Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Донеччина: на суму більше 51 млн гривень вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів за січень – липень в рамках операції «Акциз-2017»
Головним управлінням ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Акциз-2017» щодо протидії незаконному виготовленню та обігу підакцизних товарів, збільшенню надходжень акцизного податку. Дії співробітників в рамках операції «Акциз-2017» направлені на постійний моніторинг ринку товарів даної групи та запобігання розповсюдження фальсифікату.
За січень-липень поточного року в рамках операції вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на суму 51,1 млн грн, у тому числі алкогольних напоїв - на 31,4 млн грн, спирту - на 0,1 млн грн, тютюнових виробів – на 5,3 млн грн, тютюну (сировина) - на 7,3 млн грн, пально-мастильних матеріалів - на 4 млн грн, скрапленого газу - на 0,3 млн грн, а також 8 автотранспортних засобів на суму 2,7 млн гривень.
Також викрито та припинено незаконну діяльність 3-х підпільних виробництв фальсифікованих алкогольних напоїв, 1-го підпільного виробництва тютюну та 1-го підпільного виробництва пально-мастильних матеріалів.
Всього в рамках операції «Акциз-2017» до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 8 кримінальних проваджень за ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів), по яким вилучено підакцизних товарів на суму порядку 47,5 млн гривень.


За допомогою податківців Донеччини 9 тис. працівників отримали офіційне місце роботи

Одним з нагальних питань, яке потребує цілеспрямованого підходу щодо його вирішення, є легалізація трудових відносин та заробітної плати. Адже через тіньовий ринок зайнятості держава втрачає мільйони гривень несплачених податків, а громадяни позбуваються законних соціальних гарантій.
Дбаючи про повернення втрачених ресурсів в економіку держави, що дасть можливість збільшити доходи громадян та спрямувати кошти на розвиток регіону, фіскальна служба Донецької області продовжує вживати заходи щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення.
Результатом цієї роботи став той факт, що за 7 місяців поточного року у регіоні роботодавці офіційно працевлаштували 9003 громадянина, за рахунок чого до бюджету додатково надійшло 7,4 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 0,8 млн грн військового збору, а також 5,4 млн грн єдиного внеску.
Продовжується робота податківців і з підприємствами регіону відносно підвищення заробітної плати. За рахунок підвищення мінімальної заробітної плати 691 підприємством регіону бюджет додатково отримав 2,7 млн грн податків, зборів та єдиного внеску.
З початку року, завдяки проведеній роботі по виявленню та упередженню ухилення від оподаткування доходів громадян, до державної реєстрації залучено 1752 громадянина, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації, а до бюджету додатково сплачено більше 2,0 млн грн податків, зборів та єдиного внеску.
Оскільки неоформлені офіційно працівники не мають жодних доказів на підтвердження справжнього розміру своєї заробітної плати і трудового стажу, вони позбавлені права на достойну пенсію, соціальні пільги та виплати, гарантовані державою.
Шановні громадяни! Головне управління ДФС у Донецькій області закликає: вимагайте від роботодавців офіційного працевлаштування!


За матеріалами податкової міліції Донеччини
з початку року забезпечено надходження 9 млн гривень

Співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Донецкій області за січень-липень поточного року зареєстровано 43 кримінальних провадження, з них 26 – за фактами ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах, 9 – реалізації фальсифікованих підакцизних товарів, 2 - за фактом фінансування тероризму, 2 – фіктивного підприємництва, 3 – за фактами привласнення, розтрати майна шляхом зловживання службовим становищем.
За кримінальними провадженнями за січень-липень поточного року стягнуто до бюджету 9,1 млн грн, з них за закінченими кримінальними провадженнями – 2,5 млн гривень.
Крім того, працівниками податкової міліції Донецької області з початку року викрито та припинено незаконну діяльність 3-х «конвертаційних центрів», 3-х цехів підпільних виробництв фальсифікованих алкогольних напоїв, 1-го підпільного виробництва тютюнових виробів та1-го підпільного цеху виробництва паливно-мастильних матеріалів, 2-х центрів мінімізації митних платежів.
Спрямовано до суду з обвинувальним актом 11 кримінальних проваджень.

