Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ
Надходження ПДВ з ввезених на територію України товарів у січні-квітні склали більше 54 млрд. грн., - Роман Насіров
«За чотири місяці поточного року надходження ПДВ з ввезених на територію України товарів до державного бюджету України склали 54,3 млрд. грн. Індикативні показники виконано на 105%, що дозволило додатково залучити 2,6 млрд. грн.», - зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
Він повідомив, що за звітний період найкращі показники у Київської та Київської міської митниць. Київській митниці вдалося зібрати 10,3 млрд. грн., на 23% перевищивши індикативні показники. «Завдяки ефективній роботі київських митників вдалося додатково зібрати 1,9 млрд. грн.. до бюджету», - наголосив Голова ДФС.
На Київській міській митниці за січень-квітень зібрали 9,9 млрд. грн. ПДВ з ввезених на територію України товарів. Індикативний показник, таким чином, виконано на 103%, до бюджету додатково залучено 335,7 тис грн.
«Нагадаю, що з минулого року діє система електронного адміністрування ПДВ. Головною метою її впровадження є запобігання зловживань шляхом незаконного отримання відшкодування податку на додану вартість та спрощення його обліку і адміністрування», - зауважив Роман Насіров.

Роман Насіров: Митники перерахували до Держбюджету близько 70 млрд грн.
У січні-квітні 2016 року по митницях ДФС збір платежів до загального фонду державного бюджету склав 69,8 млрд. грн. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
«За чотири місяці цього року індикативні показники виконано на 107%. Таким чином, вдалося додатково забезпечити 4,7 млрд. гривень надходжень до бюджету», - зазначив очільник відомства.
За його словами, найбільше надходжень отримано від Енергетичної, Київської та Київської міської митниць – 14,4 млрд., 12,4 млрд. та 11,5 млрд. грн. відповідно.
«Непогані показники демонструє також Дніпропетровська митниця. За звітній період вдалося зібрати більше 5 млрд. грн.», - додав Роман Насіров.

Роман Насіров: створення інституту уповноваженого економічного оператора дозволить пришвидшити митні процедури
«Угода про Асоціацію з Євросоюзом вимагає імплементації низки положень в митній сфері. Важливе завдання, реалізація якого допоможе вдосконалити митну систему України та налагодити взаємовідносини з бізнесом - створення інституту уповноваженого економічного оператора (УЕО), що дозволить пришвидшити митні процедури і встановити новий формат взаємодії між митними органами та бізнесом»,- зазначив Голова ДФС Роман Насіров під час засідання круглого столу на тему «Удосконалення митних процедур: на шляху спрощення та забезпечення прозорості».
За його словами, на даний момент вже розроблено законопроект «Про внесення змін до Митного кодексу України (щодо уповноваженого економічного оператора та спрощень митних формальностей)». Законопроектом передбачається впровадження нового формату взаємодії між митними органами та бізнесом. Зокрема, підприємство буде мати можливість отримати 2 види сертифікати уповноваженого економічного оператора: «на спрощення митних процедур» та «щодо надійності і безпеки». Перший передбачає мінімальну участь митниці та усуває «людський фактор», другий прискорює проходження митного контролю.
«ДФС також розробляє зміни законодавства України щодо впровадження норм NCTS - загальноєвропейської комп'ютеризованої системи управління транзитними вантажами, розробленої для електронного документообігу. Передбачається, що процес приєднання до цієї системи буде завершено протягом 2016 року», - зазначив Голова ДФС.
Під час виступу Роман Насіров торкнувся питання приєднання України до системи автоматичного обміну податковою інформацією. «Зважаючи на актуальність цього питання, ми пригнемо об’єднати зусилля з міжнародною спільнотою для боротьби з контрабандою та митними правопорушеннями. Наразі обмін інформацією з країнами ЄС відбувається за підтримки проекту Twinning, з Республікою Білорусь – проекту міжнародної технічної допомоги PRINEX. В наших планах – реалізація подібних проектів з іншими країнами», - заявив очільник відомства.

Роман Насіров: Імплементація «єдиного вікна» та електронізація сервісів ДФС – шлях до вдосконалення митної системи України
Голова ДФС Роман Насіров під час засідання круглого столу на тему: «Удосконалення митних процедур: на шляху спрощення та забезпечення прозорості» повідомив про головні результати реформування митного напряму ДФС.
Зокрема, очільник відомства зазначив, що за останній рік було суттєво спрощено митні процедури. «На даний момент 96% митних декларацій оформлюється митницями ДФС в електронній формі. Крім того, вдалось значно скоротити час митного оформлення товарів. Так, середній час оформлення декларації на експорт на даний момент займає приблизно 1 годину, на імпорт – 2 години 14 хвилин, декларація без додаткового контролю оформлюється за 15 хв., а попередні декларації - в автоматичному режимі. Це значно менше від визначеного Митним кодексом терміну у 4 години», - зауважив Роман Насіров.
Крім того, у пілотному режимі використовується механізм прийняття попереднього рішення з визначення митної вартості товарів при митному оформленні, що повністю відповідає стандартам ЄС.
Серед інших важливих завдань, які допоможуть вдосконалити митну систему України та налагодити взаємовідносини з бізнесом, - імплементація «єдиного вікна» та електронізація сервісів ДФС.
«Сьогодні максимально електронізовано процес адміністрування податків, зборів і єдиного соціального внеску. Наразі успішно працюють такі електронні сервіси як «Електронний кабінет платника податків», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Декларування on-line» тощо», - підкреслив Роман Насіров.
«У майбутньому плануємо впровадити процедури автоматичного оформлення митних декларацій в залежності від рівня ризику: «зелений» коридор – оформлення відбувається в автоматичному режимі, «жовтий» коридор – посадова особа митниці перевіряє документи, «червоний» коридор - посадова особа митниці перевіряє документи і товари», - додав Голова ДФС.

