Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
До відома фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування.

Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП) на загальній системі оподаткування визначений статтею 177 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Відповідно до п.177.2 ст.177 ПКУ об’єктом оподаткування зазначених ФОП є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої ФОП.

Перелік витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів ФОП від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування визначено п.177.4 ст.177 ПКУ.

Згідно з п.п.177.4.6 п.177.4 ст.177 ПКУ ФОП на загальній системі оподаткування мають право (за власним бажанням) включати до складу витрат, пов’язаних з провадженням їх господарської діяльності, амортизаційні відрахування з відповідним веденням окремого обліку таких витрат.

При цьому амортизації підлягають:

- витрати на придбання основних засобів та нематеріальних активів;

- витрати на самостійне виготовлення основних засобів.

Не підлягають амортизації та повністю включаються до складу витрат звітного періоду витрати на:

- проведення ремонту, реконструкції, модернізації та інших видів поліпшення основних засобів;

- ліквідацію основних засобів (у частині залишкової вартості).

Не підлягають амортизації такі основні засоби подвійного призначення:

- земельні ділянки;

- об’єкти житлової нерухомості;

- легкові та вантажні автомобілі.

Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 104.05 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Актуально для платників податку на нерухомість у зоні АТО

Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) у розділі «Повідомлення та нагадування» повідомила, що з метою узгодження розміру грошових зобов’язань платників податків відповідно до приписів Спеціальних норм (підпункти 38.6 та 38.8

п.38 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» розділу «Перехідні положення» Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ)), суб’єкти господарювання, які до набрання чинності належали до зазначеної категорії платників, уточнюють узгоджені у період з 14 квітня 2014 року по дату набрання чинності вказаних норм податкові зобов’язання керуючись нормами статті 50 «Внесення змін до податкової звітності» ПКУ.

Про нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

Волноваська ОДПІ звертає увагу, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС у розділі «Новини» за посиланням https://acskidd.gov.ua/news повідомив наступне.

Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів:

- Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;

- Реєстраційна картка (для юридичної особи);

- Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);

- Додаток до Реєстраційної картки;

- Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

- Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 07.07.2017 включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням: https://acskidd.gov.ua/r_kor.

Надходження екологічного податку на Донеччині зросли на 210 мільйонів гривень

На Донеччині налічується понад 1400 екологічно-небезпечних підприємств. Саме тому кошти на оздоровлення довкілля у Донецькій області завжди доречні.

Так, за перше півріччя 2017 року підприємства Донецької області сплатили 517 млн грн екологічного податку. Цьогоріч зібрана сума еко-податку на 211 млн грн перевищила показники першого півріччя минулого

року. Згідно розподілу коштів, із загальної суми, до місцевих бюджетів надійшло 414 млн грн, до державного бюджету – 103 млн гривень.

Слід зазначити, що найбільша частина зі сплати екологічного податку належить платникам Бахмутської ОДПІ, а саме – 190 млн грн, або 37%. Друге місце займають еко-небезпечні підприємства Мар’їнської ОДПІ з результатом майже у 102 млн грн, або 20%. Трійцю лідерів по забезпеченню надходжень з екологічного податку закривають підприємства, що знаходяться на обліку в Маріупольській ОДПІ – понад 61 млн грн, або 12% від загальних надходжень еко-податку.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що екологічний податок є основним джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист оточуючого середовища, мінімізацію негативного впливу на нього господарської діяльності та раціональне використання природних ресурсів. Саме тому закликаємо платників екологічного податку вчасно та в повному обсязі забезпечувати сплату податку.

Розгляд звернень громадян – пріоритетний напрямок діяльності податківців Донеччини

Робота із зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків в діяльності Головного управління ДФС у Донецькій області. Основні питання, які порушують мешканці Донеччини в письмових запитах є проведення контрольно-перевірочної роботи та сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, роз’яснення податкового законодавства, реєстрація та облік платників, інформування про ухилення від сплати податків.

Так, за 6 місяців поточного року до фіскальної служби надійшло 242 письмових звернення громадян, що на 24 звернення або на 11% більше, ніж за відповідний період 2016 року. Зокрема, у червні 2017 року надійшло 24 письмових звернення громадян.

