Новини Нікопольськoї ОДПІ

Новини Нікопольськoї ОДПІ
Роман Насіров: ДФС вдалося скоротити час оформлення митних декларацій
Голова ДФС Роман Насіров під час зустрічі з Генеральним Директором Податково-митної адміністрації при Міністерстві фінансів Австрії Паном Гансом-Георгом Крамером повідомив про головні досягнення служби у митному напрямі за 2015 рік та 1-й квартал 2016 року.
За його словами, із загальних надходжень митних платежів до Державного бюджету України у 2015 році надходження від митниці склали 202,3 млрд грн., що на 5,1 млрд грн. більше від визначеного показника на рік. У першому кварталі 2016 року ДФС зібрано 140,7 млрд грн., з них митні надходження склали 50,8 млрд. грн., що на 3,5 млрд. грн. більше від запланованого.
«Сьогодні набагато спрощено процедуру оформлення митних декларацій. 96% документів для митного оформлення подаються в електронному вигляді, 85% декларантів оформлюються за першим методом. Крім того, значно скорочено середній час оформлення митної декларації: оформлення декларації на експорт займає 1 годину, на імпорт – 2 години 14 хвилин, декларація без додаткового контролю оформлюється за 15 хв., а попередні декларації - в автоматичному режимі», - зазначив Роман Насіров.
Він додав, що завдяки таким показникам за період 2015 та 1-го кварталу 2016 було оформлено 3,4 млн декларацій, з них 1,8 млн – імпортні, 1,1 млн – експортні та 502 тис. – транзитні.

Роман Насіров: Україна готова приєднатися до угоди про обмін податковою інформацією
Питання міжнародного співробітництва у податковій та митній сферах стало ключовою темою переговорів між Головою ДФС Романом Насіровим та Генеральним Директором Податково-митної адміністрації при Міністерстві фінансів Австрії паном Гансом-Георгом Крамером, які відбулися 28 квітня у м. Відень (Австрія).
Під час зустрічі сторони обговорили механізми боротьби з ухиленням від сплати податків, зокрема, необхідність посилення протидії застосуванню офшорних схем. Роман Насіров наголосив, що Україна готова об’єднати зусилля з міжнародною спільнотою для протидії тінізації економіки.
«Визначення кінцевих бінефіціарів офшорних компаній стратегічно важливо для України. Ми готові приєднатися до угоди між країнами щодо автоматичного обміну податковою інформацією», - зазначив очільник ДФС.
За його словами, приєднання України до міжнародної системи обміну інформацією дозволить фіскальній службі вже з початку 2017 року отримувати дані з інших країн про іноземні та офшорні компанії українських резидентів, відкриті ними рахунки, а також виявляти порушення податкового законодавства України.
Також Роман Насіров та Ганс-Георг Крамер висловили обопільну зацікавленість у продовжені співпраці між Україною та Австрією в податковій сфері.
«З огляду на той факт, що Україна та Австрія є учасниками Конвенції про взаємну адміністративну допомогу в податкових питаннях, ДФС сподівається створити в майбутньому дійсно сильну міжнародно-правову основу для взаємодії між відповідними органами наших країн у сфері обміну податковою інформацією», - наголосив Роман Насіров.
Інше важливе питання, яке обговорили керівники відомств, - це реформування митного напряму. Австрійські колеги працюють у тому ж самому напрямі, що і ДФС: спрощення оформлення та прискорення руху імпорту, експорту та транзиту.

Голова ДФС перебуває з візитом в Австрії
28 квітня Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров перебуває в м. Відень (Австрійська Республіка).
Запланована зустріч Голови ДФС з Генеральним Директором Податково-митної адміністрації при Міністерстві фінансів Австрії паном Гансом-Георгом Крамером.
Основними темами зустрічі будуть: міжнародне співробітництво, в тому числі у сфері боротьби з ухиленням від сплати податків; міжнародний обмін податковою інформацією; обмін інформацією щодо австрійського податкового та митного адміністрування; процедури та інструменти оцінки ризиків в митній сфері; співіснування і співпраця податкових і митних напрямів в єдиній службі; IT-рішення для податкових та митних процесів на шляху до кращого обслуговування клієнтів; а також досвід роботи податкового омбудсмена в Австрії.

Роман Насіров зустрівся з Делегацією німецької економіки в Україні
Результати перевірок суб’єктів господарювання, прозорість процесу відшкодування ПДВ, терміни бюджетного повернення платника, ситуацію з переплатами з податку на прибуток та шляхи вирішення цього питання – такі основні проблеми були обговорені на зустрічі Голови ДФС Романа Насірова з представниками Делегації німецької економіки.
Також на зустрічі були обговорені актуальні питання, які виникають у підприємств з іноземними інвестиціям, що працюють в Україні.
«Ми прагнемо повністю підтримувати у рамках закону всі компанії – сумлінних платників податків, які займаються бізнесом в Україні, інвестують в її економіку, та надавати всю необхідну консультативну та сервісну допомогу», - зазначив Роман Насіров.
Також Голова ДФС закликав підприємців при проведенні нестандартних операцій користуватися сервісом ДФС з надання індивідуальних податкових консультацій. «Це допоможе у подальшому уникнути можливих непорозумінь, пов’язаних з неоднозначним трактуванням законодавчих норм», - наголосив він.
На частину своїх запитань підприємці отримали відповіді під час дискусії. Питання, які потребують додаткового опрацювання, будуть вирішені незабаром або під час апеляційного оскарження.
Учасники зустрічі домовилися про продовження співпраці для оперативного вирішення нагальних питань оподаткування та проведення конструктивного діалогу.