Сергій Білан: Податковою міліцією з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на суму понад 302 млн. гривень
Податковою міліцією посилено заходи з протидії тіньовому обігу підакцизних товарів, завдяки цьому з початку року їх вилучено на суму 302,9 млн. грн. Про це повідомив перший заступник Голови ДФС Сергій Білан. Серед вилученого - 593,1 тис. літрів спирту, 418,5 тис. літрів лікеро-горілчаних виробів, 3,9 млн. пачок тютюнових виробів та 5,4 тис. тонн паливно-мастильних матеріалів.
За словами Сергія Білана, оперативними підрозділами податкової міліції в рамках операції "Акциз – 2016" виявлено і ліквідовано 66 підпільних цехів з виготовлення фальсифікованого алкоголю (на 25 більше ніж за аналогічний період минулого року), 2 цехи з нелегального виробництва спирту (у минулому році взагалі не виявлялись), а також припинено діяльність 12 незаконних виробництв паливно-мастильних матеріалів (на 9 більше, ніж за аналогічний період минулого року).
"Минулого року ми перекрили канали контрабандного ввозу паливно-мастильних матеріалів через порти. Крім того, було ліквідовано схему з ухилення від сплати акцизного податку за рахунок підміни підакцизного митного коду нафтопродуктів при ввезені таких товарів, як платформат і реформат. І сьогодні вже можна говорити про конкретний результат. Після проведення оперативними і слідчими роботи, в Податковий кодекс були внесені відповідні зміни і з початку року платформат і реформат відноситься до товарів, при ввезені яких сплачується акцизний податок. Завдяки цим змінам до державного бюджету вже надійшло 54,3 мільйона гривень", - підкреслив Сергій Білан.

Аліна Данченко: Налагодження дієвої взаємодії, обміну інформацією та досвідом між митними адміністраціями України та США є нагальною необхідністю
Підписання Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки про взаємну допомогу між їх митними адміністраціями є черговим кроком в напрямку інтеграції до світового простору. На цьому наголосила директор департаменту адміністрування митних платежів ДФС Аліна Данченко.
Вона зазначила, що на сьогодні Сполучені Штати Америки займають 9 місце серед 211 країн-торговельних партнерів України. За чотири місяці 2016 року на митну територію України імпортовано 645,415 тис. тонн товарів, походженням із США, загальною митною вартістю 538,150 млн. дол. США.
«Ми спостерігаємо впевнену тенденцію до зростання зовнішньої торгівлі між нашими країнами. Саме тому, налагодження дієвої взаємодії, обміну інформацією та досвідом, зокрема з питань економічної безпеки, є нагальною необхідністю, виходячи з викликів сьогодення», - підкреслили Аліна Данченко.
Крім того, за її словами, мобільність є однією з головних рис сучасної митниці, що знаходить своє відображення у швидкому та адекватному реагуванні на різні ситуації, упередженні негативних явищ, встановленні та фіксуванні фактів, що можуть спричинити загрозу економічній безпеці, а також можливості оперативно отримувати інформацію від країн-торговельних партнерів.
«Підписана Угода є правовим підґрунтям для створення та підтримання функціонування каналів зв’язку для забезпечення швидкого та безпечного обміну інформацією, ефективної координації, вивчення та випробування нового обладнання та процедур. Сподіваємось на якнайскоріше здійснення внутрішньодержавних процедур, необхідних для набрання нею чинності», - наголосила Аліна Данченко.

Підприємці – «cпрощенці» Дніпропетровщини сплатили до бюджету 278 млн. грн.
Протягом січня – квітня 2016 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області надійшло 278 млн. грн. єдиного податку від суб’єктів господарювання - фізичних осіб, що на 108,6 млн. грн., або на 64,1% більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Про це повідомила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Інна Андрущак.
На початок травня поточного року спрощену систему оподаткування у своїй діяльності застосовують понад 73,5 тисяч підприємців.
Найбільш чисельною серед «спрощенців» є друга група, яка складає майже 40 тисяч підприємців. У першій групі перебуває понад 9,7 тисяч платників єдиного податку, у третій – майже 24 тисячі.
«Спрощена система оподаткування запроваджена для стимулювання малого підприємництва. Вона значно легша, з точки зору ведення бухгалтерського обліку, добре підходить для ведення малого бізнесу, що і забезпечує її популярність серед підприємців», - зазначає Інна Андрущак.

За чотири місяці до місцевих бюджетів Нікопольського регіону надійшло понад 242,3 млн. гривень
Впродовж січня-квітня 2016 року доходи місцевих бюджетів Нікопольського регіону склали понад 242,3 мільйони гривень. За словами начальника Нікопольської ОДПІ Володимира Джавуна – це на 32,8 відсотків більше аналогічного періоду 2015 року.
Володимир Джавун підкреслює, що більше 89 відсотків усіх надходжень місцевих бюджетів забезпечують три бюджетоформуючі платежі. На першому місці – податок на доходи фізичних осіб, якого за звітний період було сплачено понад 141,5 млн. гривень. Наступним за розміром впродовж звітного періоду була плата за землю. За чотири місяці 2016 року її розмір склав 55,4 млн. гривень. Замикає трійку лідерів єдиний податок. Його надійшло майже 19,4 млн. гривень.
Зауважимо, що за перші чотири місяці 2016 року місцеві бюджети отримали коштів на 15 відсотків більше від прогнозованого. Відтак, на розвиток регіону та поліпшення соціальних умов його мешканців вже можуть витратити на 31,6 млн. грн. більше.

