Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Нарахування ЄСВ з 1 травня 2017 року

Волноваська ОДПІ інформує громадян та суб’єктів господарювання про те, що відповідно до Державного бюджету України на 2017 рік з 01.05.2017 року по 30.11.2017 року встановлено такі розміри прожиткового мінімуму для кожної категорії осіб:

- працездатним особам - 1684 гривні;

- особам, які втратили працездатність - 1312 гривень;

- дітям віком від 6 до 18 років - 1777 гривень;

- дітям віком до 6 років - 1426 гривень;

- загальний показник - 1624 гривні.

У зв’язку з підвищенням прожиткового мінімуму зросла максимальна величина доходу застрахованої особи, на яку нараховується єдиний соціальний внесок (далі - ЄСВ), яка з 1 травня становить 42 100 гривень (25 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб який встановлений в місяці нарахування доходу). Відповідно з 1 травня 2017 року максимальний розмір ЄСВ становить 9262 гривні (42 100 грн х 22 відс.) або 3540,61 гривень (42 100 грн х 8,41 відс.) при нарахуванні ЄСВ на зарплату працівника-інваліда, якщо роботодавцем є юридична особа. Також зріс розмір максимального єдиного соціального внеску для підприємців і становить з 1 травня 2017 року 9262 гривні (42 100 грн х 22 відс).

Зазначимо, що мінімальний страховий внесок залишається незмінним та у 2017 році становить 704 гривні (3200*22%). Волноваська ОДПІ

Розрахунки готівкою мають здійснюватися у відповідності до законодавства.

Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу керівників суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за реалізовані товари (надані послуги) або інші операції з готівкою.

Як зазначає Державна фіскальна служба України, почастішали випадки встановлення в ході перевірок порушення вимог чинного законодавства в частині оформлення відповідних касових документів при оприбуткуванні або видачі готівкових коштів у касах (з кас) підприємств, а саме – відсутність підписів уповноваженої особи, особи, що отримала кошти, зарахування готівкових коштів на розрахунковий рахунок без її оприбуткування у касі підприємства тощо.

Обов’язковість підписів та інші вимоги до порядку оформлення касових операцій та документів встановлені пунктом 3 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 637, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №40/10320 (далі – Положення).

Крім того, мають місце випадки несвоєчасного (не у день надходження) оприбуткування готівкових коштів у касовій книзі – порядок та вимоги щодо оприбуткування та видачі готівкових коштів визначені пунктом 2 Положення. Так, згідно з підпунктом 2.6 пункту 2 Положення уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.

Також платниками податків порушується порядок ведення обліку товарів, що знаходяться у продажу, при реалізації паливно-мастильних матеріалів через мережу автозаправних (автогазозаправних) станцій (пунктів), зокрема відсутність змінного звіту оператора АЗС за формою 17-НП.

Обов’язковість ведення та наявність такого звіту передбачено вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним наказом

Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496.

Слід зазначити, що за наведені порушення згідно з чинним законодавством до суб’єктів господарювання передбачена відповідальність у вигляді значних сум штрафних (фінансових) санкцій (двох - та п’ятикратному розмірах).

Державна фіскальна служба України просить платників податків взяти до уваги зазначену інформацію та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює питання обігу готівки та обліку товарів, які знаходяться у продажу.

Волноваська ОДПІ

Наслідки отримання «заробітної плати у конверті»

«Тіньова зарплата» або «зарплата у конвертах» стала однією із найбільш проблем сучасної економіки, у тому числі і ринку праці. Така ситуація призводить для значних негативних наслідків не тільки для бюджету країни, а й для самих працівників.

На жаль, для багатьох зарплата «у конверті» стала звичайним явищем і чомусь навіть нормою. Незрозумілим залишається те, як молоді люди, а подекуди громадяни з неабияким життєвим досвідом погоджуються на зарплату «у конвертах», не розуміючи, що нелегальне працевлаштування позбавляє працівника права не лише на достойну пенсію, а й інших благ - соціальних пільг, матеріальної допомоги, тобто знижує його соціальну захищеність.

Мінуси заробітної плати «у конверті» очевидні:

- офіційно ви ніде не працюєте;

- вам не зараховується трудовий стаж. У вас немає гарантованого розміру заробітної плати (зокрема розміру тарифної ставки або посадового окладу працівника, доплати, надбавки та заохочувальних виплат);

- у вас немає жодних соціальних гарантій, передбачених для працівника: права на відпустку, зокрема додаткову та без збереження зарплати, відпустку по вагітності та пологах; права на оплату листа непрацездатності; права на соціальне страхування на випадок безробіття; права на достроковий вихід на пенсію, якщо ви працюєте в шкідливих умовах; права на скорочений робочий день, тиждень, якщо ви працюєте в шкідливих умовах; права не працювати у вихідний та святковий день; права не залучатися до наднормових робіт без вашого бажання; права на охорону праці; права на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань; права на гарантії за колективним договором. Якщо умови оплати праці не обумовлені в трудовому договорі, їх виконання або невиконання визначатиметься тільки особистим ставленням керівника до конкретної людини;

- вас можуть звільнити у будь-який момент без вихідної допомоги;

- ви отримуватимете мінімальну пенсію за віком;

- кредит у банку не візьмете. Доведеться позичати у друзів, якщо вони у вас є. Та й мало куди знадобиться довідка про реальні доходи.