ДФС та офіс бізнес-омбудсмена співпрацюватимуть у процесі реформування митниці
Реформуванню державної фіскальної служби, актуальним питанням функціонування бізнесу а також удосконаленню процесів адміністрування податків була присвячена зустріч Голови ДФС Романа Насірова та бізнес-омбудсмена Альгірдаса Шемети, яка відбулась в ДФС 26 квітня 2016 року.
Під час заходу наголошувалось на ефективній співпраці та конструктивній роботі, яка ведеться з моменту підписання меморандуму про партнерство та співробітництво між ДФС та Радою бізнес-омбудсмена. Так, за словами Альгірдаса Шемети, за цей час було проведено 12 зустрічей експертних груп, на яких розглядалися 68 скарг суб’єктів господарювання. За результатами зустрічей по 70-80% цих проблемних питань були знайдені позитивні рішення.
«Підприємці звертаються, коли вони бачать можливість вирішення проблеми. І коли це підтверджується діями – звертаються й інші підприємці, тому що бачать ефект. Це своєрідна help-line – на неї перестануть телефонувати, якщо вона буде некорисна. Тому статистика звернень до бізнес-омбудсмена з податкової та митної тематики може свідчити про ефективність нашої співпраці у вирішенні актуальних питань функціонування бізнесу», - наголосив Роман Насіров.
Як зазначив Альгірдас Шемета, останнім часом до офісу бізнес-омбудсмена практично не надходить скарг платників щодо поточної заборгованості з відшкодування ПДВ, залишилися лише поодинокі звернення, пов’язані з заборгованістю відшкодування цього податку минулих періодів.
Під час зустрічі також обговорювалися питання розірвання (призупинення дії) договорів про розірвання електронних договорів, митного контролю та реформування митниць.
Представники Ради бізнес-омбудсмена підтримали позицію ДФС щодо необхідності змін у законодавстві для забезпечення протидії шахрайству з електронними ключами, зокрема, щодо обов’язкового особистого отримання посадовими особами підприємств в Акредитованих центрах електронних цифрових підписів.
«Ми повинні зробити все можливе, аби чесний платник податків не страждав від недобросовісної конкуренції та дій шахраїв, а фіктивний бізнес не мав змоги забирати кошти з бюджету держави», - зазначив Роман Насіров.
Альгірдас Шемета також висловив готовність Ради бізнес-омбудсмена приєднатися до реформування ДФС та моніторингу процесів впровадження реформ на митницях.

Відбулася чергова конференція Дніпропетровської обласної Організації Союзу юристів України
У Дніпропетровській області відбулася чергова конференція Союзу юристів області, на яку запрошено першого заступника начальника Головного управління ДФС області, полковника податкової міліції Сергія Пенькова та начальників управлінь Олега Басана і Манушак Осипову.
Під час конференції Союзом юристів області підведено підсумки роботи за звітний період, заплановано подальшу роботу. «Робота юриста, на сьогодні в Україні одна з найбільш важливих, - відзначив Голова Дніпропетровської обласної Організації Союзу юристів України, академік Володимир Дон. – В країні немало питань, пов’язаних з недосконалістю законодавства. Є неврегульовані правові колізії. І, у вирішенні юридичних питань Союз юристів Дніпропетровщини повинен займати саму активну позицію».
Володимир Дон і начальник Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Леонід Маньковський вручили грамоти найбільш відзначившимся юристам області. Під час конференції було нагороджено і представників фіскальної служби області, зокрема Олег Басан отримав почесну грамоту Дніпропетровського обласного Союзу юристів України. «Між обласним Союзом юристів і Головним управлінням фіскальної служби у Дніпропетровській області значний період часу існують ділові і творчі взаємовідносини, засновані на повному взаєморозумінні. Ми спільно вирішуємо ті питання, котрі диктує наш час. І ми вважаємо, в тому, що фіскальна служба області повністю виконує покладені на неї обов’язки по наповненню державного і місцевого бюджету є і частка роботи юристів служби і області» - зазначив Володимир Дон.

З початку року 51,4% судових справ вирішено на користь держави
Переважну більшість спорів, що перебувають на розгляді в адміністративних судах різних інстанцій, становлять податкові спори. Станом на 1 квітня 2016 року в судах за участю терито- ріальних органів ДФС Дніпропет- ровської області перебувало на розгляді 10642 справи різних категорій на загальну суму 11,7 млрд. грн. Розглянуто з початку року 336 справ на суму 539,1 млн. грн., з них 153 справи на суму 296,2 млн. грн. вирішені на користь територіальних органів ДФС області.
Із загальної кількості за позовами до територіальних органів ДФС Дніпропетровської області більшу частину складають справи про визнання недійсними (нечинними) податкових повідомлень – рішень.
«Такі результати свідчать про якісну аргументацію та доказову базу, на якій ґрунтуються наші позовні вимоги. Кожен юрист фахово підходить до кожної справи, що направляється до суду», – зазначив начальник юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олег Басан.

На Харківщині та Дніпропетровщині припинено діяльність підпільних цехів з виробництва спирту
Співробітниками податкової міліції Дніпропетровської області в ході проведення операції "Акциз-2016" та розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ч.3 ст.204 КК України в одному з селищ Харківської області та районному центрі Дніпропетровської області викрито діяльність підпільних цехів з незаконного виробництва та розливу спирту "Септил плюс" у скляні пляшки по 100 мл. При цьому використовувалися етикетки діючого заводу-виробника, розташованого в Житомирській області.
Виготовлена продукція реалізовувалась по всій території України та транспортувалась за допомогою послуг однієї з поштових компаній.
Під час проведення обшуків за місцем розташування цехів, в складських приміщеннях і транспортних засобах, що використовувались для зберігання та перевезення товару, а також у відділеннях поштової компанії в м. Павлограді та Вінниці вилучено 1750 дал спирту, транспортні засоби і напівпричепи, обладнання, тару і фурнітуру на загальну суму 4,5 млн. гривень.
Тривають слідчі дії.