Задекларовані зобов’язання від прийняття спадщини у 2016 році
склали 11 млн гривень

Громадяни Донеччини за результатами 2016 року задекларували доходи від прийняття спадщини, дарунків у розмірі 238,4 млн грн, що перевищує аналогічні показники за 2015 рік на 26% (189,1 млн гривень).
Слід зазначити, що відповідно до чинного законодавства видача свідоцтв про право на спадщину спадкоємцям, які її прийняли, здійснюється нотаріусом або в сільських населених пунктах - уповноваженою на це посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування.
При цьому, свідоцтво про право на спадщину спадкоємцю - нерезиденту нотаріусом або в сільських населених пунктах - уповноваженою на це посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування видається за наявності документа про сплату таким спадкоємцем податку на доходи фізичних осіб та військового збору з вартості об’єкта спадщини.
Нотаріус за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса та/або в сільських населених пунктах - уповноважена на це посадова особа відповідного органу місцевого самоврядування за місцем відкриття спадщини подає до контролюючого органу інформацію про видачу свідоцтв про право на спадщину у вигляді форми № 1ДФ щокварталу.
У даному податковому розрахунку обов’язково зазначається сума доходу у вигляді вартості успадкованого майна, отриманого платником податку, зазначеним у п.п. 174.2.2 п. 174.2 ст. 174 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), а саме спадкоємцями, які не є членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступеня споріднення у понятті, визначеному Кодексом, із використанням наступним ознак доходів: «113», «114», «115», «116» та «117».
Так, станом на 1 серпня поточного року задекларовані зобов’язання громадянами Донецької області від прийняття спадщини у 2016 році з податку на доходи фізичних осіб склали 11 млн гривень.

Коли податковий борг є підставою для відмови від спрощеної системи оподаткування
Єдиноподатники за наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів мусять перейти на загальну систему оподаткування в останній день другого із послідовних кварталів (п.п. 298.2.3 Податкового кодексу України).
Зокрема, йдеться про наявність податкового боргу в абсолютному значенні на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів, незалежно від дати його виникнення.
Тож якщо податковий борг виник у юридичної особи у листопаді 2016 року та обліковувався на кожне перше число місяця протягом першого та другого кварталів 2017 року, юридичній особі слід перейти на загальну систему оподаткування останнього дня II кварталу 2017 року. Для цього юридична особа мусить подати до органу ДФС заяву про відмову від спрощеної системи оподаткування.
За наявності податкового боргу реєстрацію платником єдиного податку можуть анулювати шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням органу ДФС.
Лист від 31.07.2017 р. № 1434/6/99-99-12-02-03-15/ІПК

ПДФО зі спадщини
Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що з доходу, отриманого платником податку внаслідок прийняття ним спадщини, відповідно до ст. 174 розділу IV Податкового кодексу України сплачується податок на доходи фізичних осіб.
Зазначеною статтею визначено, що об'єкти спадщини поділяються з метою оподаткування на:
- об'єкти нерухомості, об'єкти рухомого майна, об'єкти комерційної власності, суми страхового відшкодування (страхових виплат) за страховими договорами, а також суми, що зберігаються на спеціальних пенсійних рахунках, готівку або кошти, що зберігаються на рахунках спадкодавця,
При цьому Кодексом встановлено, що скористатися пільговою ставкою оподаткування спадщини (0%) можуть громадяни, які :
- успадковують об’єкти спадщини від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення;
Увага! Стосовно другого ступеня споріднення дана норма застосовується до доходів, отриманих починаючи з 1 січня 2017 року платником податків у вигляді спадщини/дарунка.
- є інвалідами I групи або мають статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування - щодо об'єкта нерухомості, об'єкта рухомого майна, суми страхового відшкодування за страховими договорами, а також суми, що зберігаються на спеціальних пенсійних рахунках, або є дітьми-інвалідами - щодо об'єкта нерухомості та об'єкта рухомого майна;
- успадковують грошові заощадження, поміщені до 2 січня 1992 року в установи Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, а також у державні цінні папери СРСР, та грошові заощадження громадян України, поміщені в установи Ощадного банку України та колишнього Укрдержстраху протягом 1992-1994 років, погашення яких не відбулося, що успадковуються будь-яким спадкоємцем;
Для інших категорій платників Кодекс визначає ставку:
- 5% відповідно до п. 167.2 статті 167 – для спадкоємців-резидентів, що отримують спадщину від спадкодавців-резидентів
- 18 % відповідно до п. 167.1 статті 167 - для спадкоємців, що успадковують об’єкти оподаткування від спадкодавця-нерезидента, та для будь-якого об'єкта спадщини, що успадковується спадкоємцем-нерезидентом від спадкодавця-резидента.
Особами, відповідальними за сплату податку до бюджету, є спадкоємці, які отримали спадщину.
При цьому спадкоємці - резиденти зобов’язані за результатами звітного року подати річну податкову декларацію із зазначенням вартості успадкованого майна.
Водночас, зазначена норма не стосується спадкоємців-нерезидентів, які зобов'язані сплатити податок до нотаріального оформлення об'єктів спадщини або в сільських населених пунктах - до оформлення уповноваженою на це посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування за місцем відкриття спадщини, та спадкоємців, які отримали у спадщину об'єкти, що оподатковуються за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб, а також іншими спадкоємцями - резидентами, які сплатили податок до нотаріального оформлення об'єктів спадщини.