За користування землею громадянами сплачено понад 2 млн. гривень
За повідомленням першого заступника начальника Нікопольської ОДПІ Володимира Малиновського, впродовж січня - квітня 2016 року власники землі та землекористувачі – фізичні особи за користування землею перерахували до місцевих бюджетів 2,1 млн. грн., збільшивши минулорічні надходження на 0,7 млн. грн. Відтак, на обліку у Нікопольській ОДПІ налічується понад 72 тисяч землекористувачів та понад 4 тисячі орендарів земельних ділянок, які зобов’язані сплачувати даний податок.
Нагадаємо, громадянам, що відповідно до Податкового кодексу, фізичні особи, які мають на території України у власності або користуванні земельні ділянки, частки – є платниками земельного податку.
Щороку до 1 липня територіальні органи ДФС направляють громадянам – платникам земельного податку та орендної плати за землю, податкові повідомлення-рішення для сплати земельного податку та орендної плати за користування землею. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, але не пізніше ніж 26 серпня 2016 року.

На соціальні потреби з початку року сплачено 120,8 мільйона гривень єдиного внеску, - Нікопольська ОДПІ
На території обслуговування Нікопольської ОДПІ у січні-квітні сплачено 120,8 мільйона гривень ЄСВ.
Зокрема, у квітні 2016 року працедавці, котрі зареєстровані на території обслуговування Нікопольської ОДПІ, перерахували до бюджету понад 30,1 мільйон гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
«Оскільки ставку єдиного внеску в 2016 році знижено до 22 відсотків, то роботодавці мають гарну нагоду спрямувати вивільнені кошти для збільшення фондів оплати праці. Завдяки таким крокам громадяни матимуть належний соціальний захист, а держава – кошти для забезпечення соціальних виплат», - наголошує начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Нікопольської ОДПІ Юлія Пушко.

"Спрощенці" Нікопольського регіону поповнили місцевий бюджет на 19,4 млн. грн. єдиного податку
Платники єдиного податку Нікопольщини за 4 місяці поточного року сплатили до місцевих бюджетів 19,4 млн. грн., зокрема, в квітні надійшло 5,3 млн. гривень.
У цілому по Нікопольському регіону у порівнянні з 2015 роком надходження зросли на 7,1 млн. гривень. Фізичні особи -"єдинники" перерахували майже 9,9 млн. грн. цього податку. Від юридичних осіб - "спрощенців" надійшло 5,2 млн. гривень. Решта коштів була сплачена сільгоспвиробниками, які застосовують спрощену систему оподаткування.
«Єдиний податок надходить безпосередньо до місцевих бюджетів та спрямовується на розвиток нашого регіону, на фінансування соціальних програм, виплату заробітної плати бюджетним установам, фінансування соціально-культурної сфери», – підкреслила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Нікопольської ОДПІ Юлія Пушко.

Акцизний податок від платників Нікопольської ОДПІ збагатив місцеві скарбниці на 13 млн. гривень
Як повідомив спеціаліст з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Нікопольської ОДПІ Леонід Бабкін, за 4 місяці 2016 року від платників Нікопольської ОДПІ до місцевого бюджету надійшло 13 млн. грн. акцизного податку. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились більше ніж вдвічі.
Нагадуємо, що юридичним та фізичним особам-підприємцям, що здійснюють реалізацію пального, для роботи в системі електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП), необхідно зареєструватися в якості платника акцизного податку з реалізації пального шляхом подання заяви. Вона надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку в електронному вигляді засобами електронного зв'язку. При цьому необхідно дотримуватися умов щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством.
У разі здійснення реалізації пального без реєстрації платника акцизного податку встановлено штрафну санкцію у розмірі 100% вартості реалізованого пального. Платникам в СЕАРП автоматично відкриваються електронні рахунки для сплати акцизного податку. Інформація про реквізити відкритого електронного рахунка надсилається платнику податку не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття у вигляді повідомлення.
Запровадження нової системи контролю сприятиме наближенню податкового законодавства до законодавства ЄС, зменшенню обсягів тіньового обігу пального, збільшенню надходження акцизного податку до бюджету.

Легалізація заробітної плати – важлива тема сьогодення
На державному рівні створюються умови, сприятливі для легалізації заробітних плат. Так, із прийняттям Закону України від 24 грудня 2015 року № 909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», скасовано залежність розміру єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від класу професійного ризику виробництва страхувальника, утримання єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з найманих працівників та встановлено єдиний розмір ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в розмірі 22%.
Зміни в законодавстві є позитивним кроком для забезпечення конституційних прав і соціальних гарантій працюючих громадян, зокрема щодо збільшення розміру заробітних плат.
Йдеться про „тіньові” заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду. Це негативно впливає не лише на економіку країни, а й на самого працівника. Адже, громадяни, які погоджуються отримувати зарплату в «конверті», не лише сприяють розвитку «тіньових схем», а й позбавляють себе соціальної захищеності - гідної пенсії в майбутньому, лікарняних, декретних виплат, отримання банківських кредитів тощо.
Як керівники підприємств, так і наймані працівники повинні усвідомити, що час дешевої робочої сили відходить у минуле. Роботодавці мають дотримуватися законодавства про оплату праці та дбати про добробут та захищеність у майбутньому своїх працівників.

