличко та голова Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Молчанов.

Також залучилися до зустрічі керівництво ГУ ДФС у Дніпропетровській області, Дніпропетровської митниці ДФС, представники Територіального Відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України», члени Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Відкриваючи зустріч, Оксана Томчук повідомила, що у 2017 році значно зросли надходження до бюджетів всіх рівнів. «Від 38 до 43 відсотків збільшилися надходження податків у Дніпропетровській області. Сума загальних надходжень до бюджетів всіх рівнів за січень – вересень п.р. складає 53,9 мільярдів гривень» - повідомила Оксана Томчук. Це свідчить про те, що підприємства, які працювали у тіньовому секторі економіки починають в повній мірі і своєчасно сплачувати податки. Оксана Томчук висловила впевненість, що бізнес виходить з «тіні», зокрема максимальній співпраці з фіскальними органами, відкритості та прозорості.

Керівник Дніпропетровської митниці ДФС Сергій Сличко у своєму виступі зазначив, що за 9 місяців 2017 року митниками Дніпропетровщини направлено до державного бюджету України більше 14 мільярдів гривень, що свідчить про значний експортно-імпортний потенціал області і постійну активну співпрацю митної служби з суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності.

На особистій зустрічі в.о. начальника ГУ ДФС Оксана Томчук відповіла на визначальні проблемні питання, що виникають у підприємців області. Найбільш актуальним стало питання реєстрації у єдиній електронній системі податкових накладних. «Електронною системою реєстрації податкових накладних, на сьогодні, призупиняється дія всього п’яти відсотків накладних. Ми намагаємося надати представникам бізнесу максимально повну інформацію для правильного оформлення накладних. Налаштовуємо своїх співробітників на дієву співпрацю з бізнесом» - відреагувала на питання Оксана Томчук.

Частина питань стосувалася змін до чинного законодавства. Рекомендовано представникам бізнесу, зокрема більш тісно співпрацювати з Громадською радою при ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка має можливість підготовлювати проекти нормативно - правових актів з питань формування та реалізації державної політики, організувати публічні заходи стосовно обговорень актуальних питань тощо.

«Керівництво та співробітники фіскальної служби орієнтовані на вирішення проблем та питань бізнесу, зокрема шляхом особистих зустрічей, індивідуальних консультацій та фахових податкових роз’яснень» - завершила свій виступ на особистій зустрічі Оксана Томчук.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Бізнес Дніпропетровщини направив на соціальні виплати понад 8,1 млрд. грн. ЄСВ

З початку 2017 року органи фіскальної служби Дніпропетровської області забезпечили надходження єдиного соціального внеску на загальну суму 8 млрд. 118,5 млн. грн. Якщо порівняти цей показник з минулорічним, то у січні – вересні поточного року єдиного соціального внеску сплачено на 2 млрд. 396,5 млн. грн. більше. Про це повідомила в.о. начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

При цьому, лише у вересні 2017 року платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Дніпропетровської області перерахували на рахунки Держказначейства 953,6 млн. грн.

Нагадуємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Щодо сплати єдиного соціального внеску

Як повідомила начальник відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, питання своєчасної сплати роботодавцями утриманих із сум заробітних плат найманих працівників податків, зборів та єдиного соціального внеску знаходиться на постійному контролі органів фіскальної служби області.

Згідно з діючим законодавством єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Несплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування позбавляє працівників соціальних гарантій у випадках безробіття, тимчасової втрати працездатності, нещасних випадків та професійних захворювань тощо.

Окрім того, періоди, за які не сплачено внески, не будуть ураховані при призначені найманим працівникам пенсії.

За несвоєчасну сплату єдиного внеску передбачена відповідальність.

Так, у разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 20 відсотків несплачених або несвоєчасно сплачених сум єдиного внеску.

За порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску посадові особи платників єдиного внеску також несуть адміністративну відповідальність згідно з діючим законодавством.