Крім того, нелегальна заробітна плата не тільки послаблює соціальний захист працівників, а й зменшує надходження до бюджетів та державних соціальних фондів. Саме тому легалізація заробітної плати, прихованої зайнятості на сьогодні є одним із найприоритетнішим напрямком державної політики у сфері праці.

Шановні громадяни! Пам’ятайте, що змусити роботодавців чесно платити зароблені гривні зможете, насамперед ви самі !

Волноваська ОДПІ

Відображення дивідендів у формі 1-ДФ.

Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє, що згідно Закону України від 23 березня 2017 року № 1989-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення деяких положень та усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні»», який набрав чинності 15.04.2017 року ставку податку на доходи фізичних осіб для доходів у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, корпоративних правах, нарахованих нерезидентами, інститутами спільного інвестування та суб’єктами господарювання, які не є платниками податку на прибуток, встановлено у розмірі 9 відсотків.

Положення зазначеного Закону застосовуються до податкових періодів починаючи з 01.01.2017 року.

Слід зазначити, що результати перерахунку по нарахованих доходах у вигляді дивідендів підлягають відображенню у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) того періоду, в якому було проведено перерахунок сум податку. Уточнююча форма у цьому випадку не подається.

Волноваська ОДПІ

Донеччина: сільськогосподарське підприємство ухилилось від сплати ПДВ у розмірі 3,2 млн гривень

Слідчим управлінням фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Донецькій області за матеріалами оперативного управління ГУ ДФС у Донецькій області та Прокуратури Донецької області в рамках розслідування кримінального провадження за ч. 3 ст. 212 (ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів) Кримінального кодексу України встановлено факт ухилення сільськогосподарським підприємством від сплати податків в особливо великих розмірах.

Так, посадові особи одного з сільгосппідприємств Донецької області умисно надавали до податкового органу недостовірні відомості щодо фінансово-господарської діяльності та відображали в обліку підприємства операції з придбання у фіктивних підприємств неіснуючих товарно-матеріальних цінностей, що спричинило недоотримання Державним бюджетом України ПДВ у сумі близько 3,2 млн гривень. Слідство триває.

Внесок Донеччини до бюджету – 5 мільярдів гривень

З початку 2017 року надходження до зведеного бюджету країни від платників Донецької області на 55 мільйонів гривень перевищили п’ятимільярдний рубіж. Порівняно з січнем-квітнем минулого року надходження зросли на 43%, або на 1,5 млрд гривень. Щомісяця платники

Донеччини перераховують до бюджетів всіх рівнів понад 1,26 млрд грн, що на 383 млн грн більше, ніж у минулому році.

Значне підвищення рівня надходжень не в останню чергу відбувається завдяки постійній роботі органів ДФС, спрямованій на покращення умов для ведення бізнесу, а також впровадженню ризикоорієнтованих методів роботи фіскальних органів області з платниками податків.

До трійці основних джерел формування зведеного бюджету на Донеччині увійшли:

51% - податок на доходи фізичних осіб (2,6 млрд грн);

12,7% - податок на додану вартість (645 млн грн);

11,3% - податок на прибуток (575 млн грн).

Так, протягом чотирьох місяців 2017 року місцеві бюджети регіону отримали понад 2,9 млрд грн, що на 616 млн грн більше, ніж у році, що минув.

Натомість, до Державного бюджету України з початку року суб’єкти господарювання Донеччини спрямували 2,1 млрд грн, що майже вдвічі перевищує показники 2016 року.

Головне управління ДФС у Донецькій області висловлює свою вдячність та повагу усім платникам податків, які своєчасно та в повному обсязі забезпечують виконання свого конституційного обов’язку сплачувати податки.

Податкова знижка для фізичних осіб

Волноваська ОДПІ нагадує, що повернути частину податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), сплаченого громадянами із заробітної плати, можна, зокрема, у разі реалізації ними права на податкову знижку.

Згідно з нормами статті 166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі – ПКУ) платники ПДФО мають право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.

Для отримання податкової знижки платнику податку необхідно заповнити і подати до державної податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання фізичної особи, за яким вона береться на облік як платник податку у контролюючому органі) податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація) по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

Податкова знижка може бути надана виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку, а так само резиденту – фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має про це відмітку у паспорті (п.п.166.4.1 п.166.4 ст.166 ПКУ).

Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 ПКУ (п.п.166.4.2 п.166.4 ст.166 ПКУ).