Більше 1 мільярда 325 мільйонів гривень направлено у квітні до Державного бюджету України Дніпропетровською митницею ДФС
У квітні 2016 року Дніпропетровською митницею ДФС до Державного бюджету України направлено 1 мільярд 325,6 мільйонів гривень митних платежів. Середньоденні надходження, при цьому, складали 63,1 мільйона гривень.
У переліку країн найбільшого експорту, оформленого Дніпропетровською митницею ДФС перше місце посідає Китай, до нього направляються руди, шлаки та зола. За ним йде Росія, куди переважно, як і до Німеччини, направляються вироби з чорних металів. Польща, Чехія, Румунія та Словаччина – отримують руди, шлаки та золу з Дніпропетровщини. До Туреччини постачаються аеронавігаційні або космічні апарати та їх запасні частини. Італія та Білорусь, також імпортери чорних металів.
У структурі імпорту до Дніпропетровської області найбільшу частку складають енергетичні матеріали з Росії; промислове устаткування - з Німеччини і Італії; полімерні матеріали, пластмаси та вироби з нього - з Китаю; енергетичні матеріали - з Польщі та Сполучених Штатів Америки; аеронавігаційні або космічні апарати - з Туреччини; продукти неорганічної хімії з Казахстану; насіння, плоди олійних культур і зерна - з Франції; каучук, гума та вироби з них - з Білорусі.

З початку року слідчі ДФС Дніпропетровщини повернули до бюджету 24,5 млн. грн.
Впродовж січня – квітня 2016 року у слідчих Головного управління ДФС у Дніпропетровській області перебувало 373 кримінальних провадження.
Досудове розслідування закінчено з 79 кримінальних проваджень, з яких до суду направлено 43.
Крім того, за 4 місяці поточного року за підслідністю скеровано 59 кримінальних проваджень, приєднано до інших проваджень – 22, зупинено - 9.
Тож, завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровщини протягом чотирьох місяців 2016 року збитки, нанесені державі, відшкодовані у розмірі 24,5 млн. гривень.

До уваги платників!
На офіційному веб-порталі ДФС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП).
Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету, функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.
Модернізований сервіс включає дві функціональні частини:
- відкрита (загальнодоступна);
- приватна (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).
Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):
Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП;
Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними:
дані про взяття на облік платників;
реєстр страхувальників;
дані реєстру платників ПДВ;
реєстр платників єдиного податку;
інформація про РРО;
інформація про книги ОРО;
дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;
Отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
Роздрукувати бланки податкової звітності;
Заповнити Декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб (далі – Декларація), заповнити додатки до Декларації (за необхідності), перерахувати суми внесені до Декларації, завантажити на ПК та роздрукувати;
Отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП).
Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.
При виникненні питань з приводу користування ЕКП звертайтеся за телефоном 0800501007 або на поштову скриньку infozvit@sfs.gov.ua.

До уваги платників податку на додану вартість щодо роботи електронного сервісу «Електронний кабінет платника»!
У рамках адміністрування податку на додану вартість в електронному сервісі «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) платники мають можливість:
отримати в режимі он-лайн дані реєстру платників ПДВ;
надіслати в електронному вигляді заявку на реєстрацію платником податку на додану вартість, запит для отримання витягу з реєстру платників ПДВ;
переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом;
зареєструвати податкові накладні та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
користуватись сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (переглянути проведені операції в системі СЕА ПДВ та отримати інформацію про рух коштів на електронному рахунку).
Переглянути відеоінструкцію з користування ЕКП можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua.

У кампанії декларування доходів взяли участь більше 43 тисяч мешканців Дніпропетровщини
З початку року мешканці Дніпропетровського регіону надали до органів ДФС 43386 декларацій про майновий стан та доходи, отримані у 2015 році. Загальна сума задекларованих доходів за минулий рік склала 3,04 млрд. грн.
За результатами кампанії «Декларування – 2016» на Дніпропетровщині податок на доходи фізичних осіб до сплати складає 72,7 млн. грн., що на 15,0 млн. грн. більше, ніж в минулому році. Сума військового збору до сплати складає 12,1 млн. грн. Повернення ж з казни у вигляді податкової знижки отримають 4825 громадян на загальну суму 6,0 млн. грн.
Про одержані минулого року понад мільйонні статки повідомили 276 мешканців Дніпропетровської області. Загальна сума їх минулорічного задекларованого доходу складає 1,34 млрд. грн.
Нагадаємо, на відміну від обов’язкового декларування доходів, яке закінчилося 04 травня 2016 року, правом скористатися податковою знижкою кожен громадянин зможе впродовж усього року.

