Новини Волноваської ОДПІ

Новини Волноваської  ОДПІ
Щодо зміни окремих документів, які подаються до контролюючих органів

Волноваська ОДПІ повідомляє, що з метою спрощення (удосконалення) окремих документів, які подаються платниками податків до контролюючих органів та видаються контролюючими органами платникам податків наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 затверджено зміни до порядку обліку платників податків і зборів та положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (далі - Наказ №1125). Наказ №1125 набуває чинності через 30 днів з дня його офіційного опублікування.

Так, змінами до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462) із змінами (далі - Порядок обліку):

- затверджуються нові документи: довідка про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру за формою № 34-01Ш; заява для взяття на облік за неосновним місцем обліку за ф.№ 17-ОПП;

- скасовуються: довідка про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП; повідомлення про включення платника податків до категорії платників окремих податків за формою № 16-ОПП;

- удосконалюються: повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП; заява за формою № 1-ОПП; заява за формою № 5-ОПП.

Також взяття на облік за неосновним місцем обліку може здійснюватись на підставі удосконаленого повідомлення за формою № 20-ОПП та заяви за формою № 5-ОПП, поданої нотаріусом та якщо у такій заяві платник зазначив про бажання стати на облік за неосновним місцем обліку в контролюючому органі, за місцезнаходженням робочого місця.

Крім того, Наказом № 1125 змінюється порядок обліку в контролюючих органах неприбуткових організацій, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями, зокрема такі організації беруться на облік в контролюючих органах та обліковуються в Єдиному банку даних платників податків - юридичних осіб з ознакою «не є платником податків».

Наказом №1125 передбачається можливість платникам податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, подати заяву за формою № 1-ОПП, заяву за формою №17-ОПП та повідомлення за формою № 20-ОПП засобами електронного зв'язку в електронній формі.

Платники податків зможуть переглянути інформацію про об’єкти оподаткування, у тому числі про ідентифікатор об’єкта оподаткування, присвоєний ДФС, в приватній частині Електронного кабінету платника.

Змінами до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 № 1456/26233 (із змінами) виключено відомості щодо: найменування контролюючого органу, де здійснюється реєстрація або перереєстрація платника; місцезнаходження (місця проживання) платника (за винятком перереєстрації у зв’язку із зміною місцезнаходження (місця проживання); контактних телефонів заявника та відповідальних осіб платника (для юридичних осіб); кількості працюючих тощо. Новою формою заяви передбачено, що у разі добровільної реєстрації платником ПДВ або у разі перереєстрації платником ПДВ особа подає лише один (перший) аркуш заяви. Додаток до заяви за ф.№ 1-ПДВ до контролюючих органів не подається.

Волноваська ОДПІ

Порядок переміщення товарів до району або з району проведення АТО

Волноваська ОДПІ інформує: 04.03.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 01 березня 2017 року № 99 (далі - Постанова № 99), якою затверджено Порядок переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції ( далі - Порядок).

Цей Порядок визначає правовий режим переміщення товарів, у тому числі тих, що визнані в установленому порядку гуманітарною допомогою, до району або з району проведення антитерористичної операції (через лінію зіткнення та/або в її межах) та поширюється на фізичних осіб і суб'єктів господарювання, які здійснюють такі переміщення.

Суб'єкт господарювання для переміщення товарів повинен бути включений до переліків суб'єктів господарювання, які здійснюють переміщення товарів, відповідно до цього Порядку. Форми таких переліків визначаються рішенням координаційного центру.

Суб'єкт господарювання (власник або уповноважена ним особа), який має намір перемістити товар, повинен звернутися із заявою в письмовій та електронній формі до ДФС.

Форма заяви про включення до переліків, необхідні документи та електронні поштові адреси ДФС оприлюднюються на її офіційному веб-сайті.

