Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
За спеціальне використання води підприємства Донеччини сплатили майже 85 мільйонів гривень

На даний час у Донецькій області зареєстровано 1300 підприємств - платників рентної плати за спеціальне використання води, які за шість місяців 2017 року перерахували до бюджетів всіх рівнів 84,7 млн гривень. Ця сума рівними частинами розподілена між державним та місцевими бюджетами. У порівнянні з надходженнями 2016 року перерахування зросли на 23 млн гривень.
Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що якщо протягом шести місяців суб’єкти господарювання не сплачують або сплачують не в повному обсязі рентну плату, вони можуть бути позбавлені дозволів на спеціальне водокористування. Так, з початку року до Департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації фахівцями фіскальної служби області направлено інформацію по 31 підприємству, за якими рахується податковий борг у сумі 41,1 млн гривень.
Довідково повідомляємо, що граничний термін подання податкової звітності та сплати податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води за ІІ квартал 2017 року – 9 серпня та 19 серпня 2017 року відповідно.


У першому півріччі 2017 року Донецька митниця поповнила бюджет країни на 2,4 мільярда гривень

За шість місяців 2017 року внесок митників Донеччини до державного бюджету перевищив 2,4 млрд гривень. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року надходження до держбюджету збільшились на 52,6%, або майже на 830 млн гривень. Найбільша сума перерахувань до державної казни у помісячному розрізі зафіксована саме у червні цього року – 587 млн грн, що на даний час є кращим показником у 2017 році.
Середньомісячний показник перерахованих митних платежів до держбюджету Донецькою митницею ДФС з початку 2017 року становить майже 402 млн грн, що на 139 млн грн більше, від аналогічного показника минулого року.
Найбільші імпортери за обсягами ввезених у січні-червні 2017 року вантажів та сплачених до держбюджету митних платежів є одночасно і найпотужнішими виробниками регіону. Ними імпортуються переважно сировинні товари, для власних виробничих потреб. Лідером серед основних бюджетоформуючих товарів є кам’яне вугілля – 44,7% від загальних перерахувань у держбюджет або понад 1 млн грн сплачених при митному оформленні податків. Також, до першої п’ятірки бюджетоформуючих товарів традиційно входять: кокс – 251,3 млн грн, що складає 10,4% від загальних перерахувань у держбюджет, вогнетривкі матеріали й вироби – 208,8 млн грн або 8,7%, інші метали й вироби з них – 206,8 млн грн або 8,6%.
Відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, упродовж січня-червня поточного року митницею видано 855 сертифікатів форми EUR.1.
Завдяки налагодженому багаторівневому контролю чистоти декларування при здійсненні обов’язкових митних формальностей у першому півріччі поточного року додатково залучено до державної казни більше 66 млн грн митних платежів.
Донецькою митницею ДФС на постійній основі проводяться заходи направлені на покращення сервісу з надання митних формальностей, максимального спрощення митних процедур, що дозволило в цьому році значно покращити надходження митних платежів до Державного бюджету України.

Донеччина: бажаючих працювати на спрощеній системі оподаткування стало більше

На сьогодні у Донецькій області на спрощеній системі оподаткування працюють понад 44,7 тис. фізичних осіб – підприємців. Цієї категорії платників у регіоні стає більше. Особливо це стосується підприємців, які обрали ІІІ групу єдиного податку. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість таких фізичних осіб збільшилась на 4,3% – з 14,4 тис. до 15,1 тис. громадян.
Сплачена підприємцями Донецької області протягом шести місяців цього року сума єдиного податку становить 199 млн грн, з них від платників ІІІ групи надійшло 120,5 млн грн, що на 32,6 млн грн більше, ніж за відповідний період минулого року.
Нагадуємо, для единників ІІІ групи законодавчо передбачено привабливі умови перебування на спрощеній системі оподаткування, а саме: немає обмежень у кількості найманих осіб та обсяг доходу – не більше 5 млн гривень протягом календарного року, крім того вони сплачують єдиний податок за відсотковою ставкою, яка залежить від суми отриманого доходу.
Збільшення кількості підприємців відбувається завдяки створенню комфортних та необтяжливих умов ведення бізнесу. Державна фіскальна служба постійно працює над удосконаленням адіміністрування податків та розвитком сучасних сервісів. Відповідно і бажаючих працювати на спрощеній системі оподаткування стає більше.