Внесено зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість
Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 19.07.2017 №536, якою внесено зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - Порядок), затвердженого постановою КМУ від 16.10.2014 №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість».
Відтак, Порядок приведено у відповідність із нормами Податкового кодексу України, що діють з початку 2017 року.
Крім того, визнано такою, що втратила чинність, постанову КМ України від 25.01.2012 №73 «Про затвердження критеріїв, у разі відповідності яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитивну податкову історію». Постанова №536 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 22.07.2017 №135.

Увага! Номер телефону сервісу «Пульс» змінено!
Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області звертає увагу громадян на зміну номеру антикорупційного сервісу «Пульс», який працює при Державній фіскальній службі України: 0-800-501-007 (напрямок «4»).
За цим номером суб’єкти господарювання можуть телефонувати з питань, що виникають у веденні бізнесу, в тому числі і зовнішньоекономічної діяльності, повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної та митної служби. Нагадуємо, що дзвінки приймаються цілодобово.

Порядок ведення та форма Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань затверджені
Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області звертає увагу, що набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 30.05.2017 №540, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.06.2017 за №782/30650.
Наказом №540 відповідно до п.100.10 ст.100 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями затверджені:
- Порядок ведення Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу;
- форма Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу.
Цей Порядок визначає процедуру внесення інформації до Реєстру заяв, систему обліку інформації про заяви та інші документи, пов’язані з наданням розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, та механізм ведення такого Реєстру заяв.
Занесення даних до Реєстру заяв забезпечується контролюючим органом, в якому обліковуються грошові зобов’язання чи податковий борг платника податків або до якого подано заяву про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу.

Відповідно до п.6 Порядку Реєстр заяв розміщується на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України.
Реєстр заяв ведеться у відкритому доступі.
Інформація у Реєстрі заяв оновлюється щодня в міру надходження.
Держателем Реєстру заяв є Державна фіскальна служба України.

Підприємець на загальній системі оподаткування заповнює Книгу обліку доходів і витрат самостійно за підсумками робочого дня
Фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат (далі – Книга), у якій щоденно на підставі первинних документів здійснюються записи про операції, що відбулися у звітному (податковому) періоді (п. 177.10 ст. 177 Податкового кодексу України).
Порядок ведення Книги фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування встановлений наказом Міндоходів від 16.09.2013 № 481 (далі – Порядок).
Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді (п.2 Порядку).
Записи у Книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід (п.5 Порядку).
Відповідно до п. 6 Порядку самозайняті особи заносять до Книги відомості в такому порядку:
1) у графі 1 зазначається дата запису;
2) у графі 2 відображається сума доходу, отриманого від здійснення господарської або незалежної професійної діяльності із сумарним підсумком за місяць, квартал, рік, зокрема, кошти, що надійшли на поточний рахунок, касу платника податків та/або отримано готівкою, сума заборгованості, за якою минув строк позовної давності, вартість безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг);
3) у графі 3 вказується сума повернутих самозайнятою особою коштів за товари (роботи та послуги) та/або повернутої передплати;
4) графа 4 розраховується як різниця між отриманим доходом від здійснення господарської або незалежної професійної діяльності (графа 2) та сумою повернутих самозайнятою особою коштів за товари (роботи та послуги) (графа 3);
5) у графі 5 зазначаються реквізити документа, який підтверджує понесені витрати, що безпосередньо пов’язані з отриманим доходом. Документами, які підтверджують витрати, можуть бути, зокрема, платіжне доручення, прибутковий касовий ордер, квитанція, фіскальний чек, акт закупки (виконаних робіт, наданих послуг) та інші первинні документи, що засвічують факт оплати товарів, робіт, послуг;
6) у графі 6 відображається сума витрат, які документально підтверджені та безпосередньо пов’язані з отриманням доходу за підсумками дня;
7) у графі 7 відображається сума витрат на оплату праці та нарахування на оплату праці найманих осіб, понесені у звітному місяці;
8) у графі 8 відображається сума фактично понесених інших витрат, безпосередньо пов’язаних з одержанням доходу, які не зазначені в графах 6 та 7, зокрема, витрати на сплату послуг, зв’язку, орендних та комунальних платежів тощо;
9) у графі 9 зазначається сума чистого оподатковуваного доходу, яка розраховується як різниця між сумою доходу за звітний період (графа 4) та сумою понесених витрат від провадження господарської або незалежної професіональної діяльності (графи 6, 7, 8).
Фізичні особи - підприємці, зареєстровані як платники податку на додану вартість, не включають до витрат і доходу суми податку на додану вартість, що входять до ціни придбаних або проданих товарів (робіт та послуг).

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

09.08.2017 10:43