Платники Нікопольського регіону спрямували до бюджету 7,7 млн. грн. військового збору
За І квартал поточного року на підтримку української армії від платників Нікопольського регіону надійшло 11,7 млн. гривень. Як повідомив перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський, це на 0,6 млн. грн. більше надходжень січня-березня 2015 року.
- Платники податків чітко усвідомлюють свою високу громадянську відповідальність за справу у наближення миру в Україні. Зрештою, у цьому відношенні бізнес демонструє активне громадянське сумління і патріотизм, тому сплата військового збору забезпечується у повному обсязі, – підкреслив Володимир Малиновський.
Нагадаємо, що військовий збір нараховується на доходи у формі заробітної плати, інші заохочувальні та компенсаційні виплати або виплати і винагороди, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами. Крім того, військовий збір сплачується з виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри.
Оподаткуванню військовим збором підлягають також доходи, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами (договори підряду) за виконання робіт (надання послуг), сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг). У цьому випадку відповідальною особою за нарахування та сплату збору до бюджету є податковий агент, який зобов’язаний забезпечувати виконання податкових зобов'язань у формі та спосіб, визначені статтею 176 Податкового кодексу України. Слід відзначити, платники військовий збір сплачують за ставкою 1,5% від суми доходів.

Кампанія декларування доходів громадянами - на фінішній прямій
Нікопольська ОДПІ нагадує, що кампанія декларування доходів громадянами триває до 1 травня 2016 року.
Отож, запрошуємо волинян, котрі ще не подали податкові декларації, відзвітуватися про минулорічні доходи.
Нагадаємо, що до доходів, які підлягають обов’язковому декларуванню належать:
- доходи , з яких при нарахуванні або виплаті ПДФО не утримувався;
- доходи від особи, яка не є податковим агентом (в тому числі від здачі в оренду власного рухомого чи нерухомого майна, продажу власного майна, продажу власної сільгосппродукції фізичним особам, тощо);
- спадок (подарунки) від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;
- доходи від продажу інвестиційних активів;
- іноземні доходи.
Виконати свій конституційний обов’язок і подати річну податкову декларацію громадяни можуть в Центрі обслуговування платників Нікопольської ОДПІ. Саме тут фахівці підрозділів доходів і зборів з фізичних осіб надають необхідну консультаційну допомогу та роз’яснення при поданні і заповненні декларацій.
Заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька звернула увагу, що 30 квітня 2016 року – в ЦОП Нікопольської ОДПІ буде робочий день до 15.00.
2 та 3 травня, при потребі, представники бізнесу та громадяни зможуть подати звітність та отримати консультації, оскільки у ці дні фахівці ОДПІ області чергуватимуть у Центрах обслуговування платників з 9.00 до 16.00.
1, 8 та 9 травня 2016 року – вихідні дні.
У інші дні – 4,5,6,7 травня 2016 року графік роботи ЦОПу – без змін, тобто звернутися за адмінпослугами чи подати звітність можна в понеділок, середу та п’ятницю з з 9.00 до 18.00; у вівторок та четвер з 9.00 до 20.00 та у суботу з 9.00 до 16.00.

«Про декларування – патріотично»
23 квітня у Нікополі пройшов перший історико-патріотичний фестиваль «Богдан Хмельницький – народження держави».
Відбулось справжнє козацьке свято, приурочене 368 річниці обрання Богдана Хмельницького Гетьманом України у Микитинській Запорозькій Січі. Не дивно, що Нікопольщина стала козацькою колискою, адже саме на її території було розташовано п’ять Січей, саме тут зароджувалось козацтво…
У заході взяли участь представники міської та районної влади, козацькі об’єднання, воїни АТО, духовенство, політичні партії, депутати та інші небайдужі нікопольці. До присутніх звернулись міський голова Андрій Фісак і голова Нікопольської райдержадміністрації Олег Кириченко, привітавши всіх з такою визначною подією «Ми пишаємося тим, що стали нащадками справжніх козаків. Разом ми маємо виховувати дух патріотизму, мужності, любові до Батьківщини та повагу до українських традицій».
Податківці наголосили, що патріотизм та любов до Батьківщини складаються також і з добросовісної сплати податків, нагадали про кампанію декларування громадянами доходів, отриманих у 2015 році, запросили всіх не відкладати на останні дні подання декларації та, при необхідності, скористатися комфортними умовами ЦОП для її заповнення.

Проведено семінар для приватних підприємців щодо останніх змін у податковому законодавстві
Нікопольською ОДПІ 27 квітня 2016 року з метою забезпечення формування високої податкової культури, спільно з громадською організацією «Нікопольський центр підтримки підприємництва» проведений семінар для приватних підприємців щодо роз’яснення механізмів впровадження наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2016 № 49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення».
До участі у заході зареєструвались 120 представників суб’єктів господарювання різних форм власності.
Семінар відкрила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька.
Лектори фіскальної служби надали такі роз’яснення.
Зазначену звітність подають суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на види діяльності, пов’язані з виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
Звіти складаються окремо за кожний місяць до 10 числа місяця, що настає за звітним, та подаються до органів фіскальної служби за основним місцем обліку суб’єкта господарювання. Тобто підприємці зобов’язані кожного місяця надсилати до податкових органів розгорнуту інформацію про кількісні та вартісні показники залишку та реалізації підзвітної продукції.
Перший раз звіт підприємцям необхідно надати до 10 травня 2016 року.
Відповідно до Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» за неподання чи несвоєчасне подання звіту застосовується штраф у розмірі 17000 гривень.
Окремий блок роз’яснень стосувався Порядку заповнення та подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми № ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) (Наказ Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13).
Наприкінці заходу були надані конкретні відповіді на запитання учасників семінару та доведена інформація про розміщення всіх нововведень на суб-сайті ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