З непідконтрольної території Донецької області намагались вивезти 930 пачок фальсифікованих цигарок

Незважаючи на тимчасове припинення переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, схвалене Радою національної безпеки і оборони України в березні поточного року, окремі громадяни не припиняють спроб перевезення на територію України товарів комерційного призначення.
Так, сьогодні співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області («Фантом») було припинено спробу незаконного переміщення товарів з непідконтрольної території України через КПВВ «Гнутове». Цього разу порушники намагались вивезти фальсифіковані цигарки.
Під час огляду автомобіля марки «ВАЗ», який прямував з м. Новоазовськ до м. Маріуполь, в особистих речах водія та під заднім сидінням автомобіля було виявлено 930 пачок цигарок без марок акцизного податку на загальну суму 22340 гривень.
Стосовно громадянина складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.204-3 КУпАП, матеріали направлено до суду.

У Миколаєві ліквідовано центр конвертації з оборотом
більше півмільярда гривень

Співробітники податкової міліції Донецької і Миколаївської областей, спільно з Прокуратурою Донецької області припинили діяльність центру конвертації з оборотом 508 мільйонів гривень, який працював в Миколаєві.
В ході розслідування кримінального провадження, відкритого по ряду статей, була встановлена група осіб, які робили послуги з мінімізації податкових зобов'язань, конвертації безготівкових коштів в готівку, а також здійснювали незаконне переміщення сільгосппродукції через митний кордон України.
Для документального прикриття безтоварних операцій для компаній реального сектора економіки, завищення валових витрат і конвертації грошей учасники групи зареєстрували ряд фіктивних підприємств. Вони використовувалися для легалізації походження сільськогосподарських товарів, які надалі експортувалися на адресу підконтрольних компаній. Фактично сільгосппродукція купувалася за готівку без відображення цих операцій в податковій звітності. Також фіктивні компанії використовувалися для переводу безготівкових коштів в готівку за процентну винагороду від суми фінансових операцій.
В результаті проведених в Миколаєві десяти обшуків були виявлені дві печатки підприємств, комп'ютерна техніка, а також документи бухгалтерського і податкового обліків, що свідчать про протиправну діяльність.
Наразі одному з учасників групи повідомлено про підозру в скоєнні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 205 (фіктивне підприємництво) Кримінального кодексу України. Слідчі дії тривають.

Донеччина: фіскали виявили 7 тис. пачок «цигаркової контрабанди», що перевозилась з тимчасово окупованої території

Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області («Фантом») спільно з оперативним управлінням і слідчим управлінням фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Донецькій області та Прокуратурою Донецької області припинено чергову спробу незаконного перевезення вантажів через лінію зіткнення на території області. Так, 22 липня 2017 року під час контролю за переміщенням товарів через лінію розмежування на КПВВ «Новотроїцьке» під час огляду автомобіля «DAF», який прямував з міста Донецьк до м. Київ, в його напівпричепі – в прихованому подвійному дні та під обшивкою стінок – було виявлено 6975 пачок тютюнових виробів під торгівельною маркою «Прилуки». При цьому цигарки були не лише приховані, але й були обклеєні акцизними марками України з ознаками підробки. Цигарки загальною вартістю 175,0 тис. грн вилучено.
До Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено кримінальне провадження за ч. 1 ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).

