Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Спадкоємців другого ступеня спорідненості звільнено від оподаткування.

Волноваська ОДПІ повідомляє: що у «Голосі України» № 54 (6559) за 24.03.2017 року опубліковано Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини» від 23.02.2017 р. № 1910-VIII (далі – Закон № 1910) .

Цим Законом запроваджено звільнення від оподаткування податком з доходу фізичних осіб вартості спадщини, яку від спадкодавця одержують онуки, а також члени сім’ї другого ступеня споріднення, до яких віднесені рідні брати та сестри, баба, дід. Оскільки при визначенні ставки податку об’єкту спадщини та дарунку застосовуються положення ст. 174 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), зміни щодо звільнення від оподаткування родичів другого ступеня споріднення та онуків стосуються також договорів дарування. До прийняття цих змін об’єкти спадщини та дарунок для родичів першого ступеня споріднення оподатковувались за нульовою ставкою, ставка податку для інших спадкоємців чи обдарованих становила п`ять відсотків від вартості майна.

Слід зазначити, що положення Закону № 1910 застосовуються до доходів, отриманих починаючи з 1 січня 2017 року платником податків у вигляді спадщини/дарунка.

Таким чином, з 01.01.2017 особа при отриманні свідоцтва про право на спадщину чи укладанні договору дарування буде звільнена від сплати податку з доходу фізичних осіб, якщо вона є батьком/матір`ю, чоловіком/дружиною, дитиною, у тому числі усиновленою, а також рідним братом/сестрою, бабою/дідом як з боку матері, так і з боку батька, чи онуком по відношенню до спадкодавця/дарувальника.

Крім того, у разі спадкування чи дарування будь-яких об’єктів, які оподатковуються за нульовою ставкою, оціночна вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається.

Волноваська ОДПІ

Отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку можна як засобами телекомунікаційного зв’язку, так і поштою.

Волноваська ОДПІ інформує: що Податковий кодекс України не містить обмежень щодо подання фізичною особою – підприємцем - платником єдиного податку до контролюючого органу запиту про отримання витягу з Реєстру платників єдиного податку (далі - Реєстр) як засобами телекомунікаційного зв’язку, так і поштою.

Якщо запит про отримання витягу з Реєстру надіслано поштою, то датою подання такого запиту вважається дата його надходження до органу ДФС, яка проставляється на першому аркуші оригіналу документа.

Запит про отримання витягу з Реєстру також може бути подано засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

На офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). У головному меню особистого кабінету потрібно обрати розділ «Листування з ДФС». Робота в особистому кабінеті здійснюється з використанням електронного цифрового підпису. У розділі «Листування з ДФС» платник може завантажити лист до органу ДФС, зокрема запит на отримання витягу з Реєстру в довільній формі, підписати електронним цифровим підписом та надіслати.

Наступного робочого дня після надсилання електронного листа до органу ДФС його автору буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер і дату реєстрації цього листа в органі ДФС, до якого його надіслано. Датою подання запиту про отримання витягу з Реєстру в електронній формі вважається дата реєстрації такого запиту в органі ДФС.

Волноваська ОДПІ

Новий порядок надання індивідуальних податкових консультацій

Волноваська ОДПІ інформує, що відповідно до Закону України від 21 грудня 2016 року №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату» (далі - Закон) з 01.04.2017 набирають чинності положення Податкового кодексу України (далі - Кодекс) щодо порядку надання індивідуальних податкових консультацій (далі - консультація).

Зокрема, суттєво змінено строки та порядок надання консультацій, встановлено вимоги як до форми запиту на отримання консультації, так і самої консультації, запроваджено Єдиний реєстр консультацій.

Так, відповідно до п. 52.1 ст. 52 Кодексу письмовий запит на отримання консультації обов’язково повинен містити такі реквізити:найменування для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв'язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;підпис платника податків; дату підписання звернення.У разі, якщо звернення платника податківневідповідає зазначенимвимогам, то консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».