У Дніпропетровську щомісячно «прокручувалось» від 1,5 до 3 млн. грн. через тіньові операції з металобрухтом
Співробітниками податкової міліції Харківської області під час розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст.212 КК України, викрито групу осіб – мешканців м. Дніпропетровська, які здійснювали незаконну діяльність з придбання металобрухту.
Порушники закуповували металобрухт у населення, але в документах продавцями зазначали низку фірм, які, у свою чергу, мали ознаки фіктивності.
Отриманий товар передавався до реально існуючого суб’єкта господарської діяльності, що входить до складу відомого концерну, який здійснює переробку металобрухту. Щомісячний обіг тіньових операцій складав від 1,5 до 3 млн. гривень.
У ході проведених обшуків у транспортних засобах, офісних приміщеннях, пунктах прийняття металобрухту та за місцями проживання фігурантів провадження вилучено 950 тис. гривень готівкою та автомобіль „Mersedes-Benz”.
Тривають слідчі дії.

Податковою міліцією вилучено синтетичних тканин на суму 17,8 млн. гривень
Співробітниками податкової мілі- ції Дніпропетровської області в рамках розслідування криміналь- ного провадження, зареєстрова- ного за ст.212 КК України, проведено обшуки на території митного посту "Західний" Київської митниці.
Під час обшуку вилучено 11 вантажних контейнерів, митне оформлення яких здійснювалося однією з комерційних фірм. У контейнерах знаходилися тканини синтетичні на загальну суму 17,8 млн. гривень.
На вилучений товар накладено арешт, тривають слідчі дії.

Викрито керівників консорціуму, які розкрадали бюджетні кошти у особливо великих розмірах. Вилучено готівки на 10,6 млн. грн
Співробітниками податкової міліції м. Києва зареєстровано кримінальне провадження за ст. 212 Кримінального кодексу України за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами одного з консорціумів, які розкрадали бюджетні кошти в особливо великих розмірах.
Встановлено, що держава виділила консорціуму з державного бюджету засоби на будівництво однієї з гідроелектростанцій. З метою їх розкрадання зловмисники перераховували гроші на рахунки підприємств ризикових категорій, зареєстрованих в Києві, Хмельницькому і Вінниці. При цьому ціни на матеріали і роботи посадовці завищували в 8-9 разів.
Також зареєстровані випадки переведення у готівку грошових коштів керівництвом консорціуму шляхом їх переказу на рахунки підконтрольних фірм за нібито виконані роботи і послуги.
На підставі постанов суду було проведено 12 обшуків у вказаних містах за адресами розміщення офісних приміщень і місць проживання фігурантів провадження.
В результаті було виявлено і вилучено бухгалтерську документацію, чорнові записи, комп'ютерну техніку, печатки підконтрольних підприємств ризикових категорій і підприємств нерезидентів, а також грошові кошти в гривнях та іноземній валюті на загальну суму близько 10,6 мільйонів гривен.
Крім того, вилучено наркотичні речовини.
Тривають слідчі дії.

Антикорупційний сервіс «Пульс»
З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

Про нові можливості Електронного кабінету платника
Платникам акцизного податку з реалізації пального в своєму особистому кабінеті надано можливість користуватися новим розділом, створеним в рамках функціонування Системи елект- ронного адміністрування реалі- зації пального (СЕА РП).
У новому розділі СЕА РП можна переглянути проведені операції в системі електронного адміністрування реалізації пального (дані Реєстру операцій обсягів пального із застосуванням необхідних фільтрів, у т.ч. в розрізі типів операцій та кодів товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД), а також перевірити поповнення та стан електронного рахунку (дані Реєстру сум акцизного податку).
Також нагадуємо платникам, що у відкритій частині Електронного кабінету платника в режимі он-лайн функціонує Реєстр платників акцизного податку з реалізації пального, а у особистому кабінеті платникам надано можливість сформувати та направити запит для отримання Витягу з такого Реєстру, та у разі необхідності надіслати заяву про реєстрацію платником акцизного податку з реалізації пального з позначкою «Зміни».

На Дніпропетровщині до бюджету забезпечено надходження ПДФО та ЄСВ у сумі понад 760 тис. грн.
Протягом І кварталу 2016 року фахівцями органів ДФС Дніпро- петровщини перевірено 96 суб’єктів господарювання з питань дотримання норм законо- давства при виплаті заробітної плати. У 92 випадках встановлено порушення при нарахуванні, утриманні та своєчасності перерахування податку на доходи фізичних осіб, у 19 випадках – єдиного соціального внеску.
За підсумками проведених перевірок співробітниками ДФС Дніпропетровської області донараховано 13,3 мільйони гривень, в тому числі: 12,8 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб та 536,8 тисяч гривень єдиного соціального внеску, за результатами яких вже надійшло до бюджету 763,0 тис. грн.
Крім того, за 3 місяці поточного року підрозділами ДФС Дніпропетровської області під час перевірки діяльності 748 суб’єктів господарювання виявлено 2 тисячі 499 найманих осіб, не оформлених у відповідності до діючого законодавства. За рахунок оформлення трудових відносин з найманими особами роботодавцями забезпечено додаткові надходження з ПДФО та ЄСВ на загальну суму 1 мільйон 354 тисячі гривень.