У Донецькій області кількість виявлених правопорушень митних правил збільшилась на 20%

За результатами роботи управління протидії митним правопорушенням Донецької митниці ДФС протягом січня – червня 2017 року виявлено та задокументовано 43 порушення митних правил, що майже на 21% більше, ніж за відповідний період 2016 року. Слід відмітити, що попередня оцінка предметів правопорушень складає понад 7,67 млн грн, що у 240 раз перевищує минулорічні показники.
З метою оперативного інформування та попередження можливих порушень не тільки митного, але й податкового законодавства України Донецькою митницею ДФС продовжується робота в рамках взаємодії з територіальними органами ДФС. Так, з початку року до Головних управлінь ДФС у Харківській, Донецькій та Дніпропетровській областях направлено шість матеріалів, для проведення відповідних контрольно-перевірочних заходів.
Відповідно до затвердженого плану заходів із правоохоронними органами Донецької області в рамках спеціальної операції «Рубіж-2017» проведено шість спільних заходів. Результатом яких стало складання 8 протоколів про порушення митних правил з реально вилученими предметами на загальну суму більше 63 тис. гривень. Слід відмітити, що вартість вилучених предметів правопорушень у два рази перевищує показники відповідного періоду минулого року, незважаючи на те, що заходів було проведено удвічі менше. Можна стверджувати, що кількість переходить в якість.
Забезпечення рівних прав на ведення чесного та прозорого бізнесу здійснюється, в тому числі, шляхом постійної взаємодії із митними органами іноземних держав. Так, за шість місяців поточного року до країн дальнього та близького зарубіжжя направлено 35 запитів, що в 7 разів більше, ніж за аналогічний періоду минулого року. Внаслідок опрацювання матеріалів отриманих від зарубіжних колег складено два протоколи про порушення митних правил на загальну суму 7,6 млн гривень. На даний час судом розглянуто одну з вищезазначених справ, який повністю погодився із висновками наданими митницею. Посадову особу підприємства, причетну до скоєння адміністративного правопорушення, визнано винною, ухвалено рішення про накладення штрафу у розмірі понад 3 млн грн із застосуванням конфіскації предметів правопорушення.
До Державного бюджету України протягом першого півріччя 2017 року митницею перераховано штрафних санкцій за порушення митного законодавства на суму майже 117 тис. гривень.

Набрав чинності Закон, що звільняє від штрафів за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних внаслідок кібератаки
26 липня 2017 року, набрав чинності Закон № 2143-VIII "Про внесення змін до підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України (щодо не застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерних мереж платників податків".
Законом звільнено платників податків від штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію акцизних накладних, податкових накладних, розрахунків коригувань, складених у період з 01.06.2017 року по 30.06.2017 року. Надати можливість зареєструвати такі податкові та акцизні накладні до 31 липня 2017 року.
Згідно із Законом, штрафні санкції у розмірі 10 % погашеної суми податкового боргу, передбачені пунктом 126.1 ПКУ, не застосовувати до узгоджених сум грошових зобов’язань, із граничним строком сплати 30 червня 2017 року.
Законом також передбачено, що тимчасово до 31 грудня 2017 року:
- у разі втрати та/або пошкодження інформації (у тому числі, інформації, яка міститься у базах даних обліку платника податків) унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерних мереж платника податків та за наявності документів, що підтверджують зазначені події, платник податків протягом 10 календарних днів з дня набрання чинності цим Законом зобов'язаний письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому цим Кодексом для подання податкової звітності;
- платник податків зобов'язаний відновити втрачену та/або пошкоджену інформацію, визначену абзацом першим цього пункту;
- у разі неможливості проведення перевірки платника податків у випадках, передбачених цим пунктом, терміни проведення таких перевірок переносяться контролюючим органом до дати відновлення такої інформації, але не пізніше 31 грудня 2017 року.
Закон опубліковано 25 липня 2017 року в офіційному виданні «Голос України».