Строк надання консультації становить 25 календарних днів з можливістю продовження такого строку, але не більш ніж на 10 календарних днів з обов’язковим повідомленням про це платника податків.

Передбачено порядок реєстрації консультацій та створення на веб - сайті ДФС Єдиної бази консультацій.

Як і раніше, державні податкові інспекції мають право надавати тільки усні податкові консультації.

Окремо звертаємо увагу, що пп. 5 п. 135 Закону, підр. 10 Перехідних положень Кодексу доповнено п. 39, відповідно до якого консультація, надана контролюючим органом у письмовій або електронній формі до 31 березня 2017 року (включно),звільняє платника податків від відповідальності, включаючи фінансову (штрафні санкції та/або пеню), за діяння, що містять ознаки податкового правопорушення, вчинені до 31 грудня 2017 року (включно).

З 1 січня 2018 року консультація, надана контролюючим органом у письмовій або електронній формі до 31 березня 2017 року (включно), не підлягає застосуванню.При цьому відповідно до п. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону, у разі скасування/зміни в майбутньому узагальнюючої податкової консультації або індивідуальної податкової консультації, наданої до 01.04.2017, платник податків не несе відповідальності, включаючи фінансову (штрафні санкції та/або пеню).

Більш детальне роз’яснення з зазначеного питання викладено у листі ДФС України від 17.03.2017 №6531/7/99-99-10-03-18 «Про надання роз’яснення».

Волноваська ОДПІ

З якого періоду податкова звітність з ПДВ вперше

подається за новою формою Наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2016 № 276 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за № 269/30137 (далі – Наказ № 276), внесено зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21 (далі – Наказ № 21).

Наказ № 276 було опубліковано в газеті Урядовий кур’єр 28.02.2017 р. № 39.

Згідно з п. 46.6 НКУ якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.

До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

Таким чином подання податкової звітності за формою, яка враховує зміни, внесені Наказом 276, вперше здійснюється за звітний період березень 2017 року (граничний термін подання 20.04.2017), І квартал 2017 року (граничний термін подання 10.05.2017).

Уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, зі змінами внесеними Наказом № 276, подається починаючи з 1 квітня 2017 року.

Волноваська ОДПІ

Органами ДФС розпочато внесення сільськогосподарських товаровиробників до Реєстру отримувачів бюджетної дотації

На виконання статті 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» органами ДФС здійснюється внесення сільськогосподарських товаровиробників до Реєстру отримувачів бюджетної дотації.

Для внесення до Реєстру сільськогосподарський товаровиробник подає заяву про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру (форма № 1-РОБД).

Заява може бути подана у паперовому вигляді до податкової інспекції за основним місцем обліку або засобами електронного зв’язку в електронній формі (через Електронний кабінет платника або «Єдине вікно подання електронної звітності»).

Заява, яка прийнята до розгляду, розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів з дня її отримання. За результатами розгляду Заяви контролюючий орган або вносить сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру, або вмотивовано відмовляє у внесенні до Реєстру або звертається до заявника з пропозицією подати нову заяву (із зазначенням підстав неприйняття попередньої).

Інформація про результати розгляду заяв розміщується у приватній частині Електронного кабінеті платника. Дані Реєстру оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (у відкритій частині Електронного кабінету платника).

Заяви у березні 2017 року (за результатами лютого) можуть бути подані до 1 квітня 2017 року.

Перелік нормативно-правових актів з питань подання заяв для внесення до Реєстру

Закон України «Про державну підтримку сільського господарства України» (пункти 2.15, 2.25 статті 2, стаття 161);

Податковий кодекс України (підпункт 191.1.91 пункту 191.1 статті 19 розділу І, пункт 51 підрозділу 2 розділу ХХ);

Порядок ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2017 № 179;

Наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 275 «Про затвердження форм заяв про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та про зняття сільськогосподарського товаровиробника з реєстрації як отримувача бюджетної дотації».

Волноваська ОДПІ

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

29.03.2017 16:14