Податковою міліцією припинено діяльність конвертаційного центру, через який проконвертовано понад 180 млн. гривень
Співробітниками податкової міліції Дніпропетровської області під час розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст. 212 та 364 КК України, припинено діяльність міжрегіонального конвертаційного центру, що надавав послуги суб’єктам господарювання Київської, Кіровоградської, Запорізької і Дніпропетровської обл.
Злочинну діяльність організувала група осіб, які без наміру здійснення статутної діяльності створили та зареєстрували низку фіктивних суб’єктів підприємницької діяльності. На їх розрахункові рахунки легальні підприємства перераховували безготівкові кошти за нібито придбані товарно-матеріальні цінності, надані послуги та виконані роботи. В подальшому кошти знімалися готівкою учасниками центру та передавалися клієнтам.
Орієнтовний обіг проконвертованих коштів за 2015-2016 рік через розрахункові рахунки, відкриті в філіях комерційних банків, склав понад 180 млн. гривень, ймовірні втрати бюджету складають понад 30 млн. гривень.
У ході проведених заходів здійснено 16 обшуків в офісних приміщеннях та за місцями проживання фігурантів, де вилучено 120 тис. доларів США, 7,9 тис. гривень, 12 печаток підприємств, 22 одиниці комп’ютерної техніки, 6 засобів зв’язку, 4 електронних носії інформації та документи, що свідчать про протиправну діяльність.
Також на розрахункові рахунки транзитно-конвертаційних підприємств, відкриті в філії комерційного банку, із залишком коштів у сумі 1,7 млн. гривень і 4,9 тис. доларів США накладено арешт.
Слідчі дії тривають.

З початку року органами ДФС Дніпропетровщини встановлено 60 порушень законодавства, що регулює обіг підакцизних товарів
Протягом січня - квітня 2016 року працівниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 111 перевірок суб’єктів господарювання з питань дотримання діючого законодавства щодо регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
В ході проведених перевірок встановлено 60 порушень законодавства, що регулює обіг підакцизних товарів, з яких 20 - за безліцензійну торгівлю підакцизними товарами. Загалом, за результатами проведених перевірок донараховано 306 мільйонів 262 тисячі грн.
Крім того, протягом чотирьох місяців поточного року вилучено з незаконного обігу товарів підакцизної групи на загальну суму 5,3 мільйони гривень.

Щодо обліку відпущеного пального та визначення бази оподаткування акцизним податком
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що згідно зі статтями 231 та 232 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального та електронної акцизної накладної, а також обов’язкову реєстрацію всіх суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію пального, платниками акцизного податку. Одиницею обліку обсягів пального в системі електронного адміністрування реалізації пального є літри, приведені до температури 15° C. При цьому відпущені літри через паливороздавальні колонки на автомобільних заправних станціях (комплексах), автомобільних газових заправних станціях для цілей цього розділу вважаються як літри, приведені до температури 15° C. Така одиниця обліку повинна використовуватися в первинних бухгалтерських документах, акцизних накладних та/або розрахунках коригування до акцизних накладних, декларації з акцизного податку (п. 232.1 ст. 232 Кодексу).
Крім цього, абзацом третім пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 113 „Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального” встановлено, що у товаросупровідних документах на пальне обсяги пального відображаються виробниками пального в кілограмах та літрах, які приведені до температури 15°C.
Відповідно до пп. 213.1.12 п. 213.1 ст. 213 Кодексу об’єктом оподаткування акцизним податком є, зокрема операції з реалізації будь-яких обсягів пального понад обсяги, що: отримані від інших платників акцизного податку, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних; ввезені (імпортовані) на митну територію України, що засвідчені належно оформленою митною декларацією та вироблені в Україні, реалізація яких є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 213.1.1 цього пункту, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
Враховуючи викладене, починаючи з 01 березня 2016 року, у разі здійснення операцій з реалізації будь-яких обсягів пального понад обсяги, що отримані від інших платників акцизного податку, або ввезені (імпортовані) на митну територію України, у суб’єкта господарювання виникають податкові зобов’язання зі сплати акцизного податку.

Щодо коригування фінансового результату до оподаткування при отриманні від'ємного значення об'єкта оподаткування за даними фінансової звітності
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об'єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу III Кодексу.
Під борговими зобов'язаннями для цілей п. 140.1 Кодексу слід розуміти зобов'язання за будь-якими кредитами, позиками, депозитами, зобов'язання за договорами фінансового лізингу та іншими запозиченнями незалежно від їх юридичного оформлення.
Згідно з п. 140.2 ст. 140 Кодексу для платника податку, у якого сума боргових зобов'язань, визначених в п. 140.1 ст. 140 Кодексу, що виникли за операціями з пов'язаними особами-нерезидентами, перевищує суму власного капіталу більш ніж в 3,5 раза (для фінансових установ та компаній, що займаються виключно лізинговою діяльністю, більш ніж в 10 разів), фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму перевищення нарахованих у бухгалтерському обліку процентів за кредитами, позиками та іншими борговими зобов'язаннями над 50 відсотками суми фінансового результату до оподаткування, фінансових витрат та суми амортизаційних відрахувань за даними фінансової звітності звітного податкового періоду, в якому здійснюється нарахування таких процентів.
Сума боргових зобов'язань та власного капіталу для цілей цього пункту визначається як середнє арифметичне значень боргових зобов'язань та власного капіталу на початок та кінець звітного податкового періоду з урахуванням процентів, зазначених у п. 140.3 ст. 140 Кодексу.
У разі якщо сумарне значення показників фінансового результату до оподаткування, фінансових витрат та суми амортизаційних відрахувань має від`ємне значення (в тому числі за рахунок від`ємного значення фінансового результату), то фінансовий результат коригується на всю суму нарахованих процентів за борговими зобов`язаннями, що виникли за операціями з пов`язаними особами-нерезидентами.