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного

податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.п.166.4.3 п.166.4 ст.166 ПКУ).

Таким чином, для скористання правом на податкову знижку за 2016 рік громадянам необхідно надати Декларацію до кінця 2017 року.

Розрахунок суми податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання з ПДФО у зв’язку з використанням права на податкову знижку, відображається платником податків у розділі V Декларації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 р. № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 2 жовтня 2015 року № 859».

Волноваська ОДПІ

Звітувати з екоподатку за новою формою слід за ІІ квартал 2017 року Волноваська ОДПІ повідомляє, що оновлену форму декларації екологічного податку — у редакції наказу Мінфіну України від 28.12.16 р. № 1177 — платники застосовують починаючи зі звіту за ІІ квартал. А ось за І квартал 2017 року потрібно було подавати декларацію за старою формою.

Нагадаємо: зміни торкнулися додатка 4 «Розрахунок за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені)» до декларації екологічного податку. Його доповнено рядками 4.2.1.2.4, 4.2.2.2.4, 4.3.1.2.4, 4.3.2.2.4 із назвою «коригуючий коефіцієнт».

Експлуатуючі організації ядерних установок (атомні електростанції), які є платниками екологічного податку, обчислюють суму податкового зобов’язання за утворення радіоактивних відходів (уключаючи вже накопичені) зі врахуванням коригуючого коефіцієнта. Залежно від активності радіоактивних відходів він становить для високоактивних відходів 50, для середньоактивних та низькоактивних — 2. Лист ДФСУ «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації екологічного податку» від 04.05.17 р. № 11086/7/99-99-12-03-04-17.

Волноваська ОДПІ

Зміни до форм звітності з акцизного податку

Волноваська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує: 08.05.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 10.11.2016 № 943 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 11 лютого 2016 року № 49» (далі – Наказ № 943), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.03.2017 за № 282/30150, який вніс зміни до наказу Міністерства фінансів України від 11 лютого 2016 року № 49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення» (далі – Наказ № 49), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2016 за № 340/28470.

Наказом № 943, зокрема:

скасовано форми звітів № 1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі» і № 1-РТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі» та Порядки їх заповнення;

внесено зміни у форми звітів № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі», № 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі» та у Порядки їх заповнення;

доповнено Порядок заповнення форми звіту № 1-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту».

Крім того, наказом № 943 визначено, що суб'єкти господарювання мають право подавати уточнювальні звіти до органів ДФС за основним місцем обліку на заміну вже поданим - до 10 числа місяця, що настає за звітним.

З оновленим текстом Наказу № 49 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу на офіційному веб – порталі ДФС України (http://zir.sfs.gov.ua).

Волноваська ОДПІ

На Донеччині 63 мільйонера задекларували минулорічні доходи

Третього травня 2017 року закінчилась кампанія декларування доходів громадян, отриманих ними у 2016 році. За підсумками деклараційної кампанії до фіскальних органів громадянами Донецької області подано 18792 декларації про майновий стан та доходи за 2016 рік. Загальна сума задекларованих доходів склала понад 1 млрд гривень. До бюджету за результатами декларування надійде 40,6 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 5,9 млн грн військового збору. Це відповідно на 52% та на 28% більше показників минулого року.

Щодо структури задекларованих доходів – то найбільша кількість декларацій подана громадянами, які задекларували дохід від продажу сільськогосподарської продукції, а саме – 7233 декларації. Сума задекларованих ними доходів складає 23,2 млн гривень.

Друге місце у структурі задекларованих доходів – це дохід від отримання спадщини. Цьогоріч 2473 мешканця регіону задекларували понад 227 млн грн зазначено доходу.

Крім того, 76 громадян Донеччини задекларували майже 10 млн грн отриманого у 2016 році доходу із джерел за межами України.

Минулого року 63 мешканця Донецької області задекларували доходи понад мільйон гривень. Загальна сума їх минулорічного задекларованого доходу складає понад 568 млн гривень.

На отримання податкової знижки вже подали документи 1008 громадян Донеччини, сума податку на повернення з бюджету складає більш, ніж 1,3 млн гривень.

Нагадуємо, що реалізувати своє право на отримання податкової знижки громадяни можуть впродовж всього поточного року.

До уваги громадян!

23 травня з 11 до 12 години по телефону (06244) 4-21-26 проводиться сеанс телефонного зв'язку "гаряча лінія" з в.о. начальника Волноваської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ГФС у Донецькій області Кравченко Сергієм Івановичем.

Зателефонувавши по зазначеному номеру, Ви зможете повідомити про факти здійснення підприємницької діяльності без державної реєстрації, про виплату заробітної плати "у конвертах" або про використання праці неоформлених найманих робітників.

Чекаємо Ваших дзвінків 23 травня з 11 до 12 години по телефону (06244) 4-21-26.

Волноваська ОДПІ

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

15.05.2017 14:42