Продовжено термін прийому заявок щодо участі у конкурсі на кращий дизайн форменого одягу для працівників ДФС
Для забезпечення можливості участі у конкурсі з розробки дизайну форменого одягу для працівників ДФС більшої кількості бажаючих продовжено термін прийому заявок для участі у конкурсі до 26 травня 2016 року.
Проведення фінального етапу конкурсу та визначення переможця відбудеться 1 червня 2016 року.
Взяти участь у конкурсі можуть громадяни України, які мають своє бачення зовнішнього вигляду працівників ДФС та готові його модернізувати.
Авторам робіт потрібно звернути увагу, що моделі не повинні мати подібностей з форменим одягом інших органів виконавчої влади.
Ескізи своїх робіт учасники можуть направляти до 26 травня 2016 року за електронною адресою forma@sfs.gov.ua.
Детальніше про умови конкурсу та вимоги до ескізів моделей можна ознайомитися за посиланням sfs.gov.ua/pro-sfs-ukraini/robota-z-personalom/formeniy-odyag/.

Добігає кінця деклараційна кампанія 2016 року!
Нікопольська ОДПІ нагадує, що до закінчення кампанії декларування доходів громадян, отриманих протягом 2015 року, залишились лічені дні. Тому, закликаємо мешканців Дніпропетровщини не зволікати та відвідати Центри обслуговування платників (далі - ЦОП)за місцем реєстрації та подати декларацію про майновий стан і доходи. В ЦОП створені всі необхідні умови для того, щоб громадяни швидко та за відсутності черг виконали свій громадянський обов’язок і подали декларацію про доходи.
Обов’язок з подання річної декларації про майновий стан і доходи виникає у разі отримання:
– доходу від здійснення операцій з інвестиційними активами (продаж цінних паперів, корпоративних прав тощо);
– доходу, отриманого в результаті прийняття у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав;
– доходу від надання нерухомості в оренду, житловий найм (піднайм);
– доходу, отриманого одночасно від двох і більше податкових агентів, якщо загальна сума такого доходу за 2015 рік перевищує 146 160 грн.;
– отримання іноземних доходів;
– доходу у вигляді дивідендів, виграшів, призів, процентів;
– інших доходів, з яких протягом 2015 року податок не утримувався.
Усі фізичні особи, які отримали у 2015 році доходи, що підлягають оподаткуванню, зобов’язані надати до податкового органу за місцем свого проживання податкову декларацію про майновий стан і доходи до 1 травня 2015 року (стаття 49 Податкового кодексу України (далі – Кодекс)).
Разом з тим зазначаємо, що пунктом 49.20 статті 49 Кодексу визначено, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.
Громадяни, які бажають скористатися правом на податкову знижку за наслідками звітного 2015 року можуть подати декларацію до кінця поточного 2016 року.

Щодо оподаткування військовим збором
Нікопольська ОДПІ нагадує, що об'єктом оподаткування військовим збором (далі – збір) є доходи, визначені ст. 163 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) (п.п. 1.2 п. 161 підрозділу 10 розділу XX Кодексу), зокрема, загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.
Ставка збору становить 1,5 відс. об'єкта оподаткування, визначеного п.п. 1.2 п. 161 підрозділу 10 розділу XX Кодексу (п.п. 1.3 п. 161 підрозділу 10 розділу XX Кодексу).
Нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 Кодексу (п.п. 1.4 п. 161 підрозділу 10 розділу XX Кодексу).
Отже, доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту), суми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору та пасивні доходи у вигляді дивідендів оподатковуються збором за ставкою 1,5 відсотка.

Про зміни до Порядку обліку платників єдиного внеску
Нікопольська ОДПІ інформує платників про зміни до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - Порядок) та Положення про реєстр страхувальників затверд- жені наказом Міністерства фінансів України від 03.03.2016 року №308.
Зокрема, внесено зміни до процедури зняття з обліку платників єдиного внеску - юридичних осіб (відокремлених підрозділів) та фізичних осіб – підприємців.
Вказаними змінами передбачено, що у разі отримання від державного реєстратора відомостей про проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації контролюючий орган протягом 30 календарних днів з дати надходження таких відомостей надсилає державному реєстратору відомості про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску за формою №11-ЄСВ(додаток 3 до Порядку).
Після внесення державним реєстратором до Єдиного державного реєстру запису про проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації контролюючий орган здійснює зняття з обліку платника єдиного внеску.
Дата зняття з обліку відповідає даті закриття інтегрованої картки платника єдиного внеску або даті отримання відомостей державного реєстратора про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у разі, якщо на дату отримання таких відомостей закрито інтегровану картку такого платника.
Дані про зняття з обліку платника єдиного внеску передаються до державного реєстратора.

Звіти щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів необхідно подати до 10 травня 2016 року
Нікопольська ОДПІ нагадує, що форми звітності з виробництва й обігу спирту етилового, алкоголь- них напоїв і тютюнових виробів та порядки їх заповнення, затверджені наказом Міністер- ства фінансів України від 11.02.2016 № 49.
Таку звітність подають суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на види діяльності, пов’язані з виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
Звіти складаються окремо за кожний місяць до 10 числа місяця, що настає за звітним, та подаються до органів фіскальної служби за основним місцем обліку суб’єкта господарювання.
Відповідно до Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» за неподання чи несвоєчасне подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та / або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 17000 гривень.