Наближаються терміни сплати податків, зборів, платежів у травні 2016 року
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що 30 травня, понеділок, останній день сплати:
- єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за квітень 2016 року;
- податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу за квітень 2016 року;
- податку на доходи фізичних осіб із загальної суми процентів, нарахованих за квітень на поточний або депозитний банківський рахунок; на вклади членів кредитної спілки;
- військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за квітень;
- акцизного податку за квітень 2016 року;
- ПДВ за квітень платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
- рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за квітень 2016 року;
- рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України за квітень 2016 року;
- рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами за квітень 2016 року;
- рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України за квітень 2016 року;
- плати за землю за квітень 2016 року.

Нова Інструкція про порядок нарахування і сплати єдиного внеску
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що 17.05.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.03.2016 №393 «Про внесення змін до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.04.2016 за №609/28739 (далі – Наказ №393).
Наказом №393 внесено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за №508/26953, яку викладено у новій редакції (далі – Інструкція №393).
Інструкція №393 визначає процедуру нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування страхувальниками, визначеними Законом України від 08.07.2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», нарахування і сплати фінансових санкцій, стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів Державною фіскальною службою України та її територіальними органами.
Наказ №393, опубліковано в інформаційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 17.05.2016 №36.

До уваги страхувальників!
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що з 01 липня 2016 року звіти з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за звітний період "червень 2016 року" подаються за новою формою згідно з Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.04.2015 № 460/26905 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 року № 441, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 06.05.2016 № 682/28812).
З метою створення комфортних умов для подання суб’єктами господарювання звітів з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та на виконання вимог Порядку, Державна фіскальна служба надає для використання розроблені електронні формати.

Зміни в оподаткуванні вживаних автівок
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що з 1 червня 2016 року у зв'язку з його опублікуванням у газеті "Голос України" від 13.05.2016р. № 87 набере чинності Закон України від 12.04.2016р. №1084-VIII "Про внесення змін до статті 189 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів".
Вказаним Законом вносяться зміни до п. 189.3 ст. 189 Податкового кодексу, який встановлює окремий порядок оподаткування платників ПДВ, які провадять підприємницьку діяльність з постачання вживаних товарів (комісійну торгівлю).
Здебільшого зміни стосуються представників бізнесу, які продають вживані транспортні засоби, що прийняті за договорами комісії. Нововведення виключають поняття «однорідні товари» та змінюють терміни «нові транспортні засоби», та «вживані товари», які застосовуються для цілей V Розділу Податкового кодексу. Звертаємо увагу, що з 1 червня 2016р. новим транспортним засобом буде вважатися транспортний засіб, що вперше реєструється в Україні відповідно до законодавства, не був зареєстрований в інших державах та при цьому має загальний наземний пробіг до 6000 кілометрів. Відповідно, вживаними товарами вважатимуться товари, що були в користуванні не менше року та придатні для подальшого користування у незмінному стані чи після ремонту, а також транспортні засоби, які не підпадають під визначення нового транспортного засобу.

Підприємство, що має більше 1000 працівників подає декілька порцій форми №1ДФ
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що податкові агенти зі штатною чисельністю працівників до 1000 осіб подають податковий розрахунок за формою 1-ДФ єдиним документом на всіх, хто працює, з обов'язковим заповненням їхніх податкових номерів або серії та номера паспорта.
Якщо штатна чисельність працівників є більшою за 1000 осіб, підприємство може подавати форму № 1ДФ кількома порціями, кожна з них є окремим податковим розрахунком зі своїм номером порції.
Строк подання останньої порції не має перевищувати встановленого строку подання. Аркуші окремого податкового розрахунку зшивають.
В розділі II Форма № 1ДФ у рядку «Військовий збір» відображаються загальні суми нарахованого та виплаченого доходу, з якого сплачується військовий збір, загальні суми утриманого (нарахованого та перерахованого) військового збору.
Відомості про кожну фізичну особу – платника ПДФО, якій нараховані доходи та з яких утримують військовий збір, не зазначається.
Отже, податковий агент, що має понад 1000 працівників та подає кілька порцій форми № 1ДФ, нарахований і виплачений дохід, з якого сплачується військовий збір, та утриманий (нарахований, перерахований до державного бюджету) з такого доходу військовий збір повинен показувати загальними сумами лише один раз у розділі II першої порції форми 1-ДФ.
Зазначений порядок визначений п. 2.4 "Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку", затвердженого наказом МФУ від 13.01.2015 № 4.

При досягненні обсягу постачання товарів/послуг протягом останніх 12 місяців більше 1 млн. грн., необхідно зареєструватись платником ПДВ
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що під обов'язкову реєстрацію як платника ПДВ підпадає особа, у якої загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню ПДВ у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1 млн. грн. (без урахування ПДВ).
До оподатковуваних операцій для цілей реєстрації особи як платника ПДВ належать операції, що підлягають оподаткуванню за основною ставкою ПДВ (20%), ставкою 7%, нульовою ставкою ПДВ та звільнені (умовно звільнені) від оподаткування ПДВ.
Для здійснення реєстрації платником ПДВ особа не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій з постачання товарів/послуг понад 1 млн. грн., повинна подати до фіскального органу за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) реєстраційну заяву платника ПДВ за формою № 1-ПДВ.
Отже, у разі здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню ПДВ, якщо їх загальний обсяг протягом останніх 12 календарних місяців перевищує 1 млн. гривень, необхідно подати до фіскального органу за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву платника ПДВ за формою № 1-ПДВ і зареєструватись як платник ПДВ в обов'язковому порядку.
Особа, яка підлягає обов'язковій реєстрації як платник ПДВ, не подала до контролюючого органу Заяву, несе відповідальність за ненарахування або несплату ПДВ на рівні зареєстрованого платника ПДВ без права нарахування податкового кредиту та отримання бюджетного відшкодування.
Зазначена норма визначена п. 181.1 ст. 181; п. 183.2 та п. 183.10 ст. 183 Податкового кодексу України.