Суб'єктам господарювання забороняється переміщувати на тимчасово неконтрольовану територію та з тимчасово неконтрольованої території товари, за винятком: харчових продуктів у визначенні Закону України від 23 грудня 1997року № 771/97-ВР «Про безпечність та якість харчових продуктів», які переміщуються у складі гуманітарних вантажів; лікарських засобів у визначенні Закону України від 04 квітня 1996 року № 123/96-ВР «Про лікарські засоби» та виробів медичного призначення, які переміщуються у складі гуманітарних вантажів; товарів та продукції (в тому числі тих, що забезпечують функціонування та обслуговування або є необхідними у виробничому процесі) металургійної, гірничозбагачувальної, вугледобувної та енергогенеруючої галузей, об'єктів критичної інфраструктури за переліком та обсягами (вартість, вага, кількість), які затверджуються спільним рішенням Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

Суб'єктам господарювання дозволяється переміщувати товари виключно залізничним транспортом, крім випадків, передбачених п. 31 Порядку.

У виняткових випадках за рішенням координаційного центру та за погодженням з керівником антитерористичної операції з метою оперативного реагування, запобігання та подолання наслідків виникнення особливих соціальних чи економічних обставин, пов'язаних із загрозою життю та здоров'ю людей, порушенням нормальних умов життєдіяльності та ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, які унеможливлюють дотримання вимог Порядку, через лінію зіткнення можуть бути переміщені товари без обмежень, визначених у Порядку.

Порядок набирає чинності через 10 днів з дня опублікування Постанови № 99, крім пунктів 9 і 31 Порядку, які набирають чинності через місяць з дня її опублікування.

Додатково повідомляємо: з текстом Постанови № 99 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

Волноваська ОДПІ

Щодо належного оформлення трудових відносин

при проведенні сільськогосподарських

робіт в весняно-осінній період.

У період проведення сільськогосподарських польових робіт, для виконання певного обсягу робіт сільгоспвиробники додатково залучають найманих працівників. З метою недопущення фактів використання найманих працівників без належного оформлення трудових відносин та сплати податків Волноваська ОДПІ інформує, що Законом України від 21 грудня 2016 року № 1801-VIII «Про Державний бюджет України на 2017 рік» встановлений розмір мінімальної заробітної плати з 01 січня 2017 року становить 3200 гривень.

З метою дотриманням законодавства при нарахуванні заробітної плати, всі без винятку роботодавці (суб’єкти господарювання всіх форм власності) повинні:

- нараховувати заробітну плату на рівні, не менше ніж 3200 грн.;

- дотримуватися вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування;

- дотримуватися законодавства, щодо належного оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Волноваська ОДПІ

Декларуючи статки, громадяни Донеччини вже сплатили до бюджету 2,5 млн гривень

З початку деклараційної кампанії про свої минулорічні статки вже прозвітувало 2226 громадян Донеччини. З них 5 громадян задекларували доходи на суму, що перевищує 1 млн гривень. Загальна сума задекларованих за 2016 рік доходів – понад 119 млн грн, що на 116% перевищує показники минулого року.

За попередніми результатами цьогорічної кампанії декларування доходів громадян до сплати в бюджет декларантами нараховано 5,5 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 1,3 млн грн військового збору. Протягом двох місяців поточного року громадянами Донеччини вже сплачено до бюджету 2,5 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що становить понад 150% у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.

Найактивніше про свої доходи за 2016 рік звітують ті, хто отримував спадщину (809 декларацій) та отримував доходи від продажу сільськогосподарської продукції (527 декларацій).

Окрім того, 119 декларантів звернулися до фіскальних органів Донецької області за податковою знижкою. Таким чином, з казни громадянам області буде повернуто 140 тис. гривень. Звертаємо увагу, що реалізувати своє право на отримання податкової знижки громадяни можуть впродовж всього поточного року.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що останній день подання декларації за 2016 рік для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – 3 травня 2017 року.

Зростання надходження митних платежів у Донецькій митниці ДФС - запорука якісних доріг у регіоні

З 1 січня 2017 року набув чинності Закон України від 20.12.2016 №1789 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу». Відповідно до п.33 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» запроваджується експеримент з фінансового забезпечення реалізації заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в усіх областях України. Нагадуємо, що відповідно до положень Закону 50% суми перевиконання загального обсягу щомісячних індикативних показників митних надходжень направляються до спеціальних фондів відповідних місцевих бюджетів і використовуються для ремонту доріг.

