Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
До уваги платників податків податку на додану вартість!

ДФС повідомляє, що у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601 (далі - Повідомлення).

Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі, та до такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб).

Електронні формати Повідомлення та додатку до нього розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Нагадуємо, що Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, зареєстрованого в Мінюсті 16.06.2017 за №753/30621.

Порядок звернення на антикорупційний сервіс «ПУЛЬС»

Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що по телефону (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про можливі корупційні та кримінальні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів, переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, утворення черг на митних постах, в пунктах пропуску та у Центрах обслуговування платників, виникнення ситуацій, які можуть бути вирішені оперативно (перевищення терміну надання адміністративної послуги, відмова в записі на особистий прийом, відмова в прийнятті вхідної кореспонденції) (далі – Інформація).

Інформація приймається цілодобово.

При прийнятті Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду

працівника органу ДФС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги.

Якщо заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, інформація реєструється як анонімна. У разі звернення представника заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ заявника, пов’язаних зі сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник заявника не надає такі дані, інформація на антикорупційний сервіс «Пульс» не приймається.

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Змінився порядок отримання ЕЦП

За повідомленням з офіційного веб-сайту АЦСК ІДД ДФС: https://acskidd.gov.ua з 10 липня 2017 р., аби отримати електронний цифровий підпис, потрібно буде подавати нові форми реєстраційних документів.

Затверджено нові форми:

· договору про надання послуг електронного цифрового підпису;

· реєстраційних карток (для юрособи, для фізособи/фізичної особи — підприємця) та додатка до реєстраційної картки;

· заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа та додатка до цієї заяви.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка відділеннями АЦСК ІДД ДФС після 07.07.17 р. не приймаються.

Надання побутових послуг з ремонту взуття, швейних та трикотажних виробів, побутових машин і приладів: обмеження для незастосування РРО

Відповідно до абз. 4 п.11 Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг ОРО, затвердженого постановою КМУ від 23.08.2000 р. №1336, РРО не застосовуються у випадку надання побутових послуг з ремонту взуття, швейних та трикотажних виробів, виробів текстильної та шкіряної галантереї, радіоелектронної апаратури, побутових машин і приладів, металевих виробів та хімічного чищення структурними підрозділами підприємств і суб’єктами підприємницької діяльності з 1 або 2 працюючими.

Для форм і умов проведення діяльності, визначених п.11 Переліку, граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій не встановлюється.

Отже, суб’єкт підприємницької діяльності, що надає побутові послуги має право проводити розрахунки в касі підприємства з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів або здійснювати такі розрахунки з використанням РК та книг обліку розрахункових операцій (зареєстрованих на кожний структурний підрозділ) незалежно від річного обсягу розрахункових операцій. При цьому слід дотримуватись встановленого

обмеження щодо чисельності працюючих у кожному структурному підрозділу, тобто, якщо загальна кількість працівників перевищує 2 особи, то при розрахунках зі споживачами такий суб’єкт повинен застосовувати РРО.

У червні до спеціальних фондів області на ремонт доріг митники Донеччини спрямували майже 151 мільйон гривень

За результатами роботи Донецької митниці ДФС у першому півріччі 2017 року до загального та спеціального фондів Державного бюджету України спрямовано понад 2,4 млрд гривень.

Нагадуємо, що вже півроку у всіх областях України діє «дорожній експеримент», в рамках якого 50% від перевиконання індикативних показників доходів Державного бюджету України за загальним фондом зараховується до спеціальних фондів обласних бюджетів.

Відтак, у першому півріччі 2017 року для зарахування до спеціальних фондів Донеччини, кошти з яких використовуються на ремонт та облаштування логістичної інфраструктури області, Донецькою митницею ДФС спрямовано суму більше, ніж 338 млн гривень.

Слід також відмітити, що у січні-червні 2017 року в Донецькій митниці спостерігається позитивна тенденція щодо збільшення помісячних перерахувань до бюджету Донеччини. Сума надходжень у червні більше, ніж у 20 разів перевищила аналогічні показники січня поточного року та склала майже 151 млн грн, що є найкращим показником за 2017 рік.

Донецька митниця ДФС висловлює щиру вдячність всім учасникам зовнішньоекономічної діяльності та сподівається на подальшу співпрацю заради розвитку нашого регіону.

На Донеччині затримано 35 вагонів деревини на 1 млн гривень, які намагались незаконно вивезти до м. Донецьк

Співробітниками оперативного управління, слідчого управління фінансових розслідувань та управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області («Фантом») спільно з працівниками Прокуратури Донецької області в ході досудового розслідування кримінального провадження за ст.205 Кримінального кодексу України (фіктивне підприємництво) ліквідовано схему незаконного перевезення деревини до тимчасово непідконтрольної території країни.

Так, в ході проведення слідчих дій встановлено групу осіб, які на території Донецької та Одеської областей України створили низку фіктивних підприємств. Протягом 2017 року зазначені підприємства складали та видавали підроблені супровідні документи на грузи, що переміщувались залізничним транспортом до тимчасово непідконтрольної території України.

Тим самим до м. Донецьк незаконно перевозили різноманітні товарно-матеріальні цінності.

Під час розслідування кримінального провадження попереджено вивезення на непідконтрольну територію 35 вагонів деревини (1621 т.) на суму понад 1 млн грн, що заготавлювалась лісгоспами західних регіонів держави.

Проводяться невідкладні слідчі дії.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

13.07.2017 11:20