Доходи та витрати у Податковому звіті про використання коштів неприбуткових установ визначаються за правилами бухгалтерського обліку
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.
Неприбуткові підприємства, установи та організації подають Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової у строки, передбачені для подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств.
Бухгалтерський облік та фінансова звітність ґрунтуються, зокрема на принципі відповідності доходів і витрат.
При цьому доходи і витрати відображаються в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності в момент їх виникнення незалежно від дати надходження або сплати коштів.
Отже формування доходів та витрат у Податковому звіті про використання коштів неприбуткових установ та організацій за звітний податковий період здійснюється на підставі первинних документів, складених за правилами бухгалтерського обліку.
Зазначена норма визначена п.п. 133.4.2 ст. 133 Податкового кодексу України та ст. 4 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

До уваги суб’єктів ЗЕД
Нікопольська ОДПІ інформує про набрання чинності з 26.04.2016 змін до Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа, внесених наказом Мінфіну України від 28.03.2016 № 395.
Вказаний наказ оприлюднено в Офіційному віснику України від 26.04.2016 № 31.
Положеннями зазначеного наказу вносяться деякі зміни до Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів, затвердженого наказом Мінфіну від 30.05.2012 № 631.
Зокрема, встановлюється, що посадова особа підрозділу митного оформлення для виконання митних формальностей за відповідною електронною митною декларацією призначається в автоматичному режимі автоматизованою системою митного оформлення в порядку черговості надходження митної декларації для митного оформлення.
При цьому виконання митних формальностей за митною декларацією може бути передано іншій посадовій особі підрозділу митного оформлення керівником цього підрозділу митного оформлення або особою, яка виконує його обов'язки, якщо:
- товари підлягають державному експортному контролю;
- посадова особа підрозділу митного оформлення, яка розпочала митні формальності за митною декларацією, не завершила їх у свій робочий час або перебуває у стані тимчасової непрацездатності.

Нарахування ПДВ при самостійній ліквідації основних засобів
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 189.9 ст. 189 ПКУ, якщо основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються за самостійним рішенням платника податку, така ліквідація для цілей оподаткування ПДВ розглядається як постачання таких основних виробничих або невиробничих засобів за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації.
Відповідно до пп. 14.1.71 п. 14.1 ст. 14 ПКУ звичайною ціною, зокрема, є ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено ПКУ. Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін. Якщо під час здійснення операції обов'язковим є проведення оцінки, вартість об'єкта оцінки є підставою для визначення звичайної ціни для цілей оподаткування. Ринковою ціною є ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари (роботи, послуги), а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) у порівняних економічних (комерційних) умовах (пп. 14.1.219 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
Отже, платник податку, який за самостійним рішенням ліквідує основні виробничі або невиробничі засоби, повинен нарахувати податкові зобов'язання з ПДВ за операцією з ліквідації таких необоротних активів, виходячи з їх ринкової ціни, визначеної на момент такої ліквідації, за правилами, встановленими пп. 14.1.219 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, але не нижче їх балансової вартості. У разі якщо при ліквідації основних фондів обов'язковим є проведення оцінки, податкові зобов'язання з ПДВ нараховуються з вартості об'єкта оцінки, але не нижче їх балансової вартості.

Для роздрібної торгівлі пивом треба придбати ліцензію
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
З 01.07.2015 року ліцензуванню підлягає діяльність з виробництва, імпорту, експорту, оптової та/чи роздрібної торгівлі пивом на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв.
Отже, суб’єктам господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю пивом (у т.ч. виключно пивом), необхідно отримати ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.
Така діяльність повинна здійснюватися виключно через спеціалізовані підприємства, в тому числі фірмові, спеціалізовані відділи (секції) підприємств з універсальним асортиментом продовольчих товарів, а також заклади ресторанного господарства, без обмеження торговельної площі.
При цьому фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку, які здійснюють роздрібну торгівлю пивом, при розрахунках готівкою зобов’язані застосовувати належним чином зареєстровані касові апарати з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або використовувати книги обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок у випадках, передбачених чинним законодавством.
З таким роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 115.03).
Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють та планують провадити підприємницьку діяльність в період курортного сезону, на необхідність дотримання норм чинного законодавства у сфері реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Порядок заповнення банківських документів для сплати податків
Нікопольська ОДПІ інформує, що з 1 вересня 2015 року (дня офіційного опублікування в «Офіційному віснику України») набрав чинності Наказ Мінфіну від 24.07.2015 №666, яким оновлено Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів.
Нагадуємо, що пробіли між словами та службовими знаками при заповненні полів розрахункового документа не допускаються.
Якщо у платника є податковий борг чи недоїмка з єдиного внеску, розрахунковий документ на переказ коштів приймається до виконання незалежно від напряму сплати, зазначеного у полі "Призначення платежу" розрахункового документа. При цьому зарахування коштів відбувається у порядку черговості, встановленому Податковим кодексом України, а такому виду сплати органами ДФС присвоюється код виду сплати 140.