З початку року розглянуто 220 письмових звернень, за їх результатами:

- на 187 звернень надано відповідні роз’яснення;

- 9 звернень вирішено позитивно;

- 7 звернень направлено на розгляд за належністю до інших органів;

- 7 звернень повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

- в 1 зверненні відмовлено у задоволенні;

- 9 звернень не підлягало розгляду.

Усі звернення розглянуті ґрунтовно та якісно, без порушення термінів.

Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 33 прийоми громадян, у тому числі 16 виїзних, що складає майже 48,5% від загальної кількості.

Звертаємо увагу громадян, що вони також мають можливість потрапити на особистий прийом до керівництва як на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.

Ознайомитись з графіком особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДФС у Донецькій області на 2017 рік можна за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/ .

Податковою міліцією Донеччини перекрито канал розповсюдження фальсифікованих тютюнових виробів – вилучено 55 тисяч пачок контрафактних цигарок

Головним управлінням ДФС у Донецькій області в рамках операцій «Акциз-2017» та «Рубіж-2017» продовжуються заходи, направлені на протидію незаконному виготовленню та розповсюдженню фальсифікованої продукції.

Співробітниками оперативного управління, слідчого управління фінансових розслідувань та управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області спільно з Прокуратурою Донецької області встановлено мешканця м. Маріуполя, який налагодив постачання до торгівельної мережі міста незаконно виготовлених тютюнових виробів відомих брендів без марок акцизного податку.

Користуючись послугами доставки одного з відомих на ринку України поштових операторів, він отримував посилки з тютюновими виробами з м.Ужгород та ближнього зарубіжжя, які накопичувались на складах та у подальшому реалізовувались кінцевим споживачам через роздрібну торгівельну мережу.

За результатами проведених санкціонованих обшуків складських приміщень вилучено близько 55 тис. пачок контрафактних тютюнових виробів відомих брендів без марок акцизного податку орієнтовною вартістю 1,4 млн гривень.

За даним фактом зареєстровано кримінальне провадження за ч.1 ст. 204 Кримінального кодексу України.

Слідчі дії тривають.

Про порядок ведення єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій Мінфін прийняв наказ від 24.05.2017 N 523 "Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій".

Дія цього Порядку поширюється на індивідуальні податкові консультації, надані в письмовій формі. Держателем Реєстру є ДФС, яка забезпечує його ведення.

Реєстр є електронною базою даних, ведеться державною мовою та розміщується на офіційному веб-сайті ДФС.

ДФС забезпечує вільний, цілодобовий і безоплатний доступ до відомостей, що містяться в Реєстрі.

Донеччина: податкова міліція вилучила з незаконного обігу металобрухту на 800 тисяч гривень

Оперативним управлінням, слідчим управлінням фінансових розслідувань та управлінням оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО («Фантом») Головного управління ДФС у Донецькій області спільно з Прокуратурою Донецької області в ході відпрацювання ринку металобрухту викрито схему ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах службовими особами приватного підприємства, що займається оптовою торгівлею брухтом чорних та кольорових металів.

Так, під час проведення слідчих заходів у рамках кримінального провадження, зареєстрованого за ч. 3 ст. 212 Кримінального кодексу України, було проведено низку обшуків в офісах та на промислових майданчиках цього підприємства, де здійснювалися незаконна заготівля та переробка лому кольорових та чорних металів, який приймався у суб’єктів господарювання та населення за готівку. Службові особи підприємства не відображали операції з металобрухтом у податковому та бухгалтерському обліку, завдяки чому ухилилися від сплати до бюджету податку на прибуток у розмірі понад 5 млн. гривень.

За результатами проведених заходів вилучено з незаконного обігу понад 40 тон необлікованого брухту чорних та кольорових металів на загальну суму 800 тис. грн. та спеціальну техніку й вантажний автотранспорт на суму понад 3 млн. гривень.

Тривають слідчі дії, направлені на погашення збитків завданих державі.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

19.07.2017 12:02