Министерство доходов разъяснило порядок подписания электронных накладных

Министерство доходов разъяснило порядок подписания электронных накладных
Підписи на електронній податковій накладній під час її видачі покупцеві та реєстрації в Єдиному реєстрі мають співпадати

Міндоходів у листі від 15.05.2014 р. № 8629/6/99-99-03-02-15 роз’яснили порядок підписання електронних податкових накладних. Зокрема в листі мовиться про те, що електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну під час її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, і підпис, що скріплює цю податкову накладну під час її видачі покупцю, не можуть належати різним особам. З огляду на це платник податку — продавець повинен забезпечити належне оформлення податкової накладної під час її складання та реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки наявність різних підписів на податковій накладній, яка видана покупцю та яка зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних, класифікується як одне з порушень вимог ст. 201 ПКУ щодо оформлення податкової накладної. Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця й у відповідних випадках покупця товарів/послуг (абз. 10 п. 201.10 ПКУ). Водночас суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 ПКУ, до податкового кредиту не належать (п. 198.6 ПКУ).

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Северодонецка

28.07.2014 12:28