Порядок заповнення платіжного доручення при перерахуванні коштів на рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ
Нікопольська ОДПІ інформує щодо порядку заповнення реквізитів у платіжних дорученнях у разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ, який відкрито платнику в Казначействі. Отож,
у полі «Отримувач» необхідно вказати назву платника;
у полі «Код» - податковий номер платника податку, за яким ведеться облік у контролюючих органах;
у полі «Банк отримувача» необхідно вказати «Казначейство України ( ел.адм.подат.)»;
у полі «Код банку» слід заповнити «899998»;
у полі «№ рахунку» необхідно вказати номер рахунку, який вказаний в електронному повідомленні від органу ДФС про реквізити електронного рахунку;
Поле «Призначення платежу» такого платіжного доручення заповнюється згідно з вимогами, викладеними у додатку 8 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Національного банку України від 21.01.2004р. № 22 ( із змінами).
Нагадуємо, що на рахунки в системі електронного адміністрування, які відкрито у Державній казначейській службі України (МФО 899998), платником самостійно перераховуються кошти з власного поточного рахунку у сумі, необхідній для сплати до бюджету задекларованих у податковій декларації податкових зобов’язань по ПДВ, а з 1 липня 2015 року також у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні (розрахунки коригування) в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Особливості зарахування коштів на електронні рахунки суб’єктами спецрежиму оподаткування в сільському господарстві
Нікопольська ОДПІ нагадує про зміни, внесені Законом України від 24 грудня 2015 року №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році». Так. з 1 січня 2016 року позитивна різниця між сумою податкових зобов’язань та сумою податкового кредиту звітного періоду, визначена по окремих видах сільськогосподарських операцій, перераховується до Державного бюджету України та на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств у різних частках залежно від виду продукції:
а) по операціях із зерновими культурами: до Державного бюджету України у розмірі 85%; на спеціальні рахунки - 15 %.
б) по операціях із продукцією тваринництва: до Державного бюджету України у розмірі 20 %; на спеціальні рахунки-80%.
в) по операціях із іншими сільгосптоварами/послугами: до Державного бюджету України у розмірі 50 %; на спеціальні рахунки -50%.

До уваги сільськогосподарських товаровиробників – платників ПДВ!
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що роз’яснення стосовно особливостей визначення сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі – ПДВ) сільськогосподарським товаровиробником у разі експорту власно виробленої сільськогосподарської продукції надані Державною фіскальною службою України у листі від 24.03.2016 №9983/7/99-99-19-03-02-17 (далі – лист ДФС №9983).
Лист №9983 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/67345.html.

Чи надається бюджетне відшкодування у разі анулювання реєстрації платника податку?
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що у разі якщо платник податку, реєстрація якого анулюється, має податкові зобов’язання за результатами останнього податкового періоду, така сума податку враховується в суму зменшення бюджетного відшкодування, а в разі його відсутності у строки, визначені Податковим кодексом України, платник зобов’язаний погасити суму податкових зобов’язань або податкового боргу з цього податку, що виникли до такого анулювання, за їх наявності, незалежно від того, залишатиметься така особа зареєстрованою як платник цього податку на день сплати такої суми податку чи ні.
У разі якщо за результатами останнього податкового періоду особа має право на отримання бюджетного відшкодування, таке відшкодування надається протягом строків, визначених р. V ПКУ, незалежно від того, чи буде така особа залишатися зареєстрованою як платник цього податку на дату отримання такого бюджетного відшкодування, чи ні.

Коригування ПДВ - зобов’язань – основні умови проведення
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що ДФС України у листі від 10.05.2016 №10328/6/99-99-15-03-02-15 роз’яснила порядок ведення податкового обліку по ПДВ у випадку, коли постачальнику було повернуто раніше поставлений та оплачений товар, при цьому кошти за такий повернутий товар покупцю не повертаються, а на підставі додаткової угоди набувають статусу попередньої оплати за інший товар.
Згідно з положеннями статті 192 Податкового кодексу, у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеного в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованого в ЄРПН. У разі якщо кошти, які не повертаються покупцю за повернутий товар, на підставі додаткової угоди набувають статусу попередньої оплати за інший товар/послугу, на дату укладання такої додаткової угоди постачальник зобов'язаний скласти податкову накладну на суму такої попередньої оплати та зареєструвати її в ЄРПН у терміни, встановлені Кодексом для такої реєстрації.

Комп'ютерні програми та ПДВ: особливості оподаткування
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що ДФСУ листом від 27.04.2016 р. № 7316/5/99-99-15-03-02-16 надала роз’яснення щодо порядку застосування режиму звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання програмної продукції.
Зокрема, деталізовано режим звільнення від ПДВ вказаних операцій згідно положень пункту 26-1 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України у відповідності з умовами цивільно-правових договорів з постачання програмно-апаратних платформ.
Нагадуємо, що для цілей цього пункту Податкового кодексу до програмної продукції належать:
результат комп'ютерного програмування у вигляді операційної системи, системної, прикладної, розважальної та/або навчальної комп'ютерної програми (їх компонентів), а також у вигляді інтернет-сайтів та/або онлайн-сервісів;
криптографічні засоби захисту інформації.
Сектор організації роботи

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

27.05.2016 15:34