 

Декларацію з податку на прибуток можливо подати через «Електронний кабінет платника»

Начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сінявіна звертає увагу про можливість подання засобами електронного зв’язку, а саме через сервіс «Електронний кабінет платника» податкової декларації з податку на прибуток підприємств за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897 у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №467 (далі – Декларація), для платників податку на прибуток з базовим звітним періодом квартал.

Акцентуємо увагу на тому, що відповідно до вимог п.46.2 ст.46 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на прибуток подає разом з Декларацією фінансову звітність, яка є невід’ємною частиною Декларації.

Оскільки форма Декларації містить обов’язкові для заповнення позначки щодо наявності поданих до Декларації додатків – форм фінансової звітності (абзац 11 п.48.3 ст.48 ПКУ), то Декларація подається після подання фінансової звітності і отримання квитанцій щодо її прийняття.

Додатково: граничний термін подання Декларації за ІІІ квартал 2017 року – 09.11.2017.

 

Платники Нікопольської ОДПІ сплатили 18,2 млн. гривень податку на прибуток

Впродовж 9 місяців 2017 року платники Нікопольщини сплатили до Зведеного бюджету України 18,2 млн грн податку на прибуток. Із зазначених коштів державний бюджет одержав 15,2 млн. грн., а місцева казна – 3 млн гривень.

В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 257,6 тис. грн та на 381 тис. грн відповідно.

Про це повідомила начальник відділу адміністрування податку на прибуток, місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Нікопольської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сінявіна.

Нагадуємо, що граничний термін подання Декларації за ІІІ квартал 2017 року – 09.11.2017.

 

Стан розгляду звернень громадян за січень - вересень 2017 року

З початку року до Нікопольської ОДПІ надійшло 6 письмових звернень громадян, що на 9 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року (15). Про це повідомила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька.

Найчастіше у зверненнях громадяни порушували наступні питання:

- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків;

- інформування про ухилення від сплати податків;

На всі звернення громадян було надано ґрунтовні відповіді без порушень термінів чинного законодавства.

 

У Центрах обслуговування платників Нікопольського регіону отримали адміністративні та інші послуги понад 270 тисяч платників

Як повідомила начальник управління обслуговування платників Нікопольської ОДПІ Наталія Міщенко, за січень - вересень 2017 року до Центрів обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням адміністративних та інших послуг звернулось майже 270 тисяч платників. Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (8368). Також зареєстровано 1094 платників єдиного податку, надано 1653 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 1516 книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат суб’єктів господарювання, зареєстровано 1093 книг обліку розрахункових операцій.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.

 

У Дніпрі ліквідовано підпільний цех з виготовлення алкоголю потужністю 10 тис. літрів на тиждень

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області ліквідували підпільний цех, де виготовляли фальсифікований алкоголь, склад, де його незаконно зберігали, а також схему його розповсюдження та реалізації.

В рамках проведення операції «Акциз-2017» та розслідування кримінального провадження за ч.1 ст. 204 КК України встановлено групу осіб, які організували на території однієї із котелень м. Дніпра незаконне виробництво фальсифікованого алкоголю із недоброякісної сировини, шкідливої для життя і здоров’я людей, шляхом розведення харчового спирту невідомого походження водою із використанням обладнання, що забезпечує масове виробництво.

Готову «продукцію» розливали у скляні пляшки ємністю0,5 л. із маркуванням відомих торгових марок та у пластикові пляшки ємністю по 5 літрів без будь-яких маркувань та зберігали в Дніпропетровській області в приватному будинку одного з організаторів.

Розповсюджували фальсифікат через магазини роздрібної торгівлі м. Дніпра та Дніпропетровської області, а також через мережу Інтернет.

Обсяги виробленої фальсифікованої горілки складали близько 10 тис. літрів на тиждень (при таких обсягах виробництва від легального виробника алкогольної продукції щомісячні надходження до бюджету склали б понад 2 млн. грн.).