Щодо виключення організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій
Відповідно до п. 35 підрозділу 4 Розділу XX «Перехідні положення» Кодексу неприбуткові підприємства, установи та організації (далі - неприбуткові організації), внесені до Реєстру на день набрання чинності Законом України від 17 липня 2015 року № 652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій», що не відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу, з метою включення до нового Реєстру зобов'язані були до 01 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до норм Кодексу та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.
Неприбуткові організації, які не привели свої установчі документи у відповідність до норм п. 133.4 ст. 133 Кодексу, після 01 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру.
Тимчасово, до 01 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру невиконання такими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених пп. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Кодексу.
Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 (зі змінами) (далі - постанова № 440).
Згідно з абзацом шостим пункту 2 постанови № 440 неприбуткові організації, які у строк, установлений п. 35 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу, не привели свої установчі документи у відповідність до вимог, встановлених п. 133.4 ст. 133 Кодексу, та не надали копії таких документів контролюючому органу, виключаються контролюючим органом з Реєстру з урахуванням положень пп. 16 і 17 Порядку, затвердженого постановою № 440.
Під час виключення організації з Реєстру раніше присвоєна їй ознака неприбутковості скасовується з 01 липня 2017 року.
У подальшому, для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій, підприємство повинно подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 (до Постанови № 440) із позначкою у графі «Реєстрація» і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (далі — Закон), а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом (пункт 6 Порядку затвердженого постановою № 440).
На 30 мільйонів гривень зросли надходження від користувачів корисних копалин Донецької області

Протягом першого півріччя 2017 року платники рентних платежів – надрокористувачі Донецької області спрямували до зведеного бюджету країни 185 млн грн, в тому числі до державного бюджету перераховано суму у розмірі 136,6 млн грн, до місцевих бюджетів надійшло – 48,5 млн гривень. Такі показники на 16%, або на 29,4 млн грн, перевищують сплачену торік суму рентної плати за користування надрами.
На Донеччині 237 суб’єктів господарювання зареєстровані платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.
Фіскальною службою Донеччини постійно проводиться робота направлена на повноту та своєчасну сплату рентних платежів. Так, з початку року до Державної фіскальної служби України направлена інформація щодо ініціювання питання зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами по 31 суб’єкту господарювання, за якими рахується податковий борг у сумі 235 млн гривень.
Звертаємо увагу платників рентної плати за користування надрами, що унікальний природно-ресурсний потенціал Донецької області при його ефективному використанні є однією з найважливіших передумов стійкого розвитку регіону та якості життя, і тенденція до зростання надходжень рентних платежів сприятиме його збереженню та відновленню.

Зверніть увагу: 31 липня останній термін сплати податків!
Волноваська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області звертає увагу, що граничний термін сплати податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору, задекларованих громадянами за підсумками 2016 року, спливає 31 липня 2017 року.
Просимо вчасно розрахуватися з бюджетом.
Після закінчення зазначеного терміну до боржників застосовуватимуться штрафні (фінансові) санкції.

За реалізацію складної побутової техніки без РРО передбачено штрафні санкції
Застосування реєстратора розрахункових операцій (далі - РРО) для підприємців, які реалізують складну побутову техніку, є обов’язковою умовою. Про це вкотре нагадують фахівці Волноваської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області. Застосовувати РРО зобов’язані суб’єкти господарювання, які здійснюють:
• розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг;
• операції з приймання готівки для подальшого її переказу.
Відповідно до п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу РРО застосовуються платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичні особи — підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року перевищує 1 млн. гривень.
Платники єдиного податку першої — третьої груп, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, зобов’язані проводити розрахунки за такі товари через зареєстровані належним чином РРО. Зазначена норма не залежить від обсягу доходу. Термін «технічно складні побутові товари, що підлягають гарантійному ремонту» для цілей Закону про РРО вживається у значенні, наведеному в Законі № 1023. Так, п. 25¹ ст. 1 Закону № 1023 визначено, що технічно складні побутові товари — непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування та ін.), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний строк. Постановою № 231 затверджено Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - Перелік), який містить вісім груп товарів. Щодо можливостей не застосування РРО товарів, які входять до зазначеного переліку та були у використанні, в т.ч. мобільних телефонів, побутової техніки, фізособам – підприємцям – платникам ЄП зазначаємо, що Перелік не передбачає винятків щодо можливості незастосування РРО для техніки, яка була раніше у використанні. Якщо на господарському об'єкті підприємця - платника єдиного податку одночасно реалізуються як товари, продаж яких має здійснюватись із обов'язковим застосування РРО, так і будь-які інші товари, то належним чином зареєстрований та переведений у фіскальний режим РРО повинен застосовуватись під час продажу всіх наявних на господарському об'єкті товарів.



Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

26.07.2017 11:16