З 1 травня збільшується мінімальна заробітна плата та мінімальний страховий внесок
Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що з 1 травня 2016 року в Україні збільшуються розміри прожитко- вого мінімуму і мінімальної зарплати з 1378 грн. до 1450 грн.
Ставка для нарахування єдиного соціального внеску з 1 січня 2016 року становить 22% до визначеної бази нарахування. В пункті 5 статті 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» установлено порядок нарахування єдиного соціального внеску (далі - ЄСВ), якщо база його нарахування не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід. В такому випадку сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), і ставки ЄСВ (22%).
Тому з 1 травня розмір мінімального страхового внеску становитиме 319,00 грн. (1450 грн. *22%).
На рівні мінімального страхового внеску повинні сплачувати ЄСВ за себе фізособи-підприємці платники єдиного податку та самозайняті особи.
Також зміниться максимальний розмір доходу, на який потрібно нараховувати ЄСВ: з 1 січня 2016 року він становить 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених в місяць нарахування доходу. Тобто з 1 травня він дорівнює 36250 грн. (1450 грн. * 25).
Відповідно збільшиться максимальний розмір нарахованого ЄСВ. З 1 травня він складе 7975 грн. (36250 грн. * 22%) або 3048,63 грн. (36250 грн. * 8,41%) при нарахуванні ЄСВ на зарплату працівника-інваліда, якщо роботодавцем є юридична особа.
Без змін залишаються наступні пільги, виплати та ставки податків:
- граничний розмір добових, сума податкової соціальної пільги, а також граничний розмір доходу, який дає право на неї;
- сума неоподатковуваного доходу у вигляді подарунків;
- сума нецільової благодійної допомоги;
- ставки єдиного податку для I і II групи;
- ставки податку на нерухоме майно.

За заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток за результатами 2015 року нараховується лише пеня
Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що у разі, якщо за даними перевірки результатів діяльності платника податку на прибуток у 2015 році контролюючим органом встанов- лено заниження податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств, що виникло внаслідок порушення порядку обчислення, правильності заповнення податкових декларацій з податку на прибуток підприємств, відповідно до п. 31 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) штрафні санкції, передбачені статтею 123 ПКУ, до платника податку на прибуток підприємств не застосовуються.
На суму донарахованого контролюючим органом грошового зобов’язання нараховується пеня, передбачена ст. 129 ПКУ.

Декларування доходів, одержаних в іноземній валюті
Нікопольська ОДПІ нагадує, що сума іноземних доходів включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку - отримувача, який зобов'язаний подати річну податкову декларацію та сплатити з одержаних доходів податок на доходи та військовий збір.
Доходи, одержані в іноземній валюті перераховуються у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діяв на момент нарахування (отримання) таких доходів.
За підсумками 2015 року сума іноземного доходу оподатковується податком на доходи за ставкою 15%. Військовий збір розраховується фізичними особами самостійно за ставкою 1,5% об’єкта оподаткування.
Якщо загальна сума отриманих у звітному місяці доходів, перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року (у 2015 році 12180 грн.), ставка податку на доходи становить 20%.
У податковій декларації про майновий стан і доходи громадяни відображають суму отриманого доходу за звітний рік, та визначають податкове зобов'язання з податку на доходи та військового збору.
Сума податку на доходи та військового збору, зазначена у податковій декларації за 2015 рік, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня 2016 року.

Яка сума нарахованого доходу відображається у рядку «Військовий збір» розділу II податкового розрахунку за формою 1ДФ?
Нікопольська ОДПІ інформує, що порядок відображення відомостей у розділі II «Оподат- кування процентів, виграшів (призів) у лотерею та військовий збір» податкового розрахунку за формою №1ДФ визначено пунктом 3.11 Порядку запов- нення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за №111/26556.
Так, у рядку «Військовий збір» розділу II відображається у грошовій формі (у гривнях з копійками) загальна сума нарахованого доходу, загальна сума виплаченого доходу, загальна сума нарахованого військового збору та загальна сума перерахованого до бюджету військового збору відображаються вираженій у національній валюті.
Відомості про фізичних осіб – платників податку, яким нараховані доходи та з яких утримується військовий збір, не зазначаються.

Про порядок заповнення граф 4, 5, 6 та 7 податкової накладної з 01.04.2016
Нікопольська ОДПІ нагадує, що з 01.04.2016 податкова накладна складається за формою та у порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за №137/28267 (далі – Порядок №1307).
Пунктом 201.2 статті 201 Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) визначено, що форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Порядком №1307 передбачено, що податкова накладна та додатки до неї складаються в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Державною фіскальною службою України на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) у розділі «Повідомлення та нагадування» надані роз’яснення щодо порядку заповнення граф 4, 5, 6 та 7 податкової накладної, починаючи з 01.04.2016.
Відповідно до пункту 16 Порядку №1307 до граф 4 та 5 вносяться дані щодо одиниці виміру товарів/послуг.
Графи 4 та 5 податкової накладної заповнюються відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку (КСПОВО), чинного на дату складання податкової накладної.
У графі 4 зазначається умовне позначення відповідної назви одиниці вимірювання/обліку (українське), зазначеної у КСПОВО.
У разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 11 Порядку №1307, у графі 4 вказується «грн».
У разі, якщо товар/послуга, що постачається, має одиницю обліку, яка відсутня у КСПОВО,
у графі 4 зазначається умовне позначення одиниці вимірювання таких товару/послуги, яке використовується для обліку та відображається у первинних документах;
у графі 5 – код відповідної одиниці вимірювання/обліку, зазначений у КСПОВО.
У разі, якщо у графі 4 зазначено умовне позначення одиниці виміру, яка відсутня в КСПОВО, графа 5 не заповнюється.
До графи 6 вносяться дані щодо кількості (об’єму, обсягу) постачання товарів/послуг.
У разі складання податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі, у графі 6 податкової накладної зазначається «1».
У разі складання податкової накладної на часткове постачання послуги або на суму попередньої оплати частини вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати у розмірі половини договірної вартості послуги у графі 6 вказується число «0,5».
У графі 7 податкової накладної зазначається ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.