За результатами обшуків, проведених у місцях виробництва, зберігання та реалізації фальсифікату вилучено та передано на відповідальне зберігання більше 181 тис. літрів фальсифікованого алкоголю вартістю понад 290 тис. грн., майже 260 тис. літрів спирту на суму понад 825 тис. грн., а також обладнання, що забезпечує масове виробництво.

Загальна вартість вилученого складає близько 1,5 млн. грн.

Тривають слідчі дії.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

У зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС затримано товар вартістю 1,55 млн. грн., який переміщували за підробленими документами

З початку 2017 року Дніпропетровською митницею ДФС складено 216 протоколів про порушення митних правил на суму 44 млн. грн.

У вересні 2017 року на адресу українського підприємства було переміщено товари – «каучук стирол-бутадієновий у вигляді брикетів» митною вартістю 841 982 грн., та «воски штучні: Хлорований парафін» митною вартістю 711 639 грн., які доставлено в зону діяльності Дніпропетровської митниці ДФС.

Декларантом для митного оформлення надано митні декларації типу «ІМ 40 ДЕ» та товаро - супровідні документи. В якості підстави для митного оформлення разом з митними деклараціями серед інших документів надано CMR з відбитками штампу - Державної Служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області «Санітарно-епідеміологічний контроль здійснено».

На запит митниці листом ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області повідомлено, що «санітарно-епідеміологічний контроль» товарів, які надійшли на адресу українського підприємства, Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області не проводився, а за реєстраційним номером зареєстровано здійснення «санітарно-епідеміологічного контролю»  товарам іншим підприємствам.

Таким чином, декларант, вчинив дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів підроблених документів, а саме CMR, з відбитком штампу - Державної Служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області «Санітарно-епідеміологічний контроль здійснено».

По даним фактам було складено два протоколи про порушення митних правил за ознаками правопорушення передбаченого ч.1 ст. 483 Митного кодексу України на загальну суму 1 млн. 554 тис. грн.

(Офіційний портал ГУ ДФС у Дніпропетровській області).

 

Про електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України діє електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».

Цей сервіс надає можливість отримати інформацію про назву платника податків (у разі його пошуку за кодом ЄДРПОУ) та про перебування його на обліку в органах ДФС, а також перевірити надійність ділових партнерів, як фізичних так і юридичних осіб, у частині сумлінності сплати ними податків до бюджету, тобто наявності/відсутності податкового боргу.

Для цього достатньо знати код згідно з ЄДРПОУ – для юридичної особи (реєстраційний номер облікової картки платника податків – для фізичної особи) або точну назву партнера, ввести відому інформацію в одне з відповідних полів. За цією інформацією система здійснить пошук з баз даних, доступних для публічного використання, та повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників у центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

 

До уваги платників податків!

Адміністрування та сплата податків, погашення боргів відбувається відповідно до вимог чинного законодавства України. Державна фіскальна служба України не розсилає SMS-повідомлення платникам, які, зокрема, містять нібито інформацію від ДФС щодо суми боргу та контактні мобільні номери, куди платник може звернутися за уточненням.

Акцентуємо увагу, що розсилка повідомлень має характер спаму. Платників, які отримували подобну інформацію у вигляді SMS, просимо звертатися до правоохоронних органів.

 

Актуально для платників податків!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Заповнюємо правильно поле «Призначення платежу»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що для того, щоб суми нарахованих та сплачених платниками податків, зборів, інших платежів до бюджетів та єдиного соціального внеску (далі – ЄСВ) відображалися саме по конкретному платнику, необхідно чітко дотримуватись вимог наказу Мінфіну від 24.07.2015 №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» (далі – Порядок №666). Порядком №666 надано рекомендації як правильно заповнювати поле платіжного документа «Призначення платежу».

