Звернення громадян

Звернення громадян
З початку року надійшло 32 письмових звернень громадян, що на 4 звернення більше, ніж за відповідний період 2014 року (28 звернень), з них: 32 заяви, про це повідомила начальник управління реєстрації платників та електронних сервісів Наталія Пироговська. За результатами розгляду надано відповідь на 28 письмових звернень, у тому числі - 12 звернень вирішено позитивно, на 10 звернень надано роз’яснення, 5 звернень переслано за належністю до інших органів для розгляду в межах компетенції, а 1 звернення – визнано анонімним.

Питання, порушені громадянами, стосувалися: проведення контрольно-перевірочної роботи, інформування про ухилення від сплати податків та зборів, порядку оподаткування доходів фізичних осіб та нарахування штрафних санкцій, фінансового забезпечення колишніх працівників Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів.

Випадків несвоєчасного розгляду звернень громадян не було. Скарг на недоліки у роботі, на дії, бездіяльність та на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб Нікопольської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області, перегляд їх рішень не надходило.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

02.10.2015 16:36