До уваги платників єдиного внеску, призваних на військову службу
Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що Законом України від 24.12.2015 №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», внесені зміни, зокрема, до Закону України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464).
Зазначені зміни набрали чинності 1 січня поточного року.
Так, відповідно до пункту 92 розділу VIII. «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2464 визначено, що під час особливого періоду, визначеного Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» для платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), визначених у статті 4 Закону №2464, призваних на військову службу під час мобілізації або залучених до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, на весь строк їхньої військової служби зупиняється застосування норм статті 25 Закону №2464, якою визначена процедура стягнення єдиного внеску.
Підставою для такого зупинення є копія військового квитка або копія документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, яка подається до органів доходів і зборів цим державним органом протягом десяти днів після її мобілізації.

Фізична особа – платник податку має право на отримання довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи
Нікопольська ОДПІ інформує.
Пунктом 179.12 статті 179 Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) визначено, що за зверненням платника податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) контролюючий орган, до якого було подано податкову декларацію, видає довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація), про сплату податку та про відсутність податкових зобов’язань з такого податку (далі – Довідка).
Форма такої Довідки та Порядок її заповнення затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 №795, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.01.2014 за № 8/24785 (далі – Порядок №795).
Для отримання Довідки платник податку подає до контролюючого органу декларацію за податковою адресою (пункт 3 Порядку №795).
Довідка видається за зверненням платника податку у десятиденний строк на підставі поданої декларації, а для платників податку – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, – протягом тридцяти календарних днів після надходження декларації та сплати належної суми податку (пункт 4 Порядку №795).
У разі неподання декларації відповідно до розділу ІV Кодексу або для платників податку – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, несплати податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб заявнику у десятиденний строк надається вмотивована відповідь щодо відмови у наданні Довідки.
Відповідно до пункту 7 Порядку №795 для фізичних осіб – платників податку – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, Довідка дійсна протягом 60 календарних днів з дати її видачі за наявності документа, що посвідчує особу.

Граничний термін подання декларації з податку на прибуток за І квартал 2016 року
Платники податку на прибуток, у яких річний дохід від діяльності, визначений згідно з показниками Звіту про фінансові результати за 2015 рік перевищує 20 мільйонів гривень повинні подати декларацію з податку на прибуток за І квартал 2016 року. При цьому до річного доходу від будь-якої діяльності, визначеного за показниками Звіту про фінансові результати, включається дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), інші операційні доходи, фінансові доходи та інші доходи.
Податкові декларації з податку на прибуток за І квартал 2016 року подаються у терміни, передбачені для подання квартальної звітності - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.
Отже, останній термін подачі податкової декларації з податку на прибуток підприємства за І квартал 2016 року платниками, у яких податковий період дорівнює кварталу – 10 травня 2016 року.
Разом з квартальною податковою декларацією платники податку на прибуток повинні подавати квартальну фінансову звітність, яка включає: баланс, звіт про фінансові результати.

Податкова соціальна пільга застосовується до заробітної плати за місяць, а не до авансу
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень ( у 2016 році – 1930 грн.).
У разі перевищення місячної заробітної плати понад встановлений розмір податкова соціальна пільга не надається, незалежно від категорії платника податку.
Отже, податкова соціальна пільга застосовується до всієї заробітної плати за місяць, а не до її частини, тобто авансу.
Зазначена норма передбачена п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України.

Обладнали автомобіль газовою установкою – маєте право на податкову знижку!
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що громадяни, які у минулому році переобладнали свій власний транспортний засіб з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива, мають право включити до податкової знижки суму фактично сплачених коштів на таке переобладнання.
Це передбачено статтею 166 Податкового кодексу України.
Переобладнання підтверджується сертифікатом відповідності та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу.
Понесені витрати враховуються відповідно платіжним та розрахунковим документам, зокрема квитанціям, фіскальним або товарним чекам, прибутковим касовим ордерам, копіям договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).
У зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).
Для отримання податкової знижки необхідно заповнити та подати Декларацію про майновий стан і доходи за 2015 рік до податкової інспекції за місцем проживання (реєстрації в паспорті) до кінця поточного року.

Особливості складається зведеної податкової накладної з урахуванням змін з 1 квітня 2016 року
Перший випадок, коли законодавчо передбачено складання платником зведеної податкової накладної стосується ситуації коли, відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України, платник нараховує податкові зобов’язання за активами, які призначаються для їх використання або ж починають використовуватися:
1) в операціях, що не є об'єктом оподаткування;
2) в операціях, звільнених від оподаткування;
3) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів;
4) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
У зведених податкових накладних, які відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 31.12.2015р. № 1307, з 1 квітня п.р. складаються за оновленою формою та згідно із новим Порядком заповнення:
- у графі "Отримувач (покупець)" платник податку зазначає власне найменування (П. І. Б.),
- у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН "600000000000",
- у верхній лівій частині зазначається відповідний тип причини відповідно до пункту 8 цього Порядку:
04 - Складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання;
08 - Складена на постачання для операцій, які не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість;
09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість;
13 - Складена у зв'язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності).
Термін складання зведеної податкової накладної згідно з пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 Податкового кодексу України - не пізніше останнього дня звітного періоду.
Наступний випадок, коли платник має можливість скласти узагальнюючу (зведену) податкову накладну виникає у разі здійснення безперервного або ритмічного (два та більше разів на місяць) постачання покупцям товарів чи послуг.
У таких випадках зведені податкові накладні, із зазначенням всієї номенклатури поставлених протягом місяця товарів/послуг, які виписуються покупцям - платникам ПДВ складаються не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, на кожного платника податку, з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом такого місяця.
Якщо поставки здійснюються особам, які не зареєстровані платниками ПДВ, зведена податкова накладна складається не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер, протягом такого місяця.
Оскільки складання зведених податкових накладних безпосередньо залежить саме від фактичного постачання товарів чи послуг, такі накладні не складаються на суму попередньої оплати. Якщо ж сума передоплати перевищує вартість поставлених товарів/послуг протягом місяця, на таке перевищення складається податкова накладна у загальному порядку не пізніше останнього дня такого місяця.