Так, при сплаті (стягненні) податків, зборів, митних платежів, ЄСВ, здійсненні бюджетного відшкодування податку на додану вартість, поверненні помилково або надміру зарахованих коштів поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:

◄поле № 1:

друкується службовий код (знак) «*» (ознака платежу);

◄поле № 2:

друкується розділовий знак «;»;

друкується код виду сплати (формат ссс – тризначне число);

◄поле № 3:

друкується розділовий знак «;»;

друкується один з нижченаведених реквізитів:

1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);

2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);

3) реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами (завжди має 9 цифр);

◄поле № 4:

друкується розділовий знак «;»;

друкується роз’яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі. Кількість знаків, ураховуючи зазначені вище поля і розділові знаки, обмежена довжиною поля «Призначення платежу» електронного розрахункового документа системи електронних платежів Національного банку України, при цьому використання символу «;» не допускається.

У разі сплати платежу до бюджету в іноземній валюті обов'язково вказується код класифікації доходів бюджету.

При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками.

 

У 2017 році сестра подарувала брату квартиру: чи виникає обов’язок сплати податку на доходи фізичних осіб?

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що 25.03.2017 набрав чинності Закон України від 23.02.2017 №1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини» (опубліковано в офіційному виданні «Голос України» від 24.03.2017 №54) (далі – Закон №1910).

Відповідно до внесених Законом №1910 змін, починаючи з 2017 року, за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються об’єкти спадщини, що успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення.

Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені. Членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки (п.п.14.1.263 п.14.1 ст.14 ПКУ).

Згідно із ст.174 ПКУ об’єкти дарування, подаровані платнику податку іншою фізичною особою, оподатковуються згідно з правилами, встановленими для оподаткування спадщини.

Отже, у випадку, коли сестра у 2017 році подарувала своєму брату квартиру, обов’язку сплати податку на доходи фізичних осіб не виникає.

 

Дата отримання доходу в іноземній валюті платником єдиного податку

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до ст.192 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV зі змінами та доповненнями, законним платіжним засобом, обов’язковим до приймання за номінальною вартістю на всій території України, є грошова одиниця України – гривня.

Постановою Національного банку України від 12.11.2003 №492 затверджена Інструкція про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, яка регулює правовідносини, що виникають під час відкриття банками поточних і вкладних (депозитних) рахунків у національній та іноземних валютах суб’єктам господарювання, фізичним особам, іноземним представництвам, нерезидентам – інвесторам.

Поточний рахунок в іноземній валюті відкривається суб’єкту господарювання для зберігання грошей і проведення розрахунків у межах законодавства України в безготівковій та готівковій іноземній валюті для здійснення поточних операцій, визначених законодавством України.

Правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку встановлені главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Зокрема, ст.292 ПКУ встановлено порядок визначення доходів та їх склад для платників єдиного податку першої – третьої груп.

Дохід, виражений в іноземній валюті, перераховується у гривнях за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату отримання такого доходу (п.292.5 ст.292 ПКУ).

Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі, дата підписання платником єдиного податку акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг).

Для фізичної особи – підприємця усі вартісні показники, що включаються до доходу, відображаються у національній валюті України, а показники, виражені в іноземній валюті, з одночасною вказівкою їх еквівалента у національній валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, встановленим Національним банком України на дату проведення операції.

Тобто, у разі отримання виручки в іноземній валюті за надані товари (роботи, послуги) датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів на його поточний рахунок. відкритий в іноземній валюті.

 

Транспортний податок: сплата фізичною особою у разі переходу права власності на об’єкт оподаткування протягом звітного року

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що згідно з п.п.267.6.5 п.267.6 ст.267 розд. ХІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі переходу права власності на об’єкт оподаткування (легковий автомобіль) від одного власника до іншого протягом звітного року транспортний податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Підпунктом 267.6.6 п.267.6 ст.267 ПКУ визначено, що за об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

 

guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

24.10.2017 10:57