Враховуючи те, що основною вимогою для стабільної, швидкої та дієвої реалізації експерименту є перевиконання митницею індикативних показників доходів і зборів, а також пошук додаткових резервів надходжень митних платежів, це питання на даний час для Донецької митниці ДФС набуває особливого значення.

Непроста логістична ситуація, яка склалась на Донеччині, змушує значну частку підприємств регіону проводити оформлення імпорту товарів в інших митницях ДФС, що безумовно суттєво зменшує надходження митних платежів від Донецької митниці ДФС у держскарбницю країни. Так, у 2016 році 2,8 млрд грн митних платежів сплачені підприємствами не за місцем розташування. Відтік митних платежів погіршує можливість регіону відремонтувати у поточному році автомобільні дороги. Отже, здійснення митного оформлення імпорту зазначеними суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності у Донецькій митниці ДФС значно збільшить потенціал для швидкої та якісної розбудови інфраструктури регіону.

У пошуках додаткових резервів 13 лютого 2017 року за участю голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника військово-цивільної адміністрації Павла Жебрівського відбулась робоча нарада з представниками та керівниками провідних підприємств області.

У ході зустрічі в першу чергу обговорювались питання створення найбільш сприятливих умов ведення бізнес, а також можливі зміни існуючих логістичних механізмів доставки вантажів з метою здійснення митного оформлення в Донецькій митниці ДФС для потенційних та працюючих суб’єктів у сфері ЗЕД.

В свою чергу, Донецька митниця ДФС робить важливі кроки для налагодження тісної та взаємоузгодженої співпраці із суб’єктами, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність в Донецькому регіоні. Так, з серпня 2016 року в максимально можливому, на даний час, обсязі

реалізується митне оформлення товарів за принципом «Єдине вікно». За даними Державної фіскальної служби України за цим показником роботи Донецька митниця посідає четверте місце серед митниць ДФС. Тісна співпраця з імпортерами та митне законодавство дозволяють скоротити час оформлення вантажів, спростити митні формальності, повною мірою оцінити переваги електронного декларування. Середній час митного оформлення імпортних товарів Донецькою митницею у 2017 році складає 58 хвилин, тобто менше, ніж за годину товар, що надійшов до пункту митного оформлення, вже може вільно використовуватись на території України.

Упродовж перших місяців 2017 року митницею ініційовано пропозицію щодо створення нового митного поста у м. Покровськ, яке є «західними воротами Донбасу». Мета – залучення нових та активізація працюючих суб’єктів ЗЕД. Ця ініціатива знайшла підтримку як у керівництва області, так і в Державній фіскальній службі України.

З метою найскорішої та якісної розбудови логістичної інфраструктури Донецького краю Донецька митниця ДФС докладає максимальні зусилля для збільшення надходжень митних платежів. Це питання має важливе значення у поточному фінансовому році також і для всіх мешканців Донецької області.

Майже 45% усіх надходжень до бюджетів від платників Донеччини – це податок на доходи фізичних осіб

Протягом двох місяців 2017 року мешканці Донецької області спрямували до бюджетів всіх рівнів понад 1 мільярд 257 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб. Сума сплаченого цьогоріч податку з доходів

перевищує аналогічні показники минулого року на 34% або понад 360 млн гривень.

Податок на доходи фізичних осіб займає лідируючі позиції у наповненні зведеного бюджету регіону та становить майже 45% від загальних надходжень.

Крім того податок на доходи фізичних осіб є основним джерелом наповнення місцевих бюджетів області. З початку року на розвиток місцевих громад Донеччини надійшло на 270 млн грн ПДФО більше, ніж торік, а саме - понад 937 млн гривень.

До державного бюджету надходження склали 319 млн грн, що перевищує показники 2016 року на 88 млн гривень.

Позитивна динаміка у надходженнях ПДФО пояснюється не тільки зростанням з 1 січня 2017 року мінімальної заробітної плати до рівня 3200 гривень, але і ефективними діями органів місцевої влади та фахівців фіскальної служби області у напрямку детінізації ринку праці.

Головне управління ДФС у Донецької області закликає роботодавців сумлінно виконувати свої обов’язки перед найманими працівниками та перед державою.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Волновахи

15.03.2017 15:02