Податкова накладна: за якою формою реєструвати після 01.04.2016 року
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що згідно з п.3 наказу Міністерства фінансів України від 31.12.2015 р. № 1307 "Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 26.01.2016 р. за №137/28267, всі податкові накладні підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) за формою, чинною на день такої реєстрації. Згідно з нормами наказу № 1307 нова форма податкової накладної почала застосовуватись з 01.04.2016 р.
Таким чином, з 01.04.2016 р. податкові накладні та/або розрахунки коригування підлягають реєстрації в ЄРПН за новою формою (затвердженою наказом N 1307) не залежно від дати їх складання: до 01.04.2016 р. чи після 01.04.2016 р. (за умови дотримання інших вимог щодо реєстрації в ЄРПН).
Нові формати податкової накладної (J/F1201008) та розрахунку коригування (J/F1201208) розміщено на веб-порталі ДФС за адресою: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/.

При перейменуванні вулиці необхідно перереєструвати РРО протягом 5 днів
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що у реєстраційному посвідченні реєстратора розрахункових операцій (РРО) (на підставі поданих суб'єктом господарювання документах на господарську одиницю) вказується інформація про господарську одиницю, для якої призначений РРО, зокрема, адреса господарської одиниці.
При цьому, РРО може застосовуватись тільки в тій господарській одиниці, яка зазначена в реєстраційному посвідченні.
У разі зміни даних в реєстраційному посвідченні, суб'єкт господарювання подає до органу ДФС за місцем реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) реєстраційну заяву з позначкою "Перереєстрація" із зазначенням причини перереєстрації та реєстраційне посвідчення.
Заява подається протягом 5 робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни або інші підстави для заміни реєстраційного посвідчення.
Тобто, у разі перейменування вулиці, внаслідок чого змінюється адреса господарської одиниці, власник відповідного приміщення має привести свої установчі документи, документи на господарську одиницю та інші документи у відповідність із вимогами законодавства.
Отже після внесення змін до документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, має бути проведена перереєстрація РРО.
Зазначена норма передбачена «Порядком реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)» затвердженого наказом Міністерство доходів і зборів України від 28.08.13 № 417 та роз’яснена листом ДФС України від 06.04.2016 р. № 7654/6/99-99-11-02-02-15.

Коли неприбуткова організація стає платником податку на прибуток
Нікопольська ОДПІ повідомляє, якщо неприбуткова організація отримує доходи від діяльності, яка не пов’язана із статутною діяльністю, та не використовує такі доходи для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами, то така організація втрачає статус неприбуткової та виключається .з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Така організація зобов’язана подати у термін, визначений для місячного податкового (звітного) періоду звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації.
В Звіті зазначаються показники за період з початку року по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення, та самостійно розраховується сума податкового зобов’язання з податку на прибуток із суми операції нецільового використання коштів.
В подальшому, з першого дня місяця, наступного за місяцем, у якому вчинено таке порушення, до 31 грудня податкового (звітного) року неприбуткова організація зобов’язана щоквартально подавати квартальну фінансову і податкову звітність (з наростаючим підсумком) з податку на прибуток та сплачувати податок у термін, визначений для квартального періоду.
З наступного звітного року така неприбуткова організація подає фінансову і податкову звітність та сплачує податок на прибуток у загальному порядку для неприбуткових організацій - платників податку на прибуток.
Тобто об’єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування фінансового результату до оподаткування, визначеного у фінансовій звітності, на різниці.
Якщо річний дохід (за вирахуванням непрямих податків) за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період не перевищує 20 млн. грн, неприбуткова організація - платник податку на прибуток може прийняти рішення про незастосування різниць.
Зазначена норма визначена п.п. 133.4.2, 133.4.3 ст. 133 та пп. 134.1.1 ст. 134 Податкового кодексу України.

З 2016 року проценти на банківських рахунках оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18%
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що ставка податку на доходи фізичних осіб на пасивні доходи до яких, зокрема, належать проценти на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок і проценти на вклад (депозит) у кредитних спілках встановлюються у розмірі 18% до бази оподаткування.
Податковим агентом платника податку під час нарахування на його користь доходів у вигляді процентів є особа, яка здійснює таке нарахування.
Отже, податковий агент із сум процентів, нарахованих за податковий (звітний) місяць на суми банківських вкладних (депозитних) або поточних рахунків утримує податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18%, та перераховує дані суми податку до бюджету у термін не пізніше 30 календарних днів, наступних за місяцем нарахування доходу.
Зазначена норма передбачена п. 167.1, пп. 167.5.1, 167.5.3 ст.167, п.п. 170.4.1 ст. 170 Податкового кодексу України.

Сектор організації роботи

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

29.04.2016 14:08