Розгляд звернень громадян по Міндоходівськи

Розгляд звернень громадян по Міндоходівськи
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. Головне Управління Міндоходів у Дніпропетровській області приділяє велику увагу даному напрямку роботи.

Загальна кількість письмових звернень громадян, що надійшли до органів ГУ Міндоходів Дніпропетровської області за січень-березень 2014 року складає 135 письмових звернень громадян, що на 83 звернення або на 61 відсоток менше, ніж за відповідний період 2013 року (січень 2013 року - 218 звернень), з них: 121 заяв (89,6 відсотка), 14 скарг (10,3 відсотка).

Органами ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області постійно проводиться робота у напрямку реалізації прав кожного громадянина та платника податків на доступ до інформації.

Станом на 01.04.2014 до органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області надійшло 61 письмових запиту на інформацію.

Проведений аналіз статусу запитувачів свідчить, що із загальної кількості письмових запитів, які надійшли до органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області, 18 одиниць склали запити від громадян та 43 - від юридичних осіб.

Усі запити на інформацію отримані поштою, електронною поштою, особистого від запитувачів та засобами факсимільного зв'язку.

За наслідками їх розгляду:

- 43 запитів – задоволено;

- по 12 запитам надано роз’яснення, що інформація, яка запитувалась, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації»; - 6 запитів знаходяться на виконанні.

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Никополя

18.04.2014 16:39